Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 559
    • Best 6
    • Groups 0

    stred

    @stred

    8
    Reputation
    1
    Profile views
    559
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stred Unfollow Follow

    Best posts made by stred

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      Αυτή τη στιγμή, προσφέρεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, το ποιο χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο της αγοράς, ΑΥΤΟΜΑΤΟ, με αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, με εξοπλισμό κι εμφάνιση άνω του μετρίου, από εταιρεία που δίνει μεγάλη πραγματική εγγύηση κι έχει καλά οργανωμένο δίκτυο, σε ανταγωνιστική τιμή.

      Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι πλέον δεν έχει απλά αξιοπρεπεή οδική συμπεριφορά αλλά πάρα πολύ καλή, ίδια με τα κορυφαία της κατηγορίας. Επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Επίσης έχει αρκετά άνω του μετρίου εξοπλισμού, τουλάχιστον η έκδοση που πήρα στην -τότε- χαμηλή τιμή.

      ΧΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,που επικαλείσαι..!!
      Ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε μια δύσκολη στιγμή.
      Βγήκε στο δρόμο από το πουθενά ένα σκυλί,πήγαινα με περίπου 100-110,και με ανάγκασε για να το αποφύγω από ένστικτο για να μη το χτυπήσω να κάνω μία σχετικά λάθος οδηγική κίνηση όσο καλύτερα μπορούσα αφήνοντας το φρένο κάποια στιγμή για να μην τουμπάρω.Διότι φρέναρα πολύ δυνατά και έπιασε το ΑΒS στρίβοντας παράλληλα το τιμόνι για να πάω αριστερά και να του δώσω χρόνο να περάσει το δρόμο,αφού μου βγήκε από αριστερή μεριά.Ήμουν σε έναν επαρχιακό δρόμο στα ορεινά προς Πολύγυρο από Θεσσαλονίκη λίγο πριν τον Άγιο Πρόδρομο. Οι ντόπιοι καταλαβαίνουν.
      Νομίζω πως αν είχα το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Κασκάι ίσως και να τουμπάριζε.Η ταχύτητα μου κόπηκε στα 50-60 περίπου,το σκυλάκι πέρασε αφού τα έχασε στην αρχή,περίπου 3-4 μέτρα μπροστά μου και εγώ συνέχισα το δρόμο μου.
      Οδηγώ περίπου 50 χρόνια αυτοκίνητα και μηχανές,τόσο κοντά στο να χτυπήσω ζώο δεν έφθασα ποτέ.
      Το αυτοκίνητο αντέδρασε ΑΨΟΓΑ στην πίεση και όσο ζω δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά αυτοκίνητο με σοβαρό κριτήριο παρά μόνο την ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σαν πρώτο και κορυφαίο στοιχείο..!!
      ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα η αντίδραση του.
      Και φοράω ακόμα τα Μπρίτζεστοουν ,αυτά τα ecopia με 16άρα ζάντα...!!!

      Να προσθέσω στο παραπάνω ότι το αμάξι είναι πολύ καλό ακόμα και για άπειρο οδηγό... Πήρα ένα μεταχειρισμένο του 2020 για την γυναίκα μου που φοβάται τρελλα να οδηγάει.. και πήγαμε μια βολτιτσα προς Ωρωπό... Πηγαίναμε με 70 περίπου στον επαρχιακό και ο μπροστά της βγάζει φλας αριστερό και βγαίνει δεξιά και ψιλοσταματαει.. ε λογικά εμείς συνεχίσαμε για να τον περάσουμε.. και ο τύπος το κόβει απότομα αριστερά και βγαίνει φαρδύς πλατύς μπροστά της για να κάνει αναστροφή..απ'οτι μου είπε η γυναίκα μου αν και πάτησε φρένο το αμάξι είχε είδη πατήσει πιο δυνατά φρένο από αυτήν και έτσι της έδωσε άπλετο χρονο να κάνει μανούβρα να τον αποφύγει από δεξιά.. εγώ περίμενα μετά από αυτό να μη θέλει να οδηγήσει αλλά ίσα ίσα που ενθουσιάστηκε με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου..
      Btw αυτά τα 16αρια ecopia που φοράει μου φαίνεται ότι κάνουν το αμάξι λίγο σκληρό.. τουλάχιστον σε σχέση με ένα τεστ drive που είχα κάνει σε αντιπροσωπεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @stred said in Toyota Corolla 2019:

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      Αυτή τη στιγμή, προσφέρεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, το ποιο χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο της αγοράς, ΑΥΤΟΜΑΤΟ, με αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, με εξοπλισμό κι εμφάνιση άνω του μετρίου, από εταιρεία που δίνει μεγάλη πραγματική εγγύηση κι έχει καλά οργανωμένο δίκτυο, σε ανταγωνιστική τιμή.

      Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι πλέον δεν έχει απλά αξιοπρεπεή οδική συμπεριφορά αλλά πάρα πολύ καλή, ίδια με τα κορυφαία της κατηγορίας. Επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Επίσης έχει αρκετά άνω του μετρίου εξοπλισμού, τουλάχιστον η έκδοση που πήρα στην -τότε- χαμηλή τιμή.

      ΧΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,που επικαλείσαι..!!
      Ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε μια δύσκολη στιγμή.
      Βγήκε στο δρόμο από το πουθενά ένα σκυλί,πήγαινα με περίπου 100-110,και με ανάγκασε για να το αποφύγω από ένστικτο για να μη το χτυπήσω να κάνω μία σχετικά λάθος οδηγική κίνηση όσο καλύτερα μπορούσα αφήνοντας το φρένο κάποια στιγμή για να μην τουμπάρω.Διότι φρέναρα πολύ δυνατά και έπιασε το ΑΒS στρίβοντας παράλληλα το τιμόνι για να πάω αριστερά και να του δώσω χρόνο να περάσει το δρόμο,αφού μου βγήκε από αριστερή μεριά.Ήμουν σε έναν επαρχιακό δρόμο στα ορεινά προς Πολύγυρο από Θεσσαλονίκη λίγο πριν τον Άγιο Πρόδρομο. Οι ντόπιοι καταλαβαίνουν.
      Νομίζω πως αν είχα το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Κασκάι ίσως και να τουμπάριζε.Η ταχύτητα μου κόπηκε στα 50-60 περίπου,το σκυλάκι πέρασε αφού τα έχασε στην αρχή,περίπου 3-4 μέτρα μπροστά μου και εγώ συνέχισα το δρόμο μου.
      Οδηγώ περίπου 50 χρόνια αυτοκίνητα και μηχανές,τόσο κοντά στο να χτυπήσω ζώο δεν έφθασα ποτέ.
      Το αυτοκίνητο αντέδρασε ΑΨΟΓΑ στην πίεση και όσο ζω δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά αυτοκίνητο με σοβαρό κριτήριο παρά μόνο την ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σαν πρώτο και κορυφαίο στοιχείο..!!
      ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα η αντίδραση του.
      Και φοράω ακόμα τα Μπρίτζεστοουν ,αυτά τα ecopia με 16άρα ζάντα...!!!

      Να προσθέσω στο παραπάνω ότι το αμάξι είναι πολύ καλό ακόμα και για άπειρο οδηγό... Πήρα ένα μεταχειρισμένο του 2020 για την γυναίκα μου που φοβάται τρελλα να οδηγάει.. και πήγαμε μια βολτιτσα προς Ωρωπό... Πηγαίναμε με 70 περίπου στον επαρχιακό και ο μπροστά της βγάζει φλας αριστερό και βγαίνει δεξιά και ψιλοσταματαει.. ε λογικά εμείς συνεχίσαμε για να τον περάσουμε.. και ο τύπος το κόβει απότομα αριστερά και βγαίνει φαρδύς πλατύς μπροστά της για να κάνει αναστροφή..απ'οτι μου είπε η γυναίκα μου αν και πάτησε φρένο το αμάξι είχε είδη πατήσει πιο δυνατά φρένο από αυτήν και έτσι της έδωσε άπλετο χρονο να κάνει μανούβρα να τον αποφύγει από δεξιά.. εγώ περίμενα μετά από αυτό να μη θέλει να οδηγήσει αλλά ίσα ίσα που ενθουσιάστηκε με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου..
      Btw αυτά τα 16αρια ecopia που φοράει μου φαίνεται ότι κάνουν το αμάξι λίγο σκληρό.. τουλάχιστον σε σχέση με ένα τεστ drive που είχα κάνει σε αντιπροσωπεία.

      ΧΘΕΣ είχα τη δεύτερη εμπειρία μου.Γυρνώντας από ταξίδι το βράδυ πέρασα από τον δρόμο Γιαννιτσών - Θεσσαλονίκης. Κάποια στιγμή βλέποντας το gps έχασα 1-2 δεύτερα. Ήταν αρκετά για να μη δω έγκαιρα το πεζοδρόμιο στη μέση του δρόμου που φάρδαινε άσχημα και επικίνδυνα μέσα στο σκοτάδι...!!
      Τελευταία στιγμή με 50-60 περίπου έκανα απότομη κίνηση του τιμονιού δεξιά για να το αποφύγω.
      ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ήταν η αντίδραση του αυτοκινήτου που δεν την έχω δει ούτε στο slk των 3500 κυβικών με τα 300 άλογα..!!
      Ποτέ δεν περίμενα από Τογιότα κορόλα παρόμοια οδική συμπεριφορά...!!!
      Δεν ξέρω αν έχει παρόμοια συμπεριφορά το σεντάν λόγω
      όγκου του πίσω μέρους του.
      Τα λάστιχα ήθελα να τα αλλάξω,τα λυπήθηκα καινούργια είναι,έβγαλαν 10000 χλμ. και ένα χρόνο και κάτι.Τέλος καλοκαιριού τα βλέπω να πηγαίνουν για πέταμα,όσο κάνουν,δεν είναι και τα καλύτερα,σκληρά και θορυβώδη.
      Προτείνω Μισελέν αυτό
      https://www.michelin.gr/auto/tyres/michelin-primacy-4?matchingArticleCAI=029594

      Πρέπει να πω έχοντας ένα υβριδικό auris του 2013 στο σπίτι πως το κορολα είναι πολύ μεγάλο βήμα μπροστά.

      Για λάστιχα το primacy 4 και μένα είναι μάλλον η πρώτη μου επιλογή ή το νέο e.primacy.. καλά μου φαίνονται και τα conti premiumcontact 6 που φοράω σε ένα kia ceed.. ενώ δυνατά παίζουν πάντα και τα Goodyear efficient grip2.

      Βασικά εγώ θα κάνω μια γύρα τα βουλκανιζατέρ της περιοχής..αν κάποιος τα αγοράζει τα δικά μου και πάω το κόστος κάτω από 200 θα τα βάλω άμεσα.

      Υ.Γ. εμείς έχουμε πάρει το 1.8 HB σε χάλκινο... Το θεωρώ απίθανο χρώμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Λοιπόν άλλαξα τα ecopia με τα efficient grip2, το αμάξι κέρδισε τρομερά σε ησυχία και ποιότητα κύλισης και ήρθε η ώρα να παίξω λίγο με τις πιέσεις.. Τώρα τα έχω στα 34psi μπρος πίσω που είχα και τα ecopia.. εσείς τι πιέσεις τρέχετε; Μιλάω για 205/55/16...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @agpr said in Toyota Corolla 2019:

      .. Κάπου εκεί ο διπλανός μου ξεπάρκαρε άτσαλα ακουμπώντας με στο πίσω φτερό και έκανε να φύγει σαν να μην τρέχει τίποτα. Βγήκα έξω και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση 🙄 , για την οποία δεν θα σας κουράσω.

      Τουλάχιστον εσύ ήσουν μέσα.. εγώ που τη μέρα που του άλλαξα λάστιχα το βρήκα στο πάρκινγκ του σουπερμάρκετ όλη τη δεξιά πλευρά καράχτυπημένη.. 1000€ ζημιά από το πουθενά.. 2 εβδομάδων αυτοκίνητο.. ευτυχώς που εχω κάνει μικτή..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @georpapa said in Toyota Corolla 2019:

      παίδες, καλά το διαβάζω σωστά?
      ο κατασκευαστης προτεινει για 16αρι ζαντα 35 μπροστα και 32 πισω ε?

      123cd49f-6d65-4689-8592-6784118c24ac-image.png

      36 και 35 λέει. Απλά δεν ξέρω τι είναι το ελαστικό Α και το Β.

      Υπόψιν ότι εγώ ρώτησα τι είναι το ελαστικό Α και Β από εκεί που το αγόρασα και ούτε αυτοί ξέρανε να μου πουν... Και το σέρβις που ρώτησαν μέσα το ίδιο... Έλεος ρε Toyota

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @kostas77kostas said in Toyota Corolla 2019:

      Καλησπερα, κάτοχος toyota corolla hybrid hatchback active plus
      κοντά ενός μήνα θα ήθελα κάποιες πληροφορίες . Android auto μόνο ενσύρματα και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε ασυρματο;usb θυρα εχει κανενας βάλει στο λεβιέ και πόσο στοιχησε; θήκη κινητού με ασύρματη φόρτιση έχει τοποθετήσει κανενας,ποια και πως εκτος από αεραγωγό; χρησιμοποιείτε το διακοπτη hold και με τι τρόπο

      Καλησπέρα, για ασύρματο androi auto πήρα το aawireless και ένα split data power cable και καθάρισα.. έτσι και συνδέεται αυτόματα αλλά και αν θέλω φόρτιση τον βάζω πάνω

      Για τα άλλα έχω ψάξει και γω αλλά δεν έκανα τίποτα.

      Κουμπάκι hold όταν έχω φανάρια μπροστά μου..αλλιώς δεν το βάζω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred

    Latest posts made by stred

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @kostas77kostas said in Toyota Corolla 2019:

      Καλησπερα, κάτοχος toyota corolla hybrid hatchback active plus
      κοντά ενός μήνα θα ήθελα κάποιες πληροφορίες . Android auto μόνο ενσύρματα και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε ασυρματο;usb θυρα εχει κανενας βάλει στο λεβιέ και πόσο στοιχησε; θήκη κινητού με ασύρματη φόρτιση έχει τοποθετήσει κανενας,ποια και πως εκτος από αεραγωγό; χρησιμοποιείτε το διακοπτη hold και με τι τρόπο

      Καλησπέρα, για ασύρματο androi auto πήρα το aawireless και ένα split data power cable και καθάρισα.. έτσι και συνδέεται αυτόματα αλλά και αν θέλω φόρτιση τον βάζω πάνω

      Για τα άλλα έχω ψάξει και γω αλλά δεν έκανα τίποτα.

      Κουμπάκι hold όταν έχω φανάρια μπροστά μου..αλλιώς δεν το βάζω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @georpapa said in Toyota Corolla 2019:

      παίδες, καλά το διαβάζω σωστά?
      ο κατασκευαστης προτεινει για 16αρι ζαντα 35 μπροστα και 32 πισω ε?

      123cd49f-6d65-4689-8592-6784118c24ac-image.png

      36 και 35 λέει. Απλά δεν ξέρω τι είναι το ελαστικό Α και το Β.

      Υπόψιν ότι εγώ ρώτησα τι είναι το ελαστικό Α και Β από εκεί που το αγόρασα και ούτε αυτοί ξέρανε να μου πουν... Και το σέρβις που ρώτησαν μέσα το ίδιο... Έλεος ρε Toyota

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @stred said in Toyota Corolla 2019:

      Λοιπόν άλλαξα τα ecopia με τα efficient grip2, το αμάξι κέρδισε τρομερά σε ησυχία και ποιότητα κύλισης και ήρθε η ώρα να παίξω λίγο με τις πιέσεις.. Τώρα τα έχω στα 34psi μπρος πίσω που είχα και τα ecopia.. εσείς τι πιέσεις τρέχετε; Μιλάω για 205/55/16...

      Εξαιρετική επιλογή…κορυφαίο ελαστικό στην κατηγορία του!

      Πιέσεις βάζω οτι γράφει το βιβλιαράκι, δεν παίζω με αυτά.

      alt text

      Αυτό λέει το εγχειρίδιο..καταρχάς τι είναι το Α ή το Β λάστιχο; οπότε εγώ γι'αυτό βάζω 34psi που είναι μια μέση λύση..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @agpr said in Toyota Corolla 2019:

      .. Κάπου εκεί ο διπλανός μου ξεπάρκαρε άτσαλα ακουμπώντας με στο πίσω φτερό και έκανε να φύγει σαν να μην τρέχει τίποτα. Βγήκα έξω και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση 🙄 , για την οποία δεν θα σας κουράσω.

      Τουλάχιστον εσύ ήσουν μέσα.. εγώ που τη μέρα που του άλλαξα λάστιχα το βρήκα στο πάρκινγκ του σουπερμάρκετ όλη τη δεξιά πλευρά καράχτυπημένη.. 1000€ ζημιά από το πουθενά.. 2 εβδομάδων αυτοκίνητο.. ευτυχώς που εχω κάνει μικτή..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Λοιπόν άλλαξα τα ecopia με τα efficient grip2, το αμάξι κέρδισε τρομερά σε ησυχία και ποιότητα κύλισης και ήρθε η ώρα να παίξω λίγο με τις πιέσεις.. Τώρα τα έχω στα 34psi μπρος πίσω που είχα και τα ecopia.. εσείς τι πιέσεις τρέχετε; Μιλάω για 205/55/16...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @stred said in Toyota Corolla 2019:

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      Αυτή τη στιγμή, προσφέρεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, το ποιο χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο της αγοράς, ΑΥΤΟΜΑΤΟ, με αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, με εξοπλισμό κι εμφάνιση άνω του μετρίου, από εταιρεία που δίνει μεγάλη πραγματική εγγύηση κι έχει καλά οργανωμένο δίκτυο, σε ανταγωνιστική τιμή.

      Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι πλέον δεν έχει απλά αξιοπρεπεή οδική συμπεριφορά αλλά πάρα πολύ καλή, ίδια με τα κορυφαία της κατηγορίας. Επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Επίσης έχει αρκετά άνω του μετρίου εξοπλισμού, τουλάχιστον η έκδοση που πήρα στην -τότε- χαμηλή τιμή.

      ΧΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,που επικαλείσαι..!!
      Ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε μια δύσκολη στιγμή.
      Βγήκε στο δρόμο από το πουθενά ένα σκυλί,πήγαινα με περίπου 100-110,και με ανάγκασε για να το αποφύγω από ένστικτο για να μη το χτυπήσω να κάνω μία σχετικά λάθος οδηγική κίνηση όσο καλύτερα μπορούσα αφήνοντας το φρένο κάποια στιγμή για να μην τουμπάρω.Διότι φρέναρα πολύ δυνατά και έπιασε το ΑΒS στρίβοντας παράλληλα το τιμόνι για να πάω αριστερά και να του δώσω χρόνο να περάσει το δρόμο,αφού μου βγήκε από αριστερή μεριά.Ήμουν σε έναν επαρχιακό δρόμο στα ορεινά προς Πολύγυρο από Θεσσαλονίκη λίγο πριν τον Άγιο Πρόδρομο. Οι ντόπιοι καταλαβαίνουν.
      Νομίζω πως αν είχα το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Κασκάι ίσως και να τουμπάριζε.Η ταχύτητα μου κόπηκε στα 50-60 περίπου,το σκυλάκι πέρασε αφού τα έχασε στην αρχή,περίπου 3-4 μέτρα μπροστά μου και εγώ συνέχισα το δρόμο μου.
      Οδηγώ περίπου 50 χρόνια αυτοκίνητα και μηχανές,τόσο κοντά στο να χτυπήσω ζώο δεν έφθασα ποτέ.
      Το αυτοκίνητο αντέδρασε ΑΨΟΓΑ στην πίεση και όσο ζω δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά αυτοκίνητο με σοβαρό κριτήριο παρά μόνο την ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σαν πρώτο και κορυφαίο στοιχείο..!!
      ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα η αντίδραση του.
      Και φοράω ακόμα τα Μπρίτζεστοουν ,αυτά τα ecopia με 16άρα ζάντα...!!!

      Να προσθέσω στο παραπάνω ότι το αμάξι είναι πολύ καλό ακόμα και για άπειρο οδηγό... Πήρα ένα μεταχειρισμένο του 2020 για την γυναίκα μου που φοβάται τρελλα να οδηγάει.. και πήγαμε μια βολτιτσα προς Ωρωπό... Πηγαίναμε με 70 περίπου στον επαρχιακό και ο μπροστά της βγάζει φλας αριστερό και βγαίνει δεξιά και ψιλοσταματαει.. ε λογικά εμείς συνεχίσαμε για να τον περάσουμε.. και ο τύπος το κόβει απότομα αριστερά και βγαίνει φαρδύς πλατύς μπροστά της για να κάνει αναστροφή..απ'οτι μου είπε η γυναίκα μου αν και πάτησε φρένο το αμάξι είχε είδη πατήσει πιο δυνατά φρένο από αυτήν και έτσι της έδωσε άπλετο χρονο να κάνει μανούβρα να τον αποφύγει από δεξιά.. εγώ περίμενα μετά από αυτό να μη θέλει να οδηγήσει αλλά ίσα ίσα που ενθουσιάστηκε με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου..
      Btw αυτά τα 16αρια ecopia που φοράει μου φαίνεται ότι κάνουν το αμάξι λίγο σκληρό.. τουλάχιστον σε σχέση με ένα τεστ drive που είχα κάνει σε αντιπροσωπεία.

      ΧΘΕΣ είχα τη δεύτερη εμπειρία μου.Γυρνώντας από ταξίδι το βράδυ πέρασα από τον δρόμο Γιαννιτσών - Θεσσαλονίκης. Κάποια στιγμή βλέποντας το gps έχασα 1-2 δεύτερα. Ήταν αρκετά για να μη δω έγκαιρα το πεζοδρόμιο στη μέση του δρόμου που φάρδαινε άσχημα και επικίνδυνα μέσα στο σκοτάδι...!!
      Τελευταία στιγμή με 50-60 περίπου έκανα απότομη κίνηση του τιμονιού δεξιά για να το αποφύγω.
      ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ήταν η αντίδραση του αυτοκινήτου που δεν την έχω δει ούτε στο slk των 3500 κυβικών με τα 300 άλογα..!!
      Ποτέ δεν περίμενα από Τογιότα κορόλα παρόμοια οδική συμπεριφορά...!!!
      Δεν ξέρω αν έχει παρόμοια συμπεριφορά το σεντάν λόγω
      όγκου του πίσω μέρους του.
      Τα λάστιχα ήθελα να τα αλλάξω,τα λυπήθηκα καινούργια είναι,έβγαλαν 10000 χλμ. και ένα χρόνο και κάτι.Τέλος καλοκαιριού τα βλέπω να πηγαίνουν για πέταμα,όσο κάνουν,δεν είναι και τα καλύτερα,σκληρά και θορυβώδη.
      Προτείνω Μισελέν αυτό
      https://www.michelin.gr/auto/tyres/michelin-primacy-4?matchingArticleCAI=029594

      Πρέπει να πω έχοντας ένα υβριδικό auris του 2013 στο σπίτι πως το κορολα είναι πολύ μεγάλο βήμα μπροστά.

      Για λάστιχα το primacy 4 και μένα είναι μάλλον η πρώτη μου επιλογή ή το νέο e.primacy.. καλά μου φαίνονται και τα conti premiumcontact 6 που φοράω σε ένα kia ceed.. ενώ δυνατά παίζουν πάντα και τα Goodyear efficient grip2.

      Βασικά εγώ θα κάνω μια γύρα τα βουλκανιζατέρ της περιοχής..αν κάποιος τα αγοράζει τα δικά μου και πάω το κόστος κάτω από 200 θα τα βάλω άμεσα.

      Υ.Γ. εμείς έχουμε πάρει το 1.8 HB σε χάλκινο... Το θεωρώ απίθανο χρώμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @terryp117 said in Toyota Corolla 2019:

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      Αυτή τη στιγμή, προσφέρεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, το ποιο χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο της αγοράς, ΑΥΤΟΜΑΤΟ, με αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, με εξοπλισμό κι εμφάνιση άνω του μετρίου, από εταιρεία που δίνει μεγάλη πραγματική εγγύηση κι έχει καλά οργανωμένο δίκτυο, σε ανταγωνιστική τιμή.

      Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι πλέον δεν έχει απλά αξιοπρεπεή οδική συμπεριφορά αλλά πάρα πολύ καλή, ίδια με τα κορυφαία της κατηγορίας. Επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Επίσης έχει αρκετά άνω του μετρίου εξοπλισμού, τουλάχιστον η έκδοση που πήρα στην -τότε- χαμηλή τιμή.

      ΧΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,που επικαλείσαι..!!
      Ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε μια δύσκολη στιγμή.
      Βγήκε στο δρόμο από το πουθενά ένα σκυλί,πήγαινα με περίπου 100-110,και με ανάγκασε για να το αποφύγω από ένστικτο για να μη το χτυπήσω να κάνω μία σχετικά λάθος οδηγική κίνηση όσο καλύτερα μπορούσα αφήνοντας το φρένο κάποια στιγμή για να μην τουμπάρω.Διότι φρέναρα πολύ δυνατά και έπιασε το ΑΒS στρίβοντας παράλληλα το τιμόνι για να πάω αριστερά και να του δώσω χρόνο να περάσει το δρόμο,αφού μου βγήκε από αριστερή μεριά.Ήμουν σε έναν επαρχιακό δρόμο στα ορεινά προς Πολύγυρο από Θεσσαλονίκη λίγο πριν τον Άγιο Πρόδρομο. Οι ντόπιοι καταλαβαίνουν.
      Νομίζω πως αν είχα το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Κασκάι ίσως και να τουμπάριζε.Η ταχύτητα μου κόπηκε στα 50-60 περίπου,το σκυλάκι πέρασε αφού τα έχασε στην αρχή,περίπου 3-4 μέτρα μπροστά μου και εγώ συνέχισα το δρόμο μου.
      Οδηγώ περίπου 50 χρόνια αυτοκίνητα και μηχανές,τόσο κοντά στο να χτυπήσω ζώο δεν έφθασα ποτέ.
      Το αυτοκίνητο αντέδρασε ΑΨΟΓΑ στην πίεση και όσο ζω δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά αυτοκίνητο με σοβαρό κριτήριο παρά μόνο την ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σαν πρώτο και κορυφαίο στοιχείο..!!
      ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα η αντίδραση του.
      Και φοράω ακόμα τα Μπρίτζεστοουν ,αυτά τα ecopia με 16άρα ζάντα...!!!

      Να προσθέσω στο παραπάνω ότι το αμάξι είναι πολύ καλό ακόμα και για άπειρο οδηγό... Πήρα ένα μεταχειρισμένο του 2020 για την γυναίκα μου που φοβάται τρελλα να οδηγάει.. και πήγαμε μια βολτιτσα προς Ωρωπό... Πηγαίναμε με 70 περίπου στον επαρχιακό και ο μπροστά της βγάζει φλας αριστερό και βγαίνει δεξιά και ψιλοσταματαει.. ε λογικά εμείς συνεχίσαμε για να τον περάσουμε.. και ο τύπος το κόβει απότομα αριστερά και βγαίνει φαρδύς πλατύς μπροστά της για να κάνει αναστροφή..απ'οτι μου είπε η γυναίκα μου αν και πάτησε φρένο το αμάξι είχε είδη πατήσει πιο δυνατά φρένο από αυτήν και έτσι της έδωσε άπλετο χρονο να κάνει μανούβρα να τον αποφύγει από δεξιά.. εγώ περίμενα μετά από αυτό να μη θέλει να οδηγήσει αλλά ίσα ίσα που ενθουσιάστηκε με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου..
      Btw αυτά τα 16αρια ecopia που φοράει μου φαίνεται ότι κάνουν το αμάξι λίγο σκληρό.. τουλάχιστον σε σχέση με ένα τεστ drive που είχα κάνει σε αντιπροσωπεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης galeone έγραψε:
      Το bravaki μου (120αρι) έκλεισε τα 100.000 km από τον Μάιο του 2008 και είπα να γράψω ένα συγκεντρωτικό για τις μέχρι τώρα βλάβες:

      Ημιαξόνια (δεν τα πρόλαβα και χρειάστηκαν αλλαγή) - Κόστος 300€
      Ρουλεμάν (;) δυναμό (μου έκανε θόρυβο όταν ρόπιαζε από χαμηλά) - 150€
      Κλαπέτο aircondition (δεν έφερνε ζεστό αέρα στον οδηγό) - 250€ με λύσιμο όλου του ταμπλό και αφαίρεση στις πόρτες(!). Ήμουν παρόν σε όλο το δέσιμο από τις 9 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι για να μην έχω αμφιβολίες για τριγμούς και τα σχετικά.

      Φθορές:
      Το σκίαστρο του οδηγού πλέον δεν στηρίζεται στη θέση του και ψάχνω καμιά πατέντα. Το κόστος για αλλαγή 70€
      Το γνωστό πλαστικό στο κάλυμμα του χειρόφρενου
      Φθορά στο τιμόνι και στον λεβιέ των ταχυτήτων

      Απ όσα διάβασα, αν εξαιρέσεις το ρουλεμάν του δυναμό, όλα τα άλλα είναι ψιλοστάνταρ βλάβες. Όσκαρ πιο εκνευριστικής βλάβης αυτή με τον κλιματισμό.

      Εννοείται ότι μετάνιωσα που δεν έδωσα και τα υπόλοιπα χρήματα τότε για το 150αρι, απλά προτίμησα να ρίξω τα λεφτά στην ηλιοροφή. Ακόμα νιώθω την ίδια οδηγική ευχαρίστηση μετά από κάθε ροπή, από κάθε φρενάρισμα, από κάθε στροφή και ακόμα το θαυμάζω μετά από κάθε πλύσιμο. Έχουμε ακόμα δρόμο μέχρι να βρεθεί ο διάδοχος.

      Για την ηλιοροφή, προς το παρόν δεν έχω βάλει κάποιο γράσο αλλά νομίζω ότι έχει έρθει ο καιρός. Υπάρχει κάτι που συνιστάται στην συγκεκριμένη περίπτωση;

      Διάβαζα το ποστ σου και μετά απο 8 χρόνια σχεδόν έχουμε ακριβώς τις ίδιες βλάβες εκτος το ρουλεμαν του δυναμό! ελεος ρε φιατ..

      Το μόνο που δεν είχα ήταν τα ημιαξόνια αλλα εδω και μια βδομάδα το μπραβάκι μου κάνει έντονες δονήσεις στις επιταχύνσεις ουτε τραχτερ να είχα, τα ημιαξόνια δυστηχώς πρεπει να τα εφτυσαν για τα καλά.. φτου ρε γμτ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Fiat Bravο 2007

      παίδες προβλημα!!

      τα'χει παίξει ο διζωνικος!! ??? μαλλον.

      ΟΤΙ ρύθμιση και να του βαλω στα αριστερα βγαζει παγωμενο αερα και στα δεξια ζεστο..!!

      τι κάνουμε τώρα? καμια ιδεα τι να ελενξω για να αποφυγουμε το χαρατσι του συνεργείου??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

      Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.

      Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.

      είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω

      Καλή - χρυσή και άγια η (όποια) αίσθηση , το θέμα είναι οτι τα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας τη δεκαετία του 80 και του 90 , αυτα δηλαδή που κυμαίνονταν από 1300 έως 1500 κ.εκ , είχαν επιδόσεις που σήμερα τις συγκρίνουμε και γελάμε (0-100 από 13 έως 15 sec) .
      Tι αίσθηση δηλαδή είχε η ταπεινή Delta (πρώτης γενιάς) , ένα καμουφλαρισμένο Ritmo με κινητήρα Fiat και αναρτήσεις από 128? και αντίστοιχα η επόμενη γενιά (το Ritmo έγινε Tipo) με 72 άλογα στα 1400 κ.εκ?
      Εξ αλλου , θραύση στην Ελληνική αγορά έκανε η 1100αρα

      Μπερδεύουμε στο πάζλ της σύγκρισης και των αναμνήσεων , αυτοκίνητα του τότε , που ηταν όμως περιορισμένης παραγωγής ( ή που δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε).

      Κωνσταντίνε το θέμα το δικό σου μπορεί να είναι οι επιδόσεις, εγω ομως δεν εχω τέτοιο θέμα.. απο τα 3 αμάξια που είχα στα 2 ήμουν πολυ ευχαριστημένος απο τα γκάζια τους.. και με την dedra πήγαινα αέρα πατέρα και με το 106 μου..

      το θέμα μου είναι πως εχοντας οδηγήσει σχεδόν ολα τα σύγχρονα μικρομεσαια απλα ΔΕΝ μου αρέσουν τόσο οσο τα πάλια.. δεν ειναι θέμα νοσταλγίας.

      Καλά οδήγησε εσύ 2λιτρη τούρμπο όπως πας το μπράβο ή το κάθε σύγχρονο μπράβο και μετά κάνουμε συγκρίσεις.

      εσυ είσαι σίγουρος πως δεν το είχα κάνει?
      ..απλα τώρα έχει παλιώσει και ας της κανουμε τακτικα σερβις ο καιρος ειναι αμείλικτος...ειδικά στα ιταλικα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stred
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr