Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 524
    • 525
    • 136 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    141158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ausfahrt last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Πανέμορφη σε εμφάνιση η SLS!
      Πως είχα την εντύπωση πως οι πόρτες είναι ηλεκτρικές και κλείνουν μόνες τους? Η 'βασική' έκδοση είναι?

      Και πού να την ακούσεις κιόλας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
        Πανέμορφη σε εμφάνιση η SLS!
        Πως είχα την εντύπωση πως οι πόρτες είναι ηλεκτρικές και κλείνουν μόνες τους? Η 'βασική' έκδοση είναι?

        Απλά εντύπωση σου... δεν έβαλαν ηλεκτρομηχανισμό λόγω βάρους. Και πρέπει να κάνεις ακροβατικά για να μπεις και να κλεισεις την πόρτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Πανέμορφη σε εμφάνιση η SLS!
          Πως είχα την εντύπωση πως οι πόρτες είναι ηλεκτρικές και κλείνουν μόνες τους? Η 'βασική' έκδοση είναι?

          Απλά εντύπωση σου... δεν έβαλαν ηλεκτρομηχανισμό λόγω βάρους. Και πρέπει να κάνεις ακροβατικά για να μπεις και να κλεισεις την πόρτα...

          Το οποίο φυσικά δεν είναι τίποτα εφόσον και αυτό είναι εκει για να τιμήσει την 300 SL Gullwing.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Φαντάζομαι προβληματική η είσοδος/έξοδος της ξανθιάς με την μίνι φούστα απο την θέση του συνοδηγού!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilis1 last edited by

              Το είχα υποσχεθεί εδώ και καιρό οτι θα έγραφα κάποια πράγματα για το αυτοκίνητο που οδηγώ εδω και εναν χρόνο.
              Πέρυσι το καλοκαίρι αγόρασα μια Lancia Delta 1.9Mjt TwinTurbo Platino.
              Η αλήθεια ειναι ότι δεν εχω πετύχει κανένα άλλο τετοιο πουθενα οπότε πρέπει να είμαι στους λίγους εκλεκτούς (χαχα)
              Αγορά : Αυγουστος 2009
              Τιμή : 28700
              Επιπλέον εξοπλισμός:Φώτα xenon με όλα τα παραφερνάλια (πλυστικος μηχανισμός,αυτοματη ρυθμιση ύψους)
              Και ενα δευτερο κλειδί με τηλεκοντρολ .

              Χιλιόμετρα μεχρι σήμερα:27.870

              Βλάβες : 0
              Χαζομάρες:
              1)Τριγμοί απο την επαφή της δεξιας μπροστινής κολώνας με το ταμπλό.Ειναι τόσο λίγοι που λόγω της απιστευτης ησυχίας του αυτοκινήτου ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
              2)Ξεχασμένη φισσα μη συνδεδεμένη για τα ψεκαστηρια των φώτων (μια ημερα για να κατεβάσουν μπροστινό προφυλακτηρα και να τον συνδέσουν.

              Κατανάλωση:
              Όλα παίζουν μεταξύ 5,5 και 7,2 λίτρα πετρέλαιο.
              Το κλιματιστικό δεν το επηρρεάζει καθόλου πράγμα λογικο αφου 190 άλογα και 41 κιλα ροπής μάλλον δεν τα εμποδιζει το κομπρεσοράκι.
              Η κατανάλωση πρεπει να αναφερω αφορά κατα κύριο λόγο την κίνηση στην Ηπειρο όπου ανηφορα- κατηφόρα ειναι το μονο σιγουρο σε καθε ταξιδι όπου επιβαρυνει την κατανάλωση.
              Χαλαρη οδηγηση σε εθνικη (ταχυτητες 120-140) και με καποιες προσπεράσεις βγαζει στα 6.
              Γρηγορη οδήγηση φτανει αραια στα 7.5.
              Μεσα στην πόλη περιπου στα 6,5

              Χώροι
              Ανετο,μαγικο χαλί με μεγαλους χωρους,ιδιαιτερα στο πίσω καθίσμα οπου είναι τεράστιος ο χωρος.Σαυτό βοηθάει και το συρρόμενο πισω καθισμα οπότε αυξομειωνεις ανάλογα πορτ μπαγκάζ.
              Λίγο τα χαλάει η ηλιοροφή που κλεβει υψος αλλά και με τους αεροδυναμικους θορυβους που εμφανιζει εκει γυρω στα 210.
              Χωροι για μικροαντικειμενα παντού.
              Το Κλιματιστικο κρυωνει παρα πολύ γρηγορα.
              Τα πληκτρα στο κεντρικο συστημα (ραδιο-κλιμα) ειναι επαρκως μεγαλα και ευκολα και εκει δεν μπορεσα να καταλάβω ποτέ πως σχολίασαν κάποιοι ότι δεν ειναι ευχρηστα και ειναι ΜΙΚΡΑ!!!
              Τα καθισματα κλασσικες Lancia πολυθρόνες με δερμα-alcantara με μετρια στηριξη στην γρηγορη οδηγηση αλλα αν εχεις προβλημα με μέση ειναι βαλσαμο.

              Οδήγηση:
              Κρατημα πάρα πολύ καλό δεν εχω παράπονο.
              Το ASR-ESP που δεν κλείνει ποτέ τελείως ειναι καλό αλλα χριζει βελτιωσης (δεν μπλέκεται νωρις αρα παίζεις λίγο,σε καποιες όμως περιπτωσεις νομίζεις ότι αργησε να δουλεψει)
              Καποιες κλησεις στις στροφες έχει αλλά δεν τρομαζει.
              Το τιμόνι ειναι ελαφρυ και στο city ακομα πιο πολύ.να πω την αλήθεια το εχω πάντα στο city γιατι λόγω όγκου μεσα στην πόλη ειναι σωτήριο και βγαινει off μόνο του μετα τα 50.
              Τα χιλιομετρα τα καταπίνει με χαρακτηριστική άνεση και ησυχία.
              Μονο στο κοντερ καταλαβαινεις πόσο πολυ παράνομος είσαι..

              Κινητήρας:
              Εδω ειναι το ζουμί......
              Δυναμη απλά συνεχής.
              Μεχρι τις 1200 στροφες ψώφια τα πράγματα.
              Μην κανει εντυπωση σε κανενα αλλα ειναι φυσιολογικες στροφες για ενα ντηζελ μεσα σε πόλη με χαλαρη οδηγηση.
              Μετα και μεχρι τις 1500 εμφανιζει το τραβηγμα οπου εκει συμφωνα με τα στοιχεια ειναι τα 30 κιλα της ροπής.
              Απο εκει και πάνω πάρτυ επιταχυνσης.
              41 κιλα ροπής στις 2000 και πάμε παραπάνω.
              Μεχρι τις 4000-4200 σκοτωνει.περνας διπλα απο τους άλλους λες και ειναι σταματημενοιακόμα και με 6η στο κιβωτιο ( το οποιο επι τη ευκαιρία ειναι καλο και ακριβες αλλά οχι για γρηγορες αλλαγες).
              Απο εκει μεχρι τις 4600-4700 δεν συμβαινει απολυτως τιποτα.Απλά ο κινητηρας φωναζει και σου λέει “Δεν μπορω αλλο κόψε”.
              Γενικα κρατώντας το στροφομετρο στις 2000 όλα ειναι αριστα.
              Αναφερα πιο πάνω για την περιοχη των 4000 στροφων γιατι παρα το πετρέλαιο ειναι ευστροφος κινητηρας,σχεδον σαν βενζινοκινητηρας,και τις στροφες τις φτάνεις πολυ ευκολα ιδιαιτερα αν δεν εχεις συνηθισει σε ρυθμό DIESEL.
              Service επισημα σε πολύ αραια διαστηματα (καθε 35000 χλμ ή όταν δωσει σημα το dpf για πτώση ποιοτητας του λαδιου)
              Εγω τα αλλαζω καθε 10.000 αλλά πολυ πιθανο να ειναι υπερβολικο.
              Κοστος αλλαγης λαδιου-φιλτρο 90 ευρω στην αντιπροσωπία

              Τα λαστιχα:
              Αν και πολύ μεγαλη διασταση για τα ελληνικά δεδομένα διατηρει την ανεση
              Εργοστασιακά εχει bridgestone 225/40/18 καλά θα τα χαρακτηριζα αλλα δεν συγκρίνονται με τα continental sp3 ιδιας διαστασης (κόστος αγορας και εγκαταστασης πριν 1 μηνα 650 ευρω)

              αυτα και στην διαθεση σας για απορίες.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xristos912 last edited by

                Ουτε σε περιοδικα αυτοκινητων δεν εχω διαβασει τοσο ωραια αναλυση.Μπραβο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                  ....
                  Πέρυσι το καλοκαίρι αγόρασα μια Lancia Delta 1.9Mjt TwinTurbo Platino.
                  ........
                  αυτα και στην διαθεση σας για απορίες.....

                  Πολύ μεστή παρουσίαση!
                  Ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις (με τη μεγάλη αδερφή) στα όμορφα βουνά της Ηπείρου!
                  Και σίγουρα είναι και οικονομικά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                    Ουτε σε περιοδικα αυτοκινητων δεν εχω διαβασει τοσο ωραια αναλυση.Μπραβο.

                    Κάποτε έτσι έγραφαν....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xristos912 last edited by

                      Συμφωνω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Έγραφαν χωρίς να αναφέρουν σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο; Είστε σίγουροι;
                        Όχι πως δεν είναι πολύ σωστά διαρθρωμένη η παρουσίασή σου, απλά δε γράφεις σχεδόν κανένα άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Θα περίμενα να ακούσω και πως συμπεριφέρεται το αμάξι στην πόλη και στα παρκαρίσματα από άποψη μεγέθους.

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Lancia Delta 1.9Mjt TwinTurbo Platino.
                            Χαλαρη οδηγηση σε εθνικη (ταχυτητες 120-140) και με καποιες προσπεράσεις βγαζει στα 6.
                            Κινητήρας:
                            Εδω ειναι το ζουμί......
                            Δυναμη απλά συνεχής.
                            Μεχρι τις 1200 στροφες ψώφια τα πράγματα.
                            Μην κανει εντυπωση σε κανενα αλλα ειναι φυσιολογικες στροφες για ενα ντηζελ μεσα σε πόλη με χαλαρη οδηγηση.
                            Μετα και μεχρι τις 1500 εμφανιζει το τραβηγμα οπου εκει συμφωνα με τα στοιχεια ειναι τα 30 κιλα της ροπής.
                            Απο εκει και πάνω πάρτυ επιταχυνσης.
                            41 κιλα ροπής στις 2000 και πάμε παραπάνω.
                            Μεχρι τις 4000-4200 σκοτωνει.περνας διπλα απο τους άλλους λες και ειναι σταματημενοιακόμα και με 6η στο κιβωτιο ( το οποιο επι τη ευκαιρία ειναι καλο και ακριβες αλλά οχι για γρηγορες αλλαγες).
                            Απο εκει μεχρι τις 4600-4700 δεν συμβαινει απολυτως τιποτα.Απλά ο κινητηρας φωναζει και σου λέει “Δεν μπορω αλλο κόψε”.
                            Γενικα κρατώντας το στροφομετρο στις 2000 όλα ειναι αριστα.
                            Αναφερα πιο πάνω για την περιοχη των 4000 στροφων γιατι παρα το πετρέλαιο ειναι ευστροφος κινητηρας,σχεδον σαν βενζινοκινητηρας,και τις στροφες τις φτάνεις πολυ ευκολα ιδιαιτερα αν δεν εχεις συνηθισει σε ρυθμό DIESEL.

                            Κατανάλωση το δικό μου opel corsa 1,3 cdti 70hp στα ίδια χλμ 120-140 έχει 5,8lt/100km. Επομένως η Fiat (στην ουσία lancia, opel κινητήρες Fiat χρησιμοποιούν) βελτιώθηκε πολύ.
                            Παρακάτω όμως μου τα χαλάς ,που είδες τη συνεχή δύναμη και τη λειτουργία σχεδόν σαν βενζινοκινητήρα, ότι πετρέλαιο έχω οδηγήσει είναι μια από τα ίδια . Από το 70 corsa μέχρι τρίλιτρα Audi και 320 Mercedes με 220 και άλογα . Ψόφια σε βαθμό επικινδυνότητας μέχρι τις 2000 στροφές (ιδρώνω όποτε προσπαθώ να διασχίσω διασταύρωση χωρίς φανάρια) , μια κλωτσιά μέχρι τις 4000 (είναι κλωτσιά γιατί κρατάει μόνο 2000 στρ) και μετά θάνατος του μοτέρ και είναι θάνατος γιατί αν επιμένεις εκεί ψηλά ,κάτι θα πάρεις στα χέρια, κάτι ακριβό . Συγνώμη αλλά μέσα στο κείμενο σου και εσύ τα ίδια λες, λίγο πιο στρογγυλεμένα.
                            Συμβουλεύω όσους θέλουν πετρέλαιο να αγοράσουν με αυτόματο σασμάν , μόνο τότε η απαράδεκτη οδηγικά συμπεριφορά του diesel εξημερώνετε .
                            Επίσης αν το προηγούμενο αυτοκίνητο σας ήταν κάνα τετράπαχο sedan 90-150 άλογα ,έεε τότε αν πάτε σε 200 άλογα Diesel λογικό να φαίνετε πιο σπορτίφ. Αν όμως είχατε 200 άλογα βενζίνη ακόμα και ατμόσφαιρα και πηγαίνατε σε αντίστοιχο Diesel τότε θα καταλαβαίνατε τι εννοώ, καλά σε σύγκριση με τούρμπο βενζίνα δε το συζητώ η απόλυτη ξενέρα.

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Επιτέλους κι ένας ντιζελοκίνητος που ξέρει τί του γίνεναι!

                              ΥΓ: Διαφωνώ μόνο στο περί ατμόσφαιρας. Λόγω τρόπου λειτουργίας ψηλά , οι ατμοσφαιρικοί σε αυτό το φάσμα είναι ακόμα ισχυρότεροι από τους τούρμπο ίδιων ίππων που συνήθως δίνουν τη δύναμη τους στις μεσαίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Κατανάλωση το δικό μου opel corsa 1,3 cdti 70hp στα ίδια χλμ 120-140 έχει 5,8lt/100km. Επομένως η Fiat (στην ουσία lancia, opel κινητήρες Fiat χρησιμοποιούν) βελτιώθηκε πολύ.
                                Παρακάτω όμως μου τα χαλάς ,που είδες τη συνεχή δύναμη και τη λειτουργία σχεδόν σαν βενζινοκινητήρα, ότι πετρέλαιο έχω οδηγήσει είναι μια από τα ίδια . Από το 70 corsa μέχρι τρίλιτρα Audi και 320 Mercedes με 220 και άλογα . Ψόφια σε βαθμό επικινδυνότητας μέχρι τις 2000 στροφές (ιδρώνω όποτε προσπαθώ να διασχίσω διασταύρωση χωρίς φανάρια) , μια κλωτσιά μέχρι τις 4000 (είναι κλωτσιά γιατί κρατάει μόνο 2000 στρ) και μετά θάνατος του μοτέρ και είναι θάνατος γιατί αν επιμένεις εκεί ψηλά ,κάτι θα πάρεις στα χέρια, κάτι ακριβό . Συγνώμη αλλά μέσα στο κείμενο σου και εσύ τα ίδια λες, λίγο πιο στρογγυλεμένα.
                                Συμβουλεύω όσους θέλουν πετρέλαιο να αγοράσουν με αυτόματο σασμάν , μόνο τότε η απαράδεκτη οδηγικά συμπεριφορά του diesel εξημερώνετε .
                                Επίσης αν το προηγούμενο αυτοκίνητο σας ήταν κάνα τετράπαχο sedan 90-150 άλογα ,έεε τότε αν πάτε σε 200 άλογα Diesel λογικό να φαίνετε πιο σπορτίφ. Αν όμως είχατε 200 άλογα βενζίνη ακόμα και ατμόσφαιρα και πηγαίνατε σε αντίστοιχο Diesel τότε θα καταλαβαίνατε τι εννοώ, καλά σε σύγκριση με τούρμπο βενζίνα δε το συζητώ η απόλυτη ξενέρα.

                                Μονμανδύο απαράδεκτο ποστ!
                                Παραβίασες τον άγραφο νόμο που λέει ότι στα φόρα και στον τύπο δεν γράφουμε άσχημα πράγματα για τα πετρέλαια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Σσσσ θα ξυπνήσει το μωρό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasilis1 last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                    Έγραφαν χωρίς να αναφέρουν σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο; Είστε σίγουροι;
                                    Όχι πως δεν είναι πολύ σωστά διαρθρωμένη η παρουσίασή σου, απλά δε γράφεις σχεδόν κανένα άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.

                                    Nα γραψω αρνητικό περα απο αυτα που υπάρχουν?
                                    Δηλαδη να ανακαλυψω πραγματα που δεν υπάρχουν απλά και μονο για τα γράψω?
                                    Οσο για το οτι εμφανιστηκε πάλι ο πολεμος καποιων για τα ντηζελοκίνητα και για τις επιδοσεις τους κατω απο τις 2000 στροφες απλά ενημερωνω οτι εχει δυο τουρμπο το αυτοκινητο οπότε το οριο κατεβαινει στις 1200 στροφες +-.
                                    Για την πόλη εγραψα ξεκαθαρα:
                                    αναγκαστικά το city on γιατι εχει ογκο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:

                                      Έγραφαν χωρίς να αναφέρουν σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο; Είστε σίγουροι;
                                      Όχι πως δεν είναι πολύ σωστά διαρθρωμένη η παρουσίασή σου, απλά δε γράφεις σχεδόν κανένα άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.

                                      Nα γραψω αρνητικό περα απο αυτα που υπάρχουν?
                                      Δηλαδη να ανακαλυψω πραγματα που δεν υπάρχουν απλά και μονο για τα γράψω?
                                      Οσο για το οτι εμφανιστηκε πάλι ο πολεμος καποιων για τα ντηζελοκίνητα και για τις επιδοσεις τους κατω απο τις 2000 στροφες απλά ενημερωνω οτι εχει δυο τουρμπο το αυτοκινητο οπότε το οριο κατεβαινει στις 1200 στροφες +-.
                                      Για την πόλη εγραψα ξεκαθαρα:
                                      αναγκαστικά το city on γιατι εχει ογκο

                                      Για το 1200+ θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά το μοτέρ ψοφάει μετά τις 4κ όπως και τα περισσότερα πετρέλαια, τουλάχιστον αυτό λέει η δική μου εμπειρία με το ίδιο αμάξι. Φυσικά κανείς δεν αγοράζει πετρέλαιο για να στροφάρει αλλά αυτό υπάρχουν πολλοί που το αγνοούν και πρέπει να το επαναλαμβάνουμε.
                                      Α και ένα ακόμα αρνητικό του εν λόγω μοτέρ για μένα είναι το κροτάλισμα σε βαθιά πατήματα του γκαζιού. Λίγο πολύ όλοι το έχουν αυτό αλλά στην προκειμένη είναι στο πολύ ακόμα και με ζεστό κινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos912 last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Έγραφαν χωρίς να αναφέρουν σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο; Είστε σίγουροι;
                                        Όχι πως δεν είναι πολύ σωστά διαρθρωμένη η παρουσίασή σου, απλά δε γράφεις σχεδόν κανένα άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.

                                        Ενταξει δεν πιστευω να εχει κανα λογο πονηρο να μην μας πει τα αρνητικα του αυτοκινητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          beams last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                          Για το 1200+- θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά το μοτέρ ψοφάει μετά τις 4κ όπως και τα περισσότερα πετρέλαια, τουλάχιστον αυτό λέει η δική μου εμπειρία με το ίδιο αμάξι. Φυσικά κανείς δεν αγοράζει πετρέλαιο για να στροφάρει αλλά αυτό υπάρχουν πολλοί που το αγνοούν και πρέπει να το επαναλαμβάνουμε.

                                          Όχι ρε φίλε να μην το επαναλαμβάνεις .
                                          Τι θα κάνουν αυτοί που πουλάνε ανταλλακτικά; Θα το γυρίσουνε στις τυρόπιττες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                                            Για το 1200+- θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά το μοτέρ ψοφάει μετά τις 4κ όπως και τα περισσότερα πετρέλαια, τουλάχιστον αυτό λέει η δική μου εμπειρία με το ίδιο αμάξι. Φυσικά κανείς δεν αγοράζει πετρέλαιο για να στροφάρει αλλά αυτό υπάρχουν πολλοί που το αγνοούν και πρέπει να το επαναλαμβάνουμε.

                                            Όχι ρε φίλε να μην το επαναλαμβάνεις .
                                            Τι θα κάνουν αυτοί που πουλάνε ανταλλακτικά; Θα το γυρίσουνε στις τυρόπιττες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 136 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr