-
Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο καλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (βλέπε γκολφ, λεόν, φόκους).
Δεν τα έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη, πάντως δε νομίζω ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο να μπορεί να περάσει το ίδιο καλά από ένα δρόμο με ανωμαλίες. Δε λέω ότι μπορεί να μην είναι άνετο αλλά σίγουρα ένα αυτοκίνητο με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση περνάει με πιο ραφιναρισμένο τρόπο.
Αν ο ημιάκαμπτος σου δίνει το ίδιο αποτέλεσμα με τους πολλαπλούς τότε κακώς δεν τον βάζουν παντού...όλα τα αυτοκίνητα και τα πιο μεγάλα έπρεπε να έχουν ημιάκαμπτο αφού είναι πιο φτηνός και ζυγίζει λιγότερο, αλλά απ' ότι φαίνεται όταν θες αποτέλεσμα πολύ πάνω του μέσου όρου ο ημιάκαμπτος δεν αρκεί.
Τώρα οι Γάλλοι φοβούνται πως αν βγάλουν κάτι σε ίδιες τιμές με τον γερμανικό ανταγωνισμό δεν θα πουλήσουν γι' αυτό και έχουν γίνει οι βασιλιάδες του ημιάκαμπτου. Και επειδή δεν θέλουν να πετύχουν χαμηλότερες τιμές με χρησιμοποίηση φτηνότερων πλαστικών γιατί πιστεύουν, και όχι άδικα, πως ο μέσος αγοραστής τσιμπάει με αυτό που φαίνεται και όχι με την ουσία μας έχουν φλομώσει στον ημιάκαμπτο! Μέχρι και στην λαγκούνα τον έβαλαν, αμάξι κατηγορίας D! -
Οδήγησε λοιπόν ένα megane.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο καλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (βλέπε γκολφ, λεόν, φόκους).
Δεν τα έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη, πάντως δε νομίζω ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο να μπορεί να περάσει το ίδιο καλά από ένα δρόμο με ανωμαλίες. Δε λέω ότι μπορεί να μην είναι άνετο αλλά σίγουρα ένα αυτοκίνητο με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση περνάει με πιο ραφιναρισμένο τρόπο.
Αν ο ημιάκαμπτος σου δίνει το ίδιο αποτέλεσμα με τους πολλαπλούς τότε κακώς δεν τον βάζουν παντού...όλα τα αυτοκίνητα και τα πιο μεγάλα έπρεπε να έχουν ημιάκαμπτο αφού είναι πιο φτηνός και ζυγίζει λιγότερο, αλλά απ' ότι φαίνεται όταν θες αποτέλεσμα πολύ πάνω του μέσου όρου ο ημιάκαμπτος δεν αρκεί.
Τώρα οι Γάλλοι φοβούνται πως αν βγάλουν κάτι σε ίδιες τιμές με τον γερμανικό ανταγωνισμό δεν θα πουλήσουν γι' αυτό και έχουν γίνει οι βασιλιάδες του ημιάκαμπτου. Και επειδή δεν θέλουν να πετύχουν χαμηλότερες τιμές με χρησιμοποίηση φτηνότερων πλαστικών γιατί πιστεύουν, και όχι άδικα, πως ο μέσος αγοραστής τσιμπάει με αυτό που φαίνεται και όχι με την ουσία μας έχουν φλομώσει στον ημιάκαμπτο! Μέχρι και στην λαγκούνα τον έβαλαν, αμάξι κατηγορίας D!μα οι βασεις στρέψης ειναι και αυτες πολυ φθηνες...και αφηνουν παρα πολυ χωρο στο πορτπαγκαζ
-
Σίγουρα το να οδηγήσεις κάτι είναι ο καλύτερος τρόπος για να λυθούν οι απορίες, όλα τα άλλα είναι θεωρίες.
Απλά την διαφορά ημιάκαμπτου-πολλαπλών δεν νομίζω πως θα την καταλάβει κάποιος με ένα απλό τεστ-ντράιβ παρά μόνο μετά από μια-δυο εβδομάδες συνεχούς χρήσης. -
Εγώ σου λέω ότι οι περισσότεροι την διαφορά δεν θα την καταλάβουν. Ποτέ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ σου λέω ότι οι περισσότεροι την διαφορά δεν θα την καταλάβουν. Ποτέ.παιζουν μεγαλο ρολο τα συνεμπλοκ τους.
Ντινοπ ΑΝ ειναι μετρια μετα απο 50,000χλμ εχει διαφορα...αν ειναι πολυ καλα δεν θα υπαρξει (σχεδον) καμια διαφορα . -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
...Μέχρι και στην λαγκούνα τον έβαλαν, αμάξι κατηγορίας D!
μα οι βασεις στρέψης ειναι και αυτες πολυ φθηνες...και αφηνουν παρα πολυ χωρο στο πορτπαγκαζ
Δεν ξέρω αν είναι πιο ακριβές απ' το να κατασκευάσεις καινούριο πάτωμα με εξελιγμένη ανάρτηση, πάντως σύμφωνα με τη λογική σου κακώς κάνουν στην citroen και έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση στην c5 και σίγουρα δεν ήταν πισωγύρισμα ο ημιάκαμπτος της c4 έναντι των πολλαπλών της xaara.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ σου λέω ότι οι περισσότεροι την διαφορά δεν θα την καταλάβουν. Ποτέ.Άρα έρχεσαι στα λόγια μου...
-
Αν τα λόγια σου είναι ότι a priori ο ημιάκαμπτος δεν κάνει τζιζ, ναι έρχομαι.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...Μέχρι και στην λαγκούνα τον έβαλαν, αμάξι κατηγορίας D!
μα οι βασεις στρέψης ειναι και αυτες πολυ φθηνες...και αφηνουν παρα πολυ χωρο στο πορτπαγκαζ
Δεν ξέρω αν είναι πιο ακριβές απ' το να κατασκευάσεις καινούριο πάτωμα με εξελιγμένη ανάρτηση, πάντως σύμφωνα με τη λογική σου κακώς κάνουν στην citroen και έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση στην c5 και σίγουρα δεν ήταν πισωγύρισμα ο ημιάκαμπτος της c4 έναντι των πολλαπλών της xaara.
ειναι αλλαγη πλευσης....
να σου δωσω ενα παραδειγμα.....
ολα τα psa γυριζουν...δηλαδη ειναι ''πισωκινητα'' με κινηση μπροστα.
Αυτο συνέβαινε λογω αυτης της εξαιρετικής αναρτησης..η οποια ειχει κοστος συντηρησης...(ρουλεμαν) κτλ.
Η VW περασε σε πωλησεις την peugeot σε μεγαλο βαθμο και ο λογος δεν ηταν τοσο η ποιοτητα του ...αλλα το οτι κουβαλουσε μια οικογενεια με ασφαλεια.
Αυτη η ασφαλεια δεν προερχοταν απο το στησιμο ( το οποιο ηταν τοτε για τα σκουπιδια) αλλα απο την πισω αναρτηση η οποια δεν επετρεπε ευκολη υπερστροφη η οποια ελεγχεται πολυ δυσκολα απο τον μεσο οδηγο απο μια υποστροφη.
Αρα με το σκεπτικο αυτο η psa ειπε θα βαλω και εγω ημιακαπμτο με χαμηλο κοστος συμτηρησης και βιδομενη ουρα.
Τα αποτελεσματα την εφεραν στις πρωτες θεσεις πωλησεων σε ολη την Ευρωπη ( ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΘΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ) και κατεστρεψαν την φημη των psa (ως ενα βαθμο για τι ακομα και σημερα ειναι εξαιρετικα στημενα εστω και με ημιακαμπτο.)
πανε να βγαλεις κωλαρακι με μια zx και με μια c4 στην δευτερη θα νομιζεις πως εχεις esp ..... -
Δεν αμφιβάλλω πως όλα αυτά γίνονται για το κέρδος...άλλο όμως να προσπαθούμε να χρυσόσουμε το χάπι του ημιάκαμπτου.
Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας . Δεν μπορείς ρε peugeot να θες να φτιάξεις ένα σπορ κουπέ να θες να το κάνεις κορυφαίο οδηγικά και να το κοστολογείς ακριβά αλά πρίμιουμ και να μου βάζεις ημιάκαμπτο!!!
-
Mερικα link για: ενα συντομο review, in-car πλανα με τον γνωστο οδηγο αγωνων
Stephan Sarrazin, και αλλο ενα απολαυστικο review με το RCZ υπο πιεση...http://www.youtube.com/watch?v=qQIP80kq ... re=related
(αξιζει για τον ηχο και μονο...)http://www.youtube.com/watch?v=uizH0zta ... re=related
Oι τιμες στην Γαλλικη αγορα, και συμφωνα με το Γαλλικο cofigurator της επισημης ιστοσελιδας ξεκινουν απο 27,400ευρω για τα 156αλογα, και τα 30,000ευρω για τα 200αλογα αντιστοιχα.
-
Μέχρι τα 20 χιλιάρικα ο ημιάκαμπτος καταπίνεται- στην περιοχή των 30 όμως είναι κομματάκι δύσπεπτος...
-
ακριβως...
και στην τελικη γιατι να εχω κατι που μοιαζει με το tt αλλα που σε καμια περιπτωση δεν ειναι tt
βρωμισε η γερμανια απο ελαφρως μεταχειρισμενα tt στα 1.8 160 αλογα -
Μπα και το Megane RS ημιάκαμπτο έχει και παίζει στην περιοχή των 30.000€ αλλά όταν έρχεται το θέμα στο στρίβειν όλοι κάνουν τουμπεκί
Το RCZ είναι αρκετά πιο φτηνό από το TT και πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά (imho), οδηγικά μπορεί να είναι λίγο πίσω αλλά...
εχμ..
ας είμαστε αντικειμενικοί
ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι τέτοια αυτοκίνητα 1 στους 100 τα πάει τάπα, οι υπόλοιποι τα πάνε για καφέ
Το εμφανισιακό κομμάτι είναι αυτό που κυρίως κερδίζει τις εντυπώσεις στην κατηγορία τώρα πια. Είδαμε τις πωλήσεις των καθαρόαιμων.. 370Ζ κλπ σε σχέση με τη Ζ4 πχ
Δεν πουλάει πια το στήσιμο, στα αυτοκίνητα, η εμφάνιση η μούρη και το στυλ είναι που παίζουν ρόλο στη μάζα του αγοραστικού κοινού. Αυτό στοχεύουν οι εταιρείες. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μπα και το Megane RS ημιάκαμπτο έχει και παίζει στην περιοχή των 30.000€ αλλά όταν έρχεται το θέμα στο στρίβειν όλοι κάνουν τουμπεκί
Το RCZ είναι αρκετά πιο φτηνό από το TT και πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά (imho), οδηγικά μπορεί να είναι λίγο πίσω αλλά...
εχμ..
ας είμαστε αντικειμενικοί
ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι τέτοια αυτοκίνητα 1 στους 100 τα πάει τάπα, οι υπόλοιποι τα πάνε για καφέ
Το εμφανισιακό κομμάτι είναι αυτό που κυρίως κερδίζει τις εντυπώσεις στην κατηγορία τώρα πια. Είδαμε τις πωλήσεις των καθαρόαιμων.. 370Ζ κλπ σε σχέση με τη Ζ4 πχ
Δεν πουλάει πια το στήσιμο, στα αυτοκίνητα, η εμφάνιση η μούρη και το στυλ είναι που παίζουν ρόλο στη μάζα του αγοραστικού κοινού. Αυτό στοχεύουν οι εταιρείες.+1
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
ακριβως...
και στην τελικη γιατι να εχω κατι που μοιαζει με το tt αλλα που σε καμια περιπτωση δεν ειναι tt
βρωμισε η γερμανια απο ελαφρως μεταχειρισμενα tt στα 1.8 160 αλογαΓιατι τα ΤΤ που χουν βρωμισει στην Γερμανια δεν πεφτουν κατω απο 25κ και θελουν αλλα 5κ για εκτελωνΙση-βενζινες.
Το RCZ ειναι ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκινητο, και ασχετως αν αρεσει ή οχι, δεν περναει απαρατηρητο, εχει συμφωνα με τα πρωτα ξενα reviews ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα
και σιγουρα την καλυτερη για τα προσφατα μοντελα της Peugeot. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μπα και το Megane RS ημιάκαμπτο έχει και παίζει στην περιοχή των 30.000€ αλλά όταν έρχεται το θέμα στο στρίβειν όλοι κάνουν τουμπεκί
Το RCZ είναι αρκετά πιο φτηνό από το TT και πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά (imho), οδηγικά μπορεί να είναι λίγο πίσω αλλά...
εχμ..
ας είμαστε αντικειμενικοί
ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι τέτοια αυτοκίνητα 1 στους 100 τα πάει τάπα, οι υπόλοιποι τα πάνε για καφέ
Το εμφανισιακό κομμάτι είναι αυτό που κυρίως κερδίζει τις εντυπώσεις στην κατηγορία τώρα πια. Είδαμε τις πωλήσεις των καθαρόαιμων.. 370Ζ κλπ σε σχέση με τη Ζ4 πχ
Δεν πουλάει πια το στήσιμο, στα αυτοκίνητα, η εμφάνιση η μούρη και το στυλ είναι που παίζουν ρόλο στη μάζα του αγοραστικού κοινού. Αυτό στοχεύουν οι εταιρείες.Το θέμα δεν είναι μόνο να στρίβει, σίγουρα θα το κάνει.
Σε αυτά τα λεφτά θες ταυτόχρονα άνεση και ανώτερη ποιότητα κύλισης.
Θεωρητικά πάντα με τον ημιάκαμπτο δεν πετυχαίνονται αυτά όλα μαζί, μένει βέβαια να δούμε και στην πράξη τι γίνεται. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μπα και το Megane RS ημιάκαμπτο έχει και παίζει στην περιοχή των 30.000€ αλλά όταν έρχεται το θέμα στο στρίβειν όλοι κάνουν τουμπεκί
Το RCZ είναι αρκετά πιο φτηνό από το TT και πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά (imho), οδηγικά μπορεί να είναι λίγο πίσω αλλά...
εχμ..
ας είμαστε αντικειμενικοί
**ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι τέτοια αυτοκίνητα 1 στους 100 τα πάει τάπα, οι υπόλοιποι τα πάνε για καφέ **
Το εμφανισιακό κομμάτι είναι αυτό που κυρίως κερδίζει τις εντυπώσεις στην κατηγορία τώρα πια. Είδαμε τις πωλήσεις των καθαρόαιμων.. 370Ζ κλπ σε σχέση με τη Ζ4 πχ
Δεν πουλάει πια το στήσιμο, στα αυτοκίνητα, η εμφάνιση η μούρη και το στυλ είναι που παίζουν ρόλο στη μάζα του αγοραστικού κοινού. Αυτό στοχεύουν οι εταιρείες.+1
+1 και απο εμενα , απλα θελω να πιστευω οτι το πραγματικο ποσοστο ειναι εστω λιγο μεγαλυτερο απο αυτο, γιατι ετσι οπως λειτουργει το marketing
στις περισσοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες, σε λιγο καιρο, θα πρεπει να αγοραζει κανεις
μονο καποιο γνωστης Γερμανικης ή Ιταλικης μαρκας εξωτικο αυτοκινητο για να ευχαριστηθει σπορ οδηγηση...Edit: Οι Γαλλοι παντως εχουν (απο)δειξει ουκ ολιγες φορες, οτι εχουν τον τροπο τους να πετυχαινουν συχνα την χρυση τομη μεταξυ ανεσης και σπορτιφ αισθησης στο θεμα της αναρτησης.
Οποτε μενει να δουμε επι Ελληνικου εδαφους... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Edit: Οι Γαλλοι παντως εχουν (απο)δειξει ουκ ολιγες φορες, οτι εχουν τον τροπο τους να πετυχαινουν συχνα την χρυση τομη μεταξυ ανεσης και σπορτιφ αισθησης στο θεμα της αναρτησης.
Οποτε μενει να δουμε επι Ελληνικου εδαφους...http://www.youtube.com/watch?v=PBcgsLsVves
η κοπελα εχει τρομοκρατηθεί.
Το αυτοκινητο ειναι απλα πανεμορφο, και πολυ εντυπωσιακο .
Στην οδηγηση : Πεουγκεότ ιζ μπααααακ !
Peugeot RCZ