-
Καλά δεν είναι καιρός να μεταφερθεί στο 'κατασκευαστές και μοντέλα' ;
Χτες έκανα τη παραγγελία και σε 20/25 μέρες παραλαμβάνω. -
Υπάρχει μήπως στο internet κατάλογος με τις τιμές των έξτρα; Δε βρήκα κάτι στο site της vw γι αυτό ρωτάω
@rallye40 Να υποθέσω το 1,4 παράγγειλες,έτσι;
-
το 3-θυρο ισως είναι το πρώτο polo που μου αρέσει ever..
-
Πολύ καλό έως άριστο το νέο POLO!
(+)
Εσωτερικό συγκροτιμένο. όλα στη σωστή θέση, άψογη ποιότητα και εργονομία, στο Highline ο εξοπλισμός πλούσιος, καλό στέρεο(RCD310).
Θέση οδήγησης άψογη για μένα.
Τιμόνι άψογο σε αίσθηση.
Φρένα δυνατά και προοδευτικά.
Ανάρτηση σχετικά σφικτή (σπορτ).
Πολύ καλό τιμόνι σε αίσθηση.
(-)
Η θέση είναι κάπως μαλακή στο κάτω μέρος και σκληρή στην πλάτη.
Ο λεβιές είναι χαμηλά, λεπτός, με σχετικά μεγάλη διαδρομή.
Ο 1,4 ψόφιος.
Η στεφάνη του τιμονιού θα ήθελα να είναι πιό στρογγυλή.
Μεγάλη διαδρομή συμπλέκτη.Θα το πάρω!
Όχι το 1,4 αλλά το 1,2 TSI.Τιμούλα μάθαμε???
-
Δεν αμφιβάλω ότι το αυτοκίνητο θα είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και ο νέος κινητήρας 1,2 Τ θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας...αλλά σχεδιαστικά (τόσο μέσα και τόσο έξω) είναι τόσο ενδιαφέρον όσο ένα πλυντήριο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό της VW - λες και το κλασικό της κοινό θα ξενερώσει αν ξεφύγουν έστω και ένα χιλιοστό από την πεπατημένη
-
Η VW εχει τις δυνατοτητες να ξεφυγει σχεδιαστικα απο τα κλασσικα μονοπατια και να το κανει πετυχημενα,οπως παραδειγμα με το passat cc,οχι τπτ υπερβολες αλλα να ξεφυγει απο το βαρετο,το λιτο,το απλο.
Φτιαχνεις το polo,ωραια, κανε κατι διαφορετικο,γιατι πρεπει το polo να μοιαζει ντε και καλα με το golf ας πουμε.
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Δεν αμφιβάλω ότι το αυτοκίνητο θα είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και ο νέος κινητήρας 1,2 Τ θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας...αλλά σχεδιαστικά (τόσο μέσα και τόσο έξω) είναι τόσο ενδιαφέρον όσο ένα πλυντήριο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό της VW - λες και το κλασικό της κοινό θα ξενερώσει αν ξεφύγουν έστω και ένα χιλιοστό από την πεπατημένηΓια το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Η εξωτερικη εμφανιση ομως ειναι αλλο θεμα.Ειναι τουλαχιστον το ωραιοτερο Polo που εχει βγει
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό της VW - λες και το κλασικό της κοινό θα ξενερώσει αν ξεφύγουν έστω και ένα χιλιοστό από την πεπατημένηΕιδαμε και την Seat που ξεφευγει απο την πεπατημενη, και βγαζει το ενα εκτρωμα πισω απο το αλλο. Καλα κανουν εκει στην Γερμανια και το παιζουν εκ του ασφαλους
-
Το να ξεφύγεις από την πεπατημένη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα καταλήξεις να κάνεις τερατουργήματα. Το VW Group υπόκειται μεγάλη πίεση να διαφοροποιήσει επαρκώς τα brands του μεταξύ τους και αυτό από ότι φαίνεται δημιουργεί και πατάτες (αλλά και επιτυχίες - η Skoda π.χ. φαίνεται νε έχει καταλήξει σε μία αποδεκτή και ξεχωριστή σχεδιαστική γλώσσα και έχει βρει το δρόμο της)
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Για το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Η εξωτερικη εμφανιση ομως ειναι αλλο θεμα.Ειναι τουλαχιστον το ωραιοτερο Polo που εχει βγει
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Για το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Η εξωτερικη εμφανιση ομως ειναι αλλο θεμα.Ειναι τουλαχιστον το ωραιοτερο Polo που εχει βγει
θα διαφωνισω καθετα...... εχω μπει σ ολα τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοειας.... ποιο ποιοτικο αυτοκινητο δεν συναντησα απο τοθ polo.το 207 και το fiesta ειναι διπλα του αλλα 1-2 κλικ ειναι πιο πανω το polo
μπηκα σ polo με μπεζ το κατω μερος του ταμπλο ...και η αισθηση ηταν το λιγοτερο αυτοκινητο της αμεσως επομενης κατηγοριας....
δεν το περιμενα για γενικα τα vw δεν τα πολυ συμπαθω....
τωρα αλλο αυτο και αλλο το οτι εδινε μια αισθηση οτι σ ''πνιγει'' το ταμπλο σ συγκριση με το 207 . -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Για το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Aληθεια μοιαζει φτηνιαρικο το εσωτερικο?
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Για το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Aληθεια μοιαζει φτηνιαρικο το εσωτερικο?
Οχι δν μοιαζει φτηνιαρικο
ειναι πιο ποιοτικο απο ολα της κατηγοριας του...με διαφορα...οποιος λεει κατι αλλο απλα ειναι εγκαθετος -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Για το εσωτερικο θα συμφωνησω.Μαλιστα εκτος απο βαρετο μοιαζει και φτηνο.
Aληθεια μοιαζει φτηνιαρικο το εσωτερικο?
Οχι δν μοιαζει φτηνιαρικο
ειναι πιο ποιοτικο απο ολα της κατηγοριας του...με διαφορα...οποιος λεει κατι αλλο απλα ειναι εγκαθετοςΒασικα ετσι ειναι,στ'αληθεια ειναι μακραν το καλυτερo,απλα εγω ειμαι εγκαθετος κι ερχομαι σε δυσκολη θεση
EDIT
Οριστε και οι πρωτες εντυπωσεις μου απο παλιοτερο ποστ
Το ειδα σημερα απο κοντα σε εκθεση.
Ειναι πραγματικα το ωραιοτερο Polo μεχρι στιγμης,κι (επιτελους!) ενα αισθητικα αποδεκτο εως και αντικειμενικο ομορφο VW,επομενο στη σειρα των Scirocco,Passat CC και Tiguan.
Μεσα παντως παραμενει το ιδιο συντηρητικο,αποστειρωμενο σχεδιαστικα περιβαλλον (π.χ ο μοχλος ταχυτητων ειναι σαν ... παντως οχι μοχλος ταχυτητων)Επισης η ποιοτητα των πλαστικων σε αφη και αισθηση πολυτελειας,με εξαιρεση 5-6 νικελενιες επιφανειες δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο με βασει αυτα που διαβαζα.Θα τολμουσα να γραψω ο,τι η διαφορα με το νεο Golf απο οση δικαιολογει η αποσταση των 2 segments.Εκει που συγκρινεται σε σχεση με το Golf ειναι ηη χομονωση,τουλαχιστον στις συνθηκες της εκθεσης
Αληθεια,γιατι δεν μεταφερεται το παρον στους 'Κατασκευαστες και Μοντελα'? Μεχρι να ερθει ο μικρος TSI,το χετε βαλει τιμωρια?
Βασικα,θα ξαναπερασω αυριο απο την αντιπροσωπεια μπας κι εφτασε το Golf μας και θα το επανεξετασω το εσωτερικο του Polo.Θα θελα πολυ να μου φυγει η ρετσινια του εγκαθετου αλλα δεν υποσχομαι τπτ.
-
Είχα μεσοβδόμαδα στη διάθεσή το νέο Polo στην έκδοση 1.4 Highline.
Μου είχε ήδη αφήσει θετικές εντυπώσεις μόλις το είχα πρωτοδεί όταν ήρθε, τώρα που το οδήγησα κιόλας, επιβεβαιώνει αυτά που είχα γράψει πως έχει αρχίσει να ξεφεύγει αρκετά από τον ανταγωνισμό. Προσεγμένο παντού, και μόλις έρθει και με τον 1.2 TSI θεωρώ πως θα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Το συγκεκριμένο που είχα στη διάθεσή μου, ήταν σε μαύρο χρώμα που πιστεύω του πάει πολύ:
Εξωτερικά, η σχεδίαση του μπροστινού μέρους πιστεύω πως είναι από τα δυνατά του σημεία. Στο πλάι και πίσω είναι λίγο πιο συγκρατημένο σε σχεδίαση, παραμένοντας όμως ένα σύγχρονο σύνολο που δείχνει δελεαστικό στο μάτι.
Περνώντας στο εσωτερικό, η έκδοση Highline που είναι και η ανώτερη σε επίπεδο εξοπλισμού, πραγματικά δίνει μια πολύ ποιοτική εικόνα στο εσωτερικό που δεν είναι συνηθισμένη για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, ενώ και ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός. Τα υλικά στο ταμπλό θεωρώ πως είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, με το δερμάτινο τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο, το υποβραχιόνιο του οδηγού αλλά και τις λεπτομέρειες του χρωμίου στους αεραγωγούς και στο τιμόνι να δίνουν μια ακόμα πιο ξεχωριστή νότα στο εσωτερικό και να σου δίνουν την ψευδαίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα πάντα δείχνουν καλά συναρμολογημένα, ενώ σε αρκετά σημεία έχει δοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια (π.χ. δείτε επένδυση μοκέτας, φινίρισμα κτλ), ενώ υπήρχαν και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών ήταν με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα χωρισμένος με (αφαιρούμενο) ραφάκι σε 2 επίπεδα.
Στο δρόμο, από τα πρώτα μέτρα διακρίνεις την πολύ καλή ηχομόνωση, την άνεση της ανάρτησης και τον τρόπο που έδειξε να φιλτράρει πολύ ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση (που αν δεν κάνω λάθος έχει sport ανάρτηση) έδειχνε να είναι τόσο σφιχτό όσο πρέπει. Αν και δεν το πίεσα ιδιαίτερα, σε ανοιχτό δρόμο έδειξε ικανοποιητικό, επιτρέποντάς σου να κινηθείς και εκεί με μια αξιοπρεπή ταχύτητα παραμένοντας σταθερό και δείχνοντας να πατάει καλά στο δρόμο λαμβάνοντας υπόψη και το μέγεθός του.
Όπως έχει ξαναγραφτεί και άλλες φορές, ο ιδανικός κινητήρας λογικά θα είναι ο 1.2 TSI, οπότε υπομονή μέχρι τότε ώστε να υπάρχουν πιο σαφή συμπεράσματα. Από κατανάλωση ωστόσο, ακόμα και ο 1.4 έδειξε πολύ θετικά στοιχεία, επιτυγχάνοντας σε μικτό κύκλο 5,9 που κατέληξε σε 6,2lt/100km όταν έφτασα στον προορισμό μου και αφού είχα πέσει προηγουμένως σε μποτιλιάρισμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Ωστόσο, όπως έγραψα και πριν δεν το πίεσα ιδιαίτερα καθώς το παρέλαβα με μόλις 200κάτι χλμ στο κοντέρ. Με ήρεμη οδήγηση πάντως η μέση κατανάλωση δείχνει να επιβεβαιώνει τα νούμερα που δίνει ο κατασκευαστής (γύρω στα 5,9 lt/100km).
Περισσότερα όταν έρθει με το καλό μοτερ, ώστε να επισκεφθώ κάποια απαιτητική διαδρομή και να υπάρξει πληρέστερη αξιολόγηση.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Είχα μεσοβδόμαδα στη διάθεσή το νέο Polo στην έκδοση 1.4 Highline.
...Πολύ καλή παρουσίαση και μεταφορά (στην οθόνη) των εντυπώσεων του 1,4.
Θα με ενδιέφερε πάντως πολύ να αναφερθούν (αν υπάρχουν βέβαια) κάποιοι λόγοι που να με κάνουν να αναμένω το 1,2 και να μην πάρω το 1,4.ΥΓ. Αυτή τη στιγμή έχω την εντύπωση ότι όλοι περιμένουν το 1,2 και απλώς η VW μή έχοντας κάτι άλλο, για 3, 4 μήνες απλώς παρουσίασε το αυτοκίνητο ... που θα ξεκινήσει να πουλάει απο το 2010 στα 1200 κυβικά με τούρμπο! Την ίδια εντύπωση έχω και για το Ibiza!
Ίσως πρόωρο το ερώτημα αφού δεν υπάρχει 'πραγματική' σύγκριση αλλά ο 1,4 δεν προσφέρει πλέον τίποτα? -
Σε ενα συγκριτικο που ειχε στο autotriti πριν κανα μηνα μεταξυ του νεου πολο και του γιαρις ελεγε οτι ο 1.4 υστερει σε επιδοσεις και γενικα δεν ειναι τοσο ικανοποιητικος.
Προφανως ο νεος 1.2 ΤSI θα ειναι πολυ καλυτερος,το γιατι δεν ειμαι γνωστης να το εξηγησω,δεν ξερω γιατι,αλλα λενε οτι θα τα σπαει.
Ωραιες οι φωτο και η μινι παρουσιαση,τελικως τα πισω φωτιστικα φαινονται καλα σε αντιθεση αν το βλεπεις απο φωτογραφιες που επειδη ειναι τετραγωνισμενα δεν δειχνουν τοσο.Μεγαλοδειχνει αρκετα παντως.
-
Πολύ ωραίο και έξυπνο σπόιλερ μπροστά (έχει και μύτες στις άκρες), ειδικά για την Ελλάδα με τους υπέροχους δρόμους της. Ιδανικό για να το σπας σε κάθε κατηφορικό δρόμο και σαμαράκι! Συγχαρητήρια...
-
πριν λίγο πηγαινε μπροστά μου ενα punto πρώτης γενιάς και μπροστα από το punto ένα νέο polo, ε λοιπόν είχαν ολόιδια αισθητική και μάλιστα αν εξαιρέσεις τα συγχρονα φώτα του polo μοιάζανε υπερβολικά...... δε λέω για τη δεκαετία του '90 το polo θα ήταν σχεδιαστικό ποίημα..
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Πολύ ωραίο και έξυπνο σπόιλερ μπροστά (έχει και μύτες στις άκρες), ειδικά για την Ελλάδα με τους υπέροχους δρόμους της. Ιδανικό για να το σπας σε κάθε κατηφορικό δρόμο και σαμαράκι! Συγχαρητήρια...χαλάρωσε , δεν ακουμπάνε τόσο εύκολα κάτω...
ρε τους μλκς τους γερμανούς ,αντιγραφη του μπροστινού σποιλερ της μίτο κάναν...
αλλά και πάλι κουβάς είναι
VW Polo 2009