-
Scirocco χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όταν στην κουβέντα μπαίνει αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας τότε το θέμα κλειδώνεται.
Με 22.690 το 160άρι και θα πέσει κι άλλο μόλις μειωθεί το τέλος ταξινόμησης, ενώ θα φθηνύνουν και τα έξτρα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Scirocco χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όταν στην κουβέντα μπαίνει αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας τότε το θέμα κλειδώνεται.
Με 22.690 το 160άρι και θα πέσει κι άλλο μόλις μειωθεί το τέλος ταξινόμησης, ενώ θα φθηνύνουν και τα έξτρα.Έχω δοκιμάσει και τα δύο... ναι μεν το τσιρότο είναι πιο ποιοτικό αλλά όχι και κινέζικο παιχνίδι το ds3, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου αλλά μέχρι εκεί. Χώρους το σιρόκο δεν έχει, εκτός και αν εννοείτε χώρους για τους 2 μπροστά που και το 500αράκι έχει.
Αν θέλεις επιδόσεις, νεύρο και διασκέδαση δεν παίρνεις τσιρότο, τουλάχιστον σε σύγκριση με το DS3.
Θέμα εμφάνισης δεν θίγω...ότι του αρέσει του καθένα. Γούστα είναι αυτά.
Είναι δύσκολη η επιλογή γιατί και τα δύο έχουν πολλά ατού σε διαφορετικούς τομείς όμως το καθένα.
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Scirocco εννοείται! Μπες στο σιροκο και αμέσως μετα στο ds3! Σαν κινέζικο παιχνίδι θα σου φανεί!πλάκα κάνεις τώρα...
το εσωτερικό του σιρόκο είναι σαν κακόγουστο αστείο μπροστά στο εσωτερικό του ds3...
κάκιστη σχεδίαση...
όμορφο από όποια γωνιά και να το κοιτάξεις, δεμένα υλικά , καταπληκτικό τιμόνι και ένα μοτέρ που πραγματικά πυροβολεί... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πλάκα κάνεις τώρα...
το εσωτερικό του σιρόκο είναι σαν κακόγουστο αστείο μπροστά στο εσωτερικό του ds3...
κάκιστη σχεδίαση...Εμένα μου φαίνεται ότι κάνεις εσύ πλάκα. Μάλλον τελικά είναι υποκειμενικό το θέμα. Ίσως βέβαια να μην είναι και τόσο υποκειμενικό αν λάβει κανείς υπόψη του τις πωλήσεις του DS3 και τις συγκρίνει με αυτές του scirocco.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
πλάκα κάνεις τώρα...
το εσωτερικό του σιρόκο είναι σαν κακόγουστο αστείο μπροστά στο εσωτερικό του ds3...
κάκιστη σχεδίαση...Εμένα μου φαίνεται ότι κάνεις εσύ πλάκα. Μάλλον τελικά είναι υποκειμενικό το θέμα.
το ένα είναι φρέσκο και καλοφτιαγμένο και το άλλο είναι απύθμενα βαρετο και επίσης καλοφτιαγμένο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το ένα είναι φρέσκο και καλοφτιαγμένο και το άλλο είναι απύθμενα βαρετο και επίσης καλοφτιαγμένοΕίδες τώρα; Εμένα το scirocco δε μου φαίνεται καθόλου βαρετό ενώ το DS3 σχεδόν άσχημο από την υπερπροσπάθεια να ξεχωρίσει. Το σχήμα του δε, παραπέμπει σε κλουβάκι (μου θυμίζει ignis πρώτης γενιάς) προκειμένου να έχει ικανοποιητικούς χώρους. Οπότε, τι συζητάμε τώρα;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
το ένα είναι φρέσκο και καλοφτιαγμένο και το άλλο είναι απύθμενα βαρετο και επίσης καλοφτιαγμένο
Είδες τώρα; Εμένα το scirocco δε μου φαίνεται καθόλου βαρετό ενώ το DS3 σχεδόν άσχημο από την υπερπροσπάθεια να ξεχωρίσει. Το σχήμα του δε, παραπέμπει σε κλουβάκι (μου θυμίζει ignis πρώτης γενιάς) προκειμένου να έχει ικανοποιητικούς χώρους. Οπότε, τι συζητάμε τώρα;
γιατί έχει σοβαρούς χώρους το σιρόκο??
τι σου φαίνεται βαρετό και παππουδίστικο αν δεν σου φαίνεται το εσωτ του σιρόκο??στο δρόμο δεν έχουν καμία επαφή ... το ένα είναι gti και το άλλο gt...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατί έχει σοβαρούς χώρους το σιρόκο??
τι σου φαίνεται βαρετό και παππουδίστικο αν δεν σου φαίνεται το εσωτ του σιρόκο??
στο δρόμο δεν έχουν καμία επαφή ... το ένα είναι gti και το άλλο gt...Δεν κατάλαβες. Είπα ότι το σχήμα του DS3 είναι σαφέστατα λιγότερο ελκυστικό από αυτό του scirocco διότο προσπαθεί να έχει και ικανοποιητικούς χώρους πράγμα που ο σχεδιασμός του γερμανικού αυτοκινήτου δεν κάνει καμία προσπάθεια να καλύψει.
Άποψή σου. Δύσκολο είναι να το καταλάβεις; Τη δέχομαι ευχαρίστως. Καταλαβαίνω γιατί το προτιμάς αλλά δεν μπορείς να επιβάλεις σε όλους να σκέφτονται όπως εσύ. Όπως σε σένα φαίνεται παππουδίστικο το εσωτερικό του scirocco έτσι και σε εμένα μου φαίνεται αντίστοιχα βαρετό και παππουδίστικο (μεγάλα γράμματα, μεγάλα κουμπιά) ενώ και ποιοτικά μου φαίνεται οτι υστερεί. Στο κάτω κάτω αν ήταν τόσο καλό αυτοκίνητο το DS3 με τόσο όμορφο εσωτερικό και εξωτερικό θα φαινόταν και από τις πωλήσεις του. Στο πεντάμηνο πουλάει περίπου όσο το scirocco στο μήνα και είναι και φθηνότερο.
Και αυτό ότι στο δρόμο ότι δεν έχουν καμιά επαφή και το DS3 είναι gti σε σχέση με το scirocco που είναι gt, ειλικρινά δεν ήξερα ότι με το DS3 ζούμε την αναβίωση του 106 rallye γιατί σε διαβεβαιώ ότι δε ζούμε καν τη αναβίωση του Golf 5 gti.
-
Αυτό εδώ δηλαδή είναι άσχημο?
Αυτά τι διαφορά έχουν?
Να μου πέιτε για κάτι τέτοιο μάλιστα...αυτά είναι ξεχωριστά
edit
Αν δεν είναι αυτά άσχημα τότε ποια είναι???
-
Κατσε μεσα και θα καταλαβεις οτι ολα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους..
Και αλλο αυτο που βλεπεις παρκαρισμενο και αλλο αυτο που ζεις καθημερινα.. Και αλλο αυτο που σε ηρεμει και αλλο αυτο που σε αγχωνει..
-
Ο χρήστης kasioths έγραψε:
Να ρωτησω και κατι αλλο? Το ds4 ποτε ερχεται ελλαδα???
Εδώ αναφέρει Άνοιξη του '11.
Περισσότερες πληροφορίες όπως πχ αν ενδιαφέρεσαι για αγορά, ή απλά σου γεννήθηκε η απορία ποιο είναι 'καλύτερο'. Έπειτα, τί χρήση κάνεις το τωρινό ( αν έχεις) αυτοκίνητό σου, πόσα km/year και σε ποιες διαδρομές, τί σε ενδιαφέρει σε ένα αυτοκίνητο, και ότι άλλες λεπτομέρειες είναι σημαντικές για σένα. Κάπως έτσι
Για αγορα ρωταω αδερφε. Κανω αρκετα χλμ σε εθνικες κυριως γιατι πηγαινοερχομαι απο αγρινιο και γενικοτερα μ' αρεσει να μπαινω στο αυτοκινητο και να κανω κανα ταξιδακι με ανεση αλλα κυριως με ασφαλεια.
Αυτα που εχω τονισει, το scirocco τα κανει καλυτερα. Τουλαχιστον -για 3,000ευρω, αν οχι παραπανω- καλυτερα σε σχεση με το DS3 THP.
Τυχαινει να εχω οδηγησει το rocco σε αρκετα test drive, και το DS3 THP , το ειχα για περισσοτερο απο μια ωρα μονος μου σε
γνωστη διαδρομη των Νοτιων προαστειων, πιεζοντας το αρκετα.
Για το μεγεθος του, το DS3 ως supermini, ειναι αρκετα ανετο σε υψηλες ταχυτητες, εκ των πραγματων ομως, ενα μεγαλυτερο αυτοκνητο σε μεταξονιο, μετατροχια, αλλα και συνολικες διαστασεις εφοσον προοριζεται απο τον κατασκευαστη του ως μικρομεσαιο GT (το scirocco, αυτο ειναι ουσιαστικα), ειναι μοιραιο και αναμενομενο, να εμφανιζει μεγαλυτερη ανεση και καλυτερη ποιοτητα κυλισης σε μεγαλες αποστασεις, σε συγκριση με το σχετικα ανετο για GTI , DS3 THP.
Σαφως πιο παιχνιδιαρικο, και χωρις να κρυβει την αισθηση της ταχυτητας, ειναι το τελευταιο. Tο scirocco αντιστοιχα
μαζευει σχεδον το ιδιο γρηγορα τα χλμ, αλλα καταφερνει σε ενα βαθμο να τα κρυβει, (ειτε λογω σχετικα πιο αθορυβου κινητηρα, ειτε γενικοτερης μονωσης/μεγαλυτερο μεγεθος πλαισιου, ειτε καλυτερων προδιαγραφων συγκεκριμενα της πισω αναρτησης, αλλα και μεγαλυτερης διαδρομης αυτων γενικα) οπως και να περιοριζει τις οποιες τασεις παιχνιδιου της ουρας, λογω μη -πληρους- απενεργοποιησης του ESP.
Στο θεμα της ασφαλειας ενεργητικης και παθητικης, και τα δυο ειναι εξαιρετικα, ειδικα στην παθητικη, ακομα και αν ειναι λιγο μικροτερο το DS3 σε διαστασεις, απεσπασε και αυτο 5 αστερια, οπως αντιστοιχα και το Scirocco στις καθιερωμενες δοκιμασιες του Euro NCAP.
Ελπιζω να βοηθησα. -
-- ON TOPIC --
DS3 δεν έχω οδγήσει.
Το Scirocco είναι ένα γενικότερα άνετο αυτοκίνητο με χαρακτήρα GT. Το εσωτερικό από πολλούς χαρακτηρίζεται βαρετό αλλά είναι ποιοτικό και εργονομικό. Μετά από αρεκτή συμβίωση μαζί του θα έλεγα ότι ικανοποιεί και τελικά δημιουργεί ευχάριστη αίσθηση. Ταξιδεύεις ήσυχα και οικονομικά με 4 άτομα και δεν θα πει όχι και σε πιό 'σπορτίφ' βόλτες όμως 'πιστάδικο' δεν είναι. Εμφανισιακά κολοκυθόπιτα.
Ο 1.4 TSi (160) κάνει αυτό που λέει η ετικέτα. Δεν νοιώθεις πουθενά έλλειψη δύναμης όμως δεν νοιώθεις ότι είναι πολύ δυνατός. Η ανάρτηση είναι σφιχτή μεν αλλά με καλή απόσβεση τουλάχιστον με τις 17άρες που έχω. Στις υψηλές ταχύτητες είναι όντως εντυπωσιακά σταθερό. Στο κλειστό στρφιλίκι τα γνωστά για το ESP που προσωπικά δεν με έχει ενοχλήσει.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος μαζί του και θα το πρότεινα σε καόποιον που ψάχνει ένα ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο χωρίς να δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα.Όπως έχουν πει και άλλοι, test drive. Ότι αρέσει σε 'μένα, εσένα μπορεί να σε ξενερώνει κλπ.
Γενικότερα, μην κολλάς πολύ στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Εαν σου κάνει κλικ, κλίκαρε το.
(Προς τις κακιές πεθερές: είναι το πρώτο μου VAG και η 5η διαφορετική μάρκα αυτοκινήτου που αγοράζω)
Καλές αγορές.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κατσε μεσα και θα καταλαβεις οτι ολα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους..Και αλλο αυτο που βλεπεις παρκαρισμενο και αλλο αυτο που ζεις καθημερινα.. Και αλλο αυτο που σε ηρεμει και αλλο αυτο που σε αγχωνει..
μετα τα βαρετα, αναισθητα, υπαρχουν και τα αγχωτικα αυτοκινητα;
πως σε αγχωνει ενα αυτοκινητο;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Κατσε μεσα και θα καταλαβεις οτι ολα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους..
Και αλλο αυτο που βλεπεις παρκαρισμενο και αλλο αυτο που ζεις καθημερινα.. Και αλλο αυτο που σε ηρεμει και αλλο αυτο που σε αγχωνει..
μετα τα βαρετα, αναισθητα, υπαρχουν και τα αγχωτικα αυτοκινητα;
πως σε αγχωνει ενα αυτοκινητο;
Για έμπα στο ρχ8 π.χ και κάνε την διαδρομή Τέμπη - Κομοτηνή που δεν παίζει ούτε ένα βενζινάδικο! Εκεί να δεις άγχος, την βγάζει δεν την βγάζει την διαδρομή...
Πέρα από την πλάκα καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο νονός. Και τα 2 αμάξια κανένα άγχος δεν σου δημιουργούνε, ασφάλεια νιώθεις και στα 2, καλή ποιότητα κύλισης έχουν και τα 2 με καλύτερη του σιρόκο φυσικά που είναι ανάλογη της κατηγορίας τους και όλα γίνονται ομαλά. Μόνο που στο ds3 αν θες να γίνουνε και ανώμαλα τα πράγματα μπορείς να το καταφέρεις Αν κάνεις την γνωστή παραλιακή διαδρομή και με τα 2 με αυτό που θα διασκεδάσεις περισσότερο νομίζω πως είναι το ds3.Τουλάχιστον αυτό ένιωσα εγώ παρόλο που είχα και άλλους 2 μαντράχαλους μέσα στο DS3. Το ρόκο (160) μου βγάζει κάτι για πιο chill out καταστάσεις, μακρινές διαδρομές με ανοιχτές καμπές, ανοιχτά παράθυρα, μουσικούλα, και αν έχεις DSG το δεξί χέρι στο μπουτάκι...(της).
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Κατσε μεσα και θα καταλαβεις οτι ολα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους..
Και αλλο αυτο που βλεπεις παρκαρισμενο και αλλο αυτο που ζεις καθημερινα.. Και αλλο αυτο που σε ηρεμει και αλλο αυτο που σε αγχωνει..
μετα τα βαρετα, αναισθητα, υπαρχουν και τα αγχωτικα αυτοκινητα;
πως σε αγχωνει ενα αυτοκινητο;
Προσπερναω την ειρωνια που βγαζει στο ποστ σου και σου απανταω....
Ξερω ανθρωπους που δε γουσταρουν π.χ. τα απειρα κουμπια στη σειρα στη κεντρικη κονσολα..Τους 'αγχωνει' ολος αυτος ο αχταρμας απο κουμπακια που το καθενα κανει κατι..
Εγω ας πουμε θεωρω μαλακια μεγιστη τον ασπρο φωτσμο στο καντραν..μου βγαζει τα ματια..Και με αγχωνει τη νυχτα να μη μπορω να συγκεντρωθω στην οδηγηση μου..
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Ταξιδεύεις ήσυχα και οικονομικά με 4 άτομα και δεν θα πει όχι και σε πιό 'σπορτίφ' βόλτες όμως 'πιστάδικο' δεν είναιΑυτό είναι και το μεγάλο του μειονέκτημα, με τόσους χεράδες και τόσες πίστες στην Ελλάδα
Βαρετό το Scirocco δεν είναι ούτε μέσα ούτε έξω
αν είναι δυνατόν να λέμε ένα καλοκατασκευασμένο, εργονομικό και σοβαρό εσωτερικό βαρετό. Και ένα παρδαλό, ευχάριστο... -
Ρε δε μπα να χτυπιεσαι.. Εγω και βαρετο το βρισκω και δε θα θελα να το βλεπω καθε μερα το ταμπλω του golf 6 και scirocco..
-
Το γαλλικό πιο εκκεντρικό, το γερμανικό πιο 'επιθετικό', αλλά δεν νομίζω ότι είναι ίδιας λογικής αυτοκίνητα. Έχω την εντύπωση ότι πιο λογική σύγκριση θα ήταν του Σιρόκκο με την C4 κουπέ 1.6/ΤΗΡ. Αυτοκίνητα πιο κοντά το ένα με το άλλο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ταξιδεύεις ήσυχα και οικονομικά με 4 άτομα και δεν θα πει όχι και σε πιό 'σπορτίφ' βόλτες όμως 'πιστάδικο' δεν είναι
Αυτό είναι και το μεγάλο του μειονέκτημα, με τόσους χεράδες και τόσες πίστες στην Ελλάδα
Βαρετό το Scirocco δεν είναι ούτε μέσα ούτε έξω
αν είναι δυνατόν να λέμε ένα καλοκατασκευασμένο, εργονομικό και σοβαρό εσωτερικό βαρετό. Και ένα παρδαλό, ευχάριστο...... Συντηρητικό είναι μέχρι ύπνου. Της Άουντι ναι, είναι 'σοβαρό'.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Της Άουντι ναι, είναι 'σοβαρό'.'Αλλος ύπνος αυτά...
citroen ds3 1,6 156hp ή vw scirocco 1,4 160hp???