-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Για το θεμα του τοπικ, μην συγκρινεται το DSG με οτιδηποτε αλλο γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι αλλαγη ταχυτητας, οσον αφορα την ουσια. Η παροχη δυναμης ειναι αδιακοπτη, χωρις τρανταγματα κ ασε-πατα (οσον αφορα το αυτοκινητο) κ χωρις την απωλεια προσοχης κ την μετακινηση του χεριου στον λεβιε (οσον αφορα τον οδηγο). Ειναι σαν να επιταχυνει συνεχομενα το αυτοκινητο μεσα σε μια πολυ μακρυα σχεση μεταδοσης, οσο αντεχει η προσφυση, αστο να ανεβαζει ταχυτητες.δεν εχω οδηγησει DSG , εστω οτι ειμαστε σε φαση επιταχυνσης και ερχεται μια γρηγορη στροφη περιπου 90 μοιρων που θελουμε να μεινουμε σε επιταχυνση , εκει η αλλαγη ταχυτητας πανω στη στροφη δεν προκαλει καμια αλλαγη στη συμπεριφορα? ξερω οτι εχει προεπιλεξει την επομενη σχεση , αλλα εστω και λιγο δεν μενει καπου χωρις δυναμη? και αυτο ισχυει για ολα τα γρηγορα κιβωτια τυπου f1 , smg κλπ ακομα και αν δεν ειναι διπλου συμπλεκτη?
στο θεμα, εγω αλλαζω οσο φρεναρω ας ειναι και μεσα στη στροφη , μετα στην επιταχυνση λογικα εχεις βγει απο στροφη , εκτος αν ειναι καμια αποτομη που μπορεις να συνεχιζεις να επιταχυνεις που ανεβαζω μετα την τιμονια αφου εχω σιγουρεψει την εξοδο
-
Άν και δεν βγάζω τίποτα από το videaki έχει τον σωστό τίτλο και φαίνεται να του βγαίνει στην πράξη
-
Αυτο που καταλαβαινω ως πλεονεκτημα στα αυτοματα ειναι οτι στην εξοδο και μετα την παντοφλα στο γκαζι ο χρονος της αλλαγης ειναι γρηγοροτερος χωρις να προλαβουν να πεσουν οιστροφές του κινητηρα,αρα εχουμε συνεχομενη επιταχυνση και κερδιζουμε μετρα,χρονο.
Σε ανοιχτες καμπες παλι η ιδια λειτουργια σου δινει πλεονεκτημα.Ομως θεωρω πως ενας σωστος χειρισμος ενος απλου χειροκινητου μπορει πολυ πιο μπροστά.
Αυτο καλο θα ηταν να γινοταν σε πιστα με αυτοκινητα ισοποσης δυναμης και με αναλογα κιβωτια και μεταδοσης.Ενδιαφερον. -
Για να λυθούν οι απορίες σας του πως λειτουργεί και αν υπάρχει περίπτωση να σε κρεμάσει, δείτε το παρακάτω video με Golf GTi 6 με Dsg μέσα σε πίστα
Youtube Video -
Παντα ημουν της αποψης ''αργη εισοδος,γρηγορη εξοδος'' οποτε τοποθετηση στη σωστη γραμμη,φρενα,κατεβασμα ταχυτητας και πανω στη στροφη σταθερο γκαζι και οσο το δυνατον λιγοτερες διορθωσεις τιμονιου.Κατεβασμα επανω στη στροφη μια φορα δοκιμασα και μου φυγε εκτος γραμμης,αν ημουν με κανα rallye ουτε που θελω να σκεφτομαι τι θα παθαινα.
DSG,PDK κλπ δεν εχω δοκιμασει ακομα αλλα και παλι πιστευω πως το ιδιο θα εφαρμοζα. -
πολυ συχνα ανεβαζω κατα την εξοδο, αφου περασω το απεξ (και αν παω να πιασω κοφτη εννοειται)
κατεβασμα αν κανω σημαινει συνηθως οτι κατι εκανα λαθος , πραγμα πολυ συχνο επισης
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Για το θεμα του τοπικ, μην συγκρινεται το DSG με οτιδηποτε αλλο γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι αλλαγη ταχυτητας, οσον αφορα την ουσια. Η παροχη δυναμης ειναι αδιακοπτη, χωρις τρανταγματα κ ασε-πατα (οσον αφορα το αυτοκινητο) κ χωρις την απωλεια προσοχης κ την μετακινηση του χεριου στον λεβιε (οσον αφορα τον οδηγο). Ειναι σαν να επιταχυνει συνεχομενα το αυτοκινητο μεσα σε μια πολυ μακρυα σχεση μεταδοσης, οσο αντεχει η προσφυση, αστο να ανεβαζει ταχυτητες.
δεν εχω οδηγησει DSG , εστω οτι ειμαστε σε φαση επιταχυνσης και ερχεται μια γρηγορη στροφη περιπου 90 μοιρων που θελουμε να μεινουμε σε επιταχυνση , εκει η αλλαγη ταχυτητας πανω στη στροφη δεν προκαλει καμια αλλαγη στη συμπεριφορα? ξερω οτι εχει προεπιλεξει την επομενη σχεση , αλλα εστω και λιγο δεν μενει καπου χωρις δυναμη? και αυτο ισχυει για ολα τα γρηγορα κιβωτια τυπου f1 , smg κλπ ακομα και αν δεν ειναι διπλου συμπλεκτη?
Τα μη διπλου συμπλεκτη (δηλαδη ολα τα αυτοματοποιημενα χειροκινητα) ειναι ακριβως αυτο που λεει η παρενθεση, οποτε κανουν πολυ γρηγορα (ενιοτε κ βιαια κ με βιαιες αντιδρασεις) οτι κανει κ το ανθρωπινο χερι, με οτι αυτο σημαινει για την κουβεντα μας.
Το DSG ειναι αλλο πραγμα, τελειως διαφορετικο, που αν δεν εχεις οδηγησει δυσκολα θα σου εξηγησει καποιος. Αν δεν αλλαζε η χροια του κινητηρα θα νομιζες οτι το αμαξι εχει μια τεραστια σχεση μεταδοσης κ δεν κρεμαει πουθενα.
-
Σε νορμάλ ως ελαφρά ζωηρή οδήγηση κατεβάζεις αν είχες ξεχαστεί ή θέλεις καλύτερη επιτάχυνση. Δεν πειράζει.
Σε πιο εστιασμένη προσπάθεια έχεις κατεβάσει από πρίν για να φρενάρεις, για σταθερότητα και καλύτερη επιτάχυνση και αν χρειαστεί θα αλλάξεις στην έξοδο για επιτάχυνση αν έχεις πιάσει κόφτη. Δηλαδή δεν έχεις λόγο να κατεβάσεις στη στροφή. Εκτός αν το κάνεις ανάμεσα σε δύο στροφές.
Αν έχεις μπει πιο γρήγορα από όσο πρέπει.... κάθε στροφή, κάθε αυτοκίνητο, σε κάθε δρόμο θέλει διαφορετική αντιμετώπιση αλλά όπως και να έχει πλέον είσαι σε επικίνδυνο έδαφος... ακόμα και τα βοηθήματα μπορεί να μην φτάσουν. Μπορεί λίγο φρένο να σε μαζέψει, ίσως σε συνδυασμό με τιμόνι και το να κατεβάσεις μπορεί να μην είναι καν απαραίτητο αλλά σε παρατεταμένη στροφή ίσως αξίζει να κατεβάσεις αντιμετωπίζοντας την αρχική αστάθεια για να κρατηθείς στη συνέχεια.
Αν έχεις μπει σημαντικά πιο γρήγορα από όσο πρέπει ο στόχος είναι όχι πλέον ο λιγότερο χαμένος χρόνος αλλά ο έλεγχος ζημιών, να μην σκοτωθείς και να μην χτυπήσεις αυτοκίνητο ή άλλον. Φρένο με όσο χρειαστεί ανάποδο τιμόνι θα σου δώσει την καλύτερη επιβράδυνση.... αν το καταφέρεις. Αλλιώς στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα... -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το DSG ειναι αλλο πραγμα, τελειως διαφορετικο, που αν δεν εχεις οδηγησει δυσκολα θα σου εξηγησει καποιος. Αν δεν αλλαζε η χροια του κινητηρα θα νομιζες οτι το αμαξι εχει μια τεραστια σχεση μεταδοσης κ δεν κρεμαει πουθενα.
+1 στον kacey
Όσο και να το συζητάμε, πρέπει να οδηγήσεις ένα DSG για να καταλάβεις την αίσθηση.Δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο έχεις οδηγήσει (από άποψη κιβωτίου)...
ΥΓ:αν και το βίντεο που έχει βάλει παραπάνω ο vasgti, δίνει μία πολύ μικρή αίσθηση.Πρόσεξε ότι ανεβάζει ταχύτητες ή κατεβάζει και δεν τραντάζεται στο ελάχιστο η κάμερα.
-
μιλαμε για μεσα στην πολη παντα?.........................
τι αργη εισοδος και γρηγορη εξοδο? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;
Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......
γιαυτο δεν εχει μεινει γατα για δειγμα.........ουτε γιαγια......
-
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;
Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......
γιαυτο δεν εχει μεινει γατα για δειγμα.........ουτε γιαγια......
επηρεασμενος φανταζομαι! -
.. πέρα από τις κλειστές στροφές σε δρόμους τύπου Β υπάρχουν και οι στροφές σε ΕΟ και οι ανοικτές καμπές. Αν το αμάξι έχει πρόσφυση και ο δρόμος το επιτρέπει εγώ ανεβάζω ταχύτητες και ας είμαι και σε στροφή!
Πχ στην Αθηνών Πατρών αν κάποια νταλίκα με κάνει να κατεβάσω σε 3η ή 4η για να την προσπεράσω δεν με αποσχολεί αν το ανέβασμα ταχύτητας με πετύχει ακόμα και στο apex η πρίν από αυτό.
Στην Αττική Οδό, στο περιφερειακό του Καρέα κλπ -
Εγώ με το δικό μου αυτοκίνητο μερικές φορές (οδηγώντας λίγο πιο γρήγορα) καταλαβαίνω ότι έχω μπει με περισσότερη φόρα πχ στη στροφή και ίσως με μία πάνω, οπότε βρίσκεσαι πάνω στην στροφή να φρενάρεις λίγο και να αναγκάζεσαι να κατεβάσεις γιατί έχει ψιλοκρεμάσει. Αυτό είναι ότι χειρότερο από την εμπειρία μου, ειδικά με πισωκίνητο που θα σου δείξει μία νευρικότητα στο πίσω μέρος. Καλό είναι να ζυγίζεις προοδευτικά την κάθε στροφή αν δεν έχεις γνώση της διαδρομής.
-
μπαίνουμε φυλαγμένα και μέσα στη στροφή ανεβάζουμε ταχύτητα (κ χλμ)
καμιά φορά πετάει λίγα μούτρα αλλά κλάιν -
Πλέον μπαίνω με νεκρά, έχει περισσότερο σασπένσ.
-
Να δοκιμάσουμε σβηστοί;
-
Έτσι θα είναι πιο ενδιαφέρον γιατί δεν θα έχεις φρένα και τιμόνι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έτσι θα είναι πιο ενδιαφέρον γιατί δεν θα έχεις φρένα και τιμόνι.Και με το ένα χέρι δεμένο πίσω από τη πλάτη!
-
Και με το ενα ποδι εξω απο το παραθυρο!
...αλλάζω ταχύτητα μέσα στην στροφή?!?