Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φουσκες ημιαξονιων (αμα δε προλαβεις πας για ημιαξονια), το πλαστικο καπακι εσωτερικα πανω απο το χειροφρενο, φθειρεται ευκοαλ η στεφανη του τιμονιου, τα κλαπετακια για τη ροη του αερα απο το aircon (κατεβαζεις ταμπλω...) και καλος ελεγχος το κυκλωμα ψυξης του κινητηρα. Το αμαξι ειναι ανω του μεσου ορου της κατηγοριας και της εποχης του στο θεμα αξιοπιστια παντως.
Αυτά μου χάλασαν ΟΛΑ! Στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα από αυτά κάτι σοβαρό.
Οι φούσκες ημιαξονιων θέλουν λίγη προσοχή μη στεγνώσουν τελείως γιατί αλλιώς πας για ημιαξόνιο. Πανεύκολος ο έλεγχος, απλά σήκωμα σε συνεργείο, άσε που δείχνει σαφέστατα σημάδια κατά την οδήγηση αν έχουν τρυπήσει και αρχίζουν να στεγνώνουν.
Η δερμάτινη στεφανη του τιμονιού ξεφλουδιζει αλλά από μέσα έχει κανονικό μαύρο δέρμα, οπότε εγώ κάθομαι και το ξεφλουδιζω μόνος μου και είναι μια χαρά.
Το θέμα με το κλιματιστικό είναι το πιο σπαστικό. Η βλάβη που βγάζει είναι αστεία, ένα πλαστικό σκατουλάκι του ευρώ σπάει, αλλα χάρις τον ανεγκέφαλο σχεδιασμό από τη Fiat πρέπει να κατέβει όλο το ταμπλό. Χρόνος: τουλάχιστον μια εργάσιμη μέρα (αντιπροσωπεία επαρχίας) και κόστος εργασίας δε θέλω να ξέρω. Το έχω αφήσει χαλασμένο εδώ και ένα χρόνο.
Κατά τα άλλα, μετά από 150.000 χιλιόμετρα δεν έχω κανένα ουσιαστικο πρόβλημα. Το έχω κάνει και υγραέριο εδώ και 60.000 χιλιόμετρα (έχει τη φήμη ότι είναι είναι ανθεκτικός ο κινητήρας στο υγραέριο, σίγουρα πάει μια χαρά).
Στάλθηκε από το V80_SE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk