Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 634
    • 635
    • 636
    • 637
    • 638
    • 639
    • 640
    • 641
    • 636 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    118904
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Ρωτα εδω
      viewtopic.php?f=6&t=35915

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikoscorp last edited by

        [emoji106]

        Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cosygatos last edited by

          Ο χρήστης nonos έγραψε:
          Φουσκες ημιαξονιων (αμα δε προλαβεις πας για ημιαξονια), το πλαστικο καπακι εσωτερικα πανω απο το χειροφρενο, φθειρεται ευκοαλ η στεφανη του τιμονιου, τα κλαπετακια για τη ροη του αερα απο το aircon (κατεβαζεις ταμπλω...) και καλος ελεγχος το κυκλωμα ψυξης του κινητηρα. Το αμαξι ειναι ανω του μεσου ορου της κατηγοριας και της εποχης του στο θεμα αξιοπιστια παντως.

          Αυτά μου χάλασαν ΟΛΑ! Στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα από αυτά κάτι σοβαρό.
          Οι φούσκες ημιαξονιων θέλουν λίγη προσοχή μη στεγνώσουν τελείως γιατί αλλιώς πας για ημιαξόνιο. Πανεύκολος ο έλεγχος, απλά σήκωμα σε συνεργείο, άσε που δείχνει σαφέστατα σημάδια κατά την οδήγηση αν έχουν τρυπήσει και αρχίζουν να στεγνώνουν.
          Η δερμάτινη στεφανη του τιμονιού ξεφλουδιζει αλλά από μέσα έχει κανονικό μαύρο δέρμα, οπότε εγώ κάθομαι και το ξεφλουδιζω μόνος μου και είναι μια χαρά.
          Το θέμα με το κλιματιστικό είναι το πιο σπαστικό. Η βλάβη που βγάζει είναι αστεία, ένα πλαστικό σκατουλάκι του ευρώ σπάει, αλλα χάρις τον ανεγκέφαλο σχεδιασμό από τη Fiat πρέπει να κατέβει όλο το ταμπλό. Χρόνος: τουλάχιστον μια εργάσιμη μέρα (αντιπροσωπεία επαρχίας) και κόστος εργασίας δε θέλω να ξέρω. Το έχω αφήσει χαλασμένο εδώ και ένα χρόνο.
          Κατά τα άλλα, μετά από 150.000 χιλιόμετρα δεν έχω κανένα ουσιαστικο πρόβλημα. Το έχω κάνει και υγραέριο εδώ και 60.000 χιλιόμετρα (έχει τη φήμη ότι είναι είναι ανθεκτικός ο κινητήρας στο υγραέριο, σίγουρα πάει μια χαρά).

          Στάλθηκε από το V80_SE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            deep-purple last edited by

            Πολύ καλός φίλος με ρώτησε για το παραπάνω αυτοκίνητο. Του είπα ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα και θα ρωτήσω στο φόρουμ. Μπήκα λίγο στην wikipedia είδα δύο T-jet 14άρηδες (1368 cc) με 120 και 150 άλογα (μάλλον ίδιοι κινητήρες με διαφορετικό τούρμπισμα θα είναι). Αν κατάλαβα καλά η Φίατ το έβγαζε παλιά, το νεκρανάστησε το 2007 και το πέθανε οριστικά το 2014. Δεν θυμάμαι ποτέ να έκανε νούμερα πωλήσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι ήταν κακό αυτοκίνητο.
            Ο φίλος ψάχνει κάτι αξιόπιστο, που να κρατήσει χρόνια. Έχει ένα 'μάγκωμα' με τα ιταλικά, αλλά δεν τα απορρίπτει αν βρει κάτι καλό. Αυτό που βλέπει φαίνεται σε καλή κατάσταση (ΜΥ 2011) και με πολύ λίγα χιλιόμετρα.

            Αρχίζουν οι ερωτήσεις.....
            Αυτοί οι T-Jet τι λένε από αξιοπιστία; Ειδικά ο 150 μήπως είναι πιο επικίνδυνος από τον 120; Φορέθηκε σε άλλα μοντέλα του γκρούπο; (άρα τον ξέρουν τα ελληνικά μαστόρια;). Σήμερα υφίσταται;
            Από ανταλλακτικά, κ.λ.π. φαντάζομαι τα πράγματα θα είναι εύκολα, τα ιταλικά φημίζονται γι αυτό, βλέπω σαν related model και την Lancia Delta, λογικά θα έχουν πολλά κοινά. Ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός;
            Ξέρουμε ευπάθειες κ.λ.π, τι να προσέξουμε σε πιθανό έλεγχο;
            Και τέλος κέσκε σε turbo overboost στα 180 άλογα με το πάτημα ενός κουμπιού;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nikos-golf last edited by

              Δε θυμάμαι αλλά νομίζω ο multiair ήταν πιο οικονομικός και αξιόπιστος. Αν βρει καλό αυτοκίνητο ας το πάρει γιατί ήταν μια σοβαρή προσπάθεια από την εταιρια

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                spi_duster last edited by

                Όντως, όπως γράφει και ο Νίκος Τιγκ ( ) ως προς την αξιοπιστία τους είναι σε καλό επίπεδο τα μοτεράκια αυτά. Από εκεί και μετά ως προς την κατανάλωση νομίζω πως δεν διεκδικούν περγαμηνές.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Οι τουρμπισμένοι Fire έχουν τη φήμη σκυλιών στο θέμα της αξιοπιστίας. Απεχθάνονται τη βελτίωση καθώς οι τουρμπίνες τους είναι πολύ μικρές και γενικά καίνε έως και 2λτ παραπάνω από τον αντίστοιχης ιπποδύναμης (και άμεσου ψεκασμού) tsi. Γενικά το Bravo χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι αρκετά καλά εξοπλισμένο και σε πολύ λογικές τιμές που νομίζω το κάνουν καλή επιλογή για μεταχειρισμένο, εάν βέβαια βρεθεί κάτι καθαρό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • X
                    xplicit last edited by

                    Καλύτερα να κοιτάξει σε multiair που είναι μεταγενέστερο μοντέλο, έχει απ'ότι λένε καλύτερη οικονομία και βγάζει περισσότερα άλογα (135 κ 170 αντίστοιχα). Η τουρμπίνα που χρησιμοποιούν είναι κατά βάση garrett και είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από των tsi. Όλα τα μοντέλα του gruppo italia αυτής της εποχής χρησιμοποιούν αυτόν τον κινητήρα (delta, mito, giullietta, grande punto, punto evo, bravo).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Garrett φοράγανε τα Abarth για να βγάλουν τα 180+ που βγάζανε τα Essesse. Τα 120/150hp φοράγανε IHI VL36 ψιλομικροσκοπικές που δε σηκώνανε πολλά πολλά. Το καλό που έχουν βέβαια είναι ότι είναι παμφθηνες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • X
                        xplicit last edited by

                        made in japan? τέτοιες δε φοράνε και τα subaru (σε XL)?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ναι γιαπωνέζικες είναι η IHI αλλά νομίζω η Fiat τις έφτιαχνε σε εργοστάσια της γιατί έγραφαν FPT πάνω. Πολλές μάρκες φοράνε IHI. Και το δικό μου (2lt tfsi) ΙΗΙ φοράει και είναι από τα λίγα μηχανικά μέρη του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που φημίζεται για την αξιοπιστία και την αντοχή του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • N
                            nikoscorp last edited by

                            Καλησπέρα και απο εμένα. Για το Bravo υπάρχει ειδικό νήμα στο φόρουμ. Στην τελευταία σελίδα υπάρχει ένα ρεζουμέ με πιθανά σφάλματα και θεματάκια στα οποία πρέπει να δωθεί κάποια προσοχή.
                            Εγώ αγόρασα μεταχειρισμένο t-jet 150 sport πριν 4 μήνες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την αγορά (80.000 χλμ. 7.000 ευρώ). Κατανάλωση εντός πόλης με προσεκτική οδήγηση 9.5 λτ/100 χλμ., 7 λτ/100 χλμ. εκτός. Θα το ήθελα πιό οικονομικό στην κατανάλωση αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα (το κόστος κτήσης είναι σε πολύ καλά επίπεδα).
                            Αν βρείτε μοντέλο απο το '10 και μετά προτιμήστε το. Έχει αισθητικές καθώς και κάποιες ποιοτικές βελτιώσεις σε σχέση με τα αυτοκίνητα προ του '10.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • D
                              deep-purple last edited by

                              Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους για τον κόπο που κάνατε και ασχοληθήκατε. Ο φίλος μου διάβασε όλα τα ποστ και αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά.
                              Σας ευχαριστώ και πάλι.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                thankar last edited by

                                Καλημέρα παιδιά μιας και ειμαι και εγώ σε αναζήτησή bravo και εχω μπερδευτεί λίγο , το χρωμα του καντράν άλλαξε μετά απο κάποιο facelift ή ήταν ανάλογα με την έκδοση θεωρητικά ήταν αρχικά λευκό και μετά το έκαναν μαύρο , εχω πετύχει ομως μοντέλα του 2008 με μαύρο και μοντέλα του 2009 με λευκό ξέρει κάποιος πως γινεται αυτο ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  cosygatos last edited by

                                  Ο χρήστης thankar έγραψε:
                                  Καλημέρα παιδιά μιας και ειμαι και εγώ σε αναζήτησή bravo και εχω μπερδευτεί λίγο , το χρωμα του καντράν άλλαξε μετά απο κάποιο facelift ή ήταν ανάλογα με την έκδοση θεωρητικά ήταν αρχικά λευκό και μετά το έκαναν μαύρο , εχω πετύχει ομως μοντέλα του 2008 με μαύρο και μοντέλα του 2009 με λευκό ξέρει κάποιος πως γινεται αυτο ??

                                  Πρέπει να ήταν το μοντέλο Sport που είχε λευκό καντράν. Πιο ωραίο (για εμένα) από το μαύρο αλλά κόπηκε από το 2010 ή κάπου εκεί. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει περίπτωση (αργά απόγευμα με τον ήλιο τέρμα κάτω και κόκκινο και ακριβώς από πίσω, με τα φώτα αναμμένα) να μη βλέπεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ από τις ενδείξεις, όπως, ως κάτοχος τέτοιου, μπορώ να επιβεβαιώσω.

                                  Στάλθηκε από το V80_SE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    thankar last edited by

                                    Καλησπέρα και πάλι όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ είμαι σε αναζήτηση bravo , έχω καταλήξει σε ένα multiair του 2012 με τα 140 άλογα sport έκδοση με 35.000 χιλιόμετρα. Το έχω από κοντά εξωτερικά και εσωτερικά είναι σαν καινούργιο, μηχανολογικα δεν γνωρίζω θα αποφανθεί ο μηχανικός όταν καταλήξουμε σε κάποια τιμή με τον πωλητή. Το ποσό που υπολογίζω να διαθέσω είναι γύρω στα 9.500 με 10.000 , έχω μιλήσει με κάποια παιδιά κατόχους bravo αλλά θα ήθελα και την γνώμη των υπολοίπων, θεωρείτε υπερβολικό το ποσό , αξιζει μια τέτοια επένδυση ;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Υποθέτω μιλάμε γι΄αυτό: https://www.car.gr/13290817-fiat-bravo-multiair

                                      Την τιμή του δεν τη λες και ευκαιρία αλλά άμα είναι σε άριστη κατάσταση και με πραγματικά χιλιόμετρα τότε είναι ΟΚ. Είναι κι από τα τελευταία μοντέλα με ότι αυτό συνεπάγεται και έχει και το πλέον σύγχρονο μοτέρ που φορέθηκε ποτέ στο μοντέλο.

                                      Κλίμα, 6αρι κιβώτιο, bluetooth, 17αρες, ασθητήρες πίσω...δε νομίζω ότι παίρνεις κάτι πολύ καλύτερο σ' αυτά τα χρήματα με αυτό τον εξοπλισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        thankar last edited by

                                        Για αυτο μιλάω , ειναι το μόνο που θα με έκανε να ανάβω τόσο ψιλά , ξεκίνησα με ενα αρχικό ποσό γύρω στα 7.000 , αλλά απο οτι εχω δει σε αυτα τα λεφτά παίζουν πολλά diesel εισαγωγής αμφιβόλου κατάστασης και χιλιομέτρων και αρκετά ιδιωτών κοντά στα 100.000 χλμ που τα θεωρώ πολλά , σίγουρα κάποια εξ αυτών θα ειναι κακοσυντηρημένα και καλοδουλεμένα αλλά τα 100Κ δεν τα λες και λίγα .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          thankar last edited by

                                          https://www.car.gr/13242353-fiat-bravo

                                          για αυτό έλεγα βασικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            thankar last edited by

                                            Καλημέρα τελικα αν και αργοπορημένα μιας και ειμαστε στα μεσα του 2018 μπηκα και εγω στο club των κατοχων αυτου του πολύ ομορφου και value for money αυτοκινητου , αγορασα ένα t-jet sport 150hp του 2009 με 68.000 χλμ αντι του ποσου των 8000.Ανεβηκα 1000 πανω του μ.ο. αλλα πιστευω η συγκεκριμενη περιπτωση αξιζε γνωστος γνωστου , χλμ επαρχιας και γνωμη 2 εμπιστων μηχανικων και ενός λαμαρινα ότι το αυτοκινητο είναι αριστο . Καλως σας βρηκα και παλι .

                                            Υ.Γ.Ευχαριστω τον φιλο Νικο που αν και αυτος σχετικα νεος κατοχος μπραβο με βοηθησε πολύ στο τι να προσεξω και τις διαφορες αποριες που ειχα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 636
                                            • 637
                                            • 638
                                            • 639
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 636 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr