Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
P
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 2,793
  • Best 0
  • Groups 0

patro

@patro

0
Reputation
2
Profile views
2.8k
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Apr 27, 2005, 2:06 PM Last Online Apr 27, 2005, 2:06 PM
Location somewhere in time

patro Unfollow Follow

Latest posts made by patro

  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    καλά καθίστε να συνεχίσουν με τέτοιους μέτριους τερματισμούς και θα γίνει πανικός μέσα στην ομάδα , ειδικά που έτσι που πάει το πρωτάθλημα συμφέρει πιο σταθερούς οδηγούς από τον χάμιλτον. και ο χάμιλτον τι να κάνει ? , μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    βασικά ο χάμιλτον έχει ηρεμήσει επειδή τα ξανάφτιαξε με τη νικολ , τη λαδώνει ο whitmarsh
    'Things are a lot better. Just in life.'

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 27, 2012, 8:44 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    γενικά πάντως αυτό με τα ελαστικά που αναμασάνε μορφές του αθλήματος μου φαίνεται ότι δεν έχει καμία λογική.
    είμαι σίγουρος ότι για το ανακάτεμα της τράπουλας ευθύνονται οι κανονισμοί που έχουν φέρει τα αυτοκίνητα στο ίδιο επίπεδο.

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 27, 2012, 8:31 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    δεν αφηνουμε τα ελαστικα στην ησυχια τους?
    1ον) η μακλαρεν μια χαρα τα χει βρει τα ελαστικα ( δες χαμιλτον στη βαρκελώνη).
    2ον) Δεν φύλαγαν ελαστικά! , απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο να κάνουν αφού δεν μπορούσαν να προσπεράσουν! δείτε πχ τρενάκι ραικονεν.
    3) από τη στιγμή που ήταν στα τρενάκια μπροστά αυτοκίνητα με μέτριο pace , πήγε έτσι ο αγώνας.
    Γενικά σήμερα το μόνακο εκμηδένισε όλους αυτούς τους κανονισμούς που θεωρούνται artificial αλλα τελικα είναι αυτοί που δίνουν το θέαμα (drs, 2 γόμες ελαστικών(στην ουσία ήταν ίδιες) ).

    και ήταν αυτό που είπε και κάποιος για την λούζερ αντιμετώπιση του αγώνα από άποψη στρατηγικής

    Στον καναδά θα γίνει πανικός!!!

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 27, 2012, 8:24 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    νταξει μουφα ο αγωνας αλλα δεν ειναι αναγκη να φυγει κιολλας, ας ειναι οι αλλοι καλοι...

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 27, 2012, 2:37 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    απτα χειρότερα μονακό που θυμαμαι , προσπεραση ουσιαστικά δεν έγινε και οι στρατηγικες πλην 2-3 οδηγων ηταν πιπα. ο ραικονεν πχ το μονο που εκανε ήταν να μην αφηνει τους αλλους να τον προσπερασουν. ο σουμι εκανε τη μαγκια και τον περασε στο πιτ στοπ όπως έκανε και ο αλονσο με τον χαμιλτον.
    πάντως φάνηκε ότι και οι στρατηγικές περιορίστηκαν επειδή δεν υπήρχε ελπίδα προσπεράσματος , δείτε ότι ο ρυθμός του αγώνα ήταν στο 1:20 από την αρχή μέχρι το τέλος.

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 27, 2012, 2:27 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    το ποσο κοντα ειναι οι χρόνοι δείχνει ότι δεν φταίνε τα ελαστικα για τη φετινη δράση...

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 26, 2012, 12:56 PM
  • RE: 2012 - Grand Prix de Monaco

    και γω νομιζω οτι δεν το εκανε επιτηδες, απλα brainfade που το παθαινουν οι περισσοτεροι. πχ τωρα ο κομπαγιασι κοπανησε τις μπαριερες στην εξωτερικη της πρωτης στροφης

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 26, 2012, 12:33 PM
  • RE: 2012 - Gran Premio de España Santander

    τελικά μάλλον είπαν ότι η mclaren ήξερε ότι δεν είχε βάλει αρκετό καύσιμο άρα δεν έπρεπε να κάνει τον τελευταίο γύρο αλλά να τον βάλει στα πιτ. άρα έκλεψε εσκεμμένα προσπαθώντας να τη σκαπουλάρει με δικαιολογίες αργότερα. με αυτό το σκεπτικό δεν είναι παράλογο το DSQ

    όπως έγραψε και ο Go_For_Pole

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 12, 2012, 6:30 PM
  • RE: 2012 - Gran Premio de España Santander

    σε περιπτωση που δεν το χεις καταλαβει στην φ1 δεν παιζει ρόλο ουτε καν τι έγινε στον προηγούμενο αγώνα. ακόμα και οι 'κιτρινες κάρτες' που δίνουν ειναι φουμαρα.
    απο τη στιγμή που στο q3 πέρασε νόμιμα, έπρεπε να παραμείνει τουλάχιστον 10ος.

    δεν είναι ότι πήγαν να κλεψουν και πιάστηκαν. ή θα είχαν κάυσιμο και δεν θα έπερναν ποινή ή δεν θα είχαν και όπως το είδαμε όλοι, θα έπερναν. δεν υπήρχε περίπτωση να κλέψουν και να τη γλυτώσουν.

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 12, 2012, 6:15 PM
  • RE: 2012 - Gran Premio de España Santander

    υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

    posted in Formula 1
    P
    patro
    May 12, 2012, 6:01 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr