Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
προς τί η διπλή απάντηση; και γιατί η εμμονή για το ῾φορτωμένο῾ αμάξι όταν απλά είχε ένα ζευγάρι μέσα και λίγα πράγματα για σουκου στην Θεσσαλονίκη οπότε και ακριβώς όπως μετριέται τα αυτόκινητα για τις επιδόσεις τους και τις καταναλώσεις τους;;;ΚΑΙ τέλος πάντων προς τι η εμμονή να πήγαινε κάποιος μαλλιοκούβαρα για να καταναλώνει με ένα RX-8;;; δεν απαιτείται.... τώρα θέλετε να πιστεύετε ότι έχετε ένα οικονομικό σπορ αυτοκίνητο όταν όλος ο ειδικός τύπος το έχει θάψει σε αυτό τον τομέα, με γειά σας με χαράς σας, εγώ παραιτούμαι... τα νούμερα που αναφέρετε μπορούν να επιτευχθούν με απόλυτη προσήλωση στην οδήγηση για οικονομικά αποτελέσματα και με την καμία αν κάποιος το χρησιμοποεί για αυτόν ακριβώς τον σκοπό που κατσσκευάστεικε, ένα σημείο αναφοράς στα σπορ αυτοκίνητα της Mazda.. Εγκαταλείπω.
Ααα, δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσω RX-8 αντί του S2000... το ένα είναι ο Senna μετενσαρκωμένος σε διθέσιο και το άλλο κάτι απλό, όμορφο και πρακτικό...
Καταρχήν τώρα είδα ότι έκανα διπλό ποστ αλλά δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου; Θεωρείται προσβολή;
ΟΚ άσε τον ισχυρισμό του φορτωμένου στην εθνική... κατάλαβα λάθος αλλά τα νούμερα που γράφεις είναι αλλού. Κανένας δεν πιστεύει ή πίστεψε ότι πήρε ένα οικονομικό σπορ αμάξι οπότε γιατί εξάπτεσαι; ΓΌσοι είχαν επαφή με το αντικείμενο και το όνομα Wankel ήξεραν τι θα βρουν μπροστά τους... 3-4 λίτρα πάνω στην κατανάλωση από τα GTi της εποχής, ιδιαιτερότητες του Wankel (flooding) και από εκεί και πέρα όλα τα γνωστά + του rx8.
Και μια διόρθωση.... το ρχ8 δεν ήταν ένα σημείο αναφοράς στα σπορ αυτοκίνητα της μαζντα αλλά γενικώς στα σπορ αυτοκίνητα δεδομένου του κόστους του.
Επίσης απο προσωπική εμπειρία δεν το θεωρώ καθόλου αναξιόπιστο αμάξι. Όταν μιλάμε για ιδιαιτερότητες είναι άλλου παπά ευαγγέλιο! Και τα τφσι πίνουν λάδι, και αυτά θέλουν το κρύωμα τους πριν τα σβήσεις μετά από σκίσιμο και πολλά άλλα. Ένα θα πω, με το Α3 1,8Tfsi έχω γίνει φιλαράκι με τον μάστορα μου (λάδια...ίσως όχι στο βαθμό του τφσι αλλά το πλησιάζει, τρόμπα βενζίνης χαμηλής, τρόμπα νερού, σκάστρα, τρέμουλα από το πουρί που έχει πιάσει ελέω άμεσου ψεκασμού και διάφορα άλλα ψηλά) ενώ όσο είχα το ρχ8 τον έβλεπα μια φορά τον χρόνο για να του δώσω ένα 100αρι-120αρι... λαδάκια, φιλτράκια, τακάκια... δατς ολ!
Και καλά θα έκανες και δεν θα αγόραζες ρχ8 εφόσον θα ήθελες διθέσιο, κάμπριο σπορ αυτοκίνητο... Με το ρχ8 απλά αφήνεις την οικογένεια και τα μπαγκάζια στο ξενοδοχείο και εσύ συνεχίζεις για την πίστα...