Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    118
    488
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      ετσι ειπε !!! φοβερος ε??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        το 12 προς 13 ήταν μτφ...
        άλλωστε πώς θα έγραφα οδηγικές εμπειρίες σε άλλα ποστ αν ήμουν τόσο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
          το 12 προς 13 ήταν μτφ...
          άλλωστε πώς θα έγραφα οδηγικές εμπειρίες σε άλλα ποστ αν ήμουν τόσο?

          αντε ρε και τρελαθηκα!!!! μα καλα ειμαι και πολυυυυυυυυυυυυυυ...... πεσ το!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              συμγωνω ειδικα αυτοι με τα κουπε τα παιρνουν και σε κοκκινο χρωμα και νομιζουν οτι οδηγουν φεραρι

              Σε βλεπω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Είναι αστείο έστω και να συγκρίνουμε το Sant Fe με την Χ3. Βέβαια αν συγκρίνουμε την 2λιτρη Χ3, λογικά στον κινητήρα χάνει. Αλλά η σύγκριση είναι με την 2.5 ή την 3.0 X3. Εκεί δεν υπάρχει σύγκριση. Ο βελούδινος V6 χάνει κατά κράτος από τον πραγματικά ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ straight six...όσο για κράτημα, φρένα, τιμόνι, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ. δεν υπάρχει σύγκριση....η Χ3 είναι έτη φωτός μπροστά. Σίγουρα κάποιος θα πεί, ΜΑ δεν κοιτάς την τιμή? Την κοιτάω...το Santa Fe είναι κορυφαίο vlaue for money και πολύ καλό αυτοκίνητο...αλλά σαν αυτοκίνητο δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στην X3...ό,τι πληρώνεις παίρνεις, απλα πράγματα.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  συμγωνω ειδικα αυτοι με τα κουπε τα παιρνουν και σε κοκκινο χρωμα και νομιζουν οτι οδηγουν φεραρι

                  Σε βλεπω!!!

                  σωπα,τι μου λες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    @Fanis75 Ακριβώς αυτά σκεφτόμουνα και βαριόμουνα να τα γράψω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      webfox last edited by

                      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                      ...άκου φίλε εξυπνάκια, το να είσαι πίσω από το τιμόνι ενός δίτονου κορεάτικου τζιπ δε σε κάνει αυτόματα άντρα ούτε καν αντράκι... χαλάρωσε στην πολυθρόνα σου και περιορίσου σε σχόλια επί των αυτοκινητιστικών θεμάτων

                      Κουμπάρε πολύ ευαισθητούλης και αυστηρούλης μου είσαι...και δεν πρέπει...(μπορεί να μην είσαι 13, σίγουρα όμως φέρεσαι σαν κακομαθημένο κοπέλι 6ης δημοτικού ).

                      Άσε που το κάναμε το φρεντάκι του dpep ολίγον νινί...(σόρυ)

                      Όσο κι αν δεν το πιστεύεις, υπάρχουν άνθρωποι που ΔΕΝ είναι κολλημένοι με την χώρα προέλευσης του οχήματός τους...
                      Από Ιταλία, Αγγλία, Ισπανία, Γερμανία, ΗΠΑ, Τζαπάν, κλπ., ΔΕΝ έχουν ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα...αρκεί να τους αρέσει (για τους δικούς τους πάντα λόγους) το όχημα που αγοράζουν...

                      Έτσι και γω: το επόμενό μου ίσως είναι γερμανικό...ίσως αμερικάνικο...ίσως κινέζικο (δεν το βλέπω, αλλά το γράφω έτσι μπας και καταλάβεις ότι δεν περιστρέφεται όλο το σύμπαν γύρο απ' αυτό τα ΔΙΚΑ σου πιστεύω), ίσως και Ιρανικό (εδώ πάνε για κατασκευή ατομικής βόμβας...δεν θα καταφέρουν να βγάλουν τετράτροχο πύραυλο ), ή και Ινδικό ...who knows...
                      Σίγουρα όμως δεν θα επιλέξω με τις γερμανικές παρωπίδες που φοράς εσύ γλυκούλη μου γερμανέ με το γαλλικό nickname...
                      (το κουζουλό είναι ότι στην παρέα μου -λόγω καταγωγής- με φωνάζουν εμένα γερμαναρά...)

                      ...αλήθεια πώς και το προτιμησες εστω και απο κατι αμερικανικο τυπου μαβερικ?

                      Άστα QsisVTS...μεγάλη ιστορία...

                      Τελική επιλογή μου τότε ήταν Alfa 159 ή CLK...(ούτε που κοιτούσα για SUV).
                      Μετά από ατέλειωτο 'πρήξιμο' φίλων κάναμε και μια αδιάφορη βόλτα από BMW (X3) και για πλάκα Toyoya (RAV4), άλλα ήταν για μένα και τα 2 άθλια (σόρρυ, αλλά η προπέλα δεν είχε καμία επίδραση επάνω μου...θα μου κάνετε ευθανασία τώρα; )...

                      Κατά τύχη ερχόμενος από την BMW είδα στην βιτρίνα το νέο Santa Fe και είπαμε να το δούμε έτσι για πλάκα κι αυτό...
                      Επειδή έτυχε να το οδηγήσω ΑΜΕΣΑ μετά το Χ3: ήταν απλά μία κατηγορία παραπάνω από το γερμανικό ασχημόπαπο.... το ερωτεύτηκα, με κέρδισε, το πήρα και τώρα το απολαμβάνω σε όλες του τις μορφές (on και offroad) χωρίς να έχω σκοπό μάλιστα να το αλλάξω στο άμεσο μέλλον (σπάνιο για μένα που άλλαζα κάθε 2-3 χρόνια αμάξι).

                      Ότι αφορά την 'Η' (από την οποία περιμένω πμ για να της δώσο τραπεζικό λογαριασμό..εμ τι; τζάμπα τόσο καλά λόγια;):

                      Στα 3 χρόνια μου έκαψε ΜΟΝΟ ένα λαμπάκι πορείας και φυσικά ούτε οι παραμικροί τριγμοί (παρά την ταλαιπωρεία του συχνού offroad), ενώ ο συνεργάτης μου που ταυτόχρονα με μένα έκανε την μ@λακία και πήρε B-Class αστεράτη (καινούργια λέει για να μήν του χαλάει ) έχει βαρεθεί να πηγαινοέρχεται συνεργείο γιατί όλο κάτι δεν δουλέυει καλά...

                      Αυτή την στιγμή χαλβαδιάζω το καινούργιο Murano, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..

                      Αυτά τα ολίγα και παράκληση να βάζετε κάποιοι ολίγον κρασί στα πιστεύω σας...δεν είναι ΟΛΟΙ κολλημένοι με μια προπέλα...πως να το κάνουμε δηλαδή....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        volvozeus last edited by

                        Ο χρήστης webfox έγραψε:
                        Στα 3 χρόνια μου έκαψε ΜΟΝΟ ένα λαμπάκι πορείας και φυσικά ούτε οι **παραμικροί τριγμοί **(παρά την ταλαιπωρεία του συχνού offroad), ενώ ο συνεργάτης μου που ταυτόχρονα με μένα έκανε την μ@λακία και πήρε B-Class αστεράτη (καινούργια λέει για να μήν του χαλάει ) έχει βαρεθεί να πηγαινοέρχεται συνεργείο γιατί όλο κάτι δεν δουλέυει καλά...

                        Εγω παντως την περασμενη βδομαδα στο Santa Fe που μου ετυχε οχι μονο ετριζε το συμπαν (80000 χιλ), αλλα και η συνολικη ποιοτητα κατασκευης του και η κινηση του στο δρομο μονο για γελια θα την χαρακτηριζα....Τωρα ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Καλησπέρα,

                          Τον τίτλο του θέματος τον βλέπετε κύριοι???

                          Σε τι θα βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο η ανούσια αυτή κόντρα σας μεταξύ Hyundai και δεν ξέρω εγώ τι άλλο???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            webfox last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                            ...Σε τι θα βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο η ανούσια αυτή κόντρα σας μεταξύ Hyundai και δεν ξέρω εγώ τι άλλο???

                            Μα αγαπητέ μου ο ενδιαφερόμενος ήδη επέλεξε... ...Εγω παντως την περασμενη βδομαδα στο Santa Fe που μου ετυχε οχι μονο ετριζε το συμπαν (80000 χιλ)

                            Έ ρε τυχερέ...
                            Εσύ είχες την τύχη να οδηγήσεις το σπάνιο ειδικό μοντέλο 'Μαράκα' που βγήκε τιμής ένεκεν στο μουσικό όργανο του έτους 2004...(αυτό που εσύ ο αμούσικος ονομάζεις τριγμούς δεν ήταν παρά η ηθελημένη προσομοίωση νοτιοαμερικάνικης μαράκας από την 'Η' )

                            Προφανώς και αναφέρεσαι στο συνώνυμο προκάτοχο (SM) του νέου μοντέλου (CM) οπότε...
                            (άντε μην αρχίσω να τσαντίζομαι και γω τώρα, έτσι; )

                            Ειρήνη ημήν παίδες και απολαύστε ΟΤΙ και να οδηγείτε...
                            (ακόμα και ένα Innocenti 30κονταετίας μπορεί να προσφέρει ατέλειωτη χαρά στον κάτοχό του...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Το Santa Fe είναι πολύ τίμιο και ΔΕΝ τρίζει. Τουλάχιστον το μοντέλο 2008.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pik last edited by

                                Ο χρήστης webfox έγραψε:

                                ...Σε τι θα βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο η ανούσια αυτή κόντρα σας μεταξύ Hyundai και δεν ξέρω εγώ τι άλλο???

                                ..... στην 'υπέροχη' σχεδιαστική δημιουργία του Mr. Bangle και της παρέας του
                                (Θαρρώ ωρέ ότι με το που βάζουμε τα βαυαρικά οχήματα στο στόμα μας εμείς οι άπιστοι, είναι σαν να σφάζουμε την ιερή αγελάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας...)
                                :

                                δεν σφαζεις κατι...
                                υπεροχη η οχι αυτο εξαρταται...για τον PuntoLord και αλλους που τα σκασαμε ειναι υπεροχη.
                                για αλλους οχι.

                                υποκειμενικα ολα.

                                απο εκει και περα ομως ειδικα σε μορφη 325ι πιστεψε με ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ....
                                ο καθενας ομως ειναι ελευθερος...να κανει οτι θελει...

                                και αν θες να μαθεις την αποψη μου τοτε ΝΑΙ μια 3αρα με εξακυλινδρο 3λιτρο μοτερ για μενα ειναι κατι το ιερο.

                                οπως ομως εχω ξαναπει το να μιλω εγω για BMW ειναι σαν να μιλα ενα μικρο παιδι για Kinder Σοκολατα.
                                συνηθως ομως τα μικρα παιδακια ξερουν τι πραγματικα θελουν και δεν κανουν λαθη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Καλορίζικο και καλοτάξιδο . Καταπληκτικό αυτοκίνητο . Ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη , ανετο για ταξίδια , ποιότητα που δεν χρήζει σχολιασμό , εξαιρετική εμφάνιση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    106_4_ever last edited by

                                    1. o ανθρωπος πηρε αυτοκινητο και το τοπικ εμεινε ετσι !!! αρα κανουμε χαβαλε και πειραζόμαστε
                                    2. ρε παιδια μην τρελαθουμε τωρα παρα πολυ καλα αυτοκίνητα τα hyundai ειλικρινά τα εμπιστεύομαι αλλα αλλο bmw ....μιλαμε γα εναν κατασκευαστη που βρισκεται μεσα στην δεκαδα των top

                                    ασχετο καποτε πηγαινα ενα ταξιδακι και ενας δρομος ειχε στροφιλικια με δυο λωριδες επειδη πηγαινω συχνα το παταω το 106 μου στις στροφες λοιπον μπροστα ηταν το καινουργιο santa fe !!! και παιζαμε κοντριτσα στις στροφες!!! το ποσο κλισεις ειχε εβλεπες τις αναρτησεις να τερματιζουν απο πισω, και τι αγωνα εκανε να το κρατησει ο οδηγος του δεν λεγεται στο τελος επειδη βαρεθηκα με μια γκαζια πανω στην στροφη ετσι απλα τον περασα και αυτος παλευε να με ακολουθησει και μετα χαθηκα!!! τωρα εγινε παλι το ιδιο μια αλλη φορα με μια x3....με αυτην παραδεχομαι επρεπε να προσπαθησω πιο πολυ και να συγκεντρωθώ για να την περασω στις στροφες!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dpets last edited by

                                      Σας ευχαριστω όλους για τις υποδείξεις και τα σχόλια σας. Αν οι administrators θεωρούν ότι με τις αντιπαραθέσεις εκτός αντικειμένου, γίνεται παραβίαση των κανόνων λειτουργίας του forum, ας κλείσει το thread. Οταν παραλάβω το αυτοκίνητο θα σας πώ εντυπώσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blugosi last edited by

                                        Τελικά με τις μειώσεις τιμών, που έκατσε η ρουλέττα; Πόσο θα πληρώσεις δηλαδή με την παραλαβή;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grehan last edited by

                                          Αγαπητέ dpets;
                                          Ως κάτοχος εδώ και 3,5 μήνες ενός IS 250 Sport, πρέπει να σου πω ότι χαίρομαι για την επιλογή σου, για την οποία, αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία, δεν θα μετανοιώσεις.

                                          Έχω ήδη κάνει 11.000 χλμ (λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολύ, κυρίως εθνική) και είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτ/το... εξαιρετική κύλιση, πολύ στιβαρό, υπερεπαρκείς επιδόσεις (δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ποιός το θέλει αυτό??, το αυτ/το κινείται πολύ σβέλτα και με kick down στο γκάζι επιταχύνει πολύ γρήγορα και πολύ προοδευτικά), αθόρυβη λειτουργία κινητήρα (σε χαμηλές στροφές νομίζεις ότι είναι υβριδικό), πολύ καλή κατανάλωση -στην πράξη 10,5-11l. με οχι ελαφρύ πόδι...- τί άλλο να πω??

                                          Το αυτ/το το επέλεξα μετά από πολύ προσεκτική έρευνα αγοράς και μέσα από διαφορετικού τύπου οχήματα (bmw 3 coupe 320/325, A5, Mazda CX-7). Έκανα σε όλα test drive (2 στο IS, 3 στο mazda) και η επιλογή ήρθε αβίαστα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο και το καταπληκτικό customer approach της Lexus (αντιπροσωπεία Βουλιαγμένης), όπου με μεταχειρίσθηκαν σαν βασιλιά -και όχι με γλείψιμο αλλά με γνήσια ευγένεια.

                                          Το θέμα της μεταπώλησης με απασχόλησε, αλλά δεν μπορώ να αγοράσω αυτ/το με βασικό κριτήριο πώς θα το μεταπωλήσω.

                                          Καλά από άποψη design, αν και καθαρά υποκειμενικό το θέμα, νομίζω ότι το IS 250 είναι από τα ομορφώτερα sport sedans -και χωρίς να κράζει...

                                          Το αυτ/το έχει κάποια μειονεκτήματα: σχετικά μικρό πορτ-μπαγκάζ, γενικά στενότητα χώρων στην καμπίνα αλλά αυτά είναι, για μένα, δευτερεύοντα.

                                          Το αυτ/το κιβώτιο είναι dream -ελπίζω να το πήρες με αυτ/το- και γενικά η οδήγηση είναι απόλαυση και παιχνίδι μαζί -κάνω 4ωρο ταξίδι και νομίζω ότι έχω οδηγήσει μισή ώρα...!!

                                          All in all, εξαιρετική, ψαγμένη επιλογή, δεν θα το μετανοιώσεις - ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 6 / 6
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr