Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane 3 R.S.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane 3 R.S.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 55
    • 56
    • 5 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1119
    1607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      To Cupra ας φτάσει πρώτα το προηγούμενο Megane και μετά προσπαθεί για το καινούριο.

      Track__________________Leon Cupra__________Megane RS Sport
      Serres Racing Circuit_______1:37.60______________1:40.35
      Hockenheim Short_________1:20.3________________1:19.9

      Νταξ με το 2 κάτι έκανε. Και το 3 το ίδιο μοτέρ φορά...να δούμε και με εκείνο.

      Δεν κάνεις σωστή σύγκριση.
      Το Cupra είναι το κορυφαίο Leon. Kάνε μία σύγκριση με το team F1.

      ναι να το συγκρίνω με την καραειδική έκδοση κτλ κτλ...fair enough δεν λέω.

      εν πάσει περιπτώσει επειδή ξέρω που το πας .... το Megane είναι αρκούντως πιστάδικο κάρο. Δεν το αμφισβητούμε. Αλλά πλέον ο κοσμάκης έχει να διαλέξει από το καλάθι και άλλα αμαξάκια. Καλό το βλέπω εγώ. Ξέχωρα από αυτά δεν πιστεύω ότι όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί που τα αγοράζουμε θα μπορέσουμε να τα πάμε στα όρια τους. Οποτε ότι έχει ο καθένας καλό είναι άμα την βρίσκει και το γουστάρει. Δεν είναι ανάγκη να χωριστούμε σε στρατόπεδα και να γίνουμε δογματικοί του στυλ ή αυτό ή κανένα. Ολα πάνε με τον τρόπο τους.

      rafi, μην μου συγχύζεσαι δεν σου έθιξα τα renault.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rafi last edited by

        νταξει και γω δεν τσαντιστηκα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          To Cupra ας φτάσει πρώτα το προηγούμενο Megane και μετά προσπαθεί για το καινούριο.

          Track__________________Leon Cupra__________Megane RS Sport
          Serres Racing Circuit_______1:37.60______________1:40.35
          Hockenheim Short_________1:20.3________________1:19.9

          Νταξ με το 2 κάτι έκανε. Και το 3 το ίδιο μοτέρ φορά...να δούμε και με εκείνο.

          Δεν κάνεις σωστή σύγκριση.
          Το Cupra είναι το κορυφαίο Leon. Kάνε μία σύγκριση με το team F1.

          ναι να το συγκρίνω με την καραειδική έκδοση κτλ κτλ...fair enough δεν λέω.

          εν πάσει περιπτώσει επειδή ξέρω που το πας .... το Megane είναι αρκούντως πιστάδικο κάρο. Δεν το αμφισβητούμε. Αλλά πλέον ο κοσμάκης έχει να διαλέξει από το καλάθι και άλλα αμαξάκια. Καλό το βλέπω εγώ. Ξέχωρα από αυτά δεν πιστεύω ότι όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί που τα αγοράζουμε θα μπορέσουμε να τα πάμε στα όρια τους. Οποτε ότι έχει ο καθένας καλό είναι άμα την βρίσκει και το γουστάρει. Δεν είναι ανάγκη να χωριστούμε σε στρατόπεδα και να γίνουμε δογματικοί του στυλ ή αυτό ή κανένα. Ολα πάνε με τον τρόπο τους.

          rafi, μην μου συγχύζεσαι δεν σου έθιξα τα renault.

          Δεν έχει κάτι καραειδικό η Team F1. Μπλοκέ και πιο ελαφριές ζάντες αν θυμάμαι καλά.
          Η ειδική έκδοση είναι η R26.R.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            To Cupra ας φτάσει πρώτα το προηγούμενο Megane και μετά προσπαθεί για το καινούριο.

            Track__________________Leon Cupra__________Megane RS Sport
            Serres Racing Circuit_______1:37.60______________1:40.35
            Hockenheim Short_________1:20.3________________1:19.9

            Νταξ με το 2 κάτι έκανε. Και το 3 το ίδιο μοτέρ φορά...να δούμε και με εκείνο.

            Καλά αυτός ο χρόνος του megane στις Σέρρες έγινε από κάποιον που δεν το κατέχει....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mindfresh-kilbreeze last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              To Cupra ας φτάσει πρώτα το προηγούμενο Megane και μετά προσπαθεί για το καινούριο.

              Track__________________Leon Cupra__________Megane RS Sport
              Serres Racing Circuit_______1:37.60______________1:40.35
              Hockenheim Short_________1:20.3________________1:19.9

              Νταξ με το 2 κάτι έκανε. Και το 3 το ίδιο μοτέρ φορά...να δούμε και με εκείνο.

              το cupra ειναι αυτο με τα 260 αλογα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                240 βγάζουν τα Κούπρα και 250 τα Μεγκαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  240 βγάζουν τα Κούπρα και 250 τα Μεγκαν.

                  Αυτοί οι χρόνοι είναι του παλιού Μεγκάν των 225 ίππων. Το καινούριο δεν έχει βγει ακόμα για να μετρηθεί. Σίγουρα θα είναι πολύ ταχύτερο του παλιού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                    κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                      να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                      κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                      ναι να κοιταμε τις κλειστες, μιας και στην Ελλαδα εχουμε μεγαλη ποικιλια και καθε βδομαδα μπορουμε να πηγαινουμε σε διαφορετικη και να λιωνουμε τα αυτοκινητα μας

                      το σχολιο ειναι γενικο και δεν αναφερεται σε συγκεκριμενα αυτοκινητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                        να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                        κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                        ναι να κοιταμε τις κλειστες, μιας και στην Ελλαδα εχουμε μεγαλη ποικιλια και καθε βδομαδα μπορουμε να πηγαινουμε σε διαφορετικη και να λιωνουμε τα αυτοκινητα μας

                        το σχολιο ειναι γενικο και δεν αναφερεται σε συγκεκριμενα αυτοκινητα.

                        σωστος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mindfresh-kilbreeze last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          240 βγάζουν τα Κούπρα και 250 τα Μεγκαν.

                          οχι,εννοουσα το cupra R με τα 260-265 αλογα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                            να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                            κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                            Δηλαδή τα Μέγαρα ή το Καρτοδρόμο δείχνουν περισσότερα για το στήσιμο από ό,τι οι Σέρρες ?
                            Δηλαδή μπορείς να πάρεις Κ1-Κ2-Κ3-Κ4 ή Κ13 στις Σέρρες με ένα μέτρια στημένο αυτοκίνητο ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                              κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                              Δηλαδή τα Μέγαρα ή το Καρτοδρόμο δείχνουν περισσότερα για το στήσιμο από ό,τι οι Σέρρες ?
                              Δηλαδή μπορείς να πάρεις Κ1-Κ2-Κ3-Κ4 ή Κ13 στις Σέρρες με ένα μέτρια στημένο αυτοκίνητο ?

                              Νασσο με την αδεια σου να ρωτήσω και εγώ τα παιδιά από που προκύπτει ότι τα ανοιχτά κομμάτια δεν μας δείχνουν τα σωστά στημένα αυτοκίνητα;
                              Τα κλειστά κομμάτια με καλή ροπη και καλή κλιμάκωση σασμαν τα βγάζεις πέρα, αλλά στα ανοικτα που έχεις να κάνεις κυρίως με διατήρηση κεκτημένης ταχύτητας είνα εκεί που αν πλαίσιο και ανάρτηση δεν λένε πάς περίπατο.
                              Μια ζωή ακούμε τους ραλλιτζήδες μηχανικούς να έχουν άγχος για τα ανοικτά κομμάτια για το αν τα αυτοκινητά τους είναι ή όχι εκεί νευρικά γιατί εκεί χάνουν τα δέκατα τους, δεν είδα ποτέ να έχουν τόσο πρεμούρα για τα κλειστά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rxristos last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                να κοιταμε στις κλειστες πιστες; εκει φαίνεται το στησιμο!!!...στις ανοιχτες με 1 ευθεια χιλιμετρο και μεγαλες καμπες δεν λεει!
                                κερδιζει ο πιο δυνατος ...γιατι οπως και να το κανουμε και το cupra δεν ειναι nissan tiida !!! ειναι και αυτο σπορ αυτοκινητο!

                                Δηλαδή τα Μέγαρα ή το Καρτοδρόμο δείχνουν περισσότερα για το στήσιμο από ό,τι οι Σέρρες ?
                                Δηλαδή μπορείς να πάρεις Κ1-Κ2-Κ3-Κ4 ή Κ13 στις Σέρρες με ένα μέτρια στημένο αυτοκίνητο ?

                                Στα Μέγαρα κ το καρτόδρομο για τα μόνα αυτοκίνητα που μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα είναι τα τηλεκατευθυνόμενα... για αυτοκίνητα κλίμακας 1:1 υπάρχουν οι Σέρρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                  Μια ζωή ακούμε τους ραλλιτζήδες μηχανικούς να έχουν άγχος για τα ανοικτά κομμάτια για το αν τα αυτοκινητά τους είναι ή όχι εκεί νευρικά γιατί εκεί χάνουν τα δέκατα τους, δεν είδα ποτέ να έχουν τόσο πρεμούρα για τα κλειστά.

                                  Πολύ σωστή παρατήρηση, χωρίς βέβαια να υποτιμάται και η αξία της καλής ελκτικής/πλευρικής πρόσφυσης στο κλειστό κομμάτι.

                                  Σε ό,τι αφορά το καρτόδρομο θεωρώ κωμικοτραγικό το θέαμα αυτοκινήτου να προσπαθεί να στρίψει εκεί μέσα.

                                  @106_4_ever

                                  Mόνο η Renault παραμένει σοβαρότατος παίχτης από τους Γάλλοι. Η Citroen απλώς δεν υφίσταται και η Peugeot έχει αλλάξει εντελώς φιλοσοφία. Σχετικά με την υποτιθέμενη κόντρα Clio Rs vs Focus Rs, ας μην προτρέχουμε βγάζοντας συμπεράσματα από ένα βιντεάκι -δεν το είδα, αλλά λογικά είναι το γνωστό του Autocar. Έχουμε ξαναπεί ότι σε απόλυτη ταχύτητα μέσα στη στροφή οι διαφορές είναι ούτως ή άλλως πολύ μικρές μεταξύ δύο καλών σπορτ αυτοκινήτων με πολιτικά ελαστικά. Προσωπική εκτίμηση βέβαια, χωρίς να διαθέτω τιμές από μετρήσεις, είναι ότι το Focus δεν θα δυσκολευτεί να πάρει το σκαλπ του Renault σε οποιαδήποτε στροφή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                    Μια ζωή ακούμε τους ραλλιτζήδες μηχανικούς να έχουν άγχος για τα ανοικτά κομμάτια για το αν τα αυτοκινητά τους είναι ή όχι εκεί νευρικά γιατί εκεί χάνουν τα δέκατα τους, δεν είδα ποτέ να έχουν τόσο πρεμούρα για τα κλειστά.

                                    Πολύ σωστή παρατήρηση, χωρίς βέβαια να υποτιμάται και η αξία της καλής ελκτικής/πλευρικής πρόσφυσης στο κλειστό κομμάτι.

                                    Σωστά. Το κακό είναι ότι τα τελευταία χρόνια με τα συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης μας έχουν θολώσει την εικόνα για την ελκτική κυρίως πρόσφυση στα κλειστά κομμάτια. Ενώ στα ανοικτά κομμάτια το καλό πράγμα φαίνεται πιο εύκολα.

                                    Και να μην υποτιμάμε ποτέ τον παράγοντα οδηγό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Aκριβώς. Συν τοις άλλοις, το θέμα με τα ανοιχτά κομμάτια ή μέτρια κομμάτια -από στροφές 3ης και πάνω- είναι ότι η νευρικότητα/αστάθεια μπορεί να έχει ανεξέλεγκτες συνέπειες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        ρε παιδες ενα απλο 106 ακι ραλλυ δεν κανει κορυφαιο χρονο σερρες ...ενα απλο gt που δεν εχει και τελειο στησιμο μπορει να κανει καλυτερο χρονο....αρα το rallye δεν εχει καλο στησιμο σωστα???
                                        οποιος εχε τρεξει σε επαρχιακο δρομο και σε κλειστα σημεια μπορει να καταλαβει τις ομοιοτητες με τις κλειστες πιστες ....οι μεγαλες πιστες οφελουν τα αυτοκινητα με μεγαλες επιδωσεις και ισως μετριο στησιμο...
                                        αυτο φαινεται σε παρα πολλα σημεια...προσωπικη εμπειρια ...και απο αλλους...οπως σε μεγαλες πιστες οπως σερρες στα ανοιχτα κομματια τα ραλλυ να χανουν κατα κρατος και στα κλειστα σημεια να γινεται ο χαμος και να πιεζουν πανακριβες κατασκευες.
                                        στα κλειστα σημεια ειναι που βλεπεις το στησιμο...και ΠΡΟΣΟΧΗ μιλησα για ιδια αυτοκινητα και ιδια κατηγορια ...οποτε τα ειναι περιτα

                                        @pas mei ....συμφωνω η ρενο σπορ ειναι το συμβολο της γαλλιας στην συγχρονη σπορ εποχη
                                        αν και τελευταια αλλαξε το σκεπτικο της psa και περιμενουμε καλα αυτοκινητα με αρχη το rcz !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                          ρε παιδες ενα απλο 106 ακι ραλλυ δεν κανει κορυφαιο χρονο σερρες ...ενα απλο gt που δεν εχει και τελειο στησιμο μπορει να κανει καλυτερο χρονο....αρα το rallye δεν εχει καλο στησιμο σωστα???
                                          οποιος εχε τρεξει σε επαρχιακο δρομο και σε κλειστα σημεια μπορει να καταλαβει τις ομοιοτητες με τις κλειστες πιστες ....οι μεγαλες πιστες οφελουν τα αυτοκινητα με μεγαλες επιδωσεις και ισως μετριο στησιμο...
                                          αυτο φαινεται σε παρα πολλα σημεια...προσωπικη εμπειρια ...και απο αλλους...οπως σε μεγαλες πιστες οπως σερρες στα ανοιχτα κομματια τα ραλλυ να χανουν κατα κρατος και στα κλειστα σημεια να γινεται ο χαμος και να πιεζουν πανακριβες κατασκευες.
                                          στα κλειστα σημεια ειναι που βλεπεις το στησιμο...και ΠΡΟΣΟΧΗ μιλησα για ιδια αυτοκινητα και ιδια κατηγορια ...οποτε τα ειναι περιτα

                                          @pas mei ....συμφωνω η ρενο σπορ ειναι το συμβολο της γαλλιας στην συγχρονη σπορ εποχη
                                          αν και τελευταια αλλαξε το σκεπτικο της psa και περιμενουμε καλα αυτοκινητα με αρχη το rcz !

                                          Διαφωνώ. Αυτό που λες εσύ δεν είναι στήσιμο αλλά ευελιξία. Λογικό είναι ένα τόσο δα κουτάκι με ρόδες και μίνιμαλ μεταξόνιο και βάρος να είναι ευέλικτο στα κλειστά. Αυτό το πληρώνει όμως στα πατημένα. Οι Ραλλάκιδες πάντα παρέβλεπαν τα γρηγορα κομμάτια και νόμιζαν ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι φτιαγμένα για πίστες καρτ... Δεν είναι έτσι όμως. Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι και ευελικτο στα κλειστά και σταθερό στα ανοιχτά γιατί μόνο έτσι είναι συνολικά γρήγορο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            το αυτοκινητο ποτε παιζει να το δουμε ελλαντα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 5 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr