-
Με 34.000€ Mercedes-Benz C 180 Blue Efficiency ( 1,6 156 αλογα) οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα ή αν δεν θες Αστερι πηγαινε στο Mazda 6 1,8 με τα 155 αλογα. Και με την αγορα του αστεριου σου μενει και ενα χιλιαρικο ρεστα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με 34.000€ Mercedes-Benz C 180 Blue Efficiency ( 1,6 156 αλογα) οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα ή αν δεν θες Αστερι πηγαινε στο Mazda 6 1,8 με τα 155 αλογα.και μετα ξυπνησες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με 34.000€ Mercedes-Benz C 180 Blue Efficiency ( 1,6 156 αλογα) οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα ή αν δεν θες Αστερι πηγαινε στο Mazda 6 1,8 με τα 155 αλογα.
και μετα ξυπνησες..
Μηπως ειναι το διλιτρο?? εχω καιρο να διαβασω Auto TsiknoPempti μαλλον μηνες....
-
Μηπως λες το ακορντ 2,0??
-
θα προτεινα Renault Laguna 2.0 sport edition gt 4 control στα 33,000 € με ενεργητικη τετραδιευθυνση,''με φουλ εξτρα'',με μοναδικη αισθηση αμεσοτητας ( οπως λενε οι ειδικοι) στις στροφες και με παρα πολυ δυνατο κινητηρα.
Μαλλον το καλυτερο (τουλαχιστον) στα χαρτια αυτοκινητο απο τα υποψηφια.
Διαθετει 8 αεροσακους ( πλευρικους και στα πισω καθισματα)Αν θυμαμαι καλα σε αμεσες διαδοχικες αλλαγες πορειας ειχε δοκιμαστει και ηταν καλυτερη (σε ελεγχο αμαξωματος και του βαρους) απο την boxter s 3.2 και subary impreza sti με φυσικα πιο σφιχτα set up αναρτησεων.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με 34.000€ Mercedes-Benz C 180 Blue Efficiency ( 1,6 156 αλογα) οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα ή αν δεν θες Αστερι πηγαινε στο Mazda 6 1,8 με τα 155 αλογα.
και μετα ξυπνησες..
Μηπως ειναι το διλιτρο?? εχω καιρο να διαβασω Auto TsiknoPempti μαλλον μηνες....
Στα 1.8 εxει 122 και ο 2λιτρος εχει 147...
Οταν υπαρχουν tbi,thp,tsi, s60 1.6t..... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με 34.000€ Mercedes-Benz C 180 Blue Efficiency ( 1,6 156 αλογα) οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα ή αν δεν θες Αστερι πηγαινε στο Mazda 6 1,8 με τα 155 αλογα.
και μετα ξυπνησες..
Μηπως ειναι το διλιτρο?? εχω καιρο να διαβασω Auto TsiknoPempti μαλλον μηνες....
Στα 1.8 εxει 122 και ο 2λιτρος εχει 147...
Οταν υπαρχουν tbi,thp,tsi, s60.....Θυμομουν οτι ο διλιτρος ειχε τα 147 αλλα κατι διαβαζα πριν μηνες οτι θα πηγαινε και στα 155 αλογα.
-
Να υποθέσω ότι το Accord είναι με διαφορά καλύτερο του C-Class. Δεν είναι. Το καλύτερο είναι και το ακριβότερο της κατηγορίας. Το Lexus IS250. Το μοναδικότερο είναι το νέο Chrysler Sebring. Προσωπικά το Laguna δεν το κρίνω καλό αμάξι. όχι καλύτερο από ένα 407 C5. Επίσης γαλλικά.
-
To Jetta είναι καλή επιλογή και είναι και πρώτο στη short list του ερωτώντος. Στην ευρώπη πουλιέται 1 μόλις τεμάχιο κάθε 117 Γκολφ ακόμη και στην Ελλάδα σπανίζει, δύσκολα θα βρεις κάτι πιο σπάνιο εκτός αν πας σε περίεργο αμερικάνικο ή κορεάτικο ή ρώσσικο με όλα τα μείον αυτής της επιλογής.
Επίσης είναι σχετικά φθηνό, έχει τους κινητήρες ΤΣΙ που είναι και μούρη στο ευρύ πόπολο,και βγαίνει και σε γρήγορες εκδόσεις με όλα τα κομφόρ.
Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι το κριτήριο αυτό δεν είναι πρωτότυπο ή ακραίο όπως πολλοί νομίζουν. Πρόκειται για μεταλλαγμένη μορφή του exclusivity, προσόν για το οποίο κάποιοι πληρώνουν ουκ ολίγα, αλλά τότε τους λέμε 'μάγκες', 'άρχοντες', 'κυμπάριδες'.
Καρλάβερ22 είσαι στο σωστό δρόμο, keep walking. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To Jetta είναι καλή επιλογή και είναι και πρώτο στη short list του ερωτώντος. Στην ευρώπη πουλιέται 1 μόλις τεμάχιο κάθε 117 Γκολφ ακόμη και στην Ελλάδα σπανίζει, δύσκολα θα βρεις κάτι πιο σπάνιο εκτός αν πας σε περίεργο αμερικάνικο ή κορεάτικο ή ρώσσικο με όλα τα μείον αυτής της επιλογής.
Επίσης είναι σχετικά φθηνό, έχει τους κινητήρες ΤΣΙ που είναι και μούρη στο ευρύ πόπολο,και βγαίνει και σε γρήγορες εκδόσεις με όλα τα κομφόρ.
Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι το κριτήριο αυτό δεν είναι πρωτότυπο ή ακραίο όπως πολλοί νομίζουν. Πρόκειται για μεταλλαγμένη μορφή του exclusivity, προσόν για το οποίο κάποιοι πληρώνουν ουκ ολίγα, αλλά τότε τους λέμε 'μάγκες', 'άρχοντες', 'κυμπάριδες'.
Καρλάβερ22 είσαι στο σωστό δρόμο, keep walking.Το jetta ειναι ενα μικρομεσαιο με ουρα παντως και για μενα οχι συγκρισιμο με ολα τα υπολοιπα..
Να υποθέσω ότι το Accord είναι με διαφορά καλύτερο του C-Class. Δεν είναι. Το καλύτερο είναι και το ακριβότερο της κατηγορίας. Το Lexus IS250. Το μοναδικότερο είναι το νέο Chrysler Sebring. Προσωπικά το Laguna δεν το κρίνω καλό αμάξι. όχι καλύτερο από ένα 407 C5. Επίσης γαλλικά.
για ολα..
-
Ο χρήστης carlover22 έγραψε:
........
VW Jetta
Alfa Romeo 159
Dodge Avenger
Chrysler Sebring
Kia Magentis
Skoda Suberb
1.Volvo S60 2.0Τ ή Τ5 με 240Hp
Mazda 6
BMW 3 (μόνο αν είναι η 335 )
Lexus IS (Φοβάμαι μην έχει πάνω από 40000€)
Renault Laguna
Peugeot 407
Saab 9-3
2.Honda Accord 2.0
3. Skoda octavia scout 1.8T 4x4
.......!μέχρι τα 35Κ ......
-
Με μπερδέψατε. Πάντως οι περισσότεροι λέτε για 159 S60 C-Class Jetta. Που είσαι ρε τιμημένη Rover; Τόσα χρόνια στο τιμόνι ενός 420 δεν με χάλασε. Κρίμα για τους άγγλους. Και η Jaguar είναι απλησίαστη που να πάρει. Το IS πολύ ακριβό αν και καλό.
Το Chevrolet Epica το ξεχάσα. Τι άποψη έχετε; Αλλιώς μέχρι τώρα στο μυαλό μου επικρατούν τα 159 S60 C-Class Jetta -
Το εχει μια ταξιτζου στο Αγρινιο το Chevrolet Epica μεγαλη πατατα μου ειπε η κοπελα. Αν και νομιζω πως σταματησε και αντικατασταθηκε απο το Cruze.
Η λυση ειναι μια Mercedes Benz C Class -
Άμα θες ντε και καλά Ρόβερ, έχω ένα μετάχειρο σεντάν 75άρι του 2000 που θέλω να ξεφορτωθώ.Ούτε 800 τεμάχια δεν πουλήθηκαν, ορισμένες φορές περνάνε 15 μέρες για να δω κάτι ανάλογο. Να φανταστείς γνωρίζω και μερικούς άλλους ιδιοκτήτες και κορναριζόμαστε αλλήλοις όταν ιδωθούμε τυχαία.
-
Ο χρήστης carlover22 έγραψε:
Με μπερδέψατε. Πάντως οι περισσότεροι λέτε για 159 S60 C-Class Jetta. Που είσαι ρε τιμημένη Rover; Τόσα χρόνια στο τιμόνι ενός 420 δεν με χάλασε. Κρίμα για τους άγγλους. Και η Jaguar είναι απλησίαστη που να πάρει. Το IS πολύ ακριβό αν και καλό.
Το Chevrolet Epica το ξεχάσα. Τι άποψη έχετε; Αλλιώς μέχρι τώρα στο μυαλό μου επικρατούν τα 159 S60 C-Class JettaPassat cc?
Αν θες να εισαι μοναδικος seat exeo
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Με μπερδέψατε. Πάντως οι περισσότεροι λέτε για 159 S60 C-Class Jetta. Που είσαι ρε τιμημένη Rover; Τόσα χρόνια στο τιμόνι ενός 420 δεν με χάλασε. Κρίμα για τους άγγλους. Και η Jaguar είναι απλησίαστη που να πάρει. Το IS πολύ ακριβό αν και καλό.
Το Chevrolet Epica το ξεχάσα. Τι άποψη έχετε; Αλλιώς μέχρι τώρα στο μυαλό μου επικρατούν τα 159 S60 C-Class JettaPassat cc?
Αν θες να εισαι μοναδικος seat exeo
Ωραιο το Passat CC το εχει θειος μου. Αλλα δεν παιρνει μια μεταχειρισμενη CLS που ηταν η πρωτη που λανσαρε το κουπε-οικογενειακο??
-
Εγω απο την αλλη νομιζω οτι μια c ουτε ξεχωριστη ειναι ,ουτε οικονομικη λυση ειναι, ουτε ξεχωριζει σε επιδοσεις σε σχεση με μια tbi, μια laguna gt ή ενα s60 t..
Και το passat cc ειναι λυση καθως εχει κοινα μηχανικα και ταυτοχρονα δε πολυκυκλοφορει.. Το βρισκω και ιδιαιτερο σχεδιαστικα..
-
Με αρνητικά: τη μέτρια μεταπώληση, φουσκωμένη κατανάλωση και υπέρογκα τέλη ( καλέ.. κελεπούρι )( το ότι είναι παλιό σχέδιο προσωπικά δε με επηρεάζει τόσο όσο άλλα, απλά γιατί τη βρίσκω πανέμορφη και με μακράν το καλύτερο εσωτερικό), αλλά πληρώντας τα πέρι μούρης, καθώς είναι ένα από τα λίγα σεντάν με λεπτομέρειες και αρκετό στυλ, επιδόσεις, στήσιμο και γενικά από τα λίγα που δε μου φαίνονται παράξενα με νέους οδηγούς μέσα , θα σου έλεγα να της ρίξεις μια ματιά.Υ.γ. ας την πάρει και κάποιος μ'αυτές τις ζάντες επιτέλους
Υ.γ.2: δες εσωτερικό:
Από εδώ.Βεβαια δε μας είπες τί εμπειρία έχεις με την οδήγηση, ποιο αυτοκίνητο οδηγούσες κ.λπ., γιατί σε τέτοια περίπτωση προτάσεις με 200 άλογα χρειάζονται επανεξέταση.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω απο την αλλη νομιζω οτι μια c ουτε ξεχωριστη ειναι ,ουτε οικονομικη λυση ειναι, ουτε ξεχωριζει σε επιδοσεις σε σχεση με μια tbi, μια laguna gt ή ενα s60 t..Και το passat cc ειναι λυση καθως εχει κοινα μηχανικα και ταυτοχρονα δε πολυκυκλοφορει.. Το βρισκω και ιδιαιτερο σχεδιαστικα..
Ξεκαρφωτο εχει και μεγαλο πορτ παγκαζ αν μετραει (για το CC αναφερομαι)
Παντως αν ειναι για καινουργιο πρεπει να κοιταξει και το CO2 για τα τελη κυκλοφοριας.
-
Απντέιτ: τώρα που τα ξαναδιάβασα, εντάξει η 159 δεν είναι και η πλέον σπάνια.
Εσύ, καρλόβερ, πέραν του κριτηρίου σου έχεις σου αρέσει κάποιο αυτοκίνητο, έστω αισθητικά;
Λέγε, θα βοηθούσε
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΣΕΝΤΑΝ