-
ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ!!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ?
-
ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ!!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ?
-
ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ!!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ?
-
Ποιο εύκολο είναι να πιάσεις το Lotto παρα να βρεις τον Πρωταθλητή! Αυτος που θα έχει τις λιγότερες εγκαταλείψεις μαλλόν θα το πάρει. Κομμένο και ραμμένο για το Burns ήταν αλλά....
Μartin, Solberg και Loeb οι επικρατέστεροι... Τα Peugeot, εκτος και αν κρυβουν άσσο στο μανίκι τους, δεν βλέπω στην πρώτη τους χρονιά να διεκδικήσουν... -
Όντως πολύ δύσκολη η πρόβλεψη σ' αυτό το στάδιο.
Θα είναι τα 307 ανταγωνιστικά και αξιόπιστα εξαρχής;
Θα αφήσει ο Gronholm τον κακό του εαυτό;
Θα είναι τα focus αξιόπιστα;
Οι Loeb & Solberg θα αντέξουν τον χαρακτηρισμό του φαβορί;
Επειδή δε γνωρίζω, θα υπάρξουν εξελιγμένες εκδόσεις των Subaru & Citroen; Αν ναι, πώς θα είναι αυτές και με τί αποτελέσματα;
Τα Mitsu θα είναι ανταγωνιστικά; Αν ναι τότε θεωρω πως ο Pan θα έχει κάποια τύχη με καλά πλασαρίσματα στους χωμάτινουςΗ επέκταση του πρωταθλήματος στους 16 αγώνες καθιστά την αξιοπιστία αυτοκινήτων και οδηγών σε σημαίνων παράγοντα επικράτησης. Μόνον μετά από την τέλεση 3-4 αγώνων μπορούμε να έχουμε ενδείξεις.
-
Συμφωνώ με τον syele , ειναι πολύ νωρίς ακόμα , αν δεν δούμε 3-4 αγώνες να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του είναι ρίσκο η επιλογή.
Εγώ πάντως ρισκάρω και λέω τον Martin .......αν δεν σπάει το Focus
-
Οντως Χαρι. Επρεπε να ρωτησεις τους αριθμους του λοττο
δεν ειναι φορμουλα εδω
-
Το επιασα το υπονοουμενο, αλλα μαλλον αδικεις την F1. Φετος ειδικα εγινε χαμος απο διαφορετικους νικητες.
Τωρα στο θεμα μας, η Citroen μου κανει κλικ. Βεβαια πρεπει να εισαι μεντιουμ για να πετυχεις προβλεψη τοσο νωρις, αλλα αν ηταν να βαλω στοιχημα, τα λεφτα μου θα πηγαιναν στον Loeb. Γιατι; Εχουμε και λεμε:
Peugeot out λογω νεοτητας.
Ford σιγουρα out γιατι και στα τελευταια τεστ παλι την ιδια αναξιοπιστια ειχαν με περσι.
Subaru ισως αλλα θα ειναι ενδιαφερον να δουμε πως θα οδηγησει τεχνικα την ομαδα ο Peter.
Mitsu μπα γιατι τεχνολογικα ακομα ειναι βηματα πισω και οι πιλοτοι δε με πειθουν.Ψηφιζω οτι ο Loeb θα ωριμασει τοσο γρηγορα οσο πιστευω, η ανωτερη ταχυτητα του θα καθαρισει τον Sainz και θα βγει πρωταθλητης.
Τωρα με συγχωρειτε, αρχιζει η εκπομπη μου με τα ταρο στο καναλι 15
-
HARRISWRC ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΓΟ? ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΠΕΡΣΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙ ΟΤΙ Ο SOLBERG ΘΑ ΕΠΕΡΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ? ΦΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΣΟΙ ΒΑΘΜΟΘΥΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ή ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΞΕΛΕΙΧΘΟΥΝ? ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΩΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 5 ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ 2 ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ. ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ? ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΝΙΖΙ ΑΝ ΣΚΕΥΤΟΥΜΕ ΤΑ 4 ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ? ΕΙΔΩΜΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ.
-
ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο PANIZZI ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ...AKOMH KI AN TO LANCER ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΡΑΛΛΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ...
ΠΟΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIA...**ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ **ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΤΟΤΕ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ...ΟΠΟΤΕ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ MARTIN KAI GRONHOLM ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η FORD ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ -ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΙ Η PEUGEOT- ΛΟΓΩ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ BUDGET...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΑΡΤΙΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ CITROEN ΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ IMPREZA ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΑΓΩΝΩΝ!ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΦΕΤΟΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ LOEB ME SOLBERG, MARTIN, GRONHOLM MIA ΑΝΑΣΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ!
-
Είναι πράγματι πολύ δύσκολη η πρόβλεψη. Αυτός είναι όμως και ο ρόλος του τόπικ. Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ. Υπάρχουν 12 ψήφοι μέχρι τώρα και κανένας δεν έχει γράψει συγκεκριμένη πρόβλεψη.
Οι νέοι κανονισμοί, το κουτσούρεμα των ομάδων, οι επενδύσεις σε νέους, οι 1000 πίστες, οι 3 νέοι αγώνες (με Σαρδηνία) και όλες οι άλλες προσφορές της FIA για το 2004, κάνουν το πρωτάθλημα να μην έχει φαβορί και ουσιαστικά όλοι οι πρώτοι οδηγοί συν κάποιους δεύτερους να έχουν ελπίδα για τίτλο. Δεν είναι βέβαια πολλοί, είναι οι εξής 5:**Solberg: ** έρχεται με τον αέρα του πρωταθλητή, το Subaru έδειξε ότι μπορεί και θα υπάρχει νέα έκδοση σύμφωνα με το rallyXS.
**Loeb: ** Σίγουρα μας έπεισε το 2003. Ανεβασμένος στο χωμάτινα, σηκώνει κούπες στα ασφάλτινα, σχετικά σταθερός και μόνο λίγα λάθη (που του στοίχισαν τον τίτλο βέβαια).
Martin : Παντού γρήγορος και μόνο η αξιοπιστία του Focus τον πρόδωσε πέρσι. Έχει αξιώσεις πρωταθλητή.
Sainz : Η εμπειρία μίλησε πέρσι. Φέτος, αν είναι η τελευταία του χρονιά, όπως έχει δηλώσει, θα κυνηγήσει το πρωτάθλημα για να φύγει με το κεφάλι ψηλά. Και μπορεί να το κάνει. Το σύστημα τον ευννοεί, με προβληματίζει η διάρκεια του με τους 16 αγώνες.
Gronholm : Φυσικά και είναι πάντα υπολογίσιμος αφού δεν αφήνει πουθενά το πόδι από το γκάζι. Εύχομαι να έχει καλύτερη από την άθλια περσινή χρονιά. Η επίδοσή του θα εξαρτηθεί 100% από το 307. Τον βλέπω μόνο σαν outsider.Για Panizzi, Loix, Duval, Hirvonen και τους λοιπούς της Mitsu δεν τους βλέπω πρωταθλητές.
Εν κατακλείδι, βλέπω Loeb, Martin για πρωταθλητές και να ακολουθούν κατά πόδας Solberg, Gronholm. Του Sainz δεν του δίνω ελπίδες.
Θέλω, Gronholm, Loeb για τίτλο. Ψήφισα Loeb -
Loeb,γιατι ήδη έδειξε ότι έχει και την πείρα που απαιτείται εκτός απο την ταχύτητα!
Gro πολύ κοντά του....για τα υπόλοιπα θα δω και εγω το Κανάλι 15 με τα Ταρώ του Go_For_Pole!! -
Πρόβλεψη.....
Πρωταθλητή βλέπω τον Martin....! !!Έιχε (ελπίζω και να έχει) τους χρόνους ,έχει το αμάξι (απο την αρχή φέτος) , έχει το ταλέντο , αρκετή εμπειρία απο το 2003.....με λίγη τύχη και αυτοσυγκράτηση θα στεφθεί παγκόσμιος! Τεράστια μάχη θα έχει με Loeb & Gro!!! Solberg δε βλέπω γιατι πλέον τον περιμμένουν όλοι ενώ πέρυσι τον είχανε/με ξεγράψει σχεδόν όλοι και τους/μας έπιaσε στον ύπνο....
Πρωταθλήτρια ομάδα.........???? Χαλαρά 'Citroen'....!!Παρ'οτι θα λείπουν οι πολύτιμοι βαθμοί του Colin , πιστεύω Loeb & Carlos θα τα καταφέρουν....
Τώρα ....συγνώμη........αλλα πάω να προβλέψω τι θα φάω για μεσημέρι....
-
Ανάμεσα στούς τρείς 'πίτσι' νομίζω θά πέσει ο τίτλος.Θά ήθελα φέτος νά τόν πάρει ο ΜΑΡΚΚΟ.
Καί μακάρι νά έχουμε άλλη μία καλή χρονιά! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΠΟΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIA...**ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ **ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΤΟΤΕ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ...ΟΠΟΤΕ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ MARTIN KAI GRONHOLM ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ!Eλεος, ουτε στην ελλάδα δεν γινονται αυτά!!! Σε 10 μέρες αρχίζει το πρωτάθλημα και θα ανακοινώσουν αλλό συστημα βαθμολογιας;; Δυσκολο...
-
Σνιφ σνιφ, μυρίζω τα νύχια μου αλλά δεν βγαίνει τίποτα.
Θα καταλήξω στον Loeb, πέρα από όποια επιχειρήματα, απλά γιατί έτσι μου αρέσει.
Τα καραγκιοζιλίκια με τους κανονισμούς είναι απαράδεκτα πάντως.
Άντε καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους και ας ελπίσουμε ότι θα δούμε αρκετό θέαμα και ποιο νορμάλ ώρες. -
SOLBERG ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑΙ SOLBERG, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΜΕ ΑΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ IMPREZA ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΗ PIRELLI, ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΔΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.
-
100% ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ 2004 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΜΑΡΤΙΝ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ- ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 4 ΑΝΤΙ 5
- Η ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝ
- Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΝΩ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕ ΤΕΛΙΚΑ 4ος Ή 5ος ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΒΛΕΠΕ Π.Χ. ΓΕΡΜΑΝΙΑ).
ΦΥΣΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗ ....ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΥΡΟ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΩΝ ........!! (ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗ ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ (3 ΜΟΝΟ ΟΔΗΓΟΙ !!!).
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΜΑΡΤΙΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ ........
-
ΨΗΦΙΖΩ LOEB ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ!!!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ WRC ΜΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΣΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ!!!
-
Πάντως εγώ ψήφισα Gronholm. Εντύπωσή μου είναι πως ο Φινλανδός είναι 1 κλικ πάνω σε ταχύτητα-ικανότητα σε όλους τους (πλην ασφάλτινους) αγώνες, ενώ στην άσφαλτο μπορεί να νικηθεί στα ίσια μονάχα από 2-3 οδηγούς.
Έτσι λοιπόν όλα εξαρτώνται από το 307. Εδώ πρέπει να προσέξουμε την κίνηση της ομάδας να το πλασάρει από τον πρώτο αγώνα. Για να το φέρνουν σε Μόντε και Σουηδία, όπου το παλιό δε θα φαινόταν αργό, σημαίνει ότι έχουν το ΟΚ από Gronholm για τις δυνατότητές του, αλλά και το feeling που έχει ο 'ψηλός' όταν το οδηγεί. Επιπλέον πρέπει να είναι πεπεισμένοι ότι τα χιλιόμετρα των πρώτων αγώνων θα είναι σημαντικά για την ετοιμότητα του 307 για τα επόμενα, δύσκολα και κρίσιμα ράλι.
Τι θέλω να πω? Ότι το νέο 307 δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να πάει χειρότερα φέτος από ότι το 206 πέρσι. Επομένως, έστω και ένα κλικ κάτω από τα κορυφαία, με το ένα κλικ πάνω του Gro από τους άλλους, νομίζω ότι έχει καλές πιθανότητες για τίτλο. Όλοι θυμόμαστε τι έκανε σε επιλεγμένα ράλι με το παλιό (για τότε) Corolla, στην προ Peugeot εποχή του. Οπότε το κλειδί που όλοι μας παραδεχόμαστε είναι η αξιοπιστία και όχι η απόλυτη ικανότητα καθεαυτή, ειδικά για πληρώματα που έχουν τη χάρη να κινούνται σταθερά ταχύτατα, σαν αυτό του Gro με τον Rau.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ WRC TO 2004?