-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και που ακριβώς συμφωνήσαμε ότι πρέπει μια τέτοια συνάρτηση να είναι γραμμική αντί π.χ. να αυξάνει εκθετικά?Τo παράδειγμα '800cc ως 6000cc' αναφέρεται αλλού αν δεν το κατάλαβες - απαντά σε γραμμικοποίηση την οποία ΕΣΥ πρότεινες, γράφοντας 'οι εισφορές στα μεγάλα κυβικά κλιμακώνονται ανά 100€, οπότε ακόμη και με απλή γραμμικοποίηση η διαφορά θα ήταν +/- 50€ στην χειρότερη περίπτωση'. Σου απέδειξα οτι κάνεις λάθος, κι έρχεσαι και μου λες ότι ΕΓΩ επικαλέστηκα τη γραμμικοποίηση για να παρουσιάσω μεγάλες διαφορές!!
Δύο ακόμα διαστρεβλώσεις των γραφομένων μου, μέσα σε 5 γραμμές.
-
Δεν συμφωνήσαμε τίποτα, πώς σου ήρθε αυτό; Είπα 'ακόμη και' με γραμμικοποίηση -- που μάλλον ήταν η αγαπημένη σου μέθοδος, αφού μέχρι τώρα μόνο αυτή χρησιμοποιούσες -- γιατί γενικότερα με οποιαδήποτε άλλη συμμετρική και μονότονη μέθοδο παρεμβολής η διαφορά θα ήταν πάλι +/- 50€ (= 100€/2) το πολύ.
-
Αναφερόμουν σε παρεμβολή μεταξύ γειτονικών κατηγοριών μεγάλου κυβισμού, από εκείνες τις 14 με τέλη >1000€, οι οποίες όπως έγραψα και τότε κλιμακώνονται ανά 100€ (άρα ήταν ολοφάνερο σε τί αναφερόμουν). Εσύ ήθελες να κάνεις γραμμικοποίηση μεταξύ των άκρων της κλίμακας, παρόμοια με την επίσης γραμμική συνάρτηση 'κυβικά/8' που είχες προτείνει ήδη αρκετά πιο πριν. Σου εξήγησα γιατί και οι δύο αυτές δεν είναι αποδεκτές, και μου ζητάς και τα ρέστα από πάνω.
Θεωρείς ότι δεν υπάρχει τέτοια συνάρτηση?
Υπάρχουν φυσικά πολλές και διάφορες, ποια είναι όμως η πιο κατάλληλη; Πρότεινε λοιπόν εσύ μια τέτοια revenue-neutral συνάρτηση. Να δούμε ποιους επιβαρύνει και ποιους όχι, και να την κρίνουμε αναλόγως.
I already made my point εναντίων του τσουβαλιάσματος, και το μόνο half-decent επιχείρημα που μου έφρερες εσύ υπέρ του μέχρι τώρα ήταν ότι... βοηθάει τους υπαλλήλους της εφορίας να κουράζονται λιγότερο σε εφορίες που δεν έχουν σύστημα μηχανογράφησης!
Υπεκφεύγεις. Μπορείς να κάνεις συγκεκριμένη εποικοδομητική πρόταση, και να δεχτείς τυχούσα κριτική επ' αυτής; Αν όχι, δεν έχει νόημα περαιτέρω συζήτηση.
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έκανα μια δυο απλές προσθηκούλες που βελτιώνουν και ολοκληρώνουν το νόημα και με εκφράζουν καλύτερα...>...Φυσικά τα τέλη αυξάνονται κατά μέσο όρο, αυτό δεν είναι ευχάριστο. ....Το θετικό είναι ότι τώρα αυξάνονται με μια λογική **δικαιολογία **που **μπορεί να περαστεί σαν να **ωφελεί το κοινωνικό σύνολο.Και όσο κι αν έχει μια κάποια λογική και όσο κι αν έτσι κι αλλιώς ξέρουμε ότι θα μας τα πάρουνε, κάπως, το τεράστιο σκαλοπάτι στα 1929 κυβικά δεν μπορώ να το δεχτώ με καμία λογική και με καμία δικαιολογία.... Μου φαίνεται απλά και μόνο και χωρίς δικαιολογία άδικο.
Είναι απλά ότι έγινε το 1990 που καταγράφησαν. Τοτε εγινε το σκαλοπάτι και το κρατήσανε.
-
Kαι για να ευθυμήσουμε λίγο.
Από σημερινό δημοσίευμα για μεγάλη έρευνα του ευρωβαρόμετρου η οποία τελικά έχει σχέση και με τα 'περιβαντολλογικά' τέλη κυκλοφορίας που πρόσφατα επεβλήθησαν. Τελικά δεν παιζόμαστε σε εθνική κλίμακα....Το 92% των Ελλήνων εξετάζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων που αγοράζουν, ενώ οι Τσέχοι είναι αυτοί που νοιάζονται λιγότερο γι αυτό (62%).
...Περίπου το 46% των πολιτών της ΕΕ πιστεύει επίσης ότι ο καλύτερος τρόπος για να προαχθούν τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα θα ήταν να αυξηθούν οι φόροι στα προϊόντα που προκαλούν καταστροφές στο περιβάλλον και να μειωθούν οι φόροι στα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.
...περίπου το 72% των πολιτών της ΕΕ πιστεύει ότι τα σήματα αποτυπώματος του άνθρακα ενός προϊόντος πρέπει να είναι υποχρεωτικό στο μέλλον. Οι απόψεις ως προς το θέμα αυτό εμφανίζουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των κρατών μελών, με τους Έλληνες να είναι οι πλέον ένθερμοι υποστηρικτές της ιδέα αυτής με ποσοστό 90% υπέρ.
Όλο το άρθρο
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/07/29/1696383.htm -
Την προηγούμενη ερώτηση την περάσατε στο ντούκου....
Γιατί η επιδότηση απόσυρσης δεν ισχύει για αγορά ποδηλάτου ????
Μήπως δεν είναι τα ποδήλατα τόσο 'οικολογικά' όσο ο ΣΕΑΑ ? -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Την προηγούμενη ερώτηση την περάσατε στο ντούκου....Γιατί η επιδότηση απόσυρσης δεν ισχύει για αγορά ποδηλάτου ????
Μήπως δεν είναι τα ποδήλατα τόσο 'οικολογικά' όσο ο ΣΕΑΑ ?Ισχύει το ποσο της απόσυρσης και δεν αγοράζει΄ς τίποτα.
Η επιδότητση ειναι για να σε βοηθήσει.... να αγοράσεις καινουργιο -
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Και που ακριβώς συμφωνήσαμε ότι πρέπει μια τέτοια συνάρτηση να είναι γραμμική αντί π.χ. να αυξάνει εκθετικά?
Τo παράδειγμα '800cc ως 6000cc' αναφέρεται αλλού αν δεν το κατάλαβες - απαντά σε γραμμικοποίηση την οποία ΕΣΥ πρότεινες, γράφοντας 'οι εισφορές στα μεγάλα κυβικά κλιμακώνονται ανά 100€, οπότε ακόμη και με απλή γραμμικοποίηση η διαφορά θα ήταν +/- 50€ στην χειρότερη περίπτωση'. Σου απέδειξα οτι κάνεις λάθος, κι έρχεσαι και μου λες ότι ΕΓΩ επικαλέστηκα τη γραμμικοποίηση για να παρουσιάσω μεγάλες διαφορές!!
Δύο ακόμα διαστρεβλώσεις των γραφομένων μου, μέσα σε 5 γραμμές.
- Δεν συμφωνήσαμε τίποτα, πώς σου ήρθε αυτό; Είπα 'ακόμη και' με γραμμικοποίηση -- που μάλλον ήταν η αγαπημένη σου μέθοδος, αφού μέχρι τώρα μόνο αυτή χρησιμοποιούσες -- γιατί γενικότερα με οποιαδήποτε άλλη συμμετρική και μονότονη μέθοδο παρεμβολής η διαφορά θα ήταν πάλι +/- 50€ (= 100€/2) το πολύ.
Να τα πάρουμε απ' την αρχή, μια και τα έχεις μπλέξει:
Προσπαθείς να βγαλεις το τσουβάλιασμα 'θεμιτό και αναγκαίο' πώς? Δείχνοντάς μου ότι το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ απλό παράδειγμα του τύπου 'κυβικά/χ' που έφερα [για να δείξω ότι μπορεί κάποιος μια πολύ απλή συνάρτηση να καθορίσει τα τέλη χωρίς να υπάρχουν 'σκαλοπάτια' και 'πλατύσκαλα'] δε μπορεί να εφαρμοστεί? Τη στιγμή που δέχεσαι κι ο ίδιος ότι υπάρχουν πολλές και διάφορες revenue newtral συναρτήσεις που μπορούν να κάνουν ακριβώς αυτό που είπα?!
Πολύ φοβάμαι ότι εστιάζεις σε λάθος σημείο, σπαταλάς το χρόνο σου και κάνεις κύκλους χωρίς να προσφέρεις το παραμικρό επιχείρημα υπέρ της θέσεως σου.
- Αναφερόμουν σε παρεμβολή μεταξύ γειτονικών κατηγοριών μεγάλου κυβισμού, από εκείνες τις 14 με τέλη >1000€, οι οποίες όπως έγραψα και τότε κλιμακώνονται ανά 100€ (άρα ήταν ολοφάνερο σε τί αναφερόμουν). Εσύ ήθελες να κάνεις γραμμικοποίηση μεταξύ των άκρων της κλίμακας, παρόμοια με την επίσης γραμμική συνάρτηση 'κυβικά/8' που είχες προτείνει ήδη αρκετά πιο πριν. Σου εξήγησα γιατί και οι δύο αυτές δεν είναι αποδεκτές, και μου ζητάς και τα ρέστα από πάνω.
Το να περιορίσεις την εφαρμογή της γραμμικοποίησης σε συγκεκριμένο μέρος της κλίμακας που σε βολεύει, όποτε σε βολεύει, νομίζεις ότι θα καλύψει τα μαργαριτάρια (για να χρησιμοποιήσω τη δική σου ορολογία) που πέταξες και σου απέδειξα ότι δε στέκουν? Think again. Μεταξύ μας, η τακτική σου μου θυμίζει τον Αλβανό που προσπαθούσε να αποσπάσει την προσοχή μιας φίλης μου προχθές, δείχνοντάς της κάτι βραχιολάκια κλπ για να της κλέψει ο άλλος Αλβανός την τσάντα απ' το παράθυρο!
Θεωρείς ότι δεν υπάρχει τέτοια συνάρτηση?
Υπάρχουν φυσικά πολλές και διάφορες, ποια είναι όμως η πιο κατάλληλη; Πρότεινε λοιπόν εσύ μια τέτοια revenue-neutral συνάρτηση. Να δούμε ποιους επιβαρύνει και ποιους όχι, και να την κρίνουμε αναλόγως.
I already made my point εναντίων του τσουβαλιάσματος, και το μόνο half-decent επιχείρημα που μου έφρερες εσύ υπέρ του μέχρι τώρα ήταν ότι... βοηθάει τους υπαλλήλους της εφορίας να κουράζονται λιγότερο σε εφορίες που δεν έχουν σύστημα μηχανογράφησης!
Υπεκφεύγεις. Μπορείς να κάνεις συγκεκριμένη εποικοδομητική πρόταση, και να δεχτείς τυχούσα κριτική επ' αυτής; Αν όχι, δεν έχει νόημα περαιτέρω συζήτηση.
Ξανά: Το ζητούμενο δεν είναι να κάνω εγώ πρόταση και να δεχτώ κριτική, το ζητούμενο είναι εδώ και αρκετές σελίδες να μας αποδείξεις ότι το τσουβάλιασμα είναι 'θεμιτό και αναγκαίο'.
Από εκεί και πέρα το ποιος υπεκφεύγει και το κουράζει όσο δεν πάει άλλο νομίζω πως είναι φανερό.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έκανα μια δυο απλές προσθηκούλες που βελτιώνουν και ολοκληρώνουν το νόημα και με εκφράζουν καλύτερα...>...Φυσικά τα τέλη αυξάνονται κατά μέσο όρο, αυτό δεν είναι ευχάριστο. ....Το θετικό είναι ότι τώρα αυξάνονται με μια λογική **δικαιολογία **που **μπορεί να περαστεί σαν να **ωφελεί το κοινωνικό σύνολο.Και όσο κι αν έχει μια κάποια λογική και όσο κι αν έτσι κι αλλιώς ξέρουμε ότι θα μας τα πάρουνε, κάπως, το τεράστιο σκαλοπάτι στα 1929 κυβικά δεν μπορώ να το δεχτώ με καμία λογική και με καμία δικαιολογία.... Μου φαίνεται απλά και μόνο και χωρίς δικαιολογία άδικο.
+00
Το τραγικό είναι πως αντί να το μικραίνουν το σκαλοπάτι, το μεγαλώνουν (και μάλιστα υπερβολικά). Μέσα σε δυο χρόνια το πήγαν από 204 Ευρώ (+120% σε σχέση με την προηγούμενη 'κατηγορία') στα 394 Ευρώ (+214% σε σχέση με την προηγούμενη 'κατηγορία').
-
αυτην την απορία έχω κι εγω... δεν είναι παράνομο αυτό?
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Αν ζουσα στην Αγγλια, θα πληρωνα για το 1300αρι ραλακι μου 125 λιρες (ητοι 144 ευρω) τελη κυκλοφοριας (Road tax). Στην μπουρδελλαδα ομως πρεπει να πληρωνω 262!!!. Το ιδιο ποσο αντιστοιχει και για ενα Opel Astra 1.4 του '93. Στην Ελλαδα της Νεας Δικτατοριας ομως...350!!! Tο πετρελαιοκινητο Dodge Caliber στην Αγγλια 180Ε και στο (επανιδρυμενο) bord de l'eau...596E!!! Στην Αγγλια φιλος που εχει μονιμη εργασια σε εργοστασιο κατασκευης συστηματων πυρασφαλειας πηρε 1ο μισθο 1400Ε! Εδω πρεπει να δουλευεις καμια 20αρα χρονια για παρεις αυτο το μισθο και μαλιστα...παγωμενο.Γ@μω την Ελλαδα τους (εκσυγχρονιστων/επανιδρυτων) λοιπον. Αλλα δεν μας διωξουν αυτοι απο εδω, εμεις θα τους διωξουμε (καποτε, ελπιζω).
Δειτε εδω ποσο θα πληρωνατε αν ησασταν...Αγγλοι
http://www.parkers.co.uk/cars/road-tax/#Οποιος λοιπον πιστευει οτι τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνουμε σε αυτη τη χωρα, με αυτους τους δρομους (ΟΚ, τους επαρχιακους πλεον), αυτη τη τιμη βενζινης και κυριως αυτους τους μισθους ειναι δικαια και αναλογα των δυνατοτητων μας, θα του προτεινα να αυτοκτονησει, αφου πρωτα φαει τους μικτους αδενες του υπογαστριου του (αξυριστους εννοειται).
Aν εισαστε Αγγλοι ποσο αραγε θα πληρωνατε ασφαλεια; Μηπως 1000 λιρες τον χρονο; Ποσο κανει ενα διαμερισμα 45 τμ, μήπως 250000; Το νοικι 1000 λιρες για αθλιο δυαρι. Αν εισαστε Αγγλοι θα βλεπατε ποτε ηλιο τον καλοκαιρι; Φτανουν 1400 στην Αγγλια;
Τι προτιμας; Να πληρωνεις λιγο περισσοτερο τελη κυκλοφοριας ή ολα τα παραπανω;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aν εισαστε Αγγλοι ποσο αραγε θα πληρωνατε ασφαλεια; Μηπως 1000 λιρες τον χρονο; Ποσο κανει ενα διαμερισμα 45 τμ, μήπως 250000; Το νοικι 1000 λιρες για αθλιο δυαρι. Αν εισαστε Αγγλοι θα βλεπατε ποτε ηλιο τον καλοκαιρι; Φτανουν 1400 στην Αγγλια;Τι προτιμας; Να πληρωνεις λιγο περισσοτερο τελη κυκλοφοριας ή ολα τα παραπανω;
Σωστά όλα αυτά, αλλά τι είδους επιχείρημα είναι; Ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι στην ουσία 'τέλη διαβίωσης σε ηλιόλουστη χώρα';
-
Αυτά που είπατε για την Αγγλία ισχύουν μάλλον μόνο στο Λονδίνο, η κατάσταση στις άλλες πόλεις δεν είναι τόσο τραγική.
Στη Σκωτία ξεκίνησα με £1500 καθαρά το μήνα σαν εκπαιδευτικός. Το διαμέρισμά μου είχε £135.000 (65τμ) με δάνειο το μήνα £600 + £120 το μήνα δημοτικά τέλη. Στα 27 μου η ασφάλειά μου για μια bmw 325 μοντ. 2001 (που αγόρασα τότε με £6.000) ήταν £450 το χρόνο, ΜΙΚΤΗ. Τέλη κυκλοφορίας £200.
Με αυτό τον μέτριο εώς χάλια μισθό, μου έφταναν να ζήσω και να βάλω και 2 φράγκα στην άκρη, δε θεωρήθηκα πλούσιος γιατί είχα πάνω από 2.000κ.εκ. αμάξι.
Θέλετε να δείτε ποιοί είναι πλούσιοι στην Ελλάδα;
Πλούσιος είναι ο κ. Αλαβάνος. Η βουλευτική του αποζημίωση ανέρχεται στα 84.382,24 ευρώ από την οποία έδωσε ως ενίσχυση στον Συνασπισμό 15.000 ευρώ πέραν της προβλεπόμενης εισφοράς υπέρ του κόμματος. Επίσης το 2007 ο κ. Αλέκος Αλαβάνος είχε λοιπά έσοδα 54.522,90 ευρώ έναντι 41.996,24 ευρώ του προηγούμενου έτους. Η γυναίκα του εμφανίζει εισοδήματα ύψους 54.332, 63 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά την ακίνητη περιουσία του, δεν έχει καμία μεταβολή. Διαθέτει το 1/12 ξενοδοχείου στην παραλία της Τήνου. Μαζί με τη σύζυγό του στο ίδιο νησί κατέχουν οικία, βιομηχανοστάσιο και αγροτικό οίκημα. Στην Τήνο επίσης έχει την πλήρη κυριότητα διαμερίσματος 61,70 τ.μ. Μαζί με τη σύζυγό του στο νομό Χανίων διαθέτουν αγροτεμάχια συνολικής έκτασης 11 στρεμμάτων. Η σύζυγός του είναι κάτοχος διαμερίσματος στα Χανιά 180 τ.μ., αλλά και οικίας μαζί με αποθήκη στον ίδιο νομό, καθώς και αγροτεμάχιο 11.800 τ.μ. Αποθήκη όμως εμφανίζεται να έχει και στις Μοίρες Ηρακλείου. Στην Αττική, στην Παλιά Πεντέλη, σε οικόπεδο 570 τ.μ., έχει οικία 190 τ.μ. και αποθήκη 60 τ.μ., αλλά και διαμέρισμα με αποθήκη 84 και 10 τ.μ. αντίστοιχα στην Αγίου Μάρκου 36 στην Αθήνα. Τέλος, η ίδια εμφανίζεται ως ιδιοκτήτρια διαμερίσματος στις Βρυξέλλες. Ο κ. Αλαβάνος διαθέτει 7.661 μετοχές διαφόρων τραπεζών και εταιρειών, ενώ η σύζυγός του έχει 690 μετοχές και 399 μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων. Οι καταθέσεις του κ. Αλαβάνου ανέρχονται σε 453.753 ευρώ ενώ της συζύγου σε 56.841 ευρώ.
Ο ίδιος είναι ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 1.400 κ.εκ. και η γυναίκα του έτερου 1.600 κ.εκ.
Αυτός λοιπόν επειδή ΔΕΝ έχει κυβικά στην αμαξάρα του, δε θεωρείται πλούσιος και 'έχων' από το ελληνικό κράτος.
:
- τα στοιχεία είναι από το πόθεν έσχες των πολιτικών
-
Λέω να πάμε να τα βγάλουμε εκτός κυκλοροφίας ΌΛΑ και να κυκλοφορούμε είτε πεζοί ή με γαϊδούρια...
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ;_
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Γαματη παντως η μπασταρδη λογικη του ελληνα πολιτικου: 2000cc=ΛΕΦΤΑΣ.Σύμφωνα με το φετεινό πόθεν έσχες, ο πρωθυπουργός έχει ένα ΙΧ 1800 κυβικών Any questions?
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Λέω να πάμε να τα βγάλουμε εκτός κυκλοροφίας ΌΛΑ και να κυκλοφορούμε είτε πεζοί ή με γαϊδούρια...
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ;_
Δε θα έχουν πρόβλημα. Θα καθιερώσουν τέλη κυκλοφορίας για πεζούς ανάλογα με το μέγεθος παπουτσιού και το CO2 που εκπνέουμε.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δε θα έχουν πρόβλημα. Θα καθιερώσουν τέλη κυκλοφορίας για πεζούς ανάλογα με το μέγεθος παπουτσιού και το CO2 που εκπνέουμε.
+1
Δύο πράγματα είναι βέβαια στη ζωή, ο θάνατος και οι φόροι. Η διαφορά είναι ότι το 2ο μπορούμε να το κάνουμε πιο δίκαιο νομίζω... -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έχουν γίνει αρκετές μελέτες που συγκρίνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την κατασκευή νέων αυτ/των σε σχέση με τη διατήρηση στην κυκλοφορία παλαιότερων. Έχουμε καμιά [πρόσφατη] τέτοια πρόχειρη, να δούμε τι συμπεράσματα βγαίνουν?
Έχω ένα γράφημα της Τουότα για το πόσο διοξείδιο του άνθρακα εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ζωής του. Είναι χονδρικό αλλά αρκετά διαφωτιστικό. Φαίνεται καθαρά ότι κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός συμβατικού ΙΧ και ενός υβριδικού, εκπέμπεται λιγότερο διοξείδιο απ' ότι κατά τη χρήση του (σε μέσους όρους φυσικά).
Επίσης έχω μία μελέτη ...458 σελίδων με τίτλο Dust to dust Energy report for vehicles. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να την ανεβάσω. Ξεκινά από Rolls και Maybach και καταλήγει σε μικρά Focus, Corolla και Scion.
Καταλήγει στα αυτονόητα, ότι το μέγεθος και οι επιδόσεις είναι αυτές που μετράνε τελικά στη συνολική ενεργειακή κατανάλωση. Έχει και υβριδικά.edit
Για σύγκριση στους υπόλοιπους ρύπους που εκπέμπει ένα παλαιότερο σε σχέση με ένα νεώτερο ΙΧ, τα όρια των κανονισμών euro ανά ρύπο είναι διαφωτιστικά και απλά δεν υπάρχει σύγκριση.
Το λέω γιατί μερικοί ιστορικοί σε άλλο θρεντ διατυπώνουν την άποψη ότι ένα μικρό παλιό ρυπαίνει λιγότερο από ένα σύγχρονο, ενώ ισχύει ακριβώς το αντίθετο αφού π.χ. ένα μέσο πετρελαιοκίνητο του 1994-95 κατά euro 1 εκπέμπει περί τις 30 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα σύγχρονο euro 5, ενώ ένα μέσο βενζινοκίνητο euro 1 της ίδιας χρονολογίας εκπέμπει 3 φορές περισσότερο CO από ένα μέσο σύγχρονο euro 5.
Εδώ είναι βρίσκει έδαφος ο ισχυρισμός του υπουργείου ότι με την ανανέωση του στόλου θα μειωθεί η ρύπανση, και είναι σωστό, άσχετα αν είναι απλά μια αναγκαστική παρενέργεια στα εισπρακτικά μέτρα που ανακοινώθηκαν.Το 2004 η Toyota είχε κάνει μια έρευνα η οποία 'αποκρύφτηκε', για ευνόητους λόγους
που σε καμία περίπτωση δεν οφελούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σύμφωνα με την οποία
το 28% τών ρύπων των αυτοκινήτων που θα παραχθεί στην Ολική ζωή του οχήματος παράγονται
κατά την κατασκευή του οχήματος μέχρι την τελική παράδωση στον καταναλωτή. Το επόμενο 72%
παράγεται κατά τα επόμενα 160-200 Χιλίαδες χιλιόμετα (μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου).
Βέβαια αυτά χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την περιβανολλογική επιρροή απο την απόσυρση(πέταμα)
των αυτοκινήτων στην 'μάντρα'. Ακόμα και ένα Prious έχει πού μεγαλύτερη ενεργιακή κατανάλωση
απο ένα κανονικό αυτοκίνητο κατά την κατασκευή του. Βεβαια ακόμα και σε αυτή την περίπτωση
η περιβαλοντολογική επιρροή δεν είναι είναι ακόμα γνωστή λόγο οτι τα υβριδικά εμφανίστηκαν
μαζικά πριν απο 7-8 χρόνια και δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα μέχρι τα επόμενα 7-8 χρόνια
οπού τα πρώτα υβριδικά θα αρχίσουν να φτάνουν στις 'μάντρες'.http://www.thegoodhuman.com/2009/01/25/earthtalk-buy-a-new-car-or-keep-the-old/
-
Aν πατήσεις πάνω στο λινκ που παραθέτω, θα δεις αυτό που λες σε γράφημα, δηλαδή το διοξείδιο που παράγεται από την αρχή (κατασκευή), κατά τη χρήση του και μέχρι το τέλος της ζωής του οχήματος και την απόσυρσή του!
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
... σύμφωνα με την οποία το 28% τών ρύπων των αυτοκινήτων που θα παραχθεί στην Ολική ζωή του οχήματος παράγονταικατά την κατασκευή του οχήματος μέχρι την τελική παράδωση στον καταναλωτή. Το επόμενο 72% παράγεται κατά τα επόμενα 160-200 Χιλίαδες χιλιόμετα (μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου)...
Δηλαδή το κράτος από την 5ετία (ή περίπου από τα 50-75Κ χιλιόμετρα κατά Μ.Ο.) θεωρεί ότι το Ι.Χ. σου είναι αντιπεριβαλλοντικό και σε 'τιμωρεί' ωθώντας εσένα να το αλλάξεις, δηλαδή ότι είναι οικολογικό όσο CO2 εκπέμπεται για την κατασκευή του άλλο τόσο να εκπέμπεται για τον (κατά την ελληνική κυβέρνηση) κύκλο ζωής του!!!!!
Το γράφημα του dstou είναι λιγάκι ανούσιο χωρίς να αναφέρεται ο κύκλος ζωής του οχήματος σε χιλιόμετρα. Ωστόσο ενδιαφέρουσα είναι η αναλογία εκπομπών ρύπων κατά την καύση της βενζίνης και κατά την παραγωγή της που έρχεται σε αντίθεση με αυτό που ήξερα μέχρι πρότινος ότι για να βγάλεις δύο βαρέλια αργό πετρέλαιο θέλεις άλλο ένα για την άντληση του αφήνοντας χώρια τη διύλιση και τη μεταφορά...
-
Εγω λέω να παραδοσω πινακίδες λογω βλάβης και να πάρω μηχανη...Α
Φαγανε τα λεφτά και τωρα μας λένε να καλυψουμε εμεις τη μαυρη τρυπα του προυπολογισμού!ΚΑλα ρε???Αυτο το κράτος δε κανει επενδύσεις?
Δε βγαζει απο πουθενά κέρδη?
Τι σκατα Ολες οι ΔΕΚΟ εχουν ζημιές?
Τι τις εχουμε τοτε και πληρώνουμε και τοσους δημοσίους υπαλλήλους....για να κάθονται???
Αντε να το κλείσουν το μαγαζί να πάνε σπίτι τους και οι 300 της βουλής μπας και δουμε ασπρη μέρα!Φτάνει πια με τις ευκολες λύσεις...Δεν εχω λεφτα κοπάνα Αυτοκίνητο-τσιγαρα-ποτά!!!Τι σκατα τους πληρώνουμε ρε????Το κυρ μπαμπη το περιπτερα να βαζαμε πιο καλο κουμαντο θα εκανε με τα οικονομικα...
Κοντός ψαλμός εκλογές ερχονται θα φάνε μαυρο όλοι τους!
Αι σιχτιρ πια τους βαρέθηκα
-
Ο χρήστης Mr_linky έγραψε:
Τι σκατα Ολες οι ΔΕΚΟ εχουν ζημιές?
Τις έχουν καταντήσει να είναι ζημιογόνες.Η ΔΕΗ έχει το μονοπώλιο στην παραγωγή ρεύματος και δε δικαιολογείται να έχει ζημίες.Τη μια του κ.Αθανασόπουλου του φταίει το πετρέλαιο που ακριβαίνει,την άλλη του φταίνε οι εργαζόμενοι.Αυτός δε φταίει πουθενά;
Στον ΟΣΕ κόβουν κερδοφόρα δρομολόγια για να μειώσουν λένε το έλλειμμα.Βαφτίζουν γενικά τις επενδύσεις χρέη,και την ίδια ώρα έχουν ιδιωτικές εταιρείες που πληρώνουν για να τους παράσχουν υπηρεσίες.
Τέλη κυκλοφορίας