Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 214
    • Best 0
    • Groups 0

    nikolas87

    @nikolas87

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    214
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nikolas87 Unfollow Follow

    Latest posts made by nikolas87

    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
      Καλησπέρα παιδια!
      Όσον αφορά το μανιφέστο και το κίνημα, δεν ξέρω αν θα συμμετέχω γιατι στα 9100χλμ που έχω κάνει, δυο φορες πατησα 220 κοντερισια και δεν νομιζω να ξαναπατήσω !! (Ατιμη κριση!).

      Μια άλλη ερώτηση. Τις τελευταίες δυο μερες όπως όλοι ξέρετε έχει παγωνιά. Εχω το εξής πρόβλημα. Το μπράβο μου αργεί πολυ να ζεσταθεί!! Στα νορμάλ του, οταν βάζω μπρος σηκώνει 1300-1400 στροφες για κανενα λεπτο και μετα τις ριχνει. Τοτε ξεκιναω πολυ χαλαρα μεχρι να φτασει το θερμομετρο σε θερμοκρασία λειτουργίας μετα απο 1-2 λεπτά οδήγησης. Σήμερα και χτες με το που έβαλα μπρος σήκωσε μονο μεχρι τις 1000 στροφες και επεσε στις 800 μετά ενα λεπτό. Ολα οκ, άλλα το βελάκι του θερμομέτρου δεν κουνιέται!! Μετα απο 2 λεπτά οδήγησης αρχισε να κουνιεται και χρειάστηκε να κάνω καμια 8-10 χλμ μέχρι να έρθει στα νορμάλ (με 4-5 λεπτά ζέσταμα στο ρελαντι πριν).
      Είναι φυσιολογικό αυτο ή να παω να κοιτάξω κανένα θερμοστάτη?? (το παραφλου ειναι οκ)

      Οταν εχει παγωνιά έξω ετσι κάνει. Απλά μην ανάβεις την θερμανση μεσα μεχρι να παει η βελονα στο 1/4 τουλαχιστον γιατι έτσι αργεί πιο πολύ να ζεσταθει. Δε θέλει να καθεσαι σταματημενος και να το περιμενεις να ζεσταθει. Μπαινεις βαζεις μπρος ξεκινας και με το γκαζι εισαι απαλος μεχρι να πιασεις θερμοκρασιες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Τα υγραεριοκινητα κινουνται με LPG (Liquid Petroleum Gas). Η καταναλωση του μετριεται σε λιτρα (ως υγρο που ειναι) και πωλειται με το λιτρο. Αρα δε θελει καμια πυκνοτητα να γνωριζουμε. Ειναι ακριβως σαν την βενζινη. Απλα ηθελα να μαθω αν εβαλε κανεις κ αν ειδε διαφορα στην αποδοση στον τροπο λειτουργιας και κυριως στην τσεπη του πρακτικα και οχι θεωρητικα. Φανταζει μια καλη επενδυση αν συνεχισει το LPG να ειναι στην μιση τιμη της αμολυβδης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Εχει κανει κανείς το Bravo του υγραεριοκινητο? Να μας ελεγε εμπειρίες και μερικές πληροφορίες για όσους μας ενδιαφέρει το θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Την ειπε ο μπατσος (γιατι περι μπατσου προκειται) στον ανθρωπο για τα προβολακια ομιχλης ενω απο ό,τι καταλαβα βγηκε να προσπερασει διπλοπαρκαρισμενο (πιθανως κ αυτος τον οποιο διπλοπαρκαρε ηταν κ αυτος παρανομα παρκαρισμενος).

      ΥΓ Στοιχημα οτι το συγκεκριμενο οργανο του 'νομου' ηταν ηλικιας 50-55 ετων κ ειχε κ μουστακι. (δεν εχω κατι με τους μυστακιοφορους αλλα ειναι μια κλασικη εικονα στο μυαλο μου για τα μπουζουκια-οργανα της 'ταξεως' )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Μήπως έχει δοκιμασεί κανείς αλυσίδες σε Bravo Sport? Αν έχει να μου προτεινει καποιος κατι θα με βοηθουσε πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Το καλό με αυτού του είδους τον προγραμματισμό είναι ότι κάνεις προγραμμα στις ανάγκες κ τα θέλω σου κ όχι κονσερβα. Και αν δεν ικανοποιηθείς το μονταρεις. Πάντως ο 120αρης έχει χαμηλό ταβάνι ιπποδύναμης (περι τα 150) λόγω μικρότερης τουρμπίνας (vl37) αλλά και πιο σφικτων εκκεντροφόρων σε σχέση με ενα 150αρι. Αυτα πρέπει να τα ξέρει όποιος κυνηγάει κ το παραμικρό άλογο. Όσο για το κουμπί City μπορεί να προγραμματιστεί όπως το κουμπί sport (κ η ρύθμιση για το τιμονι) απλα μαλλον δεν μπαίνει στον κόπο η συγκεκριμενη εταιρεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Μπορει να με βοηθησει κανείς με την επιλογή aftermarket υαλοκαθαριστήρων? Μαρκες , τιμες , εντυπωσεις κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Το abarth με την G1446 πανω και μερικα περιφεριακα οντως μπορει να παει 220. Δοκιμασμενο απο πολλους. Σιγουρα παιζεις με την αξιοπιστια του μοτερ και της τουρμπινας αλλα αν εχεις σωστο προγραμματιστη τα παντα γινονται και με ασφαλεια. Μπορει να το πας μολις 180 αλογα και να σου σπασει λογω κακης ρυθμισης. Για οσους δεν πειθονται ας ριξουν μια ματια σε μερικα ελληνικα και ιταλικα tjet που πιασαν αυτες τις ιπποδυναμεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Το Bravo 150 ηταν euro IV και για να μην εχει την τυχη του Focus RS k Honda TypeR η Fiat το αντικατεστησε με τον multiair. Το κυριο χαρακτηριστικο του αυτοκινητου ηταν το value for money. Δεν θεωρω οτι η νεα τεχνολογια θα πρεπει να εχει κ νεα ακριβοτερη τιμολογηση γιατι αν ηταν ετσι σε καθε facelift ή σε ενα μοντελο αντικαταστασης οι τιμες θα τραβουσαν την ανιουσα χωρις φραγμο οπως κ η τεχνολογικη εξελιξη. Θεωρω οτι η λογικη ειναι: υψηλη αρχικη τιμη για να εχω περιθωριο να κανω γενναιες εκπτωσεις για να τραβηξω τους διστακτικους πελατες. Σε διαφορετικη περιπτωση θα δουν τις πωλησεις να μειωνονται σημαντικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • RE: Dacia Duster

      Τα SUV είναι αμάξια για χόμπι και όχι status symbol και έτσι θα έπρεπε να αντιμετοπίζονται. Γουστάρω βρομιά λάσπη κατσάβραχα; Αγοράζω ένα SUV που θα μπορεί να πηγαίνει εκεί με άνεση και ικανότητα. Τώρα αν είναι μαλακά ή σκληρά τα πλαστικά του ή ξερω γω δεν έχει ποτηροθήκες με γούνινη επένδυση δεν έχουν ιδιαίτερο ρόλο. Πιο σημαντικό είναι να έχει μια αξιοπρεπή ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Το Dacia οπως είδα κ στα βίντεο είναι πολύ καλό στα εκτός δρόμου. Οποιαδήποτε άλλη προσεγγιση για τα SUV την θεωρώ λάθος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas87
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr