Μέτριο; Το θάβουν κανονικότατα. Το μόνο θετικό είναι η τιμή του από ότι φαίνεται
Latest posts made by gusgus
-
RE: νέο SAAB 9-5
-
RE: Audi A1
Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
Αν και δεν μου αρεσει το Α1, το mini ειναι φτηνοτερο?Όχι, αλλά είναι ομορφότερο, μοναδικό σχεδιαστικά και το σασί του (χωρίς τον ημιάκαμπτο για να μην ξεχνιόμαστε) δεν το έχει βγάλει στα καλάθια στο παζάρι σε 4 μοντέλα
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σιγα ρε παιδια τι βαρος δινει ο εξοπλισμος? να μου πειτε για καμια πανοραμικη να το καταλαβω, αλλα τα υπολοιπα τι δινουν?Το βάρος αθροίζεται χωρίς να το καταλάβεις από μικροπράγματα...πχ. ηλεκτρικά ή/και θερμαινόμενα καθίσματα, +10kg για την πλάκα, ζάντες και λάστιχα μία διάσταση μεγαλύτερα, +10-15kg, δερμάτινη επένδυση +8-10kg, έξτρα πιτσιλιστήρια προβολέων με αντίστοιχα ζουμιά (συνήθως έρχονται με μεγαλύτερο δοχείο) + 2-3 kg και πάει λέγοντας
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κατι που μου εκανε εντυπωση: στο σαιτ των 4τ αναφερει για τον 1.4 των 120 αλογων μεση καταναλωση 6,4 λιτρα κ εκπομπες Co2 149kg ενω για τον 170αρη καταναλωση 5,8 κ Co2 134Kg. Ειναι δυνατον???
Ναι είναι δυνατόν. Άκουσα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ότι ο τα 170άλογα του Multi air δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα και έτσι επιτυγχάνονται οι χαμηλές καταναλώσεις και οι χαμηλοί ρύποι. Ίσως αυτό να εξηγεί και το μέτριο σχετικά, χρόνο της mito για το 0-100 στις μετρήσεις των 4Τροχών, άσχετα με αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο.
Τι σημαίνει δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα;;; Μήπως εννοείς τις στροφές που αντιστοιχούν σε αυτή την ταχύτητα με π.χ. 4η; Και το 0-100 πως το έκαναν; Με 4 αλλαγές στις 2,500 στροφές; Πάντως το νούμερο που ανακοινώνουν οι 4Τ δεν είναι και πολύ καλό - δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό που έχει ακουστεί κατά καιρούς, ότι δηλ. το πρόγραμμα διαχείρησης του συγκεκριμένου κινητήρα δεν τον αφήνει να τα δώσει όλα πριν τη συμπλήρωση κάποιων χιλιομέτρων
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
'The best Alfa in decades'
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/
-
RE: FIAT UNO (2009)
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ποιος ο λόγος για να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη;Το Panda, το Punto και το 500 δεν αρκούν;
Το Punto υποτίθεται ότι αντικατέστησε το UNO κάποτε...Περίεργα πράγματα...
Προτείνω να ξαναβγεί και νέο Tipo...Καθόλου περίεργο, if you ask me...Με τις τάσεις μεγέθυνσης κάθε γενιάς, το αναμενόμενο μήκος ενός segment B έχει καταλήξει να είναι γύρω στα 4 μέτρα, ενώ υποψιάζομαι ότι στον επόμενο τόνο θα τσιμπήσουν άνετα καμιά δεκαριά πόντους. Αν θεωρήσουμε ότι τα Panda/500 θα παραμείνουν γύρω στα 3,5 μέτρα, υπάρχει όντως κάποιο κενό στη γκάμα. Επιπλέον, καθώς το Punto σταδιακά αναβαθμίζεται ποιοτικά, καθώς και σε επίπεδο εξοπλισμού και κινητήρων και αναπόφευκτα ακριβαίνει, υπάρχει πραγματική ανάγκη για ένα πιο προσιτό μοντέλο με στοιχειώδεις χώρους
-
RE: Επομενη Γενια Jaguar XJ
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το θέμα δεν είναι τόσο η αισθητική του πίσω μέρους όσο η ασυνέχεια και η δυσαρμονία με το εμπρόσθιο. Αν και, in principle, είναι θετικό πράγμα το ότι δεν αναμασούν χωρίς δεύτερη σκέψη 'δοκιμασμένα' σχεδιαστικά μοτίβα όπως μερικοί-μερικοί η κατεύθυνση που πήραν είναι κάτι που σηκώνει συζήτηση...
-
RE: Nissan Leaf
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από nickolas » 04/03/10 1:58
Σχετικά με την αυτονομία λύσεις υπάρχουν. 'βενζινάδικα' όπου με αυτόματο τρόπο θα σου αλλάζουν τις μπαταρίες με φορτισμένες
Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να συμφωνήσουν σε κοινό τύπο μπαταρίας. Εδώ δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη σε κοινό τύπο για το φις σύνδεσης και το βολτάζ, σε μπαταρία θα τα βρούνε?
Ιδιαιτέρως δε όταν πίσω από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες κρύβονται ολιγοπωλιακά συμφέροντα και στρατηγικά ορυκτά. Ειδικά το τελευταίο είναι κρίσιμο, καθότι το 95% των σπάνιων γαιών που απαιτούνται για κρίσιμα τμήματα των συσσωρευτών και των ηλεκτροκινητήρων απαντάται στην ...Κίνα.
Έχει πολύ παρασκήνιο το πράμα....τρελό παρασκήνιο θα έλεγα (ακολουθεί άρθρο του υποφαινόμενου)
http://www.marketingweek.gr/default.asp ... arId=25459
-
RE: Peugeot RCZ
Μέχρι τα 20 χιλιάρικα ο ημιάκαμπτος καταπίνεται- στην περιοχή των 30 όμως είναι κομματάκι δύσπεπτος...
-
RE: Ανανεωμένο Nissan Tiida
Η μόνη ανανέωση που χρειάζεται είναι να το χώσουν σε ένα τοίχο με αρκετά χιλιόμετρα- ίσως είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που στραπατσαρισμένο θα δείχνει πιο όμορφο