Ο χρήστης nass έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΟ WRC ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...... ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ .........ΡΙΤΣΑΡΤΣ.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΩΡΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ .........ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ .......ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ !! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Δεν κατάλαβες καλά. Θα σου φέρω μερικά καλά παραδείγματα:
ο Ξέρεις κάθε πότε έχει κριτή (με σφυρίχτρες κτλ., δηλ. 'ασφάλειας', όχι τους χρονομέτρες) στη Φινλανδία ? Κάθε 200 μέτρα. Δηλαδή σε μία ΕΔ 20 Km υπάρχουν τουλάχιστον 100 κριτές, συν αυτούς που κόβουν τα εισιτήρια. Και πολλοί είναι εθελοντές. Οπότε όταν εμείς πάμε με 20-30 το πολύ κριτές σε κάθε ειδική, είναι σαφές πως για εμάς τίθεται θέμα ασφάλειας, αν όχι ουσίας, τουλάχιστον μόνο και μόνο από σύγκριση. Πως θα έχουμε όχι 100 αλλά 50 ? Είτε εθελοντές (πας εθελοντής ? Αλλά εθελοντής-εθελοντής, όχι άτυπος κριτής κτλ., να γίνεται αγώνας και εσύ να κόβεις εισιτήρια ή να έχει παρακάτω το φοβερό πήδημα-σε-S και εσύ να στέκεσαι στην ευθεία) είτε με πληρωμή (πιο ρεαλιστικό για τις Ελληνικές συνθήκες). Παρόλο τον εθελοντισμό, ο προϋπολογισμός του ράλι Φινλανδίας ήταν το 2001 (αν θυμάμαι καλά) 800 εκατομμύρια και του Ακρόπολις κάπου 300-350...
ο Ξέρεις πόσος κόσμος δουλεύει full time όλο το χρόνο για να γίνει το Μεγ. Βρετανίας (δηλ. έχουν ως επαγγελματική ενασχόληση τη διοργάνωση του ράλι) ? Τουλάχιστον 10 άτομα (η IMS άνοιξε και γραφείο στο Cardiff, http://www.worldrallynews.info/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1049200958,28393,). Στην Αυστραλία ? Κάπου 20 νομίζω. Ξέρεις πόσοι δουλεύουν για να γίνει το Ακρόπολις ? 3
ο Εχεις ιδέα τι εξοπλισμό έχει κάθε όχημα ταχείας επέμβασης (FIV), πόσο κοστίζει η προμήθειά του και τι ειδίκευση χρειάζεται ο χειρισμός του ?
και άλλα τέτοια...
Εύκολα έχουμε την καραμέλα 'ο κακός Ρίτσαρντς, η κακή FIA'. Η αλήθεια είναι πως οι καιροί έχουν αλλάξει, δεν είμαστε στη δεκαετία του '80, οι απαιτήσεις είναι τρομερές και αυξάνουν κάθε χρόνο.
Το Ακρόπολις είναι ακόμα στο WRC επειδή είναι ένας καλός αγώνας. Αν ήξερες όμως με πόσες θυσίες και πόσο ελάχιστο περιθώριο σφάλματος γίνεται...
ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ.......
Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΠΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΒΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...........ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.........
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ : 1. ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ............ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ......ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΙΓΟ......
2. ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ .....ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.............ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ.