-
Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
Εγώ πάντως καλοβλέπω το Sandero Stepway...σε ασημένιο χρώμα...
Με 11.000euro ένα αυτοκίνητο που και όμορφο είναι μέσα-έξω, πάει παντού και είναι 1600κυβικά...
Nαι,Dacia Sandero Stepway rules.Αλλά και αυτό με τον παλιο 1.6 8v με 90 άλογα.Απορώ γιατί η Renault έβαλε όλους τους κινητήρες 15-20 χρονων στα Dacia.Aλλα πολυ καλή προσπάθεια.Καμία σχέση με τα Ντατσια των 70's και 80's.
διοτι πουθενα δεν πουλανε με τον κινητηρα βενζινης, αλλά με το συγχρονο 1,5dCi
-
Να πάρει το Sandero είναι πολυ καλό αυτοκίνητο. Άνετο στον δρόμο με χώρους με 3 χρόνια εγγύηση. Καλό θα ήταν αφού το θέλει Γενάρη να περιμένει τον κινητήρα 1.2 16V με τα 75 άλογα. Οικονομικότερο και με λιγότερα τέλη και σαφώς πιο σύγχρονο.
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Να πάρει το Sandero είναι πολυ καλό αυτοκίνητο. Άνετο στον δρόμο με χώρους με 3 χρόνια εγγύηση. Καλό θα ήταν αφού το θέλει Γενάρη να περιμένει τον κινητήρα 1.2 16V με τα 75 άλογα. Οικονομικότερο και με λιγότερα τέλη και σαφώς πιο σύγχρονο.Nαι αλλά θα έρθει με τον 1.2 16v 76hp;
Πολλοί έχουν ρωτήσει σε αντιπροσωπείες Renault και τους είπαν οτι μάλλον δεν θα ερθει επειδή έχει την ίδια ιπποδύναμη με τον 1.4.Ελα όμως που είναι πιο οικονομικό κατά 0,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο και έχει λιγότερα τέλη. -
Αν έρθει Sandero με 1.2 θα κλείσουν πολλά φτηνομάγαζα.
Πάντως, ούτε Clio II Phase 2 δεν είναι. Έχω μπει μέσα σε Sandero και δεν έχουν σχέση από άποψη ποιότητας...
Τα υλικά που είχε το ταμπλώ του Phase 2 ακόμη να τα βάλουν σε άλλο σουπερμίνι (Clio Dynamic και Polo High line εξαιρούνται).Προτείνω από την πλευρά μου, κάποιο 207, Corsa, Polo.
-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Αν έρθει Sandero με 1.2 θα κλείσουν πολλά φτηνομάγαζα.
Πάντως, ούτε Clio II Phase 2 δεν είναι. Έχω μπει μέσα σε Sandero και δεν έχουν σχέση από άποψη ποιότητας...
Τα υλικά που είχε το ταμπλώ του Phase 2 ακόμη να τα βάλουν σε άλλο σουπερμίνι (Clio Dynamic και Polo High line εξαιρούνται).Προτείνω από την πλευρά μου, κάποιο 207, Corsa, Polo.
O πατέρας μου το 207 σκεφτόντανε.Το C3 δεν του αρέσει καθολου σχεδιαστικά ενω για Clio δεν ξερει γιατι έχει ακούσει διάφορα περι αξιοπιστίας.
Αλλά άμα είναι να παρει οικονομικο αυτοκίνητο καλύτερα να πάρει το Hyundai i20.Το Getz μου το έχει οδηγήσει και δεν του φάνηκε καλο.Εννοείται οτι απορίπτεται και το Aveo λόγω μέτριας οδικής συμπεριφοράς και άγνωστης ενεργητικής-παθητικής ασφάλειας.
Το 206+ είναι πολύ ακριβό ενώ το Sandero είναι Renault και σχετικά με την αξιοπιστία του ενας θεος ξερει τι σου ξημερωνει... -
ερώτηση : σκοντα δεν παίζει τίποτα σ αυτές τις τιμές ?
-
Πήρε πριν απο λίγο ένας φίλος του πατέρα μου τηλέφωνο και είπε οτι ο γιος του πουλαει το αυτοκινητό του,ενα Chevrolet Aveo 1.4 LS του 2009 λόγω του οτι φεύγει στο εξωτερικό.έχει abs,2 αεροσακους,air condition,2 ηλεκτρικα παραθυρα,ηλεκτρικους καθρέπτες και κλειδαριες με τηλεχειρισμο,υδραυλικο τιμονι,immobilizer,συναγερμό και ηχοσυστημα.Ο κινητήρας ειναι 1400αρης 101 ίππων της gm εννοειται 16βαλβιδος.Το αυτοκίνητο ειναι σαν καινουριο,το είχε απο τον Ιούνιο και έχει μόνο 5.000 χιλιόμετρα.Αλλά το πιο σημαντικο...
Τιμη πώλησης:9500 Ευρω!!!
Να το πάρει η να δει κατι άλλο;
Εγω του είπα οτι η ενεργητική-παθητική ασφάλεια είναι αγνωστη και το προηγούμενο hathback ειχε παρει 3 αστερια και μου λεει 'ασε μας ρε αμπαλε που θα μας πεις για ασφάλεια.Οδηγάω απο το 1986 και δεν έχω τρακάρει ποτε μου'
Τι λέτε;Εγω έχω ενδοιασμουςΤο αυτοκινητο ειναι ακριβως σαν αυτο εδω:
http://images.myride.com/images/no-tran ... ont400.jpg -
Τουλάχιστον 2500euro ποιο φθηνά και αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο...
Εγώ θα το είχα πάρει τρέχοντας αρκεί να με κάλυπτε σε αυτά που ζητώ...
υ.γ. GreekManiac έχεις μία εμμονή με τα 'αστέρια' ή μου φαίνεται;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τουλάχιστον 2500euro ποιο φθηνά και αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο...Εγώ θα το είχα πάρει τρέχοντας αρκεί να με κάλυπτε σε αυτά που ζητώ...
υ.γ. GreekManiac έχεις μία εμμονή με τα 'αστέρια' ή μου φαίνεται;
E,δεν πρέπει να κοιτάμε και πόσο ασφαλές είναι ενα αμαξι;Καμια φορά ομως τα φαινόμενα απατουν.Μπορεί να τρακάρεις με αμάξι 2 αστεριών και να βγεις αγρατζούνιστος και να τρακάρεις μ ενα πενταστερο και να σκοτωθεις.Βεβαια βαζουμε παντα ζωνη ασφαλειας.
Ο πατέρας μου κάνει μόνο λίγα χιλιόμετρα την μέρα και έτσι δεν τον απασχολούν και πάρα πολλά.
-
Να το πάρετε, και πιό συγκεκριμένα το πιο φθηνό που έχει aircondition.
Είναι best value for money.
Παίρνεις οικογενειακό στην τιμή ενός aygo, ή ακόμα χαμηλότερα?
Έχουν αποκτήσει καλή φήμη σε Ρουμανια και Γαλλία. -
Ναι, αλλα δεδομενο οτι μιλαμε για 'μικρο' αυτοκινητο, εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες να χτυπησουμε με 'μεγαλυτερο' και μαλλον βαρυτερο (χτυπα ξυλο) οποτε παπαλα τα αστερακια, οσα και να ειναι. Καλο ειναι βεβαια να υπαρχουν, προσφερουν σιγουρα παραπανω προστασια, αλλα δεν αποτελουν πανακεια, και δεν κανουν το αυτοκινητο μας υπερασφαλες ουτε αρμα μαχης .
Προσωπικα θα το εκανα μια μεγαλουτσικη βολτα, κατα προτιμηση απο τις συχνοτερες διαδρομες μου (μιας κι ειναι και γνωστου) κι αν με ικανοποιουσε θα το επαιρνα. Αλλιως... sandero, αφου το ειχα οδηγησει φυσικα. -
Δυστυχώς πολλές φορές η πραγματικότητα είναι πάνω απο αστέρια και υπεραυτοκίνητα!
Βασικότερο για μένα είναι η ενεργητική ασφάλεια παρα η παθητική.
Και μέσα στην ενεργητική δεν αρκούν μόνο τα αρκτικόλεξα απο ηλεκτρονικά συστήματα αλλά ... περιλαμβάνεται και η οδική συμπεριφορά, η εμπειρία ... ο χαρακτήρας του οδηγού!
Και φυσικά υπάρχει και ο άγνωστος, αψυχολογητος 'απέναντι' που εκεί παίζει ίσως κάποιο ρόλο και η τύχη!ΥΓ. Στο 'topic' με την Mercedes SLS Amg έχω γράψει πόσο 'αστείο' θεωρώ να ξέρω ότι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δευτερόλεπτο με 300χλμ ... στα 65χλμ πήρε 5 αστέρια!
Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
E,δεν πρέπει να κοιτάμε και πόσο ασφαλές είναι ενα αμαξι;Καμια φορά ομως τα φαινόμενα απατουν.Μπορεί να τρακάρεις με αμάξι 2 αστεριών και να βγεις αγρατζούνιστος και να τρακάρεις μ ενα πενταστερο και να σκοτωθεις.Βεβαια βαζουμε παντα ζωνη ασφαλειας.Τη νέα τακτική στη Βαθμολογία του NCAP δεν την βλέπω και πολύ σωστή ιδίως σε περιπτώσεις που απλώς 'τιμωρούν' τα αυτοκίνητα αν δεν έχουν στανταρ ESP από τη βασική τους έκδοση. Αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν όταν γίνει υποχρεωτικό απο τις εταιρίες να το έχουν στανταρ αλλά για όσο δεν το έχουν ... πως ξεχωρίζει ένα 4άστερο με ESP (που πιθανόν να έχασε το 5ο αστέρι για άλλους σημαντικότερους -πχ δομικούς- λόγους) από ένα επίσης 4άστερο αλλά χωρίς ESP (που παρα την έλλειψη του, κατασκευαστικά αγγίζει το 'τέλειο')!
-
O πατέρας μου μάλλον θα πάρει το Aveo.Το θεωρεί ευκαιρία.
Για ενεργητική-παθητική ασφάλεια δεν ανησυχεί και τόσο αφου δεν γκαζάρει.
Παλιότερα είχα ρωτήσει κάπου δεν θυμάμαι που αν το υπάρχον χατσμπακ Aveo είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ200 η στην Τ250.Ε λοιπόν,όταν αυτός ο τυπάς πήρε το αμάξι ρώτησε στην Chevrolet και του είπαν οτι ειναι βασισμένο στην πλατφορμα Τ200 αλλά με το ταμπλό του Τ250 σενταν και κάποιες αλλαγές.Επίσης τον διαβεβαίωσαν οτι όλα τα μοντέλα σενταν και ολα τα χατσμπακ που βγηκαν μετα το τραγικό αποτέλεσμα του aveo sedan εχουν κατασκευαστεί καλύτερα και έτσι δεν υπάρχουν και σοβαρά προβλήματα.
Κοιτάζοντας βέβαια και το θεμα του GrMan84 του είπαν και αυτού τα ίδια.Οπότε καααατι θα ξέρουν.. -
Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζωΑμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!
-
Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..
Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζωΑμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!
Το aveo εχει απαραδεκτη παθητικη ασφαλεια..και μη ξαναπουμε οτι ειτε sedan ειτε οχι το ιδιο πατωμα-σασσι ειναι..Εγω δε θα το επαιρνα.-
-
Δεν υπάρχει κανένα aveo στην παγκόσμια αυτοκίνηση, Ας ξεκολλήσουμε πια από αυτό το αμάξι
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..
Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζωΑμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!
Το aveo εχει απαραδεκτη παθητικη ασφαλεια..και μη ξαναπουμε οτι ειτε sedan ειτε οχι το ιδιο πατωμα-σασσι ειναι..Εγω δε θα το επαιρνα.-
To πάτωμα-σασι είναι το ίδιο αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν άλλο αμάξωμα σημάινει καλύτερη/χειρότερη ασφάλεια.Και οι π ο υ σ τ η δ ε ς του euroncap δεν δοκίμασαν το καινόυριο hathback aveo.
Εννοείται οτι ούτε εγω θα το αγόραζα.Μου ψιλοαρέσει σαν σχέδιο,αλλά με φοβίζει πολύ η ασφάλεια του και μάλιστα απορω πως πωλείται παγκοσμίως.Βέβαια απο κάτι China Motors Benni και China Motors Lifan καλύτερο είναι. -
Ε αρα μη το παρετε.. Τοσες επιλογες σου δωσαμε..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε αρα μη το παρετε.. Τοσες επιλογες σου δωσαμε..Σκεφτόμουν και το Skoda Fabia...πολλές βλάβες όμως ρε παιδί μου.
Σχετικά με Dacia Sandero