Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 29
    • Best 1
    • Groups 0

    thankar

    @thankar

    Please enter occupation - Please enter your interests

    1
    Reputation
    2
    Profile views
    29
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    thankar Unfollow Follow

    Best posts made by thankar

    • RE: Ford Puma 2019

      Θα ήθελα να πω και εγώ την γνώμη μου ως κάτοχος του puma 125 hp . Αρχικά δεν με ενδιαφέρει στα πλαίσια του μάρκετινγκ που κατατάσσει  η κάθε εταιρεία τα μοντέλα της , με νοιάζει αν μου κάνει εμένα για την χρήση που το θελω .

      Ο κάθε ένας έχει διαφορετικες ανάγκες , διαφορετική οικονομική δυνατότητα και διαφορετικά γούστα και όχι μόνο σε σχέση με τους άλλους αλλά σε σχέση ακόμα και με τον εαυτό του , άλλες ανάγκες στα 20 , άλλες στα 40 και άλλη και η οικονομική δυνατότητα .

      Προσωπικά διανύω απόσταση 50 χλμ πήγαινε έλα ,15 περίπου φορές το μηνα για να πάω στη δουλεια μου σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο με κλίσεις και στροφές . Το ιδανικό αυτοκίνητο που έβρισκα για αυτή τη δουλειά ήταν το τετρακίνητο panda που το γουστάρω πολύ σαν αμάξι και κάνει παπάδες για τα δεδομένα του . Έλα όμως που έχω δύο μικρά 3 και 5 ετών και δεν έχω τη δυνατότητα για δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια οπότε λόγω χώρων καθαρά το  panda απορρίφθηκε.

      Προερχόμενος από fiat bravo 150 hp , ήθελα ένα αυτοκίνητο πιο ψηλό , πιο άνετο στο δρόμο και όχι τόσο σπορ  , πιο οικονομικό στην κατανάλωση , όχι μεγάλο σε μήκος με προτεραιότητα στον χώρο αποσκευών και λιγότερο στο χώρο των πίσω επιβατών , πιο σύγχρονο και γενικά ένα αυτοκίνητο για να κάνω όλες μου τις δουλειές . Επειδή είμαι 34 και όχι 50 και με ενδιαφέρει η εμφάνιση δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση έκπτωση σε αυτόν τον τομέα .

      Κατέληξα με βάση καθαρά τα δικά μου γούστα σε puma και captur , το συμπέρασμα που έβγαλα για το puma  καλύτερο εμφανισιακά  , Ετοιμοπαραδοτο το μοντέλο που ήθελα , καλύτερο γκάζι το 125 από το μοτέρ με το εργοστιακο υγραέριο που ήθελα στο captur και φυσικά πολύ καλύτερη χρηματοδότηση της ford από την αντίστοιχη της Renault , από την άλλη το captur καλύτερο μέσα ποιοτικά , χρόνος αναμονής 3 μήνες , λίγο καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες , πιο οικονομικό ( μιλάω για το μοτέρ με το υγραέριο ) και σε χώρο αποσκευών μικρότερο από του puma καθαρά λόγω του MegaBox ,μιας και στη θέση αυτή το captur  είχε το ρεζερβουάρ του υγραερίου.

      Τέλος 5 χρόνια εγγύηση η Renault , 8 χρόνια η ford

      Συγγνώμη για το σεντόνι , απλά ήθελα να δείξω  πιο είναι το  σκεπτικό ενός ανθρώπου και ποιες οι ανάγκες του ώστε να  καταλήξει κάποιος στην αγορά του puma .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar

    Latest posts made by thankar

    • RE: Ford Puma 2019

      Ρε παιδιά , πιστεύω ότι με μια σχετική εμπειρία καταλαβαίνεις ότι  με τις σχέσεις που σου προτείνει το αυτοκίνητο να βάλεις βασανίζεται αρκετά, ειδικά σε ορεινές διαδρομές με πέταλα με ανοιχτό τον κλιματισμό δεν μπορεί να σου προτείνει να βάλεις 4η και 5η , αν μπορούσε το μοτέρ να μιλήσει θα σε έβριζε . Απορω αυτοί που κυνηγάνε 4.5 και 5 l/100 δεν νιώθουν το τρέμουλο στο πόδι τους ;; Ότι το μοτέρ δεν δουλεύει σωστά;;

      Δεν είπα να πάμε στο άλλο άκρο να γίνονται οι αλλαγές στους κόφτες , αλλά αλλαγές κάτω από τις 3.000 με 3.500 στροφές τις θεωρώ υπερβολικές , ας κάψει λίγο παραπάνω και ας δουλέψει σωστά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      cirus wrote:

      thankar wrote:

      Που να δεις εγώ που της πέταξα επί λέξη ότι μετά το puma θα χτυπήσω τον νεανικό μου έρωτα το Ducati hypermotard

      Μην τα πετάς αυτά σε πρώην μοτοσυκλετιστή που εχει υποσχεθει να μην ξανακαβαλήσει μετα το πρόσφατο ατύχημα ζηλεύω

      Με το καλό η πανέμορφη Ιταλίδα κουδουνίστρα

      σιρε εγω ετσι χτυπησα φευ... απειλησα να ξαναπαρω gtr1400 αν δεν δεχοτανε 300hp. και εκει θα σε ειχα... χαχαχ

      Σύνηθες παζάρι αυτό με τα άλογα και τα κυβικά , έλα μωρέ πως κάνεις έτσι 95 άλογα είναι το μηχανάκι σιγά ούτε 100 δεν έχει , το ότι είναι 180 κιλά στεγνό ειναι λεπτομέρεια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Τι να πεις……. ελπίζω οι δικές σας να μην είναι τόσο εκνευριστικές και να τραβάω εγώ μόνο αυτό τον Γολγοθά…………. (βασικά απλά το λέω από ευγένεια, η πραγματικότητα είναι ότι ελπίζω στο να είναι έτσι και οι δικές σας και να μην το ζω μόνο εγώ αυτό)

      Συνεχίζεται……………………………

      Που να δεις εγώ που της πέταξα επί λέξη ότι μετά το puma θα χτυπήσω τον νεανικό μου έρωτα το Ducati hypermotard

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά για δώστε κατανάλωσεις...

      Για το 125 , κίνηση σε μικρή επαρχιακή πόλη και ορεινό δίκτυο με κλίσεις μεικτή γυρω στα 6.6 με νορμάλ οδήγηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Θα ήθελα να πω και εγώ την γνώμη μου ως κάτοχος του puma 125 hp . Αρχικά δεν με ενδιαφέρει στα πλαίσια του μάρκετινγκ που κατατάσσει  η κάθε εταιρεία τα μοντέλα της , με νοιάζει αν μου κάνει εμένα για την χρήση που το θελω .

      Ο κάθε ένας έχει διαφορετικες ανάγκες , διαφορετική οικονομική δυνατότητα και διαφορετικά γούστα και όχι μόνο σε σχέση με τους άλλους αλλά σε σχέση ακόμα και με τον εαυτό του , άλλες ανάγκες στα 20 , άλλες στα 40 και άλλη και η οικονομική δυνατότητα .

      Προσωπικά διανύω απόσταση 50 χλμ πήγαινε έλα ,15 περίπου φορές το μηνα για να πάω στη δουλεια μου σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο με κλίσεις και στροφές . Το ιδανικό αυτοκίνητο που έβρισκα για αυτή τη δουλειά ήταν το τετρακίνητο panda που το γουστάρω πολύ σαν αμάξι και κάνει παπάδες για τα δεδομένα του . Έλα όμως που έχω δύο μικρά 3 και 5 ετών και δεν έχω τη δυνατότητα για δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια οπότε λόγω χώρων καθαρά το  panda απορρίφθηκε.

      Προερχόμενος από fiat bravo 150 hp , ήθελα ένα αυτοκίνητο πιο ψηλό , πιο άνετο στο δρόμο και όχι τόσο σπορ  , πιο οικονομικό στην κατανάλωση , όχι μεγάλο σε μήκος με προτεραιότητα στον χώρο αποσκευών και λιγότερο στο χώρο των πίσω επιβατών , πιο σύγχρονο και γενικά ένα αυτοκίνητο για να κάνω όλες μου τις δουλειές . Επειδή είμαι 34 και όχι 50 και με ενδιαφέρει η εμφάνιση δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση έκπτωση σε αυτόν τον τομέα .

      Κατέληξα με βάση καθαρά τα δικά μου γούστα σε puma και captur , το συμπέρασμα που έβγαλα για το puma  καλύτερο εμφανισιακά  , Ετοιμοπαραδοτο το μοντέλο που ήθελα , καλύτερο γκάζι το 125 από το μοτέρ με το εργοστιακο υγραέριο που ήθελα στο captur και φυσικά πολύ καλύτερη χρηματοδότηση της ford από την αντίστοιχη της Renault , από την άλλη το captur καλύτερο μέσα ποιοτικά , χρόνος αναμονής 3 μήνες , λίγο καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες , πιο οικονομικό ( μιλάω για το μοτέρ με το υγραέριο ) και σε χώρο αποσκευών μικρότερο από του puma καθαρά λόγω του MegaBox ,μιας και στη θέση αυτή το captur  είχε το ρεζερβουάρ του υγραερίου.

      Τέλος 5 χρόνια εγγύηση η Renault , 8 χρόνια η ford

      Συγγνώμη για το σεντόνι , απλά ήθελα να δείξω  πιο είναι το  σκεπτικό ενός ανθρώπου και ποιες οι ανάγκες του ώστε να  καταλήξει κάποιος στην αγορά του puma .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Θέλουμε και άλλα τέτοια post , ωραίος ο φίλος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Με τα τέλη κυκλοφορίας όσον αφορά τις υβριδικές εκδόσεις γνωρίζει κάποιος με σιγουριά ποια πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και ποια όχι ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Όλα αυτά τα συστήματα είναι ευπρόσδεκτα και είναι απαραίτητα ανάλογα την χρήση που κάνει ο καθένας , εγώ πχ που κινούμαι σε ορεινό  επαρχιακό οδικό δίκτυο καθημερινά , με πέταλα και κλίσεις το acc θεωρώ ότι μου είναι περιττό , από την άλλη το σύστημα που ανέφερε ο φίλος από πάνω νυχτερινής όρασης το θεωρώ πολύ χρήσιμο καθώς πολλες φορές τον δρόμο που κινούμαι διασχίζουν αγριογούρουνα , αλεπούδες σκυλιά κλπ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Ποια η διαφορά του acc με το απλό crusise ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • RE: Ford Puma 2019

      Βασικά και εγώ αυτήν την ερώτηση θα έκανα ποιες είναι η σημαντικές ελλείψεις στην st line  , βέβαια όλα αυτά υποκειμενικά είναι , αλλά νομίζω ότι στα χρήματα που ζητάει η st line είναι αρκετά πλούσια .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thankar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr