-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Δεν αφηνεται τα παραθυρα κατα μερος να ασχοληθητε λιγακι με το κρυφο μενου??!!!!
Πρεπει καπως να βρουμε τι ειναι ο καθε κωδικος...Ελάτε παιδιά γιατί περιμένουμε και μεις με τις Delta
Το 37 πάντως είναι οι στροφές του κινητήρα.
Μόνο 5 λεπτά το τσέκαρα, δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ. -
Μια προταση:
Τι θα λεγατε οι bravistes της θεσσαλονικης να συναντηθουμε καποια στιγμη;
Θα ηταν καλο να τα πουμε και απο κοντα για τα αυτοκινητα μας αλλα και να γνωριστουμε!
Το που, πως και ποτε θα το συννενοηθουμε! -
Παντως το περιοδικο drive αυτου του μηνα (Σεπτεμβριου) την εκανε παλι τη πατατα του για να θαψει το bravo απεναντι στο golf το οποιο ως γνωστον χαιρει ιδιαιτερης ευνοιας απο ολον τον ειδικο τυπο.
Συγκεκριμενα:Στη σελιδα 118 του τευχους 158 του περιοδικου βλεπουμε το συγκριτικο μεταξυ vw golf tsi 122hp,renault megane tce 130hp και fiat bravo t jet 150hp.
Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
Και απαντω,ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ BRAVO ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 120 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 150!!!!!!!!!Αποδειξεις.
-
ΣΕΛ 118 To bravo της εικονας δεν φερει καθολου σημα 't jet' στη μασκα,αν ομως παρατηρησει καποιος καλα την εικονα θα καταλαβει οτι εχει επεμβει photoshop.
-
ΣΕΛ 124 Ο πινακας οργανων που δειχνουν οι φωτογραφιες ειναι απο το 120 και οχι απο το 150.
-
ΣΕΛ 124 Στην πανω φωτογραφια φαινεται ολοκαθαρα το σημα 't jet' το οποιο ειναι το ασημι και οχι το κοκκινο που 'φορουν' οι εκδοσεις των 150hp
4)ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ.Μετα απο λιγες ημερες αγορασα και το τευχος του autocar που περιλαμβανει συγκριτικο
μεταξυ των ιδιων αυτοκινητων και διαπιστωσα οτι στο autocar το ιδιο αυτοκινητο(ιδιες πινακιδες) παρουσιαζεται ως 120hp.Mπορει καποιος να μας πει τι συμβαινει??Μηπως τσουζει το οτι το bravo 120 τσαγιαζει με ανεση το-αντικειμενικα καλο αυτοκινητο κατα τα αλλα-golf με τον πολυδιαφημισμενο tsi???
-
-
Εγώ απορώ γιατί αγοράζεις ακόμη περιοδικά....
Και με ποιο σκεπτικό επέλεξαν την 150 ενώ τα άλλα είναι οι μικρές εκδόσεις; (πλην του megane που δεν έχει άλλη)
-
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Παντως το περιοδικο drive αυτου του μηνα (Σεπτεμβριου) την εκανε παλι τη πατατα του για να θαψει το bravo απεναντι στο golf το οποιο ως γνωστον χαιρει ιδιαιτερης ευνοιας απο ολον τον ειδικο τυπο.Συγκεκριμενα:Στη σελιδα 118 του τευχους 158 του περιοδικου βλεπουμε το συγκριτικο μεταξυ vw golf tsi 122hp,renault megane tce 130hp και fiat bravo t jet 150hp.
Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
Και απαντω,ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ BRAVO ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 120 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 150!!!!!!!!!Αποδειξεις.
-
ΣΕΛ 118 To bravo της εικονας δεν φερει καθολου σημα 't jet' στη μασκα,αν ομως παρατηρησει καποιος καλα την εικονα θα καταλαβει οτι εχει επεμβει photoshop.
-
ΣΕΛ 124 Ο πινακας οργανων που δειχνουν οι φωτογραφιες ειναι απο το 120 και οχι απο το 150.
-
ΣΕΛ 124 Στην πανω φωτογραφια φαινεται ολοκαθαρα το σημα 't jet' το οποιο ειναι το ασημι και οχι το κοκκινο που 'φορουν' οι εκδοσεις των 150hp
4)ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ.Μετα απο λιγες ημερες αγορασα και το τευχος του autocar που περιλαμβανει συγκριτικο
μεταξυ των ιδιων αυτοκινητων και διαπιστωσα οτι στο autocar το ιδιο αυτοκινητο(ιδιες πινακιδες) παρουσιαζεται ως 120hp.Mπορει καποιος να μας πει τι συμβαινει??Μηπως τσουζει το οτι το bravo 120 τσαγιαζει με ανεση το-αντικειμενικα καλο αυτοκινητο κατα τα αλλα-golf με τον πολυδιαφημισμενο tsi???
Πρώτα από όλα ηρέμησε... το άγχος σκοτώνει. Δεύτερον, ίσως θα ήταν καλύτερο να απευθύνεις την ερώτηση στο φόρουμ του Drive. Χωρίς να ξέρω σίγουρα για το συγκεκριμένο θέμα σου απαντώ ότι πολλές φορές τα περιοδικά χρησιμοποιούν άλλα αυτοκίνητα για τις φωτογραφήσεις και άλλα για τις δοκιμές γιατί οι προθεσμίες του ατελίε είναι άλλες από αυτές των αρθογράφων. Στο συγκεκριμένο Drive πχ το Fiesta της φωτογράφησς είναι άλλο από αυτό της δοκιμής και το λένε. Θα έπρεπε να το αναφέρουν και για το Bravo αλλά κατά 99% δεν υπάρχει δόλος. Απλά οι φωτό είναι από το 120άρι.
-
-
Χωρίς να έχω δει το περιοδικό έχω την απορία γιατί σε μερικές φώτο όπως υποστηρίζει ο φίλος είναι κόκκινο το tjet ενώ σε άλλες όχι;;;
-
@ REALZEUS
Αυτό που λες ισχύει. Κάποιες φορές άλλο μοντέλο χρησιμοποιείται για τεστ και άλλο για τη φωτογράφηση. Μπορεί να έτυχε σε τέτοια φάση. -
- Τα περιοδικά είναι από λίγο έως απόλυτα πουλημένα και ξεφτυλισμένα. Μην τα παίρνετε πάντα τοις μετρητοίς. Ειδικά ο όμιλος Motor Press (Auto Τρίτη - θυμηθείτε το αίσχος με τα φρένα του Bravo ), αλλά και ο Mototech (Drive, Autocar ) είναι πολλές φορές σε υπηρεσία.
- Το Golf είναι καλύτερο από το Bravo. Η αλήθεια να λέγεται...
- Το Golf είναι ακριβότερο από το Bravo για τα ίδια πράγματα (για αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα).
- Το Golf είναι ασχημότερο από το Bravo.
Διαλέγετε και παίρνετε!
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
- Το Golf είναι καλύτερο από το Bravo. Η αλήθεια να λέγεται...
- Το Golf είναι ακριβότερο από το Bravo για τα ίδια πράγματα (για αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα).
- Το Golf είναι ασχημότερο από το Bravo.
Διαλέγετε και παίρνετε!
Το 3 & 4, εφ'οσον ισχυουν, δεν καταργουν το 2 ?
-
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Παντως το περιοδικο drive αυτου του μηνα (Σεπτεμβριου) την εκανε παλι τη πατατα του για να θαψει το bravo απεναντι στο golf το οποιο ως γνωστον χαιρει ιδιαιτερης ευνοιας απο ολον τον ειδικο τυπο.Συγκεκριμενα:Στη σελιδα 118 του τευχους 158 του περιοδικου βλεπουμε το συγκριτικο μεταξυ vw golf tsi 122hp,renault megane tce 130hp και fiat bravo t jet 150hp.
Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
Και απαντω,ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ BRAVO ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 120 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 150!!!!!!!!!Αποδειξεις.
-
ΣΕΛ 118 To bravo της εικονας δεν φερει καθολου σημα 't jet' στη μασκα,αν ομως παρατηρησει καποιος καλα την εικονα θα καταλαβει οτι εχει επεμβει photoshop.
-
ΣΕΛ 124 Ο πινακας οργανων που δειχνουν οι φωτογραφιες ειναι απο το 120 και οχι απο το 150.
-
ΣΕΛ 124 Στην πανω φωτογραφια φαινεται ολοκαθαρα το σημα 't jet' το οποιο ειναι το ασημι και οχι το κοκκινο που 'φορουν' οι εκδοσεις των 150hp
4)ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ.Μετα απο λιγες ημερες αγορασα και το τευχος του autocar που περιλαμβανει συγκριτικο
μεταξυ των ιδιων αυτοκινητων και διαπιστωσα οτι στο autocar το ιδιο αυτοκινητο(ιδιες πινακιδες) παρουσιαζεται ως 120hp.Mπορει καποιος να μας πει τι συμβαινει??Μηπως τσουζει το οτι το bravo 120 τσαγιαζει με ανεση το-αντικειμενικα καλο αυτοκινητο κατα τα αλλα-golf με τον πολυδιαφημισμενο tsi???
Στείλτους μια ωραία επιστολή με όλα αυτα! Βέβαια την απάντηση την ξέρω...θα σου πουν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο 150αρι την ημέρα της φωτογράφισης και ότι χρησιμοποίησαν νούμερα από προηγούμενες μετρήσεις...
-
-
Δε μπα να γράφουν ότι θέλουν τα περιοδικά, εγώ το δικό το καταυχαριστιέμαι καθημερινά...
Τελεία και παύλα!!!
.- -
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Εγώ απορώ γιατί αγοράζεις ακόμη περιοδικά....Και με ποιο σκεπτικό επέλεξαν την 150 ενώ τα άλλα είναι οι μικρές εκδόσεις; (πλην του megane που δεν έχει άλλη)
Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Χωρίς να έχω δει το περιοδικό έχω την απορία γιατί σε μερικές φώτο όπως υποστηρίζει ο φίλος είναι κόκκινο το tjet ενώ σε άλλες όχι;;;στην μια φωτο δεν υπαρχει καθολου και στην αλλη υπαρχει το ασημι που υποδηλωνει κινητηρα 120 ιππων.
-
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Δεν αφηνεται τα παραθυρα κατα μερος να ασχοληθητε λιγακι με το κρυφο μενου??!!!!
Πρεπει καπως να βρουμε τι ειναι ο καθε κωδικος...Ελάτε παιδιά γιατί περιμένουμε και μεις με τις Delta
Το 37 πάντως είναι οι στροφές του κινητήρα.
Μόνο 5 λεπτά το τσέκαρα, δεν έχω προλάβει/ να ασχοληθώ.και που ειναι ρε παιδια αυτο το κρυφο μενου??
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πρώτα από όλα ηρέμησε... το άγχος σκοτώνει. Δεύτερον, ίσως θα ήταν καλύτερο να απευθύνεις την ερώτηση στο φόρουμ του Drive. Χωρίς να ξέρω σίγουρα για το συγκεκριμένο θέμα σου απαντώ ότι πολλές φορές τα περιοδικά χρησιμοποιούν άλλα αυτοκίνητα για τις φωτογραφήσεις και άλλα για τις δοκιμές γιατί οι προθεσμίες του ατελίε είναι άλλες από αυτές των αρθογράφων. Στο συγκεκριμένο Drive πχ το Fiesta της φωτογράφησς είναι άλλο από αυτό της δοκιμής και το λένε. Θα έπρεπε να το αναφέρουν και για το Bravo αλλά κατά 99% δεν υπάρχει δόλος. Απλά οι φωτό είναι από το 120άρι.
Λογικη απαντηση.Και παλι ομως στον πινακα με τις επιδοσεις εχει δωσει τα εξης αποτελεσματα:
απο σταση:
φιατ 0-100 9.6 0-1000μ 30,9
γκολφω 0-100 9.6 0-1000μ 30,8
ρεπριζ με 4η:
φιατ 50-80 6.1 80-110 7.4 110-140 8.1
γκολφω 7.7,8.5,10.3
σημειωστε οτι στις ρεπριζ και τα δυο μενουν πισω απο τις κοντες σχεσεις του κιβωτιου του megane tce πραγμα που και παλι ομως πιστευω οτι φανερωνει οτι ο t jet δεν ειναι ο 'μεγαλος'.
Επισης οι επιδοσεις απο σταση αποτελουν ενα σημαντικο δεγμα για το ποιον κινητηρα της φιατ αφορουν,εκτος και αν το 150αρι το μετρουν αφου πρωτα επιβιβαστουν στο αυτοκινητο ολοι οι εργαζομενοι του περιοδικου.31.5 περιπου για τα 1000μ ειχε η 147 που ειχα στην κατοχη μου πριν καποιο διαστημα και αποκλειω να ερχεται κοντα στο φιατ που εχω τωρα (120).Ποσο περισσοτερο στο 150!! -
Πρε limited one εισαι και Τσαμπικος πρε παταλαμα.Κοιτα προηγουμενες δημοσιευσεις (1 η' 2 σελιδες πισω) και θα βρεις το link στο utube
-
την εξατμιση ση φωτο τη δείχνει..?? δεν θυμαμαι.. αν ειναι μονη τοτε
-
Σύμφωνα με παλιότερες μετρήσεις των 4Τ (τ444) στο 150 Bravo μετρησαν:
0-100 : 9,0
0-1000 : 30,3
ρεπρίζ με 4η
40-60 : 4,8
80-110 : 5,4
120-140 : 4,4Ελπίζω να βοήθησα. Συμπεράσματα δικά σας...
-
Μιας και μπήκε το νερό στο αυλάκι (ο γκοντζίλας παραδόθηκε στην εταιρία πρέσσας) και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την παραλαβή του μπράβο, θα ήθελα εδώ να ρωτήσω κατόχους αν έχουν βάλει κανα αξεσουάρ και να μην το μετάνιωσαν. Συγκεκριμένα από τη σειρά lineaccessori της fiat έχουμε σταμπάρει τα προστατευτικά μπροστινού προφυλακτήρα (όχι δικιά μου επιλογή), τα προστατευτικά για τις πόρτες (επίσης όχι δικιά μου επιλογή), την πεταλιέρα (δικιά μου επιλογή αλλά ακριβή και μάλλον aftermarket είναι αρκετά φτηνότερη), τα δίχτυα για το πορτμπαγκάζ (δικιά μου επιλογή αλλά παράλογα ακριβό) και το bluetooth με την οθονίτσα (κοινή επιλογή αλλά μάλλον βγαίνει off γιατί παραξανοιχτήκαμε).
Θα ήθελα μαρσπιέδες και αεροτομή που είναι διαφορετική από την εργοστασιακή (συγκεκριμένα οι μαρσπιέδες δεν κάνουν την κοιλιά που κάνουν οι εργοστασιακοί στη μέση) και την ποδιά προφυλακτήρα (το αγριεύει λιγουλάκι) αλλά το κογκρέσσο δεν θέλει ούτε να ακούσει για αγριάδες ('δε φτάνει που πήρες τα 120 άλογα θες να πουλάς και μούρη αχρείε, νομίζεις πως είσαι 18 χρονών γερομπαμπαλή, άσε τα χαζά πήρες turbo για να μην το παίρνω εγώ κλπ.)
Εν κατακλείδι αξίζει κανα αξεσουάρ τον παρά; Υπάρχουν τίποτα after λύσεις για τα ίδια συμπράγκαλα; καμιά άλλη ιδέα; -
Αν κανεις ταξιδια η' γενικοτερα βγαινεις σε ανοιχτο δρομο οπωσδηποτε να βαλεις cruise control ,ειναι πολυ βολικο
Fiat Bravο 2007