Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    ngrig

    @ngrig

    Υπεύθυνος Προμηθειών - WRC,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,Η/Υ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ngrig Unfollow Follow

    Latest posts made by ngrig

    • RE: 54ο - SSS Ιππόδρομος

      Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
      Το service park φίλε μου, πρέπει να είναι ένα με προαιρετικά remote service. Kαι να έχει κοντά αξιόλογες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.Ολόκληρη Λαμία και αποδείχθηκε 'λίγη' για φιλοξενία τέτοιου γεγονότος...Πόσο μάλλον Θήβα και Λειβαδιά.......(θα βάλω τα γέλια διότι το προηγούμενο ΣΚ έτρεχα σε Rally Raid στη Λειβαδιά με 60 συμμετοχές και οι μισοί κοιμήθηκαν στην ύπαιθρο με βροχή γιατί ήταν 1 γάμος και έπαιζε και ο Λεβαδειακός στην πόλη... ).

      Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.....

      Μάλλον δε σε βολεύει εσένα υποθέτω για να τα λές αυτά. Πάντως να ξέρεις πως όσοι βλέπετε σαν μόνη λύση για sp και αγώνα μέσα και κολλητά με την Αθήνα είστε μειοψηφία (απελπιστική μάλιστα) και είμαι σίγουρος πως δεν θα περάσει αυτό σε καμμία περίπτωση γιατί οι περισσότεροι Αθηναίοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ (και σωστά) ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. Οπότε είναι απλά θέμα χρόνου η απομάκρυνση του αγώνα εκτός Αθήνας. (Εμπρός....δημοτικοί άρχοντες οργανωθείτε να ξορκίσουμε το διάολο που μας βρήκε........)

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • RE: 54ο - SSS Ιππόδρομος

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      @ngrig: ξέχασες το service park (μικρή και ασήμαντη λεπτομέρεια...)

      Σε όλη αυτή την περιοχή που αναφέρω δεν υπάρχει πουθενά μέρος για να ....χωρέσει και να .....βολέψει και τον αγώνα το service park ? π.χ. αρκεί να είναι κοντά σε Εθνική οδό ή εν πάσει περιπτώσει κάπου στο μέσον της συνολικής απόστασης του αγώνα. Σώνει και καλά δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα εκτός από την Αθήνα. Στους άλλους αγώνες νομίζω δεν γίνεται έτσι.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • RE: 54ο - SSS Ιππόδρομος

      Γρήγορη απάντηση .......χωρίς πολύ σκέψη ....... πότε πρόλαβες και μελέτησες την πρόταση που έκανα..... μάλλον υποθέτω είχες όλα τα δεδομένα της πρότασης ... καταχωρημένα στον υπολογιστή και μέσω ειδικού προγράμματος που έχεις πατάς ...έντερ και σου βγάζει το αποτέλεσμα τόσο άμεσα, γρήγορα και προπάντως σωστά. Το αγοράζω .....αν δεν είναι πολύ ακριβό.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • RE: 54ο - SSS Ιππόδρομος

      Το πρόβλημα με την SS δημιουργήθηκε για τον απλούστατο λόγο ότι οι περισσότεροι Αθηναίοι μπορεί να βλέπουν με ........ συμπάθεια τον Εθνικό μας αγώνα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ..... ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ (και σωστά) ...... όπως τον θέλουν κάποιοι άλλοι για καθαρά εισπρακτικούς λόγους οι οποίοι όμως τυχαίνει να είναι μειοψηφία. (παρεπιπτόντως ενημερώνω ότι μένω Αθήνα)
      Εγώ λοιπόν πιστεύω πως είναι ΚΑΛΟ !! που ήρθαν έτσι τα πράγματα για να πάρουν ...σήμα αυτοί οι τύποι (της μειοψηφίας) ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν ότι γουστάρουν μόνο και μόνο για να τα οικονομήσουν.
      Μετά από όλα αυτά πιστεύω να το ξανασκεφτούν το θέμα και να....μετακινήσουν τον αγώνα λίγο πιό μακριά (βλέπε Πελοπόννησο-Βοιωτία-Φωκίδα).
      Μάλιστα έχω να κάνω και μία πρόταση που περιλαμβάνει αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.
      Προτείνω λοιπόν ξεκίνημα του αγώνα από την Ακρόπολη (συμβολικά) και αφού γίνουν δύο ειδικές κοντά στην Αθήνα (π.χ Σχηματάρι, Ασωπία ή από την άλλη μεριά Κινέτα μετά να κατευθυνθεί σταδιακά π.χ. ελάτεια- ελευθεροχώρι- Παύλιανη -Δροσοχώρι να φτάσει κοντά στην Ιτέα (Καρούτες) και προχωρόντας προς Βωξίτες-Κυριάκι-Δίστομο να τερματίζει στους Δελφούς. Για SS προτείνω να μελετηθεί η περίπτωση του....αυτοκινητοδρομίου του Ορχομενού.
      Εναλλακτικά μπορεί μετά την Αθήνα να κατευθυνθεί προς Πελοπόννησο τέλος πρώτης ημέρας και δεύτερη ημέρα και μέσω της γέφυρας ρίου-αντιρρίου να φτάσει πάλι στους Δελφούς τρίτη ημέρα (Καρούτες-Παύλιανη-Βωξίτες-Δίστομο).
      Ας το δούνε οι υπεύθυνοι νομίζω δεν θα χάσει ο αγώνας αλλά θα κερδίσει αφού συνδυάζει ειδικές και κοντά στην Αθήνα, κλασικές ειδικές, ξαναμπαίνει και η Πελοπόννησο στο παιχνίδι και η Αφετηρία και ο τερματισμός περιέχουν δύο περιοχές με παγκόσμια τουριστική εμβέλεια.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • WRC 2004 ....ΔΥΣΟΙΩΝΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ....

      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ (40 ΟΔΗΓΟΙ !) ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΗΧΩ ΠΟΛΥ !!!
      ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
      1 SOLBERG Petter - MILLS Philip, Subaru Impreza WRC
      2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo, Subaru Impreza WRC
      3 LOEB Sιbastien - ELENA Daniel, Citroλn Xsara WRC
      4 SAINZ Carlos - MARTI Marc, Citroλn Xsara WRC
      5 GRONHOLM Marcus – RAUTIAINEN, Peugeot 307 WRC
      6 LOIX Freddy - SMEETS Sven, Peugeot 307 WRC
      7 MARTIN Markko - PARK Michael, Ford Focus WRC
      8 DUVAL Franηois - PREVOT Stιphane, Ford Focus WRC
      9 PANIZZI Gilles - PANIZZI Hervi, Mitsubishi Lancer WRC04
      10 GALLI Gigi - D'AMORE Guido, Mitsubishi Lancer WRC04
      ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΚΑ.......... !!! ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΙ ΜΙΣΟΙ (ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ) ΤΙ ΘΑ ΔΕΙ (ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ΄Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ) Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2 ΗΜΕΡΕΣ ???!!!............5 ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΚΑΙ 3-4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ????!!!!!!........ΧΕΡΑΙΤΙΣΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΑΝΤΕ 15 ΟΔΗΓΟΙ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ JUNIOR ME TA POUNTO ΤΑ SUZUKI KAI PUMA.........A ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΕΣΤΑ ΚΑΙ ΒΑΛΙΜΑΚΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ WRC ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗΣ.........
      ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΜΟΝΤΕ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΗΤΑΝ 49 ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 20 ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΛΑΣΗ (Α8) ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ 18 ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ......... ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ
      1 1M GRONHOLMPeugeot A8
      2 7M SOLBERGSubaru A8
      3 17M MCRAECitroen A8
      4 19M SAINZCitroen A8
      5 18M LOEBCitroen A8
      6 2M BURNSPeugeot A8
      7 8M MAKINENSubaru A8
      8 4M MARTINFord A8
      9 20 ROBERTPeugeot A8
      10 5M DUVALFord A8
      11 10M SCHWARZHyundai A8
      12 22 KRESTAPeugeot A8
      13 3M PANIZZIPeugeot A8
      14 14M AURIOLSkoda A8
      15 11M LOIXHyundai A8
      16 6M HIRVONENFord A8
      17 21 WARMBOLDFord A8
      18 15Μ GARDEMEISTERSkoda A8
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ......ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ 3 (ΣΟΛΜΠΕΡΚ, ΜΑΚΙΝΕΝ, ΓΚΑΡΝΤΕΜΑΙΣΤΕΡ) ΔΗΛΑΔΗ 3 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 18 .............ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ 3 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 10 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .........??
      ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΒΛΕΠΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΚΥΠΡΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ....).
      ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ 2-3 ΤΟ ΠΟΛΥ ΟΔΗΓΟΙ................!!!
      ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ?? .............ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ.........ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΕΣΟΔΩΝ (ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ, ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ Κ.Λ.Π)ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ...........ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ............ΑΛΛΑΓΗ (ΠΑΛΙ) ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ.......ΧΘΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ..........
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ............ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ.........ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ......ΧΡΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ......ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ .....ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΥΧΗ !!!!?? ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ.........??
      ΑΝΑΜΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ !!

      posted in WRC
      N
      ngrig
    • RE: WRC 2004 ....ΔΥΣΟΙΩΝΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ....

      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ (40 ΟΔΗΓΟΙ !) ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΗΧΩ ΠΟΛΥ !!!
      ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
      1 SOLBERG Petter - MILLS Philip, Subaru Impreza WRC
      2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo, Subaru Impreza WRC
      3 LOEB Sιbastien - ELENA Daniel, Citroλn Xsara WRC
      4 SAINZ Carlos - MARTI Marc, Citroλn Xsara WRC
      5 GRONHOLM Marcus – RAUTIAINEN, Peugeot 307 WRC
      6 LOIX Freddy - SMEETS Sven, Peugeot 307 WRC
      7 MARTIN Markko - PARK Michael, Ford Focus WRC
      8 DUVAL Franηois - PREVOT Stιphane, Ford Focus WRC
      9 PANIZZI Gilles - PANIZZI Hervi, Mitsubishi Lancer WRC04
      10 GALLI Gigi - D'AMORE Guido, Mitsubishi Lancer WRC04
      ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΚΑ.......... !!! ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΙ ΜΙΣΟΙ (ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ) ΤΙ ΘΑ ΔΕΙ (ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ΄Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ) Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2 ΗΜΕΡΕΣ ???!!!............5 ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΚΑΙ 3-4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ????!!!!!!........ΧΕΡΑΙΤΙΣΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΑΝΤΕ 15 ΟΔΗΓΟΙ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ JUNIOR ME TA POUNTO ΤΑ SUZUKI KAI PUMA.........A ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΕΣΤΑ ΚΑΙ ΒΑΛΙΜΑΚΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ WRC ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗΣ.........
      ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΜΟΝΤΕ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΗΤΑΝ 49 ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 20 ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΛΑΣΗ (Α8) ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ 18 ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ......... ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ
      1 1M GRONHOLMPeugeot A8
      2 7M SOLBERGSubaru A8
      3 17M MCRAECitroen A8
      4 19M SAINZCitroen A8
      5 18M LOEBCitroen A8
      6 2M BURNSPeugeot A8
      7 8M MAKINENSubaru A8
      8 4M MARTINFord A8
      9 20 ROBERTPeugeot A8
      10 5M DUVALFord A8
      11 10M SCHWARZHyundai A8
      12 22 KRESTAPeugeot A8
      13 3M PANIZZIPeugeot A8
      14 14M AURIOLSkoda A8
      15 11M LOIXHyundai A8
      16 6M HIRVONENFord A8
      17 21 WARMBOLDFord A8
      18 15Μ GARDEMEISTERSkoda A8
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ......ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ 3 (ΣΟΛΜΠΕΡΚ, ΜΑΚΙΝΕΝ, ΓΚΑΡΝΤΕΜΑΙΣΤΕΡ) ΔΗΛΑΔΗ 3 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 18 .............ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ 3 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 10 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .........??
      ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΒΛΕΠΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΚΥΠΡΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ....).
      ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ 2-3 ΤΟ ΠΟΛΥ ΟΔΗΓΟΙ................!!!
      ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ?? .............ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ.........ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΕΣΟΔΩΝ (ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ, ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ Κ.Λ.Π)ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ...........ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ............ΑΛΛΑΓΗ (ΠΑΛΙ) ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ.......ΧΘΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ..........
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ............ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ.........ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ......ΧΡΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ......ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ .....ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΥΧΗ !!!!?? ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ.........??
      ΑΝΑΜΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ !!

      posted in WRC
      N
      ngrig
    • RE: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ WRC TO 2004?

      100% ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ 2004 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΜΑΡΤΙΝ.
      ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ

      1. ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 4 ΑΝΤΙ 5
      2. Η ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝ
      3. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΝΩ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕ ΤΕΛΙΚΑ 4ος Ή 5ος ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΒΛΕΠΕ Π.Χ. ΓΕΡΜΑΝΙΑ).
        ΦΥΣΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗ ....ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΥΡΟ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΩΝ ........!! (ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗ ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ (3 ΜΟΝΟ ΟΔΗΓΟΙ !!!).
        ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΜΑΡΤΙΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ ........
      posted in WRC
      N
      ngrig
    • RE: Το WRC στο TV Magic !

      ΛΕΤΕ ΝΑ ....ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚ-ΤΟΚΑΝΑΛΟ ΤΟ STAR....ΜΑΚΑΡΙ.....ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ MATZIK ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ......(Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ) ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ........ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ....... ΝΑ ....ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΟ (ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ STAR.
      ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΙΧΑΙΝΩΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ .....Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ........ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΖΙΚ ......ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟ-Ο...!
      ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ (ΤΟΥ STAR) ΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΩΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΑΝΟΥΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ....? ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ..... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΚ-ΤΟΜΥΑΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΝΑΛΙ........ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ....
      ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ .....ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ.....ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΥΛΑΓΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....

      posted in WRC
      N
      ngrig
    • RE: Εισιτήριο στο Service Park ?

      Ο ΤΑΚΙΝΕΝ ΕΓΡΑΨΕ
      Γιατί δεν κάνεις την ίδια ερώτηση, όταν πας cinema στο γήπεδο ή και για τους Ολυμπιακούς του 2004; Αλήθεια μάθατε τιμές για την Ολυμπιάδα, τελετές έναρξης κλπ;
      [quote='ngrig']

      ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ??!!
      ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ...ΒΟΥΝΟ !!!!!!
      ΑΠΟ ΠΟΤΕ,ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ Ή ΘΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΒΟΥΝΟ ΘΕΛΩ ΣΤΗ ΥΠΑΙΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ (Π.Χ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ)
      ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ..... ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ....
      ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ....ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΟΣΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • RE: Εισιτήριο στο Service Park ?

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΟ WRC ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...... ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ .........ΡΙΤΣΑΡΤΣ.
      ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΩΡΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ .........ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ .......ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ !! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

      Δεν κατάλαβες καλά. Θα σου φέρω μερικά καλά παραδείγματα:

      ο Ξέρεις κάθε πότε έχει κριτή (με σφυρίχτρες κτλ., δηλ. 'ασφάλειας', όχι τους χρονομέτρες) στη Φινλανδία ? Κάθε 200 μέτρα. Δηλαδή σε μία ΕΔ 20 Km υπάρχουν τουλάχιστον 100 κριτές, συν αυτούς που κόβουν τα εισιτήρια. Και πολλοί είναι εθελοντές. Οπότε όταν εμείς πάμε με 20-30 το πολύ κριτές σε κάθε ειδική, είναι σαφές πως για εμάς τίθεται θέμα ασφάλειας, αν όχι ουσίας, τουλάχιστον μόνο και μόνο από σύγκριση. Πως θα έχουμε όχι 100 αλλά 50 ? Είτε εθελοντές (πας εθελοντής ? Αλλά εθελοντής-εθελοντής, όχι άτυπος κριτής κτλ., να γίνεται αγώνας και εσύ να κόβεις εισιτήρια ή να έχει παρακάτω το φοβερό πήδημα-σε-S και εσύ να στέκεσαι στην ευθεία) είτε με πληρωμή (πιο ρεαλιστικό για τις Ελληνικές συνθήκες). Παρόλο τον εθελοντισμό, ο προϋπολογισμός του ράλι Φινλανδίας ήταν το 2001 (αν θυμάμαι καλά) 800 εκατομμύρια και του Ακρόπολις κάπου 300-350...

      ο Ξέρεις πόσος κόσμος δουλεύει full time όλο το χρόνο για να γίνει το Μεγ. Βρετανίας (δηλ. έχουν ως επαγγελματική ενασχόληση τη διοργάνωση του ράλι) ? Τουλάχιστον 10 άτομα (η IMS άνοιξε και γραφείο στο Cardiff, http://www.worldrallynews.info/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1049200958,28393,). Στην Αυστραλία ? Κάπου 20 νομίζω. Ξέρεις πόσοι δουλεύουν για να γίνει το Ακρόπολις ? 3

      ο Εχεις ιδέα τι εξοπλισμό έχει κάθε όχημα ταχείας επέμβασης (FIV), πόσο κοστίζει η προμήθειά του και τι ειδίκευση χρειάζεται ο χειρισμός του ?

      και άλλα τέτοια...

      Εύκολα έχουμε την καραμέλα 'ο κακός Ρίτσαρντς, η κακή FIA'. Η αλήθεια είναι πως οι καιροί έχουν αλλάξει, δεν είμαστε στη δεκαετία του '80, οι απαιτήσεις είναι τρομερές και αυξάνουν κάθε χρόνο.

      Το Ακρόπολις είναι ακόμα στο WRC επειδή είναι ένας καλός αγώνας. Αν ήξερες όμως με πόσες θυσίες και πόσο ελάχιστο περιθώριο σφάλματος γίνεται...

      ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ.......
      Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΠΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΒΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...........ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.........
      ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ : 1. ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ............ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ......ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΙΓΟ......
      2. ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ .....ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.............ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      N
      ngrig
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr