Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με Dacia Sandero
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Σχετικά με Dacia Sandero
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    50
    149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rafi last edited by

      Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:

      Εγώ πάντως καλοβλέπω το Sandero Stepway...σε ασημένιο χρώμα...

      Με 11.000euro ένα αυτοκίνητο που και όμορφο είναι μέσα-έξω, πάει παντού και είναι 1600κυβικά...

      Nαι,Dacia Sandero Stepway rules.Αλλά και αυτό με τον παλιο 1.6 8v με 90 άλογα.Απορώ γιατί η Renault έβαλε όλους τους κινητήρες 15-20 χρονων στα Dacia.Aλλα πολυ καλή προσπάθεια.Καμία σχέση με τα Ντατσια των 70's και 80's.

      διοτι πουθενα δεν πουλανε με τον κινητηρα βενζινης, αλλά με το συγχρονο 1,5dCi

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        surudos last edited by

        Να πάρει το Sandero είναι πολυ καλό αυτοκίνητο. Άνετο στον δρόμο με χώρους με 3 χρόνια εγγύηση. Καλό θα ήταν αφού το θέλει Γενάρη να περιμένει τον κινητήρα 1.2 16V με τα 75 άλογα. Οικονομικότερο και με λιγότερα τέλη και σαφώς πιο σύγχρονο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greekmaniac last edited by

          Ο χρήστης surudos έγραψε:
          Να πάρει το Sandero είναι πολυ καλό αυτοκίνητο. Άνετο στον δρόμο με χώρους με 3 χρόνια εγγύηση. Καλό θα ήταν αφού το θέλει Γενάρη να περιμένει τον κινητήρα 1.2 16V με τα 75 άλογα. Οικονομικότερο και με λιγότερα τέλη και σαφώς πιο σύγχρονο.

          Nαι αλλά θα έρθει με τον 1.2 16v 76hp;
          Πολλοί έχουν ρωτήσει σε αντιπροσωπείες Renault και τους είπαν οτι μάλλον δεν θα ερθει επειδή έχει την ίδια ιπποδύναμη με τον 1.4.Ελα όμως που είναι πιο οικονομικό κατά 0,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο και έχει λιγότερα τέλη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            deadp last edited by

            Αν έρθει Sandero με 1.2 θα κλείσουν πολλά φτηνομάγαζα.
            Πάντως, ούτε Clio II Phase 2 δεν είναι. Έχω μπει μέσα σε Sandero και δεν έχουν σχέση από άποψη ποιότητας...
            Τα υλικά που είχε το ταμπλώ του Phase 2 ακόμη να τα βάλουν σε άλλο σουπερμίνι (Clio Dynamic και Polo High line εξαιρούνται).

            Προτείνω από την πλευρά μου, κάποιο 207, Corsa, Polo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              greekmaniac last edited by

              Ο χρήστης deadp έγραψε:
              Αν έρθει Sandero με 1.2 θα κλείσουν πολλά φτηνομάγαζα.
              Πάντως, ούτε Clio II Phase 2 δεν είναι. Έχω μπει μέσα σε Sandero και δεν έχουν σχέση από άποψη ποιότητας...
              Τα υλικά που είχε το ταμπλώ του Phase 2 ακόμη να τα βάλουν σε άλλο σουπερμίνι (Clio Dynamic και Polo High line εξαιρούνται).

              Προτείνω από την πλευρά μου, κάποιο 207, Corsa, Polo.

              O πατέρας μου το 207 σκεφτόντανε.Το C3 δεν του αρέσει καθολου σχεδιαστικά ενω για Clio δεν ξερει γιατι έχει ακούσει διάφορα περι αξιοπιστίας.
              Αλλά άμα είναι να παρει οικονομικο αυτοκίνητο καλύτερα να πάρει το Hyundai i20.Το Getz μου το έχει οδηγήσει και δεν του φάνηκε καλο.Εννοείται οτι απορίπτεται και το Aveo λόγω μέτριας οδικής συμπεριφοράς και άγνωστης ενεργητικής-παθητικής ασφάλειας.
              Το 206+ είναι πολύ ακριβό ενώ το Sandero είναι Renault και σχετικά με την αξιοπιστία του ενας θεος ξερει τι σου ξημερωνει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                leftgalan last edited by

                ερώτηση : σκοντα δεν παίζει τίποτα σ αυτές τις τιμές ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  greekmaniac last edited by

                  Πήρε πριν απο λίγο ένας φίλος του πατέρα μου τηλέφωνο και είπε οτι ο γιος του πουλαει το αυτοκινητό του,ενα Chevrolet Aveo 1.4 LS του 2009 λόγω του οτι φεύγει στο εξωτερικό.έχει abs,2 αεροσακους,air condition,2 ηλεκτρικα παραθυρα,ηλεκτρικους καθρέπτες και κλειδαριες με τηλεχειρισμο,υδραυλικο τιμονι,immobilizer,συναγερμό και ηχοσυστημα.Ο κινητήρας ειναι 1400αρης 101 ίππων της gm εννοειται 16βαλβιδος.Το αυτοκίνητο ειναι σαν καινουριο,το είχε απο τον Ιούνιο και έχει μόνο 5.000 χιλιόμετρα.Αλλά το πιο σημαντικο...
                  Τιμη πώλησης:9500 Ευρω!!!
                  Να το πάρει η να δει κατι άλλο;
                  Εγω του είπα οτι η ενεργητική-παθητική ασφάλεια είναι αγνωστη και το προηγούμενο hathback ειχε παρει 3 αστερια και μου λεει 'ασε μας ρε αμπαλε που θα μας πεις για ασφάλεια.Οδηγάω απο το 1986 και δεν έχω τρακάρει ποτε μου'
                  Τι λέτε;Εγω έχω ενδοιασμους

                  Το αυτοκινητο ειναι ακριβως σαν αυτο εδω:
                  http://images.myride.com/images/no-tran ... ont400.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Τουλάχιστον 2500euro ποιο φθηνά και αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο...

                    Εγώ θα το είχα πάρει τρέχοντας αρκεί να με κάλυπτε σε αυτά που ζητώ...

                    υ.γ. GreekManiac έχεις μία εμμονή με τα 'αστέρια' ή μου φαίνεται;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greekmaniac last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:
                      Τουλάχιστον 2500euro ποιο φθηνά και αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο...

                      Εγώ θα το είχα πάρει τρέχοντας αρκεί να με κάλυπτε σε αυτά που ζητώ...

                      υ.γ. GreekManiac έχεις μία εμμονή με τα 'αστέρια' ή μου φαίνεται;

                      E,δεν πρέπει να κοιτάμε και πόσο ασφαλές είναι ενα αμαξι;Καμια φορά ομως τα φαινόμενα απατουν.Μπορεί να τρακάρεις με αμάξι 2 αστεριών και να βγεις αγρατζούνιστος και να τρακάρεις μ ενα πενταστερο και να σκοτωθεις.Βεβαια βαζουμε παντα ζωνη ασφαλειας.

                      Ο πατέρας μου κάνει μόνο λίγα χιλιόμετρα την μέρα και έτσι δεν τον απασχολούν και πάρα πολλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adriver last edited by

                        Να το πάρετε, και πιό συγκεκριμένα το πιο φθηνό που έχει aircondition.
                        Είναι best value for money.
                        Παίρνεις οικογενειακό στην τιμή ενός aygo, ή ακόμα χαμηλότερα?
                        Έχουν αποκτήσει καλή φήμη σε Ρουμανια και Γαλλία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sttpod last edited by

                          Ναι, αλλα δεδομενο οτι μιλαμε για 'μικρο' αυτοκινητο, εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες να χτυπησουμε με 'μεγαλυτερο' και μαλλον βαρυτερο (χτυπα ξυλο) οποτε παπαλα τα αστερακια, οσα και να ειναι. Καλο ειναι βεβαια να υπαρχουν, προσφερουν σιγουρα παραπανω προστασια, αλλα δεν αποτελουν πανακεια, και δεν κανουν το αυτοκινητο μας υπερασφαλες ουτε αρμα μαχης .
                          Προσωπικα θα το εκανα μια μεγαλουτσικη βολτα, κατα προτιμηση απο τις συχνοτερες διαδρομες μου (μιας κι ειναι και γνωστου) κι αν με ικανοποιουσε θα το επαιρνα. Αλλιως... sandero, αφου το ειχα οδηγησει φυσικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Δυστυχώς πολλές φορές η πραγματικότητα είναι πάνω απο αστέρια και υπεραυτοκίνητα!
                            Βασικότερο για μένα είναι η ενεργητική ασφάλεια παρα η παθητική.
                            Και μέσα στην ενεργητική δεν αρκούν μόνο τα αρκτικόλεξα απο ηλεκτρονικά συστήματα αλλά ... περιλαμβάνεται και η οδική συμπεριφορά, η εμπειρία ... ο χαρακτήρας του οδηγού!
                            Και φυσικά υπάρχει και ο άγνωστος, αψυχολογητος 'απέναντι' που εκεί παίζει ίσως κάποιο ρόλο και η τύχη!

                            ΥΓ. Στο 'topic' με την Mercedes SLS Amg έχω γράψει πόσο 'αστείο' θεωρώ να ξέρω ότι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δευτερόλεπτο με 300χλμ ... στα 65χλμ πήρε 5 αστέρια!

                            Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
                            E,δεν πρέπει να κοιτάμε και πόσο ασφαλές είναι ενα αμαξι;Καμια φορά ομως τα φαινόμενα απατουν.Μπορεί να τρακάρεις με αμάξι 2 αστεριών και να βγεις αγρατζούνιστος και να τρακάρεις μ ενα πενταστερο και να σκοτωθεις.Βεβαια βαζουμε παντα ζωνη ασφαλειας.

                            Τη νέα τακτική στη Βαθμολογία του NCAP δεν την βλέπω και πολύ σωστή ιδίως σε περιπτώσεις που απλώς 'τιμωρούν' τα αυτοκίνητα αν δεν έχουν στανταρ ESP από τη βασική τους έκδοση. Αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν όταν γίνει υποχρεωτικό απο τις εταιρίες να το έχουν στανταρ αλλά για όσο δεν το έχουν ... πως ξεχωρίζει ένα 4άστερο με ESP (που πιθανόν να έχασε το 5ο αστέρι για άλλους σημαντικότερους -πχ δομικούς- λόγους) από ένα επίσης 4άστερο αλλά χωρίς ESP (που παρα την έλλειψη του, κατασκευαστικά αγγίζει το 'τέλειο')!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greekmaniac last edited by

                              O πατέρας μου μάλλον θα πάρει το Aveo.Το θεωρεί ευκαιρία.
                              Για ενεργητική-παθητική ασφάλεια δεν ανησυχεί και τόσο αφου δεν γκαζάρει.
                              Παλιότερα είχα ρωτήσει κάπου δεν θυμάμαι που αν το υπάρχον χατσμπακ Aveo είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ200 η στην Τ250.Ε λοιπόν,όταν αυτός ο τυπάς πήρε το αμάξι ρώτησε στην Chevrolet και του είπαν οτι ειναι βασισμένο στην πλατφορμα Τ200 αλλά με το ταμπλό του Τ250 σενταν και κάποιες αλλαγές.Επίσης τον διαβεβαίωσαν οτι όλα τα μοντέλα σενταν και ολα τα χατσμπακ που βγηκαν μετα το τραγικό αποτέλεσμα του aveo sedan εχουν κατασκευαστεί καλύτερα και έτσι δεν υπάρχουν και σοβαρά προβλήματα.
                              Κοιτάζοντας βέβαια και το θεμα του GrMan84 του είπαν και αυτού τα ίδια.Οπότε καααατι θα ξέρουν..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greekmaniac last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..

                                  Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
                                  Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζω

                                  Αμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:

                                    Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..

                                    Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
                                    Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζω

                                    Αμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!

                                    Το aveo εχει απαραδεκτη παθητικη ασφαλεια..και μη ξαναπουμε οτι ειτε sedan ειτε οχι το ιδιο πατωμα-σασσι ειναι..Εγω δε θα το επαιρνα.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dark_side last edited by

                                      Δεν υπάρχει κανένα aveo στην παγκόσμια αυτοκίνηση, Ας ξεκολλήσουμε πια από αυτό το αμάξι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greekmaniac last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                        Φιλε διαβασε απο την αρχη το θεμα με το i20 vs aveo και θα δεις οτι το aveo ειναι επειικως επικινδυνο σε μια συγκρουση..

                                        Το χατσμπακ απο οσο ξερω ΔΕΝ είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Τ250 του σενταν αλλα στην Τ200.Και αυτό όμως 3 αστέρια με υψηλο κινδυνο τραυματισμου στο στηθος.
                                        Αμφιβάλλω αν αυτό που λένε οτι μετά το 2ο εξάμηνο του 2006 ολα τα Αβεο φτιαχνόντουσαν καλύτερα απο τα παλιότερα είναι αλήθεια αν και δεν νομιζω

                                        Αμα εχω κάνει λάθος στην πλατφόρμα,correct me!

                                        Το aveo εχει απαραδεκτη παθητικη ασφαλεια..και μη ξαναπουμε οτι ειτε sedan ειτε οχι το ιδιο πατωμα-σασσι ειναι..Εγω δε θα το επαιρνα.-

                                        To πάτωμα-σασι είναι το ίδιο αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν άλλο αμάξωμα σημάινει καλύτερη/χειρότερη ασφάλεια.Και οι π ο υ σ τ η δ ε ς του euroncap δεν δοκίμασαν το καινόυριο hathback aveo.
                                        Εννοείται οτι ούτε εγω θα το αγόραζα.Μου ψιλοαρέσει σαν σχέδιο,αλλά με φοβίζει πολύ η ασφάλεια του και μάλιστα απορω πως πωλείται παγκοσμίως.Βέβαια απο κάτι China Motors Benni και China Motors Lifan καλύτερο είναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ε αρα μη το παρετε.. Τοσες επιλογες σου δωσαμε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greekmaniac last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            Ε αρα μη το παρετε.. Τοσες επιλογες σου δωσαμε..

                                            Σκεφτόμουν και το Skoda Fabia...πολλές βλάβες όμως ρε παιδί μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr