-
ολοι το γνωρίζετε. δεν ειναι κατι καινουργιο είναι ομως κατι πρωτοποριακο.
http://www.xblog.gr/?p=11822#more-11822
στο σαιτ αυτο αξίζει και το σχόλιο στο τέλος.πολυ πιο αξιολογο σε σχέση με τα υβριδικα που μας πλασσαρουν για οικονομικα κτλ...
το θεμα ειναι που θα κινηθεί απο αποψη τιμης.
εσεις πως το βλέπετε?
-
ολοι το γνωρίζετε. δεν ειναι κατι καινουργιο είναι ομως κατι πρωτοποριακο.
http://www.xblog.gr/?p=11822#more-11822
στο σαιτ αυτο αξίζει και το σχόλιο στο τέλος.πολυ πιο αξιολογο σε σχέση με τα υβριδικα που μας πλασσαρουν για οικονομικα κτλ...
το θεμα ειναι που θα κινηθεί απο αποψη τιμης.
εσεις πως το βλέπετε?
-
ολοι το γνωρίζετε. δεν ειναι κατι καινουργιο είναι ομως κατι πρωτοποριακο.
http://www.xblog.gr/?p=11822#more-11822
στο σαιτ αυτο αξίζει και το σχόλιο στο τέλος.πολυ πιο αξιολογο σε σχέση με τα υβριδικα που μας πλασσαρουν για οικονομικα κτλ...
το θεμα ειναι που θα κινηθεί απο αποψη τιμης.
εσεις πως το βλέπετε?
-
160km αυτονομια?
Ιχνος ρεαλισμου δεν υπαρχει σε αυτη την προταση... ουτε για τριτο αμαξι δεν κανει.Προσωπικα το πρωτο οικολογικο το οποιο θα μου κεντρισει το ενδιαφερον αναμενεται να ειναι το Opel Ampera... ποιο ρεαλιστικη προσεγγιση.
-
**>Ο χρήστης corsair έγραψε:
**160km αυτονομια?
Ιχνος ρεαλισμου δεν υπαρχει σε αυτη την προταση... ουτε για τριτο αμαξι δεν κανει.Προσωπικα το πρωτο οικολογικο το οποιο θα μου κεντρισει το ενδιαφερον αναμενεται να ειναι το Opel Ampera... ποιο ρεαλιστικη προσεγγιση.
Ημουν σίγουρος...
160χλμ γιατί προφανώς βλέπουν ότι σε μ.ο. τόσα διανύουμε σε ενδο/περιαστικές διαδρομές.
-
Και πολύ λιγότερα. Μου αρέσει και η λύση της Renault με τα μπαταριάδικα αντί για βενζινάδικα. Για τα περι Οπελ απλά ουδέν σχόλιο
-
Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τους όρους που έθεσε η Νισσάν για να πάρει κανείς δοκιμαστικά και με λήζινγκ το Ληφ. Οι κυριότεροι είναι :
Nα έχει ήδη ένα με δύο κοινά αυτοκίνητα στην κατοχή του, να έχει δεδομένο και κλειστό χώρο στάθμευσης, να μπορεί να βάλει σε αυτό το χώρο επαρκή ηλεκτρική παροχή. Ακούγεται απλό και συνάμα αθώο, αλλά δεν είναι.Ήτοι, με άλλα λόγια, τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα είναι για μικρές διαδρομές αφού οι μπαταρίες αποφορτίζονται εύκολα ανάλογα με την ένταση της χρήσης και τις καιρικές συνθήκες και εξωτερικές θερμοκρασίες, άμα μείνεις έμεινες στον τόπο και χρειάζεσαι γερανό, δεν μπορείς να παρκάρεις για μακρύ χρονικό διάστημα οπουδήποτε και ιδιαίτερα στον δρόμο γιατί χρειάζεσαι ανεφοδιασμό σε ρεύμα, υπάρχουν περιορισμοί ασφάλειας για τις εγκαταστάσεις φόρτισης, καθώς και θέματα κόστους και επάρκειας ηλεκτρικού φορτίου, επίσης υπάρχουν περιορισμοί χρήσης που προκύπτουν από την εγγενή ανάγκη προγραμματισμού της πολύωρης φόρτισής τους σε πλήρη ακινησία.
Μετά από αυτά καταλαβαίνετε το εύρος χρήσης αυτών των οχημάτων σε σχέση με ένα κοινό ΙΧ ή έστω υβριδικό, καθώς και το προκύπτον κοστολόγιο αφού παράλληλα, εκτός από τις εγκαταστάσεις υποστήριξης, χρειάζεσαι και κάτι άλλο ως κύριο ΙΧ.
Παρόλα αυτά, θεωρώ θετική την παρουσία τους. -
Καιρός να ξεχωρίσει κάποιος mod τις δημοσιεύσεις από το θέμα του Tiida που αφορούσαν το Leaf και να τις ενώσει με αυτό.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
160km αυτονομια?
Ιχνος ρεαλισμου δεν υπαρχει σε αυτη την προταση... ουτε για τριτο αμαξι δεν κανει.Προσωπικα το πρωτο οικολογικο το οποιο θα μου κεντρισει το ενδιαφερον αναμενεται να ειναι το Opel Ampera... ποιο ρεαλιστικη προσεγγιση.
ισως γιατι εχεις διαφορετικες αναγκες. αν εχεις αμαξι του 'σαββατοκυριακου' σιγουρα δεν σου κανει, που θα το θες για καμια
παντως με βασει τις αναγκες μου και με μικρες παραχωρήσεις μου ειναι υπεραρκετο. η αποσβεση των χρημάτων ειναι σιγουρη.
και το αμπερα φοβερο αμαξι και με 3πλασια αυτονομια!!!
πλεον βγαζουν ηλεκτρικά για ολα τα γουστα.
ενδεικτικα για το πριους το κοστος αλλαγής μπαταριών ποσο κοστιζει και ποια η διάρκεια ζωης τους? -
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
ενδεικτικα για το πριους το κοστος αλλαγής μπαταριών ποσο κοστιζει και ποια η διάρκεια ζωης τους?Δεν ξέρω αν είναι ανακρίβεια ή παραπληροφόρηση αλλά είχα ακούσει για 10 χρόνια και κόστος 10.000€.
-
Το κύριο πρόβλημα με τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν είναι η αυτονομία των μπαταριών τους, αφού πολλές μελέτες συντείνουν στο ότι σε πλείστες των περιπτώσεων ένας οδηγός κινείται συνήθως σε προκαθορισμένο δρομολόγιο και σε κάποια πεπερασμένη απόσταση, η οποία ήδη είναι κεκτημένη για τις μπαταρίες.
Τα κύρια προβλήματα είναι
-τι γίνεται με το κοστολόγιο ενός τέτοιου οχήματος, σε πλείστες των περιπτώσεων ξεπερνά κατά πολύ το κόστος του πρώτου ΙΧ του κατόχου του
-τι γίνεται με την υποδομή φόρτισης, μόνο το 20% του κόσμου έχει κλειστό πάρκινγκ για να βάλει
-τι γίνεται με τα ανύπαρκτα σημεία φόρτισης σε ιδιωτικά ή δημοτικά πάρκινγκ
-τι γίνεται με το κοστολόγιο της υποδομής αυτής, έστω για βραδεία φόρτιση τη νύχτα δεν πέφτει κάτω από μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ
-τι γίνεται με τους ταχυφορτιστές που κοστίζουν 20-30.000 ευρώ και μόνο 1/100 των οικιών μπορεί να τους σηκώσει
-τι γίνεται όταν θέλεις να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι
-τι γίνεται όταν σου προκύψει μια έκτακτη διαδρομή, αλλά οι μπαταρίες είναι πεσμένες
-τι γίνεται αν μείνεις στο δρόμο από μπαταρίες, θα (ξανα)πληρώσεις γερανό
-τι γίνεται με την ανάκτηση της αυτονομίας, νταξ έχεις π.χ. 160 χλμ. αλλά αν τα φας, τότε πρέπει να μπεις στην πρίζα για χ ώρες για να φορτώσεις άλλα τόσα, άρα πρέπει διαρκώς να είσαι με ένα άγχος προγραμματισμού της κάθε σου κίνησης
-τι γίνεται με τις μπαταρίες ως προς το περιβάλλον
-τι γίνεται με το ρεύμα, για πόσους υπάρχει διαθέσιμο, μήπως κάνουμε μια τρύπα στο νερό αποφεύγοντας τους υδρογονάνθρακες -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το κύριο πρόβλημα με τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν είναι η αυτονομία των μπαταριών τους, αφού πολλές μελέτες συντείνουν στο ότι σε πλείστες των περιπτώσεων ένας οδηγός κινείται συνήθως σε προκαθορισμένο δρομολόγιο και σε κάποια πεπερασμένη απόσταση, η οποία ήδη είναι κεκτημένη για τις μπαταρίες.Τα κύρια προβλήματα είναι
-τι γίνεται με το κοστολόγιο ενός τέτοιου οχήματος, σε πλείστες των περιπτώσεων ξεπερνά κατά πολύ το κόστος του πρώτου ΙΧ του κατόχου του
μενει να το δουμε αν και πιστευω το ιδιο με σενα
-τι γίνεται με την υποδομή φόρτισης, μόνο το 20% του κόσμου έχει κλειστό πάρκινγκ για να βάλει
-τι γίνεται με τα ανύπαρκτα σημεία φόρτισης σε ιδιωτικά ή δημοτικά πάρκινγκ
-τι γίνεται με το κοστολόγιο της υποδομής αυτής, έστω για βραδεία φόρτιση τη νύχτα δεν πέφτει κάτω από μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ
τι εννοεις? οτι το κοστος την ενεργειας που θες για φορτιση κοστίζει τοσο? λιγο υπερβολικό μου φαινεται, οταν το σχολιο ενος στο σαιτ που παρεθεσα αναφερεται οτι φορτιζει και απο ενα πανελ
-τι γίνεται με τους ταχυφορτιστές που κοστίζουν 20-30.000 ευρώ και μόνο 1/100 των οικιών μπορεί να τους σηκώσει
-τι γίνεται όταν θέλεις να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι
προβλημα αυτο. αλλα ο λογος που το παιρνει κανεις ειναι να καλυπτει αλλες αναγκες
-τι γίνεται όταν σου προκύψει μια έκτακτη διαδρομή, αλλά οι μπαταρίες είναι πεσμένες
για εναν ελληνα θα ειναι συχνο φαινομενο. θελει προγραμματισμο γενικοτερα
-τι γίνεται αν μείνεις στο δρόμο από μπαταρίες, θα (ξανα)πληρώσεις γερανό
στην ασφαλεια θα εχεις και οδικη βοηθεια? αν το δεχτουν οι ασφαλιστικες
-τι γίνεται με την ανάκτηση της αυτονομίας, νταξ έχεις π.χ. 160 χλμ. αλλά αν τα φας, τότε πρέπει να μπεις στην πρίζα για χ ώρες για να φορτώσεις άλλα τόσα, άρα πρέπει διαρκώς να είσαι με ένα άγχος προγραμματισμού της κάθε σου κίνησης
-τι γίνεται με τις μπαταρίες ως προς το περιβάλλον
-τι γίνεται με το ρεύμα, για πόσους υπάρχει διαθέσιμο, μήπως κάνουμε μια τρύπα στο νερό αποφεύγοντας τους υδρογονάνθρακεςσιγουρα ειναι νεα τεχνολογια το ηλεκτρικο και πρεπει να την δουμε στην πραξη.
αλλα θεωρω οτι τα υβριδικα που μας πλασσαρουν σαν φιλικα και οικονομικα αυτοκινητα μονο κατι δεν ειναι. εχουν αυτονομια μεγαλύτερη απο ενα συμβατικο αμαξι αλλα οχι τοση ωστε να ξεφευγει μακρια απο οτιδηποτε αλλο. και αλλωστε ενα ντιζελ ειναι πιο οικονομικο.
-
Έχω λίγο χρόνο, και γι' αυτό θα ξαναγράψω τα ερωτήματα που εισήγαγα μέσω ενός απτού παραδείγματος.
Έστω κάτοχος ενός κοινού ΙΧ 1.800 κυβικών αξίας 25.000 ευρώ, και ο οποίος διαμένει σε διαμέρισμα πολυκατοικίας και είναι και σχετικά προνομιούχος διότι δεν παρκάρει στο δρόμο ή στην ανοιχτή πυλωτή, αλλά έχει στην κατοχή του και ένα κλειστό γκαράζ.
Θέλει ένα δεύτερο ΙΧ για τις μικρές καθημερινές ανάγκες του και καλοκοιτάει ένα ηλεκτρικό Ληφ. Το κόστος του είναι περί τα 35.000 ευρώ, δηλαδή είναι ακριβότερο από το καλό πρώτο του.
Παρόλα αυτά αποφασίζει να το αγοράσει. Το πρωί κάνει τη δουλειά του και το βράδυ το βάζει στο γκαράζ για να το παρκάρει και να το φορτίσει, άρα βγάζει το ΄'καλό' του ΙΧ στο δρόμο .Χρειάζεται υποδομή φόρτισης και πρέπει να την κάνει αυτός, δεν υπάρχει τίποτε από δημόσιο ή ιδιώτες. Άρα πρέπει να κατεβάσει καλώδιο από το διαμέρισμά του, να αγοράσει τον προγραμματιστή φόρτισης και το εύκαμπτο καλώδιο. Καταρχήν έχει επαρκή παροχή για να κάνει κάτι τέτοιο ή θέλει αναβάθμιση η παροχή του από τη ΔΕΗ?, άλλο πονεμένο κεφάλαιο αυτό. Κόστος υποδομής βραδείας νυχτερινής φόρτισης 2-5.000 ευρώ. Δεν του κάνει αυτή αλλά θέλει κάτι καλύτερο? Για ταχεία φόρτιση θέλει περί τα 20-30.000 ευρώ γιατί θέλει τριφασικό 63Α .
Κάθε βράδυ από εδώ και πέρα έχει και άλλο ένα μπελά στο κεφάλι του, να φορτίσει επαρκώς το ιδιαίτερο ΙΧ του. Παλιά αρκούσε μια επίσκεψη 3 λεπτών σε ένα βενζινάδικο, κάθε 600 περίπου χλμ.Όλα πάνε καλά, αλλά κάποια στιγμή τυχαίνει κάτι μακρυνό/έκτακτο και το καλό ΙΧ το έχει η κόρη του για όλο το Σαββατοκύριακο. Τι κάνει? Τίποτα, απλά περιμένει ή παίρνει ταξί.
Μια άλλη φορά δεν υπολόγισε καλά τα χλμ., ή έκανε πολύ κρύο και η μπαταρία δεν τράβαγε, ή έκανε πολύ ζέστη και ήθελε και ερκοντίσιον και ξαφνικά έμεινε στη μέση του δρόμου. Τι κάνει? Το μοναδικό που μπορεί. Φωνάζει (και πληρώνει) το γερανό για να τον πάνε στίτι του να το φορτίσει για μερικές ώρες. Και στο ενδιάμεσο έχει χάσει και κανά δυό ραντεβού.Και μετά από χρόνια οι μπαταρίες δεν τραβάνε, αποφορτίζονται με το παραμικρό και θέλουν αλλαγή. Κόστος? Άγνωστο.
Κάπου εκεί ο μέσος χρήστης έχει βγει από τα ρούχα του και αγοράζει ένα τούρμπο να το ξεκαπνίζει όποτε θέλει. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Θέλει ένα δεύτερο ΙΧ για τις μικρές καθημερινές ανάγκες του και καλοκοιτάει ένα ηλεκτρικό Ληφ. Το κόστος του είναι περί τα 35.000 ευρώ, δηλαδή είναι ακριβότερο από το καλό πρώτο του.
δεν τιθεται θεμα. και μονο που διαβασα την τιμή του .. δεν συνεχισα παρακατω (καλοπροαιρετα παντα )
ειναι κατι καινουργιο στην αγορα και αυτο που χρειαζεται ειναι να καθιερωθει οπως εγινε με τα υβριδικα που μεσα σε λιγα χρονια το κοστος επεσε απο τις 26000(πριους και σιβικ) στα 20000 ινσαιτ.
παντως πιστευω οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα κανουν την επανασταση και οχι τα υβριδικα που τα θεωρω υποδεεστερα ενος ντιζελ με παραγοντα σε ολα την καταναλωση. αποψη μου αυτή και λογικο να υπαρξουν διαφωνιες.
-
Προσωπικά την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση την βλέπω μόνο στα όρια μιας πόλης και καθόλου εκτός. Το Leaf το βλέπω σαν μια ακριβή και μεγάλη 4θέσια εναλλακτική ενός πλαστικού ηλεκτρικού 2θέσιου Aixam κλπ μικρών προτάσεων!
Εχοντας ήδη μια επιφύλαξη ως προς την οικονομική/οικολογική/συμφέρουσα αγορά ενός υβριδικού ... ακόμα παραπάνω η ΙΧ ηλεκτροκίνηση με την αυτονομία βενζίνης ή πετρελαίου την θεωρώ αρκετά μακρινή μελλοντική πιθανότητα. -
Σχετικά με την αυτονομία λύσεις υπάρχουν. 'βενζινάδικα' όπου με αυτόματο τρόπο θα σου αλλάζουν τις μπαταρίες με φορτισμένες. Αυτό έχει ένα πρόσθετο όφελος! Απεμπλέκει το κόστος του αυτοκινήτου από το κόστος των μπαταριών!
Το βασικό κόστος ενός ηλεκτροκίνητου είναι οι μπαταρίες. Κατά τα άλλα είναι μια πιο απλή κατασκευή από τα κλασσικά αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...Κατά τα άλλα είναι μια πιο απλή κατασκευή από τα κλασσικά αυτοκίνητα.Δεν το γνωρίζω τεχνικά αλλά έχω την εντυπωση ότι είναι δυσκολότερη κατασκευή!
Λόγω των μπαταριών έχουν να σκεφτούν βάρος, χωρους, αντοχές, συμπεριφορά κλπ ... για να μην προκύψει ένα αυτοκίνητο μήκους 4,825 mm με χώρο αποσκευών 360 lt όπως το πανακριβο Lexus GS 450h! -
από nickolas » 04/03/10 1:58
Σχετικά με την αυτονομία λύσεις υπάρχουν. 'βενζινάδικα' όπου με αυτόματο τρόπο θα σου αλλάζουν τις μπαταρίες με φορτισμένες
Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να συμφωνήσουν σε κοινό τύπο μπαταρίας. Εδώ δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη σε κοινό τύπο για το φις σύνδεσης και το βολτάζ, σε μπαταρία θα τα βρούνε?
Ιδιαιτέρως δε όταν πίσω από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες κρύβονται ολιγοπωλιακά συμφέροντα και στρατηγικά ορυκτά. Ειδικά το τελευταίο είναι κρίσιμο, καθότι το 95% των σπάνιων γαιών που απαιτούνται για κρίσιμα τμήματα των συσσωρευτών και των ηλεκτροκινητήρων απαντάται στην ...Κίνα.
Έχει πολύ παρασκήνιο το πράμα. -
Ποιο ειναι πιο ασχημο.....το leaf η' το tiida;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από nickolas » 04/03/10 1:58
Σχετικά με την αυτονομία λύσεις υπάρχουν. 'βενζινάδικα' όπου με αυτόματο τρόπο θα σου αλλάζουν τις μπαταρίες με φορτισμένες
Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να συμφωνήσουν σε κοινό τύπο μπαταρίας. Εδώ δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη σε κοινό τύπο για το φις σύνδεσης και το βολτάζ, σε μπαταρία θα τα βρούνε?
Ιδιαιτέρως δε όταν πίσω από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες κρύβονται ολιγοπωλιακά συμφέροντα και στρατηγικά ορυκτά. Ειδικά το τελευταίο είναι κρίσιμο, καθότι το 95% των σπάνιων γαιών που απαιτούνται για κρίσιμα τμήματα των συσσωρευτών και των ηλεκτροκινητήρων απαντάται στην ...Κίνα.
Έχει πολύ παρασκήνιο το πράμα....τρελό παρασκήνιο θα έλεγα (ακολουθεί άρθρο του υποφαινόμενου)
http://www.marketingweek.gr/default.asp ... arId=25459
Nissan Leaf