Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    grehan

    @grehan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    grehan Unfollow Follow

    Latest posts made by grehan

    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης stevevo21 έγραψε:
      Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.

      Πες μας τελικώς αν έκανες td και πώς σου φάνηκε. Έχω παραγγείλει το δικό μου, από leaseplan επίσης, και το περιμένω σε αναμμένα κάρβουνα, αλλά με ενδιαφέρει η άποψη άλλων. Έκανα 3 tds (!), αλλά ήταν τόσο μικρά, ούτε 10 λεπτά, που δεν πρόλαβα να εντοπίσω κάτι πραγματικά ενοχλητικό. Το αυτοκίνητο, πάντως, θέλει διαφορετικό τρόπο οδήγησης, μην το συγκρίνεις με το πυραυλακι που έχεις.

      Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: Saab Forum

      Φίλε Trojan,
      Το ποσό των Euro 650 για το service των 40.000 χλμ. δεν μου κάνει εντύπωση.
      Είχα από 4/2004 μέχρι 11/2009 το 9-3 1.8 και θυμάμαι ότι όποτε πήγαινα για μεγάλο service, το πορτοφόλι έπρεπε να ήταν φουσκωμένο... 'Οταν έφευγα, ξεφούσκωνε...

      Για τον ιμάντα, μπορώ να σου επιβεβαιώνω ότι εμένα μου τον άλλαζαν κάθε 40.000 χλμ. Αυτό ισχύει, μου είπαν τότε, για τον συγκεκριμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα της Opel. Μπορεί εν τω μεταξύ η σχετική οδηγία να άλλαξε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SAAB

      Αγαπητέ aggelos_35,
      'Ημουν κάτοχος ενός Saab 9-3 για περ. 5 χρόνια, μοντέλο 2004, αλλά ήταν το ατμοσφαιρικό με τα 122 αλογάκια. Από άποψη μηχανής επομένως, δεν έχω να συνεισφέρω κάτι.
      Μπορώ όμως να αναφέρω 2-3 πραγματάκια σχετικά με την όλη εμπειρία ownership ενός Saab:
      Έκανα 170.000 χλμ. -τα περισσότερα σε εθνική- και δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό πρόβλημα. Από τα 150.000 και μετά βέβαια έκαιγε λίγο λαδάκι -ήταν όμως κινητήρας της Opel και όχι Saab.
      Το εσωτερικό του οχήματος παρήγαγε ενίοτε τριγμούς, αλλά όχι σε πολύ ενοχλητικό βαθμό. Είχα όμως μερικά σημεία στα οποία ξέβαφε...
      Οδηγικά, ως προς τη συμπεριφορά και στιβαρότητα, έμεινα ευχαριστημένος.
      Service: από τα ακριβά, κυρίως στα ανταλλακτικά και όχι στην εργασία.

      Γενικά, εγώ έμεινα ευχαριστημένος, μετάνοιωσα που δεν πήρα κινητήρα turbo -αυτόν με τα 192 άλογα που εφερε παλαιώτερα το δίλιτρο 9-5, τον ξέρω, γιατό το είχαμε στην οικογένεια, είναιπολύ δυνατός και πολύ ροπάτος.

      Σαν design, θεωρώ το συγκεκριμένο 9-3 από τα ομορφώτερα sedan.

      Οδήγησέ το, τσέκαρε το ζήτημα των τριγμών και καλή επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: μεταχειρισμένο volvo S40 vs saab 9-3 vs audi A4 1.8t (2005)

      Φίλε jmk;
      Ενδιαφέρουσα συγκυρία το ότι είχα στην κατοχή μου ένα 93 1.8, μοντέλο 2004, για 4 χρόνια αλλά μπόρώ να πω και 2 πράγματα για το S40, διότι έχουμε στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα V50 που είναι η station εκδοχή του s40.

      Λοιπόν για το 93; πρέπει να πω ότι ήταν ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο. Ποιότητα κατασκευής καλή με κάποια φάουλ (φθορά στα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και γενικά παραγωγή ακαθόριστων τριγμών σε κίνηση πάνω σε ανώμαλο οδόστρωμα. Επιδόσεις κινητήρα, ΟΚ δεν το λες ταχύ, ούτε καν ευκίνητο, αλλά δεν με πρόδωσε ποτέ -και, με το συμπαθειο, το έσκισα γιατί, λόγω επαγγέλματος, έκανα 170.000 χλμ σε 4 χρόνια, κυρίως σε εθνικές. Ο κινητήρας, βεβαίως, (της ΟΠΕΛ) άρχισε να καίει λάδια περίπου από τα 140.000 χλμ... Λάβε το αυτό υπόψη σου.
      Οδική συμπεριφορά; απολύτως προβλέψιμη, ποτέ δεν με προβλημάτισε.
      Κόστος services; υψηλό και το κακό είναι ότι δεν έχεις επιλογές (αν το πας σε εξουσιοδοτημένο), ΒΑΚΑΡ και μόνο ΒΑΚΑΡ.
      Το τρέχον facelift είναι σχεδόν 2 χρόνια στους δρόμους, οπότε το εξ ολοκλήρου νέο 93 δεν θα αργήσει να βγει -δεν ξέρω βεβαίως τί σχεδιασμούς έχει η saab, δεδομένου της αβεβαιότητας με το νέο ιδοκτησιακό της καθεστώς.

      Για το v50 έχω να πω πολύ καλά λόγια: το οδήγησα επανειλημμένως ΚΑΙ σε ταξίδια και μου φάνηκε καλύτερο από το 93, τόσο από την άποψη οδικής συμπεριφοράς, επιδόσεων κινητήρα αλλά και ποιότητας εσωτερικού. Λίγο 'σπαρτιάτικο' το εσωτερικό, αλλά αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά. Κόστος services; νομίζω στα ίδια επίπεδα με το 93.

      Ανάμεσα στα 2, θα επέλεγα το S40. Με το A4 περιπλέκεις την επιλογή, αν και, σε γενικές γραμμές, είμαι εναντίον της 'αγίας τριάδας'...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      @cruiser
      Συμφωνώ και προσυπογράφω, η ιστορία της Lexus σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές είναι, συγκριτικά, πολύ μικρότερη, επομένως η σύγκριση είναι ίσως λίγο άδικη για τους τελευταίους. Προσωπικά πάντως δεν μιλούσα για υβριδικό αυτ/το. Ο τρόπος που με αντιμετώπισαν σαν υποψήφιο αγοραστή δεν είχε καμία σχέση με αυτόν από mb, bmw αλλά και audi (karenta). Αρκεί να ανφέρω:
      σε αντ/πείες mb αλλά και bmw υπήρχε μία αντιμετώπιση μεταξύ αλλαζονείας και ψιλοαδιαφορίας;
      στην karenta μου ακύρωσαν 2 φορές κανονισμένο test drive, μου υποσχέθηκαν, τη 2η φορά, ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά φυσικά δεν πήραν τηλ. ποτέ. Ούτε και εγώ βέβαια τους ξαναπήρα...

      Όπως και να έχει, τα υβριδικά της Lexus κυκλοφορούν πλέον αρκετά χρόνια και, αν είχαν προκύψει θέματα με τις μπαταρίες, νομίζω θα είχε γίνει γνωστό -και εδώ και εκτός Ελλάδας.

      Πολύ σωστά το είπε και ο Everville για το τί πρέπει να περιμένει κανείς, να το θεωρεί δηλ. δεδομένο, αγοράζοντας ένα ακριβό αυτ/το. Ή μάλλον ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο -ο σεβασμός η άψογη εξυπηρέτηση είναι -ή τουλ. πρέπει να είναι- αυτονόητα, ανεξάρτητα από το πόσο κοστίζει το αυτ/το που αγοράζεις. Προβλήματα μπορεί πάντα να σου κάτσουν, το ζήτημα είναι τί αντιμετώπιση έχεις και πώς το διαχειρίζονται το πρόβλημά σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      @aakris
      Αγαπητέ aakris μπορώ να φανταστώ την απογοήτευσή σου -δεν μπορώ βεβαίως να την καταλάβω, γιατί δεν μου έχει τύχει τέτοιο πράγμα. Όταν κάποιος δαπάνά ένα σοβαρό ποσό για την αγορά αυτ/του, δεν περιμένει τίποτα λιγότερο από τελειότητα και απόλυτη αξιοπιστία από αυτό αλλά και αντίστοιχη αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία, σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα.

      Σέβομαι απολύτως τους premium γερμανούς κατασκευαστές (mb, bmw) για τα αυτ/τα που κατασκευάζουν, αλλά νομίζω ότι την κορυφαία αξιοπιστία σε τέτοιας κλάσης οχήματα μπορείς να τη βρεις μόνο σε κατασκευαστές όπως η Lexus. Οι έρευνες της J.D. Powers τα τελευταία χρόνια αποτυπώνουν αυτή την εικόνα.

      Αυτό που καθιστά την προτίμηση σε brands όπως η Lexus και η Infiniti ακόμα περισσότερο προφανή όμως είναι και η αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει κανείς από την αντιπροσωπεία ,σε σχέση με αυτήν από τους αντ/πους mb και bmw. Προσωπικά έχω εμπειρία μόνο από τη Lexus και ο τρόπος προσέγγισης/μεταχείρισής μου από την αντ/πεία, προ αλλά κυρίως μετά την αγορά του αυτ/του, δικαιώνει την επιλογή μου 100% -μέχρι σήμερα τουλάχιστον, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί σου ξημερώνει... Μπόρεσα να συγκρίνω και να κρίνω στη φάση προ αγοράς και η διαφορά είναι προφανής.

      Καλά κάνεις και δημοσιοποιείς την ιστορία μήπως και ευαισθητοποιηθεί κανείς στον αντ/πο της mb αλλά και για να γίνουμε εμείς περισσότερο υποψιασμένοι... Σου εύχομαι να δοθεί η λύση που σε ικανοποιεί, αν και το ξενέρωμα με όλα αυτά τα προβλήματα δύσκολα φεύγει...

      Lexus και πάλι Lexus...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • RE: BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance

      Αγαπητέ dpets;
      Ως κάτοχος εδώ και 3,5 μήνες ενός IS 250 Sport, πρέπει να σου πω ότι χαίρομαι για την επιλογή σου, για την οποία, αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία, δεν θα μετανοιώσεις.

      Έχω ήδη κάνει 11.000 χλμ (λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολύ, κυρίως εθνική) και είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτ/το... εξαιρετική κύλιση, πολύ στιβαρό, υπερεπαρκείς επιδόσεις (δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ποιός το θέλει αυτό??, το αυτ/το κινείται πολύ σβέλτα και με kick down στο γκάζι επιταχύνει πολύ γρήγορα και πολύ προοδευτικά), αθόρυβη λειτουργία κινητήρα (σε χαμηλές στροφές νομίζεις ότι είναι υβριδικό), πολύ καλή κατανάλωση -στην πράξη 10,5-11l. με οχι ελαφρύ πόδι...- τί άλλο να πω??

      Το αυτ/το το επέλεξα μετά από πολύ προσεκτική έρευνα αγοράς και μέσα από διαφορετικού τύπου οχήματα (bmw 3 coupe 320/325, A5, Mazda CX-7). Έκανα σε όλα test drive (2 στο IS, 3 στο mazda) και η επιλογή ήρθε αβίαστα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο και το καταπληκτικό customer approach της Lexus (αντιπροσωπεία Βουλιαγμένης), όπου με μεταχειρίσθηκαν σαν βασιλιά -και όχι με γλείψιμο αλλά με γνήσια ευγένεια.

      Το θέμα της μεταπώλησης με απασχόλησε, αλλά δεν μπορώ να αγοράσω αυτ/το με βασικό κριτήριο πώς θα το μεταπωλήσω.

      Καλά από άποψη design, αν και καθαρά υποκειμενικό το θέμα, νομίζω ότι το IS 250 είναι από τα ομορφώτερα sport sedans -και χωρίς να κράζει...

      Το αυτ/το έχει κάποια μειονεκτήματα: σχετικά μικρό πορτ-μπαγκάζ, γενικά στενότητα χώρων στην καμπίνα αλλά αυτά είναι, για μένα, δευτερεύοντα.

      Το αυτ/το κιβώτιο είναι dream -ελπίζω να το πήρες με αυτ/το- και γενικά η οδήγηση είναι απόλαυση και παιχνίδι μαζί -κάνω 4ωρο ταξίδι και νομίζω ότι έχω οδηγήσει μισή ώρα...!!

      All in all, εξαιρετική, ψαγμένη επιλογή, δεν θα το μετανοιώσεις - ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grehan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr