Το να υποχωρουν τα πηδαλια ειναι καλο?
'Η δειχνει αδυναμια ?
-
21mm για το a pillar καλύτερά από το 308 και σε ανάλογα επίπεδα με το C30. Η κορυφαία Ιουλιέτα είναι στα 6. Στα πεντάλ έχουμε 2 εκατοστα παραπάνω σε σχέση με την Ιουλιέτα που είναι στο 1 εκατοστό στο rearward ενω στην Ιουλιέτα δεν μετακινούνται καθόλου πάνω. Στο Citroen 1.5 cm. Αντίστοιχα για το 308 είναι 5.5 rearward και 1 προς τα πάνω. Διαφορές υπάρχουν αλλά είναι περισσότερο στο κουβέντα να γίνεται. Αντίθετα στο pole test για μια ακόμα φορά οι PSA δεν τα πήγαν τόσο καλά αλλά υπάρχει βελτίωση σε σχέση με το 308. Βελτιώση υπάρχει και στον σχεδιασμό των προσκέφαλων αλλά ακόμα έχουν δρόμο.
-
το καλύτερο είναι το Astra με 2mm στο A, 0! στα pedal rearwards και -3 upwards.
εμένα αυτό που με κάνει να αμφιβάλλω είναι οτι φαίνεται σαν να φτιάχτηκε για να ικανοποιήσει το euroncap και όχι το euroncap να είναι ενδεικτικό του καλού σχεδιαμού. -
Τότε αναφέρεσαι στο 90, και λιγο λέω, τοις εκατό των οχημάτων που έχουν 5 αστέρια. Ρίξε μια ματιά και στο Volvo από πάνω.
-
Το να υποχωρουν τα πηδαλια ειναι καλο?
'Η δειχνει αδυναμια ? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Μπορεί να είναι και ιδέα μου αλλά αυτό που παρομορφώνεται δεν είναι το A αλλά η πόρτα.
δεν είναι μόνο η πόρτα και το αποδεικνύουν οι μετρήσεις μετατόπισης στο πεντάλ
η ακεραιότητα του κλωβού τίθεται σε αμφιβολία ΙΜΗΟ σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απο των ανταγωνιστών. πραγματικά περίμενα πολύ περισσότερα σε ένα τομέα που οι Γάλλοι είχαν τα σκήπτρα μέχρι τώρα.
περιμένω να δω και ds4 μήπως είναι διαφορετικά τα πράγματα.Ακόμα έχουν τα σκήπτρα στον τομέα ασφάλεια.
- topic:timeago_later,12 days
-
Σήμερα το Autobild(μιλάμε πάντα για την έντυπη έκδοση: http://www.autobild.gr/common/media/1290109643.pdf ) που κυκλοφόρησε έχει συγκριτικό του αυτοκινήτου με Γκόλφ και Μεγκάν. Λόγω ότι γνωστός έχει μαγαζί με ψιλικά/περιοδικά/κλπ κάθισα και του έριξα μια ματιά. Έβγαζαν καλύτερο το γερμανικό λόγω κρατήματος και άνεσης, ενώ το C4 το χαρακτήριζαν απογοήτευση στους προαναφερθέντες τομείς συν στο θέμα του ντιζάιν χαρακτήριζαν το εσωτερικό του 'φτωχό'.
-
καλά αν είναι του C4 το εσωτερικό φτωχό του Golf είναι εσωτερικό χρηματοκιβωτίου μετά απο ληστεία.
είπαμε, νυσάφι, όχι και σε αυτά που βλέπουμε δούλεμα και παραμύθι. -
Δεν περίμενα άλλο νικητή απέναντι στον 'θεό'. Κρίμα που δεν μπορώ να συμμεριστώ τον πόνο τους να τα βάζουν ακόμα και για φωτογράφιση δίπλα δίπλα.
-
Το οτι οι γαλλοι βαζουν την ταμπελα: 'Το γαλλικο...Golf' ειναι τυχαιο?
Οπως και για την C5 και το 'Unmistakeably German'Κριση ταυτοτητας?
-
Καλά πιστεύατε ότι θα κέρδιζε γαλλικό εναντίον του Golf
Τέλος πάντων εδώ έβαλαν την Gt-line έκδοση του Megane για να μας πείσουν ότι δεν είναι και τα δύο ποιο άνετα από το Golf και εκτός αυτού έχουν και το θράσος να το βγάζουν και ανετότερο την στιγμή που δεν είναι(σε Megane δόξα το Θεό έχω μπει όπως και σε Golf 6 και γνωρίζω αρκετά καλά πλέον ποιο είναι ανετότερο.Για την C4 βεβαίως δεν γνωρίζω).Τέλος θα ήταν καλό να καταλάβουμε ότι το Golf πλέον είναι ιδέα και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί απλά είναι μακράν καλύτερο και ανετότερο όλων είτε αυτά είναι γαλλικά και ισιώνουν ότι βρεθεί στο δρόμο τους είτε όχι.
Τώρα για το ποιο είναι φτωχό και ποιο είναι ευφάνταστο σχεδιαστικά όλοι δόξα το Θεό έχουμα μάτια και βλέπουμε.
Αυτά απο εμένα. -
Test και από το Αγγλικό whatcar.
http://www.whatcar.com/car-reviews/citroen/c4-hatchback/summary/26004-5
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Καλά πιστεύατε ότι θα κέρδιζε γαλλικό εναντίον του Golf
Τέλος πάντων εδώ έβαλαν την Gt-line έκδοση του Megane για να μας πείσουν ότι δεν είναι και τα δύο ποιο άνετα από το Golf και εκτός αυτού έχουν και το θράσος να το βγάζουν και ανετότερο την στιγμή που δεν είναι(σε Megane δόξα το Θεό έχω μπει όπως και σε Golf 6 και γνωρίζω αρκετά καλά πλέον ποιο είναι ανετότερο.Για την C4 βεβαίως δεν γνωρίζω).Τέλος θα ήταν καλό να καταλάβουμε ότι το Golf πλέον είναι ιδέα και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί απλά είναι μακράν καλύτερο και ανετότερο όλων είτε αυτά είναι γαλλικά και ισιώνουν ότι βρεθεί στο δρόμο τους είτε όχι.
Τώρα για το ποιο είναι φτωχό και ποιο είναι ευφάνταστο σχεδιαστικά όλοι δόξα το Θεό έχουμα μάτια και βλέπουμε.
Αυτά απο εμένα.Ουυυφ τα πες και ξαλάφρωσα...
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Καλά πιστεύατε ότι θα κέρδιζε γαλλικό εναντίον του Golf
Τέλος πάντων εδώ έβαλαν την Gt-line έκδοση του Megane για να μας πείσουν ότι δεν είναι και τα δύο ποιο άνετα από το Golf και εκτός αυτού έχουν και το θράσος να το βγάζουν και ανετότερο την στιγμή που δεν είναι(σε Megane δόξα το Θεό έχω μπει όπως και σε Golf 6 και γνωρίζω αρκετά καλά πλέον ποιο είναι ανετότερο.Για την C4 βεβαίως δεν γνωρίζω).Τέλος θα ήταν καλό να καταλάβουμε ότι το Golf πλέον είναι ιδέα και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί απλά είναι μακράν καλύτερο και ανετότερο όλων είτε αυτά είναι γαλλικά και ισιώνουν ότι βρεθεί στο δρόμο τους είτε όχι.
Τώρα για το ποιο είναι φτωχό και ποιο είναι ευφάνταστο σχεδιαστικά όλοι δόξα το Θεό έχουμα μάτια και βλέπουμε.
Αυτά απο εμένα.Ουυυφ τα πες και ξαλάφρωσα...
-
FWY βαμμένο κάργα γαλλικό εντύπο έβγαλε πρώτο το Golf 6 και δεύτερη την C4. Bέβαια μιλάω για την e-hybrid με το ρομποτικό εναντίον του 1,6 με DSG Γερμανού οπότε το αποτέλεσμα μοιάζει λογικό σε μένα. Προσοχή όμως στον τομέα άνεση προτιμούν το Γερμανικό ως πιο ολοκληρωμένο, το Citroen είναι άνετο αλλά εμφανίζει και έντονες κλίσεις + αεροδυναμικούς θορύβους + το ρομποτικό. Από την άλλη το start-stop της PSA δείχνει να είναι το καλύτερο της αγοράς.
-
Τι διαφορά έχει απο τα υπόλοιπα;
- topic:timeago_later,2 months
-
Ηρθε στην Ελλάδα . Παρουσιάζεται στο δίκτυο από σήμερα και την επόμενη εβδομάδα θά έχουμε τιμές κλπ .
Οπότε θα αλλάξει κατηγορία το θέμα . -
- topic:timeago_later,16 days
-
Εξαρτάται με τι σου αρέσει να γελάς... με κλίσεις, μουτρα κλπ; Not my idea of fun mate.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Άποψή σου tallyho και φυσικά σεβαστή αν και δε την συμμερίζομαι. Ευτυχώς όμως υπάρχουν και αυτοκίνητα, όπως αυτά που ανέφερα, για αυτους που αγαπούν την σβέλτη οδήγηση.
Πρέπει να σε πάρω για κατάβαση με Panda 60αρι. Θα δεις οτι έχει ποιο πλάκα και αγωνία απο ενα Mazda 3
έχεις άλλη αντίληψη της διασκεδαστικής οδήγησης...
ας πούμε έχοντας το προηγούμενο c4 κ τώρα το leon στο θέμα σπορ οδήγηση είναι η μέρα με την νύχτα.
και στην άνεση αν το έχεις με 16αρες δεν θυσιάζεις τίποτα.
Εκτός κ αν θες να είσαι σε πούπουλα γιατί τότε μόνο το υδροπνευματικό c5 σε καλύπτει. -
Πολυ πλακα το συγκεκριμενο τοπικ.. Μερικοι εμφανιζονται καθε τοσο απλα για να τα κανουν κολαση..
Δε μπορω να καταλαβω γιατι γινεται ολη αυτη η ιστορια..
Ενα ποιοτικοτατο αυτοκινητο ειναι η νεα c4 με οδικη συμπεριφορα στο μεσο ορο της κατηγοριας οπως φαινεται απ αυτα που εχουν κυκλοφορησει καθως κανεις μας δε την εχει οδηγησει, αφου καλα καλα δεν εχει πατησει ποδι Ελλαδα. Εντελως αδιοφορη σχεδιαστικα στο εξωτερικο της, με μια καμπινα που χαιρεσαι να βρισκεσαι μεσα κομα και σχεδιαστικα πιθανον..
Απλα απευθυνεται σε αλλο κοινο απο τους κλασσικους xsaraκιδες,zxακιδες,υδροπνευματικους.. Ειναι ο ιδανικος αντικαταστατης ισως γι αυτον που πριν ειχε μια 5θυρη c4 μκ1, ενα c3..Εμενα μου ειναι παντελως αδιαφορη μεχρι στιγμης γιατι δε μου αρεσουν αυτοκινητα αυτου του ειδους.. Ολοκληρωμενη προταση μοιαζει να ειναι αν και θα επρεπε να ειναι λιγο πιο προσεγμενη στο τομεα του χαρακτηρα της πανω στην ασφαλτο.. Εκει χανει.. Οτι θα πουλησει πολυ πιθανο ειναι να πουλησει, γιατι απευθυνεται σε μεγαλυτερο κοινο απο την εκκεκτρικη προηγουμενη γενια της και εχει και καλα μοτερ και παραλληλα απ οτι φαινεται κερδιζει τη μεριδα του ειδικου τυπου σε καποιους τομεις που παρασυρουν τον αγοραστη..Επισης παντελως αδιαφορη σε καθε επιπεδο η παραπανω προταση για εμενα.. Στα μειων η αποκλειστικη χρηση αυτοματου κιβωτιου στην thp απ οτι εχω καταλαβει..
Για καποιον που μεγαλωσε με citroen και οδηγει τετοια απο μια αλλη εποχη που τηρουσε πιστα το χαρακτηρα της σε καθε νεο μοντελο αποτελει μια μεγαλη πατατα.. Για αλλους οδηγους εχει ενδιαφερων..
Αν με εβαζες σωνει και καλα να παρω αμαξι απο αυτη τη κατηγορια μαλλον μια 170αρα G θα επαιρνα κι ας την πληρωνα παραπανω απ οτι πραγματικα αξιζει.