Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4284
    • Best 1
    • Groups 0

    106_4_ever

    @106_4_ever

    1
    Reputation
    4
    Profile views
    4284
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    106_4_ever Unfollow Follow

    Best posts made by 106_4_ever

    • RE: FIAT FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

      Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;

      μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
      αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμαντας

      Λοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
      το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
      παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
      η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
      θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
      και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever

    Latest posts made by 106_4_ever

    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΣΕΝΤΑΝ

      θα προτεινα Renault Laguna 2.0 sport edition gt 4 control στα 33,000 € με ενεργητικη τετραδιευθυνση,''με φουλ εξτρα'',με μοναδικη αισθηση αμεσοτητας ( οπως λενε οι ειδικοι) στις στροφες και με παρα πολυ δυνατο κινητηρα.
      Μαλλον το καλυτερο (τουλαχιστον) στα χαρτια αυτοκινητο απο τα υποψηφια.
      Διαθετει 8 αεροσακους ( πλευρικους και στα πισω καθισματα)

      Αν θυμαμαι καλα σε αμεσες διαδοχικες αλλαγες πορειας ειχε δοκιμαστει και ηταν καλυτερη (σε ελεγχο αμαξωματος και του βαρους) απο την boxter s 3.2 και subary impreza sti με φυσικα πιο σφιχτα set up αναρτησεων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: Alfa Romeo Mi.Τo 2008

      Οι χρονοι δεν ειναι μετρησιμοι διοτι απο οτι λενε αλλαξε η πιστα σε ενα σημειο, γεγονος που στην μια περιπτωση μπορει να ηθελε εντονο φρεναρισμα η αλλο στυλ οδηγησης στο αλλο π.χ απλο πλασαρισμα (υποθετικα παντα) ,τωρα το ποσο αλλαξε δεν το ξερω και δεν εχω αποψη
      Το rc παντως εχει ''σκληροπυρινικο'' στησιμο και 25 αλογα παραπανω απο το rallye το οποιο ειναι το gt με αλλα αυτοκολλητα.
      Παντως Η qv θυμαμαι σε ενα βιντεο απο μια εκπομπη εχασε απο την ds3 με 14 αλογα λιγοτερα και χωρις ηλεκτρονικο μπλοκε σε (μικρη ειναι η αληθεια) πιστα!

      ολα καλα ειναι μωρε
      να περναει η ωρα ποστς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      και σε ηχο και σε ομορφια...............
      gts !!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      βρουμ βρουμ
      .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      βρουμ βρουμ!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: Citroen C4

      Το να υποχωρουν τα πηδαλια ειναι καλο?
      'Η δειχνει αδυναμια ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Το πολυ παλιο το 8v στα 1,3 και 820 κιλα ηταν μαζι με μια 147 2.0ts αλλα θα εχανε στα πιο πολλα λογω χειροτερης αεροδυναμικης (Cx 0.34 νομιζω) και κυριως μικροτερης ροπης.
      Αλλα το 1.6 16v κερδιζε με ανεση .Το μοτερ οταν ειχε ανοιξει απο τα χιλιομετρα δεν κρατιοταν σε συνεργασια με τα 930-950 κιλα του αυτοκινητου
      μιλαω για στοκ και τα δυο αυτοκινητα..αν παμε για μη στοκ... και το ραλλακι αγριευει πολυ
      Σαν μικρα παιδια κανουμε
      βρουμ βρουμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      εδω ενα παλιο ραλλακι κερδιζε με ανεση μια 147 2,0ts το οποιο απο σταση ειναι μαζι με ενα 160 αρι σροκκο και χανει (απο το σροκκο) στις ρεπριζ απο τα χαμηλα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ειναι κλασικες επιλογες προσπαθειας μειωσης του κεντρου βαρους και μαζι τον ελεγχο των κλισεων σε διαφορα αυτοκινητα.
      Πολλοι το κανουν και αφτερμαρκετ ακομα και σε αυτοκινητα με καλη συμπεριφορα στο τεστ αποφυγης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Στην Α class λογικα ( υποθετω) να χαμηλωσαν το κεντρο βαρους της τοποθετωντας πιο ''μικρα'' και πιο σκληρα ελατηρια με μικρη διαδρομη, και σιγουρα πιο σκληρα αμορτισερ, μαζι με το esp.Αντε και 2-3 mm αυξηση παχους στις αντιστρεπτικες με αποτελεσμα την μειωση των κλισεων αλλα και την χειροτερη ανεση.
      Με το esp δεν σημαινει οτι αλλαζει το αυτοκινητο απλα το κανει να μην γλυστρα.

      Το να αλλαξεις μετατροχια και συνδεσεις αναρτησεων κτλ θεωρω οτι κοστιζει και θα ηταν χρονοβορο...γενικα δεν ξερω τι εγινε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      1
      106_4_ever
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr