Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 490
    • 491
    • 205 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    102350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
      Το βάρος που ανακοινώνει η εταιρεία αφορά το μοντέλο με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού του.

      Εκει ακριβως ειναι το προβλημα.Οτι στην Ελλαδα εχει αλλο εξοπλισμο η βασικη εκδοση , στη Γερμανια αλλο , στην Ιταλια αλλο κλπ.

      Π.χ. δεν μπορει η Alfa romeo για την Mito QV να λεει οτι ζυγιζει 1155 κιλα και τα περιοδικα να την βγαζουν 1220-1260.Προφανως εχει παραπανω εξτρα απο την αντιστοιχη που τη ζυγισαν στην Alfa Romeo.

      Γι'αυτο θα επρεπε κατα τη γνωμη μου να λενε και τι φοραει το αμαξι οταν το ζυγιζουν.Πολυ δυσκολο το ξερω αλλα Π.χ. το Bravo 150 που η Fiat λεει οτι στη βασικη εκδοση ζυγιζει 1270 κιλα , καποια περιοδικα το εβγαλαν 1470 κιλα .Προφανως η ''βασικη'' εκδοση που το ζυγισαν δεν πρεπει να ειχε ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα πανω (πλακα κανω αλλα καταλαβαινεις τι εννοω).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Review της Gulietta QV απο το Αγγλικο evo:

        http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html

        Εντυπωση προκαλει το γεγονος, οπου το αρθρο παραπεμπει-προτιμα (ισως και ως καλυτερο value for money) την εκδοση 170, λογω μικροτερου βαρους στον εμπροσθιο αξονα και της πιο 'πικαντικης' (?) οδικης συμπεριφορας.
        Σε οτι αφορα τον χαρακτηρα των δυο κινητηρων παντως, τουλαχιστον απο την συντομη επαφη που ειχα και με τους δυο (tbi σε 159, 170m-ar σε Mito) , θα συμφωνησω απολυτα, και λογω καλυτερης χροιας κινητηρα αλλα και για την υπαρξη του κοφτη σε υψηλοτερες στροφες για τον 170αρη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          Review της Gulietta QV απο το Αγγλικο evo:

          http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html

          Εντυπωση προκαλει το γεγονος, οπου το αρθρο παραπεμπει-προτιμα (ισως και ως καλυτερο value for money) την εκδοση 170, λογω μικροτερου βαρους στον εμπροσθιο αξονα και της πιο 'πικαντικης' (?) οδικης συμπεριφορας.
          Σε οτι αφορα τον χαρακτηρα των δυο κινητηρων παντως, τουλαχιστον απο την συντομη επαφη που ειχα και με τους δυο (tbi σε 159, 170m-ar σε Mito) , θα συμφωνησω απολυτα, και λογω καλυτερης χροιας κινητηρα αλλα και για την υπαρξη του κοφτη σε υψηλοτερες στροφες για τον 170αρη...

          Εν μέρει κατανοητό σαν συμπέρασμα,με τη διαφορά ότι την QV στην παρουσιάση που έγινε στον Τύπο,είχαν την ευκαιρία να την δοκιμάσουν μόνο μέσα στην πίστα του Baloccο...γεγονός που μπορεί να έδρασε και εις βάρος της,ενώ αντιθέτως την TB Multiair την δοκίμασαν και στο δρόμο.Πάντως η επίκληση της διαφοράς του βάρους,που ανάμεσα στις δύο εκδόσεις δεν υπερβαίνει τα 30 κίλα (διαφορά που σε άλλα μοτέλα υπάρχει ανάμεσα στις 3πορτες και 5πορτες εκδόσεις τους)....ίσως είναι ελαφρώς τραβηγμένη.

          A propo αυτές είναι οι επιδόσεις της 170 mair στην prova του auto:
          0-100m 6'83 ταχύτητα εξόδου 91.6

          0-400m 15'77 ταχύτητα εξόδου 144.1

          0-1000m 28'85 ταχύτητα εξόδου 181.5

          0-120 10'93

          0-140 14'86

          0-160 20'43

          0-180 28'06

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morpheus last edited by

            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
            A propo αυτές είναι οι επιδόσεις της QV στην prova του auto:
            0-400m 15'77 ταχύτητα εξόδου 144.1
            0-1000m 28'85 ταχύτητα εξόδου 181.5
            0-120 10'93
            0-140 14'86
            0-160 20'43
            0-180 28'06

            Και γιατί έτσι...?
            Με 5 άτομα μετράνε...??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Ο χρήστης morpheus έγραψε:

              Και γιατί έτσι...?
              Με 5 άτομα μετράνε...??

              Λάθος δικό μου
              Πρόκειται για τις επιδόσεις της 170 mair.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                Κατι που μου εκανε εντυπωση: στο σαιτ των 4τ αναφερει για τον 1.4 των 120 αλογων μεση καταναλωση 6,4 λιτρα κ εκπομπες Co2 149kg ενω για τον 170αρη καταναλωση 5,8 κ Co2 134Kg. Ειναι δυνατον???

                Ναι είναι δυνατόν. Άκουσα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ότι ο τα 170άλογα του Multi air δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα και έτσι επιτυγχάνονται οι χαμηλές καταναλώσεις και οι χαμηλοί ρύποι. Ίσως αυτό να εξηγεί και το μέτριο σχετικά, χρόνο της mito για το 0-100 στις μετρήσεις των 4Τροχών, άσχετα με αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                  Κατι που μου εκανε εντυπωση: στο σαιτ των 4τ αναφερει για τον 1.4 των 120 αλογων μεση καταναλωση 6,4 λιτρα κ εκπομπες Co2 149kg ενω για τον 170αρη καταναλωση 5,8 κ Co2 134Kg. Ειναι δυνατον???

                  Ναι είναι δυνατόν. Άκουσα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ότι ο τα 170άλογα του Multi air δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα και έτσι επιτυγχάνονται οι χαμηλές καταναλώσεις και οι χαμηλοί ρύποι. Ίσως αυτό να εξηγεί και το μέτριο σχετικά, χρόνο της mito για το 0-100 στις μετρήσεις των 4Τροχών, άσχετα με αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο.

                  Να σαι καλά αγαπητέ μου....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    στο εσωτερικο κατι δεν παει καλα .... ή ετσι φαίνεται στο video???
                    δηλ θα στριβει καλυτερα απο ενα mazda 3 η ενα focus η απο ενα 308 gt
                    κατα τα αλλα ο κινητηρας διαμαντι φαινεται .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gusgus last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                      Κατι που μου εκανε εντυπωση: στο σαιτ των 4τ αναφερει για τον 1.4 των 120 αλογων μεση καταναλωση 6,4 λιτρα κ εκπομπες Co2 149kg ενω για τον 170αρη καταναλωση 5,8 κ Co2 134Kg. Ειναι δυνατον???

                      Ναι είναι δυνατόν. Άκουσα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ότι ο τα 170άλογα του Multi air δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα και έτσι επιτυγχάνονται οι χαμηλές καταναλώσεις και οι χαμηλοί ρύποι. Ίσως αυτό να εξηγεί και το μέτριο σχετικά, χρόνο της mito για το 0-100 στις μετρήσεις των 4Τροχών, άσχετα με αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο.

                      Τι σημαίνει δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα;;; Μήπως εννοείς τις στροφές που αντιστοιχούν σε αυτή την ταχύτητα με π.χ. 4η; Και το 0-100 πως το έκαναν; Με 4 αλλαγές στις 2,500 στροφές; Πάντως το νούμερο που ανακοινώνουν οι 4Τ δεν είναι και πολύ καλό - δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό που έχει ακουστεί κατά καιρούς, ότι δηλ. το πρόγραμμα διαχείρησης του συγκεκριμένου κινητήρα δεν τον αφήνει να τα δώσει όλα πριν τη συμπλήρωση κάποιων χιλιομέτρων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                        Κατι που μου εκανε εντυπωση: στο σαιτ των 4τ αναφερει για τον 1.4 των 120 αλογων μεση καταναλωση 6,4 λιτρα κ εκπομπες Co2 149kg ενω για τον 170αρη καταναλωση 5,8 κ Co2 134Kg. Ειναι δυνατον???

                        Ναι είναι δυνατόν. Άκουσα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ότι ο τα 170άλογα του Multi air δεν 'φαίνονται' κάτω από τα 100 χλμ/ώρα και έτσι επιτυγχάνονται οι χαμηλές καταναλώσεις και οι χαμηλοί ρύποι. Ίσως αυτό να εξηγεί και το μέτριο σχετικά, χρόνο της mito για το 0-100 στις μετρήσεις των 4Τροχών, άσχετα με αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο.

                        Να σαι καλά αγαπητέ μου....

                        Ναι, ντρεπονται και ειναι κρυμμενα!
                        Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                        των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kinq1 last edited by

                          Η αντιπροσωπεία της Alfa Romeo ανακοίνωσε τις τιμές της Giulietta για την ελληνική αγορά, η οποίες ξεκινούν από 20.400 ευρώ για την 1.4 ΤΒ των 120 ίππων, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει 6 αερόσακους, VDC με ηλεκτρονικό έλεγχο διαφορικού e-Q2 και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στις ανηφόρες (Hill Ηolder), κλιματισμό, τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, ραδιο-CD με 6 ηχεία, ζάντες αλουμινίου, υπολογιστή ταξιδιού και σύστημα Start&Stop για εξοικονόμηση καυσίμου. Οι τιμές της έκδοσης των 170 ίππων ξεκινούν από 22.300 ευρώ, ενώ η Quadrifoglio Verde με τον κινητήρα 1.75 τούρμπο των 235 ίππων ξεκινάει από 30.750 ευρώ.

                          Από το http://www.auto-internet.gr/market.php

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                            Να σαι καλά αγαπητέ μου....

                            Και εσύ να σαι καλά. Θα μπορούσες όμως να με διαφωτίσεις καλύτερα, αντί να γελάσεις.
                            Επιπλέον δεν έγραψα ότι ασπάζομαι την παραπάνω άποψη. Απλά την παρέθεσα γράφοντας κιόλας ότι δεν γνωρίζω αν ευσταθεί. Το καλύτερο είναι ότι μου την μετέφερε alfisti. Επειδή είναι και αυτός μέλος στο forum σας και από τους μελετηρούς φαντάστηκα ότι δεν μου λέει μπούρδες.

                            Gus Gus.
                            Αυτό που μου είπε στην ουσία είναι ότι ο κινητήρας δεν τραβάει και τόσο καλά όταν τα χιλιόμετρα είναι κάτω από 100 και ότι μετά τα 120 φαίνεται η δύναμη. Εγώ δεν έχω κάνει βόλτα με τον 170άρη για να έχω προσωπική άποψη. edit: Πιθανόν βέβαια να ισχύει και αυτό που λες εσύ με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                              των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                              Αμφιβάλεις ότι είναι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                                των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                                Αμφιβάλεις ότι είναι;

                                Θα δειξει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                                  Και εσύ να σαι καλά. Θα μπορούσες όμως να με διαφωτίσεις καλύτερα, αντί να γελάσεις.
                                  Επιπλέον δεν έγραψα ότι ασπάζομαι την παραπάνω άποψη. Απλά την παρέθεσα γράφοντας κιόλας ότι δεν γνωρίζω αν ευσταθεί. Το καλύτερο είναι ότι μου την μετέφερε alfisti. Επειδή είναι και αυτός μέλος στο forum σας και από τους μελετηρούς φαντάστηκα ότι δεν μου λέει μπούρδες.

                                  Ποιό είναι αυτό το μελετηρό μέλος που διέδωσε κάτι τέτοιο?
                                  Προσωπικά μου είναι πολύ δύσκολο να σου μεταδώσω αίσθηση μέσα από Η/Υ.
                                  Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να εμπιστευθείς τη δική μου τοποθέτηση για τον 1.4ΜΑ 170 που όπως είπα γαζώνει...βέβαια καλύτερα να το τσεκάρεις ο ίδιος...θα ήταν ότι καλύτερο από οποιαδήποτε άποψη 3ου-4ου κ.ο.κ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                    Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                                    των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                                    Ενώ αν βραβευθεί θα είναι αμέμπτου ηθικής
                                    Τα βουνά είναι συνηθισμένα στα χιόνια Γρηγόρη, ας ψηφίσουν το 1.4 TSaI και ας τρώνε καμια κολώνα στο δρόμο δεν πειράζει....και ο Botrini βραβευμένος chef είναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                                      των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                                      Αμφιβάλεις ότι είναι;

                                      γιατι δεν ειναι καλος κινητηρας της m5, του 207 thp ,οι diesel της fiat, του rx8 ?????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                        Θα το ξαναπω. Αν ο κινητηρας αυτος, δεν βγει κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια
                                        των κυβικων του, τα βραβεια θα ειναι φουλ σικε...

                                        Αμφιβάλεις ότι είναι;

                                        γιατι δεν ειναι καλος κινητηρας της m5, του 207 thp ,οι diesel της fiat, του rx8 ?????

                                        Τους πολύ καλούς κινητήρες δεν τους βρεβέυουν όμως. Ίσως γιατί είναι περιορισμένης παραγωγής...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          μαλλον....αλλωστε πιο το ενδιαφερον για κινητήρες που απευθύνονται σε 1000-5000 ανθρωπους σε ενα καταναλωτικο κοινο περι τα 100-300 εκ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Δεν ξερω αν εχει ξαναμπει, ενα συντομο (promo) video με την Gulietta QV σε καταπληκτικο χρωμα!

                                            Youtube Video

                                            Αυτο ειναι το πιο σκουρο γκρι grigio antracite ή το grigio magnesio?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 205 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr