Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    tjetopoulos

    @tjetopoulos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tjetopoulos Unfollow Follow

    Latest posts made by tjetopoulos

    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης johnmand έγραψε:
      Λοιπόν η καθιερωμένη αναφορά μετά από 60000χλμ (άραγε έχω τα περισσότερα???? )

      1. αλλαγή τακάκια εμπρός πίσω
      2. γενικό service
      3. το πρόβλημα με την οροφή παραμένει (σφυριζει σαν τον ΚΑΚΟ σε ντέρμπυ)
      4. το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ένα τρέμουλο μετά τα 80 μέχρι τα 140+ το οποίο άρχισε σιγά-σιγά και μετά μεχρι και ο καφές ετρεχε από το ποτήρι!!! ούτε ζυγοστάθμιση, ούτε ευθυγράμμιση, ούτε αμορτισέρ τίποτα από όλα. Τελικά παρατηρήθηκε ότι το κάνει μόνο όταν πατάς γκάζι και όχι όταν ρολάρει οπότε το πρόβλημα πήγε βαθύτερα... διαφορικό... ο μέσα μπιλιοφόρος έχει τζόγο. οκ εγγυηση υπάρχει αλλά ανταλλακτικό πουθενά!!! ούτε Ελλάδα ούτε Ιταλία ούτε ο προμηθευτής της ΦΙΑΤ έχει στοκ!!! οπότε περιμένουμε να προμηθευτεί η ΦΙΑΤ ΙΤΑΛΙΑΣ να μπορέσει να πάρει η ΦΙΑΤ εδώ το ανταλλακτικό. έχει περάσει ήδη ένας μήνας και ακόμα περιμένω. Το καλό είναι ότι οδηγώντας πλέον χαλαρά η κατανάλωση έχει πέσει στα 7,8 λίτρα.

      πάντως το αυτοκίνητο στο Immitos-ring στρίβει χαλαρά παντού με 150+ αρκεί να πηγαίνεις με τα νερά του...
      αυτά τα ολίγα ...

      ΩΩΩΩΧ!!Προχθες ανεβαινοντας προς Κορινθο-απο Καλαματα-στις ευθειες της Τριπολεως και αφου βυθιζα τερμα γκαζι απο τα 100 με 5η μεχρι τελικες και 6η ειχα σε καποια σημεια καποια τρεμουλα λες και το αμαξι σκορτσαριζε λιγο.Πλακα θα εχει και μου ληγει η εγγυση τον Ιουλιο
      Επισης αυτο με το τιμονι ισχυει και για το δικο μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      γυρω στα 130 αν θυμαμαι καλα αλλα δεν χρειαζεται να το σπασω το μοτερ μιας και πανω απο τις 5500 δεν εχεις ουσιαστικο οφελος.Παντως μου εκανε και εμενα εντυπωση το οτι οχι μονο δεν μπορουσε να μου φυγει αλλα τον μαζευα κι ολας!!Ποιος ξερει,ισως να μην ηταν σε καλη κατασταση ο κινητηρας του,χιλιοι δυο παραγοντες υπαρχουν,παντως ο τυπος το πηγαινε σανιδα.
      Μαλιστα αυτος ειναι ενας ακομη λογος οπως ανεφερα και σε αλλο ποστ να πιστευω οτι η ιπποδυναμη ισως να ειναι παραπανω απο 120 αλογα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης italakias έγραψε:

      Ρε παιδια γραψτε μας και κανενα τσαι που εχετε κερασει ... 'η εχετε κεραστει

      Εγω εχω κερασει golf tsi 122,subaru impreza 1.6 turbo 4x4(150ps),focus 1.6 (125ps),Βmw 318 my07 και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα ηταν και πολλα 1600αρια χωρις τουρμπο οποτε δεν τα χρεωνω.
      Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν το subaru-τοσο χωματα ειναι αυτα τα 1.6Τ?-και το οτι πηγαινα σχεδον τα ιδια-μαζευα πολυ σιγα-με μια Lancia Delta HF 1.6turbo '90(135 ps).Mε το golf μικρη η διαφορα,ισως να εφταιγε και ο οδηγος αν και εχω την υποψια οτι 'ψηλα' το φιατ ειναι 'αλλου' σε συγκριση με το Γερμανο.
      Παντως εχω φαει και απο ενα golf 1.8gti ΜΚΙΙ (16v??) προσφατως και εχω στραβωσει τωρα με τα golfakia.
      το bravo μου ειναι το 120αρι που ωρες ωρες απορω αν αληθευει το νουμερο.Υποθετω οτι εχει καμια δεκαρια παραπανω αλογα.Πειτε και εσεις καμια ιστορια 'τσαγιου' αν θελετε.

      για εξηγησε το αυτο

      Σε ευθεια,ανοιγματα απο τα 80χλμ και μεχρι τα περιπου 150-160 εγινε οπως ειπα παραπανω.Εσυ πως το εξηγεις??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ρε παιδια γραψτε μας και κανενα τσαι που εχετε κερασει ... 'η εχετε κεραστει

      Εγω εχω κερασει golf tsi 122,subaru impreza 1.6 turbo 4x4(150ps),focus 1.6 (125ps),Βmw 318 my07 και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα ηταν και πολλα 1600αρια χωρις τουρμπο οποτε δεν τα χρεωνω.
      Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν το subaru-τοσο χωματα ειναι αυτα τα 1.6Τ?-και το οτι πηγαινα σχεδον τα ιδια-μαζευα πολυ σιγα-με μια Lancia Delta HF 1.6turbo '90(135 ps).Mε το golf μικρη η διαφορα,ισως να εφταιγε και ο οδηγος αν και εχω την υποψια οτι 'ψηλα' το φιατ ειναι 'αλλου' σε συγκριση με το Γερμανο.
      Παντως εχω φαει και απο ενα golf 1.8gti ΜΚΙΙ (16v??) προσφατως και εχω στραβωσει τωρα με τα golfakia.
      το bravo μου ειναι το 120αρι που ωρες ωρες απορω αν αληθευει το νουμερο.Υποθετω οτι εχει καμια δεκαρια παραπανω αλογα.Πειτε και εσεις καμια ιστορια 'τσαγιου' αν θελετε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Πρώτα από όλα ηρέμησε... το άγχος σκοτώνει. Δεύτερον, ίσως θα ήταν καλύτερο να απευθύνεις την ερώτηση στο φόρουμ του Drive. Χωρίς να ξέρω σίγουρα για το συγκεκριμένο θέμα σου απαντώ ότι πολλές φορές τα περιοδικά χρησιμοποιούν άλλα αυτοκίνητα για τις φωτογραφήσεις και άλλα για τις δοκιμές γιατί οι προθεσμίες του ατελίε είναι άλλες από αυτές των αρθογράφων. Στο συγκεκριμένο Drive πχ το Fiesta της φωτογράφησς είναι άλλο από αυτό της δοκιμής και το λένε. Θα έπρεπε να το αναφέρουν και για το Bravo αλλά κατά 99% δεν υπάρχει δόλος. Απλά οι φωτό είναι από το 120άρι.

      Λογικη απαντηση.Και παλι ομως στον πινακα με τις επιδοσεις εχει δωσει τα εξης αποτελεσματα:

      απο σταση:

      φιατ 0-100 9.6 0-1000μ 30,9

      γκολφω 0-100 9.6 0-1000μ 30,8

      ρεπριζ με 4η:

      φιατ 50-80 6.1 80-110 7.4 110-140 8.1

      γκολφω 7.7,8.5,10.3

      σημειωστε οτι στις ρεπριζ και τα δυο μενουν πισω απο τις κοντες σχεσεις του κιβωτιου του megane tce πραγμα που και παλι ομως πιστευω οτι φανερωνει οτι ο t jet δεν ειναι ο 'μεγαλος'.
      Επισης οι επιδοσεις απο σταση αποτελουν ενα σημαντικο δεγμα για το ποιον κινητηρα της φιατ αφορουν,εκτος και αν το 150αρι το μετρουν αφου πρωτα επιβιβαστουν στο αυτοκινητο ολοι οι εργαζομενοι του περιοδικου.31.5 περιπου για τα 1000μ ειχε η 147 που ειχα στην κατοχη μου πριν καποιο διαστημα και αποκλειω να ερχεται κοντα στο φιατ που εχω τωρα (120).Ποσο περισσοτερο στο 150!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
      Χωρίς να έχω δει το περιοδικό έχω την απορία γιατί σε μερικές φώτο όπως υποστηρίζει ο φίλος είναι κόκκινο το tjet ενώ σε άλλες όχι;;;

      στην μια φωτο δεν υπαρχει καθολου και στην αλλη υπαρχει το ασημι που υποδηλωνει κινητηρα 120 ιππων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
      Εγώ απορώ γιατί αγοράζεις ακόμη περιοδικά....

      Και με ποιο σκεπτικό επέλεξαν την 150 ενώ τα άλλα είναι οι μικρές εκδόσεις; (πλην του megane που δεν έχει άλλη)

      Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Παντως το περιοδικο drive αυτου του μηνα (Σεπτεμβριου) την εκανε παλι τη πατατα του για να θαψει το bravo απεναντι στο golf το οποιο ως γνωστον χαιρει ιδιαιτερης ευνοιας απο ολον τον ειδικο τυπο.

      Συγκεκριμενα:Στη σελιδα 118 του τευχους 158 του περιοδικου βλεπουμε το συγκριτικο μεταξυ vw golf tsi 122hp,renault megane tce 130hp και fiat bravo t jet 150hp.
      Οπως γραφει το περιοδικο μαλιστα επελεξε το 150αρι bravo διοτι οι τιμη του ειναι κοντα με τα υπολοιπα αλλα και επειδη οι επιδοσεις(!!!!) παρα το οτι υπαρχουν παραπαπανω ιπποι συγκρισει τους ανταγωνιστες δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
      Και απαντω,ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ BRAVO ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 120 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 150!!!!!!!!!

      Αποδειξεις.

      1. ΣΕΛ 118 To bravo της εικονας δεν φερει καθολου σημα 't jet' στη μασκα,αν ομως παρατηρησει καποιος καλα την εικονα θα καταλαβει οτι εχει επεμβει photoshop.

      2. ΣΕΛ 124 Ο πινακας οργανων που δειχνουν οι φωτογραφιες ειναι απο το 120 και οχι απο το 150.

      3. ΣΕΛ 124 Στην πανω φωτογραφια φαινεται ολοκαθαρα το σημα 't jet' το οποιο ειναι το ασημι και οχι το κοκκινο που 'φορουν' οι εκδοσεις των 150hp

      4)ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ.Μετα απο λιγες ημερες αγορασα και το τευχος του autocar που περιλαμβανει συγκριτικο
      μεταξυ των ιδιων αυτοκινητων και διαπιστωσα οτι στο autocar το ιδιο αυτοκινητο(ιδιες πινακιδες) παρουσιαζεται ως 120hp.

      Mπορει καποιος να μας πει τι συμβαινει??Μηπως τσουζει το οτι το bravo 120 τσαγιαζει με ανεση το-αντικειμενικα καλο αυτοκινητο κατα τα αλλα-golf με τον πολυδιαφημισμενο tsi???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
      Gaitanako, δεν έχει άλλον εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα; Και έλεγα, κρίνοντας από το κτήριό τους που φυσάει, πως θα ήταν σοβαροί οι τύποι, αλλά απ'ότι φαίνεται ...

      Άσχετο: στα πόσα χλμ αλλάξατε πρώτα λάδια στα Bravo σας;

      Στα 10.000χλμ.Σκεφτηκα να τα αλλαξω νωριτερα αλλα το χρωμα τους φανερωνε οτι δεν επιβαλλεται κατι τετοιο.Σε αυτα τα χλμ παντως δεν ειχε καψει σταγονα,με σχετικα συντηρητικη οδηγηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
      Nα ρωτησω κατι αγαπητοι φιλοι μηπως και γνωριζει κανενας.Γινεται να βαλω με καποιο τροπο στο bravo t jet 120 το ψηφιακο μπαρομετρο(turbo) του 150 και αν οχι ποσο κοστιζει η τοποθετηση καποιου aftermarket καλης ποιοτητας?

      Sorry που το αναπαραγω το ερωτημα αλλα επειδη δεν πηρα απαντηση ειπα να ξαναδοκιμασω αλλη μια φορα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjetopoulos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr