-
Καλά με τόσες διαφιμήσεις άλλο αμάξι θα είχε γίνει best seller. Αυτό τι έπαθε? Και Schumi-rubens βάλανε να το διαφημήσουν αλλα τίποτα. Μπας και έχει καμία κατάρα η Fiat?
-
Καλά με τόσες διαφιμήσεις άλλο αμάξι θα είχε γίνει best seller. Αυτό τι έπαθε? Και Schumi-rubens βάλανε να το διαφημήσουν αλλα τίποτα. Μπας και έχει καμία κατάρα η Fiat?
-
Καλά με τόσες διαφιμήσεις άλλο αμάξι θα είχε γίνει best seller. Αυτό τι έπαθε? Και Schumi-rubens βάλανε να το διαφημήσουν αλλα τίποτα. Μπας και έχει καμία κατάρα η Fiat?
-
Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
Καλά με τόσες διαφιμήσεις άλλο αμάξι θα είχε γίνει best seller. Αυτό τι έπαθε? Και Schumi-rubens βάλανε να το διαφημήσουν αλλα τίποτα. Μπας και έχει καμία κατάρα η Fiat?Οι κινητηρες του ειναι πολυ νωθροι!!! Απλα 'σερνεται' Γιαυτο πατωσε!!!
-
Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
Καλά με τόσες διαφιμήσεις άλλο αμάξι θα είχε γίνει best seller. Αυτό τι έπαθε? Και Schumi-rubens βάλανε να το διαφημήσουν αλλα τίποτα. Μπας και έχει καμία κατάρα η Fiat?Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
Η ΦΙΑΤ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΙΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΙΑΤ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΨΟΦΙΟΙ.
Η ΦΙΑΤ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΕΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ) ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. -
Prepei na einai 8ema fimis mallon.
Pantws, den yparxoun kalytera autokinita stin agora opws 307, Leon pou prosferontai se xamili timi?
Isws einai kairos na aposyr8ei h marka Fiat.
-
Tha symfwnhsw me olous.
-
H FIAT akoma exei kaki fhmh se themata poiothtas kai axiopistias kai den xehniountai i allazoune auta mesa se merikous mhnes kai me ena mono montelo, pou akoma den einai arketo kairo sthn agora gia na apodeixei thn axiopistia tou.
-
Oso i FIAT diefere apo ous ypoloipus kataskeuastes, eite me Spor Prosita Montela (Punto HGT, Uno Turbo, Coupe klp.) eite logw poly xamhlhs timhs kai kalou exoplismou eixe ena pleonekthma. Twra omws i exei? Poios o logos na plhrwseis gia ena Fiat, oso gia ena Seat, Peugeot, VW, Ford klp. otan den exei na prosferei tipota perissotero? Malista antigrafei thn Germanikh nootropia!!! Oi kinhthres den einai tipota to spoudaio epishs. Apo poiothta tipota apodedeigmeno kai i antiproswpeia tipota to exairetiko!
Ara poio einai to pleonektima tou Stilo?[/i]
-
-
Συμφωνώ με όλους σας για τους λόγους που αναφέρατε και θέλω να προσθέσω ότι για πρώτη φορά η FIAT με το STILO φαίνεται να έχασε την τόλμη της , και παρουσίασε ένα αυτοκίνητο απομίμηση του GOLF χωρίς να αγγίζει την ποιότητα του GOLF σχεδόν καθόλου.
Η FIAT έχασε την τόλμη και την πρωτοτυπία της δεν την αντικατέστησε με την ποιότητα και το πληρώνει. -
Ναι ρε παιδια και εγω αυτη την απορια ειχα. Τετοια διαφημιση, τετια προσμονη, τετια προεργασια και δεν εγινε τιποτα. Η ΦΙΑΤ υποτιθεται το εφτιαξε για να την βγαλει απο το αδιε3οδο. Αυτοτην εβαλη και αλλο μεσα. Ασθενης κινητηρας λετε...
-
Einai gegonos oti i Fiat pote den ta pigaine poly kala me ta aftokinita mesaiou kai megalou megethous. To Tipo poulise sxetika kala, to Bravo/Brava patose, 132, Croma oudepote ypir3an epityxies. I Fiat tha poulaei panta,ftina,apla, mikra aftokinita (127,128,Panda,Uno,Ciquecento,Punto,Seicento,Punto2).
-
Τελικά το Stilo μόνο 'stiloβάτης' της FIAT δεν αποδείχθηκε.Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου είναι πολύ πιο κάτω του αναμενόμενου,κακώς κατά τη γνώμη μου!
Το αυτοκίνητο είναι αξιολογότατο με καλή ποιότητα κατασκευής,πολύ καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια αρκετά μεγάλους χώρους και διατίθεται και σε πολύ συμφέρουσα τιμή(οι τρίθυρες εκδόσεις μάλιστα έχουν και αρκετά 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά).Μοναδικό μελανό σημείο αποτελει ο κινητήρας που στην έκδοση 1,2 είναι απαράδεκτος,ενώ στην 1,6 είναι απλά αξιοπρεπής.Στις μεγαλύτερες εκδόσεις τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρουν και πολύ την ελληνική αγορά...
Το Stilo απ'ότι φαίνεται 'πληρώνει' τα ατοπήματα των προγόνων του στους τομείς της ποιότητας και της αξιοπιστίας μιάς και δεν νομίζω ότι φταίει ο 'αδύναμος' κινητήρας για τις χαμηλές πωλήσεις(και το Golf δεν είναι πιο δυνατό αλλά είναι best seller)! -
Ο χρήστης nicpaip έγραψε:
Το Stilo απ'ότι φαίνεται 'πληρώνει' τα ατοπήματα των προγόνων του στους τομείς της ποιότητας και της αξιοπιστίας μιάς και δεν νομίζω ότι φταίει ο 'αδύναμος' κινητήρας για τις χαμηλές πωλήσεις(και το Golf δεν είναι πιο δυνατό αλλά είναι best seller)!
Ναι αλλα το Golf είναι Golf!!! Με ότι καλό και κάκό συνεπάγεται αυτό......το Stillo έγινε Golf στον κινητήρα, βαρος, επιδόσεις και σχεδόν τιμή, χωρίς να έχει αποδείξει τα πλεονεκτήματά του σε ποιότητα, αξιοπιστία και αξία μεταπώλησης.
-
Εμένα με τρώει η περιέργεια...
Η Audi πώς κατάφερε το Α3 να το κάνει τόσο ποιοτικό και ασφαλές με 1100 κιλά βάρους, ενώ το Stilo και η 147 είναι θεόβαρα;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το Stilo απ'ότι φαίνεται 'πληρώνει' τα ατοπήματα των προγόνων του στους τομείς της ποιότητας και της αξιοπιστίας μιάς και δεν νομίζω ότι φταίει ο 'αδύναμος' κινητήρας για τις χαμηλές πωλήσεις(και το Golf δεν είναι πιο δυνατό αλλά είναι best seller)!
Ναι αλλα το Golf είναι Golf!!! Με ότι καλό και κάκό συνεπάγεται αυτό......το Stillo έγινε Golf στον κινητήρα, βαρος, επιδόσεις και σχεδόν τιμή, χωρίς να έχει αποδείξει τα πλεονεκτήματά του σε ποιότητα, αξιοπιστία και αξία μεταπώλησης.
Το stillo ποιοτικά και γενικά σαν εμφάνιση υλικών δεν υστερεί καθόλου και όσον αφορά τη σχεδίαση (ειδικά το ταμπλώ) είναι ίσως το καλύτερο όλων.
Υστερεί όμως σε κινητήρες γιατί είναι σχετικά αδύναμοι αλλά κυρίως παλαιάς πια τεχνολογίας και κυρίως κουβαλάει την προηγούμενη κατάρα των fiat (τρίζουν, και έχουν συχνά μικροβλάβες).
Όσον αφορά το Golf προσωπικά το θεωρώ απλά ένα καλό αυτοκίνητο και όχι τίποτα παραπάνω και αυτό για δύο κυρίως λόγους:- δεν είναι τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από την εγγύηση που δίνει η εταιρεία για τα μηχανικά μέρη (1 ή 2 χρόνια)
Νομίζω δεν χωράει καμμία αμφισβήτηση αυτό γιατί κύριε αν είσαι αξιόπιστος δώσε και μιά καλή εγγύηση του προιόντος σου. Ακόμη και η Χιουντάι που κάποτε κορόιδευαν δίνει 5 χρόνια και ολόκληρη VW μόνο 1 χρόνο....ντροπή. - υπολείπεται επίσης σε κινητήρα στη βασική έκδοση (αυτή η ξεφτίλα με τα 80-85 άλογα στα 1.4 είναι απαράδεκτη και ακατανόητη)
Υ.Σ. Προσωπικά όταν πήρα αυτοκίνητο (το 2000) με τα ίδια χρήματα που έκανε το golf 1.4 προτίμησα την corolla 1.4 G6 (6 χρόνια εγγύηση 100 σχεδόν άλογα με VVTI και εξάρι κιβώτιο!!! - ουδεμία σύγκριση)
ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ μην ξεχνάτε ότι επηρεάζουν λίγο ή περισσότερο και τον ειδικό τύπο ώστε να διαμορφώνει την γνώμη των καταναλωτών.
- δεν είναι τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από την εγγύηση που δίνει η εταιρεία για τα μηχανικά μέρη (1 ή 2 χρόνια)
-
ΔΕΝ ΘΑ 'ΛΕΓΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. ΤΑ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΕΤΟΥΣ VW POLO ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ 'ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ' ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΓΝΩΡΙΖΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. -
Το Golf -κακά τα ψέμματα- έχει δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερο θρύλο γύρω από το όνομά του, σε σχέση με το τι πραγματικά είναι.
Το ίδιο το Golf (αλλά και γενικότερα η VW) είναι ίσως το λιγότερο αξιοπίστο γερμανικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο. Ας μην ξεχνάμε ότι το Golf I και λιγότερο το Golf II, ήταν κάτω του μέσου όρου σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία.
Θα συμφωνήσω λοιπόν ότι το μέτρο σύγκρισης θα έπρεπε να είναι πιθανότατα η Toyota (ή αν θέλετε πλέον το Ford Focus) και σε καμία περίπτωση το Golf. Έλα όμως που τα κόλπα του μάρκετινγκ το έφεραν στην κορυφή των προτιμήσεων των ευρωπαίων αγοραστών. Και καλά θα ήταν να μέναμε εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι έβαλαν στόχο το Golf, ξεχνώντας τον 'χαρακτήρα' που είχαν δημιουργήσει ως εταιρείες, πετυχαίνοντας τελικά ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. Έτσι έχουμε ένα 'γερμανικό' 307, που όμως δε συγκινεί τους αγοραστές του 306, μία 'τεθωρακισμένη' 147, που οδηγικά αποτελεί οπισθοδρόμηση σε σχέση με την 145 (πόσο μάλλον με την 33) και ένα αξιοπρεπέστατο Stilo, που όμως προέρχεται από μία εταιρεία που κανένας αγοραστής της δεν επέλεγε λόγω... ποιότητας.
Μόνο οι ίδιοι οι Γερμανοί ξέρουν να παίζουν αυτό το παιχνίδι καλύτερα από όλους. Είσαι μεσήλικας και θέλεις 'όνομα', πάρε Golf, είσαι πιτσιρικάς και θέλεις στυλ και δύναμη, πάρε Ibiza, είσαι αστός και θές φίρμα και σπορ επιδόσεις, πάρε Α3, είσαι οικογενειάρχης και θες χώρους ποιότητα και καλή τιμή, πάρε Fabia. Διακριτά αυτοκίνητα από την ίδια 'μαμά'... Μονοπώλιο η VW... -
To Stilo αποδεικνύει τα λάθη της μαμάς FIAT.
-
Το Bravo/Brava ήταν 200kg βαρύτερα και 15 πόντους μακρύτερα από το Tipo αλλά οι εσωτερικοί χώροι ήταν εις βάρος του νέου μοντέλου.
-
Η Fiat προσπάθησε να αυξήσει της πωλήσεις στο εξωτερικό με μειώσεις τιμών με αντίστοιχα αύξηση των τιμών στην Ιταλία (πχ. το Punto στη Γαλλία στίχιζε και στιχίζει 2000 ευρώ λιγότερο από ότι στη γείτονα). Οι ιταλοί που δεν είναι και μαλάκες αποφάσισαν ότι αν είναι να πληρώνω Fiat για VW τότε ας πάρω το δεύτερο και το Gruppo από 60% της αγοράς 1990 έπεσε στο 32% σήμερα. Αν χάσεις 400000 μονάδες στο σπίτι σου τότε ότι και να κάνεις εκτός... Αλλά το μονοπώλιο του Gruppo γύρισε μπουμεράγκ.
-
Σήμερα το Stilo δεν έχει τι ποιότητα κατασκευής του Golf (δείτε τα τεστ του Quattroruote που διαλύουν τα οχήματα και κοιτούν ακόμα και το πάχος και το δέσιμο της μοκέτας που σκεπάζει τη ρεζέρβα) σε υλικά αλλά έχει και κακό όνομα (το οποίο δυστυχώς και συντηρεί δείτε τα αποτελέσματα του TUV και τους δείκτες του QR ή τα στοιχεία της JD Powers) σε θέματα αξιοπιστίας. Έχει μείνει χωρίς κινητήρες στα 1400cc (η λογική επιλογή για ένα όχημα 1250kg) και μετά σε θέματα στυλ (σχεδιασμός) το Stilo θυμίζει όχημα των 90 και όχι του 2000
-
Οι Ιταλοί δεν ακολούθησαν το παράδειγμα των Γάλλων (δύο βιομηχανίες ανταγωνιστικές και στη μία το κράτος μέσα) και τώρα πληρώνουν τα αποτελέσματα. Δεν μπορεί για 20 χρόνια να μην εκμεταλεύεσαι το όνομα Lancia και την Alfa Romeo να την έχεις του πεταμετού. Τώρα η δεύτερη μάλλον θα πουληθεί στην GM (το όνομα) και η Lancia μάλλον θα κλείσει. Ο Annelli πληρώνει τα λάθη στρατηγικής. Σε θέματα δε design και τεχνολογίας ακολούθησαν το Γερμανικό δρόμο και αυτό τους έστειλε αδιάβαστούς.... (Δείτε το Megane II και συγκρίνεται με το Stilo... Γιατί να αγοράσω Stilo και όχι το shuttle της Renault). Τώρα δε και το 307 είναι πιο μοντέρνο (αν είναι δυνατό) από το Stilo της μαμάς FIAT.
Το ίδιο το αμάξι είναι καλό. Λύνει και το πρόβλημα του εξοπλισμού (στη τοπική αγορά τουλάχιστον γιατί στην Ελλάδα τα πράγματα ήταν πάντα καλά) αλλά από εκεί και πέρα δεν πάει.... Σχεδιαστικά δεν λέει τίποτα ( στο Multipla οι ιταλοί τόλμησαν στο Stilo γιατί όχι???).
Τώρα ελπίδα το νέο Punto και μία νέα τιμολογιακή πολιτική. Είδωμεν
-
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Το Golf -κακά τα ψέμματα- έχει δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερο θρύλο γύρω από το όνομά του, σε σχέση με το τι πραγματικά είναι.Το ίδιο το Golf (αλλά και γενικότερα η VW) είναι ίσως το λιγότερο αξιοπίστο γερμανικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο. Ας μην ξεχνάμε ότι το Golf I και λιγότερο το Golf II, ήταν κάτω του μέσου όρου σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία.
Θα συμφωνήσω λοιπόν ότι το μέτρο σύγκρισης θα έπρεπε να είναι πιθανότατα η Toyota (ή αν θέλετε πλέον το Ford Focus) και σε καμία περίπτωση το Golf. Έλα όμως που τα κόλπα του μάρκετινγκ το έφεραν στην κορυφή των προτιμήσεων των ευρωπαίων αγοραστών. Και καλά θα ήταν να μέναμε εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι έβαλαν στόχο το Golf, ξεχνώντας τον 'χαρακτήρα' που είχαν δημιουργήσει ως εταιρείες, πετυχαίνοντας τελικά ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. Έτσι έχουμε ένα 'γερμανικό' 307, που όμως δε συγκινεί τους αγοραστές του 306, μία 'τεθωρακισμένη' 147, που οδηγικά αποτελεί οπισθοδρόμηση σε σχέση με την 145 (πόσο μάλλον με την 33) και ένα αξιοπρεπέστατο Stilo, που όμως προέρχεται από μία εταιρεία που κανένας αγοραστής της δεν επέλεγε λόγω... ποιότητας.
Μόνο οι ίδιοι οι Γερμανοί ξέρουν να παίζουν αυτό το παιχνίδι καλύτερα από όλους. Είσαι μεσήλικας και θέλεις 'όνομα', πάρε Golf, είσαι πιτσιρικάς και θέλεις στυλ και δύναμη, πάρε Ibiza, είσαι αστός και θές φίρμα και σπορ επιδόσεις, πάρε Α3, είσαι οικογενειάρχης και θες χώρους ποιότητα και καλή τιμή, πάρε Fabia. Διακριτά αυτοκίνητα από την ίδια 'μαμά'... Μονοπώλιο η VW...Συμφωνώ γι το GOLF.Υπήρχαν παρτίδες GOLF I και GOLF II που είχαν μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας για να μην πω τίποτα χειρότερο και όμως το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται παράδειγμα αξιοπιστίας.Πιστεύω ότι οι γερμανοί κατασκευαστές δεν έχουν τη ποιότητα του παρελθόντος , καθώς έριξαν νερό στο κρασί τους λόγω κόστους.Κάτοχοι σύγχρονων MERCEDES που θεωρείτε η κορυφαία γερμανική μάρκα μπορούν να βεβαιώσουν πληθώρα προβλημάτων στα αυτοκίνητά τους.
-
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
ΔΕΝ ΘΑ 'ΛΕΓΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. ΤΑ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΕΤΟΥΣ VW POLO ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ 'ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ' ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΓΝΩΡΙΖΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.Δέν θα διαφωνίσω ούτε για την Γερμανική νοοτροποία, ούτε για το προϊόν που πραγματικά είναι αξιοπρεπέστατο και σου δίνει άλλη αίσθηση όταν βρίσκεσαι πίσω απο το βολάν. Ολα καλά μέχρι εδώ, αλλά όταν πάς για service κλαίς προκαταβολικά, άσε δε αν χρειαστείς καμιά σοβαρή επισκευή, τότε κλαίει όλη η οικογένεια για μέρες. Ενα απο τα αυτοκίνητα στην οικογένειά μου είναι και το Passat του 96 και τη μιά φορά που του σπάσανε τον αριστερό εξωτερικό καθρέπτη και την άλλη που χρειάστηκε να αλλαχθεί ο γρύλλος του αριστερού παραθύρου, μόνο που δεν επήραμε καταναλωτικό δάνειο για να πληρώθούν. Για τούτο και λέω Toyota για πάντα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
To Stilo αποδεικνύει τα λάθη της μαμάς FIAT.-
Το Bravo/Brava ήταν 200kg βαρύτερα και 15 πόντους μακρύτερα από το Tipo αλλά οι εσωτερικοί χώροι ήταν εις βάρος του νέου μοντέλου.
-
Η Fiat προσπάθησε να αυξήσει της πωλήσεις στο εξωτερικό με μειώσεις τιμών με αντίστοιχα αύξηση των τιμών στην Ιταλία (πχ. το Punto στη Γαλλία στίχιζε και στιχίζει 2000 ευρώ λιγότερο από ότι στη γείτονα). Οι ιταλοί που δεν είναι και μαλάκες αποφάσισαν ότι αν είναι να πληρώνω Fiat για VW τότε ας πάρω το δεύτερο και το Gruppo από 60% της αγοράς 1990 έπεσε στο 32% σήμερα. Αν χάσεις 400000 μονάδες στο σπίτι σου τότε ότι και να κάνεις εκτός... Αλλά το μονοπώλιο του Gruppo γύρισε μπουμεράγκ.
-
Σήμερα το Stilo δεν έχει τι ποιότητα κατασκευής του Golf (δείτε τα τεστ του Quattroruote που διαλύουν τα οχήματα και κοιτούν ακόμα και το πάχος και το δέσιμο της μοκέτας που σκεπάζει τη ρεζέρβα) σε υλικά αλλά έχει και κακό όνομα (το οποίο δυστυχώς και συντηρεί δείτε τα αποτελέσματα του TUV και τους δείκτες του QR ή τα στοιχεία της JD Powers) σε θέματα αξιοπιστίας. Έχει μείνει χωρίς κινητήρες στα 1400cc (η λογική επιλογή για ένα όχημα 1250kg) και μετά σε θέματα στυλ (σχεδιασμός) το Stilo θυμίζει όχημα των 90 και όχι του 2000
-
Οι Ιταλοί δεν ακολούθησαν το παράδειγμα των Γάλλων (δύο βιομηχανίες ανταγωνιστικές και στη μία το κράτος μέσα) και τώρα πληρώνουν τα αποτελέσματα. Δεν μπορεί για 20 χρόνια να μην εκμεταλεύεσαι το όνομα Lancia και την Alfa Romeo να την έχεις του πεταμετού. Τώρα η δεύτερη μάλλον θα πουληθεί στην GM (το όνομα) και η Lancia μάλλον θα κλείσει. Ο Annelli πληρώνει τα λάθη στρατηγικής. Σε θέματα δε design και τεχνολογίας ακολούθησαν το Γερμανικό δρόμο και αυτό τους έστειλε αδιάβαστούς.... (Δείτε το Megane II και συγκρίνεται με το Stilo... Γιατί να αγοράσω Stilo και όχι το shuttle της Renault). Τώρα δε και το 307 είναι πιο μοντέρνο (αν είναι δυνατό) από το Stilo της μαμάς FIAT.
Το ίδιο το αμάξι είναι καλό. Λύνει και το πρόβλημα του εξοπλισμού (στη τοπική αγορά τουλάχιστον γιατί στην Ελλάδα τα πράγματα ήταν πάντα καλά) αλλά από εκεί και πέρα δεν πάει.... Σχεδιαστικά δεν λέει τίποτα ( στο Multipla οι ιταλοί τόλμησαν στο Stilo γιατί όχι???).
Τώρα ελπίδα το νέο Punto και μία νέα τιμολογιακή πολιτική. Είδωμεν
Symfwnw apolyta me ta parapanw sxolia.
Eidika sto oti gia xronia h Fiat den xrisimopoiise ta onomata Lancia kai Alfaromeo gia maziki paragwgi aytokinitwn pou exoun poly kalytero image apo to Fiat.
Kanane tragika la8h ston stratigiko sxediasmo kai twra to plirwnoune.
-
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμένα με τρώει η περιέργεια...Η Audi πώς κατάφερε το Α3 να το κάνει τόσο ποιοτικό και ασφαλές με 1100 κιλά βάρους, ενώ το Stilo και η 147 είναι θεόβαρα;
Kali erwtisi.
Den to exw psa3ei poly alla fantazomai oti xrisimopoioyne kalytera tmimata kai isws kalyteres me8odous kataskeyis (poio texnologika proigmenes) pou tous epitrepoun na xamilwsoun to baros sto A3 (nomizw oti einai kai poio mazemeno stis diastaseis apo to Golf opws to ypsos).
Allo paradeigma ta Phaethon kai neo A8. Einai ta idia aytokinita allo to deytero einai ftiagmeno apo alouminio kai einai arketa elafrytero.
Γιατί τέτοια αποτυχία το Stillo?