Δυστυχώς πολλές φορές η πραγματικότητα είναι πάνω απο αστέρια και υπεραυτοκίνητα!
Βασικότερο για μένα είναι η ενεργητική ασφάλεια παρα η παθητική.
Και μέσα στην ενεργητική δεν αρκούν μόνο τα αρκτικόλεξα απο ηλεκτρονικά συστήματα αλλά ... περιλαμβάνεται και η οδική συμπεριφορά, η εμπειρία ... ο χαρακτήρας του οδηγού!
Και φυσικά υπάρχει και ο άγνωστος, αψυχολογητος 'απέναντι' που εκεί παίζει ίσως κάποιο ρόλο και η τύχη!
ΥΓ. Στο 'topic' με την Mercedes SLS Amg έχω γράψει πόσο 'αστείο' θεωρώ να ξέρω ότι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δευτερόλεπτο με 300χλμ ... στα 65χλμ πήρε 5 αστέρια!
Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
E,δεν πρέπει να κοιτάμε και πόσο ασφαλές είναι ενα αμαξι;Καμια φορά ομως τα φαινόμενα απατουν.Μπορεί να τρακάρεις με αμάξι 2 αστεριών και να βγεις αγρατζούνιστος και να τρακάρεις μ ενα πενταστερο και να σκοτωθεις.Βεβαια βαζουμε παντα ζωνη ασφαλειας.
Τη νέα τακτική στη Βαθμολογία του NCAP δεν την βλέπω και πολύ σωστή ιδίως σε περιπτώσεις που απλώς 'τιμωρούν' τα αυτοκίνητα αν δεν έχουν στανταρ ESP από τη βασική τους έκδοση. Αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν όταν γίνει υποχρεωτικό απο τις εταιρίες να το έχουν στανταρ αλλά για όσο δεν το έχουν ... πως ξεχωρίζει ένα 4άστερο με ESP (που πιθανόν να έχασε το 5ο αστέρι για άλλους σημαντικότερους -πχ δομικούς- λόγους) από ένα επίσης 4άστερο αλλά χωρίς ESP (που παρα την έλλειψη του, κατασκευαστικά αγγίζει το 'τέλειο')!