Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    aakris

    @aakris

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    aakris Unfollow Follow

    Latest posts made by aakris

    • RE: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      Ο χρήστης cpp έγραψε:
      Δικές μου παρατηρήσεις......
      -To ML (καλώς ή κακώς) κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και ποιοτικά δεν είναι συγκρίσιμο με τα λοιπά μοντέλα Στουτγκάρδης

      -Όταν βγήκε (δεν θυμαμαι) 2004 - 2005 τα πρώτα μοντέλα είναι σίγουρο ότι θα έχουν προβλήματα, τα οποία αν είναι σοβαροί, τα λύνουν στα καινούργια και έτσι το μοντέλο 2009 θα πρέπει να είναι trouble free

      -Προσωπικά, αποφεύγω να αγοράζω φρεσκα μοντέλα αλλά προσπαθώ για δοκιμασμενα στο χρόνο μοντέλα ή ακόμα και απερχόμενα με σκοπό να σώσω λίγα λεφτά (τα οποία βέββαια τα χάνω σε αξια μεταπώλησης άμεσα μόλις βγει το καινούργιο)

      -έχω ξεκοκαλίσει προηγουμένως τα forum του μοντέλου που με απασχολεί σε βαθμό που καταλήγω αρκετές φορές να λέω είναι όλα είναι σαπάκια και δεν το πάιρνω με τίποτα. Όταν κοίταγα το Land Cruiser και επειδή στην Ευρώπη δεν επαιζε κοίταγα τα forum Lexus Prado USA και LC Αυστραλίας. Εκεί μου τελείωσε ο μύθος για lexus - Toyota και παγκόσμιες πρωτιές! Παράλληλα κοιτώ και αυτό το γερμανικο site με τις καταναλώσεις για να μην βρεθω προ έκπληξης μετά

      • Όσο και να είνα ωμό, το αυτοκίνητο και ας κάνει 90,000 (λόγω φόρων, τελών) είναι ένα υλικό αγαθό με αξία κοντά στα 30Κ όσο κάνει δηλαδή και ένα Beovision ή ένα φουσκωτό, το οποίο είναι μαζική παραγωγή και δέχεται g forces, άρα φθείρεται

      -Αφου ερευνούσα όλα τα recalls και έβλεπα ότι έχουν διορθωθεί ΤΩΡΑ που παλιώνει θα αγόραζα μια καινούργια ML και με πλούσιο πλέον δωρεάν εξοπλισμό που κάποιοι χρυσοπλήρωσαν στα καινούργια τοτε μοντέλα

      -Αυτόν τον καραγκιοζάκο στα κεντρικά της Merc θα τον έκαναα να χάσει τον ύπνο του

      -Εκτύπωνε τα recalls και τα TSB και να πηγαίνεις με αυτά στο συνεργείο (το ότι η εταιρεία βγάζει TSB είναι σημαντικό γιατί κάτι άλλα σαπάκια σε αφήνουν στην τύχη σου)
      http://www.allworldauto.com/tsbs/merced ... 113-1.html

      πχ δες εδώ τα tail lights
      http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 85063.html

      δες εδώ την αεράναρτηση
      http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 34527.html

      δες εδώ για το τιμόνι
      http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 87982.html

      εφόσον τα αναγνωρίζει παγκοσμίως δεν μπορεί εσένα να σε αφηνει ξεκρέμαστο

      Φίλε cpp
      συμφωνώ σε όλα όσα λες, βέβαια άλλο είναι να αγοράζεις ένα ολοκαίνουριο μοντέλο και άλλο μέτα απο 3 χρόνια. Το θέμα είναι οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα στα αυτοκίνητα που έβγαζαν κάποτε, για μείωση του κόστους και για να το αλλάζεις στα 3-4 χρόνια. Όπως άλλωστε έχει πέσει και η ποιότητα των υπηρεσιών ,σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επαγγέλματα ,στις μέρες που ζούμε. Επαγγελματισμό , σοβαρότητα, και υπευθυνότητα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρείς. Αυτοσκοπός των επαγγελματιών είναι το έυκολο και το γρήγορο χρήμα (ανέντιμο κέρδος) και βλέπουμε την κατάληξη ποια είναι. Να πληρώνουν οι κυβερνήσεις (δηλαδή εγώ κι εσύ) τα σπασμένα σε τράπεζες και αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην χάσουν τη δουλειά τους ποιοι? οι υπάλληλοι που με ταλεπορούν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      aakris
    • RE: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      Ο χρήστης criuser έγραψε:
      Αγαπητέ φίλε θα σε παρηγορήσει το γεγονός ότι δεν είσαι μόνος σου . Η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμμένου αυτοκινήτου είναι προβληματική , αλλά αν τη συγκρίνεις με τα λεφτά που κάνει είναι απλά κακή . Οσο αφορά την after sales υποστήριξη , αυτή είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ . Το δικό μου , συνομήλικο με το δικό σου , άρχισε να κοπανάει και να τρίζει από το πρώτο εξάμηνο και η κατάσταση χειροτέρευε συνέχεια . Το πρόβλημα με τα πίσω φώτα , το είχα και εγώ , οι λάμπες δεν είναι καμμένες απλά έχουν βάλει λάθος συνδυασμό υλικών και γίνεται ηλεκτρόλυση . Το πρόβλημα λύνεται με αντικατάσταση όλου του γκρούπ των πίσω φώτων με νέα που έχουν άλλα υλικά . Γενικά το σέρβις είναι της πλάκας , ψιλοβλάβες που έβγαλε τις προσδιόριζα εγώ και δεν τις διορθώνανε με την πρώτη , αλλά ο στόχος τους ήταν να περάσουν τα δύο χρόνια και το αμάξι να βγεί εκτός εγγύησης . Μιλώντας με ανθρώπους του χώρου , μου είπαν ότι η συγκεκριμμένη τακτική αποδίδει και ότι αν τους πείς γιά κάτι μετά τα δύο χρόνια , απλά μιλάς σε τοίχο . Ασε αυτή η ιστορία με τα σέρβις που δεν ξέρεις το πρόγραμμα συντήρησης , γιατί λέει τους ενημερώνει το αμάξι , τί χρειάζεται , απλά εσύ το μαθαίνεις με το λογαριασμό . Βέβαια άλλοι γνωστοί που τα είχαν αγοράσει τα αυτοκίνητα , έλεγαν ότι δεν τους έβγαλε τίποτα . αλλά όταν τους ζόριζες άρχιζαν να ψελλίζουν κάτι λίγα . Γενικά πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να αγαπάμε τα λεφτουδάκια μας και να τους κράζουμε όταν μας κοροιδεύουν , αλλά πολλοί φοβούνται ότι αν πούνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τους χαβαλεδοπρίμιουμ , οι άλλοι θα τους περάσουν γιά κορόιδια , θα αντιμετωπίσουν χαιρεκακία από τους γύρω τους και πιθανότατα και δυσκολία στην μεταπώληση του αυτοκινήτου τους . Σιγά - σιγά πάντως είδικά από όσους τα έχουν με ενοικίαση χωρίς εξαγορά είναι καλό να αρχίσουν να ακούγονται κάποιες αλήθειες , μήπως και έρθουν τα πράγματα στα ίσια τους . Οσο γιά τους λέξους να δούμε τι θα γίνει όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου γιά τις μπαταρίες.

      αγαπητέ criuser
      Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις κι εσύ. Στη συγκεκριμένη εταιρέια απλά δεν υπάρχει after sale service (μάλλον και στις υπόλοιπες απ'οτι υποψιάζομαι). Μόλις πήρα το αμάξι ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Eλλάς μου έστειλε μια επιστολή που έσταζε απ΄τα σάλια και τώρα ούτε στο τηλέφωνο ούτε αυτοπροσώπως μου επιτρέπεται να επικοινωνήσω μαζί του. Όσο τα αμάξια είναι στην 2ετή εγγύηση ότι χαλάει, απλά αλλάζεται. Το τι χαλάει όμως ,στα καινούρια μοντέλα, δεν το ξέρουν οι μηχανικοί και αρχίζουν να κάνουν το αμάξι σου συναρμολογούμενο μέχρι να το βρούν. Προσωπικά σε 3 βλάβες απο το δικό μου έκαναν λάθος διάγνωση την πρώτη φορα!. Τι να το κάνω που είναι στην εγγύηση και δεν πλήρώνω? Το αμάξι που αποσυναρμολογέιται χωρίς λόγο, μόνο εγώ το πονάω. Έχουν κάτι παιδάκια που το μόνο που κάνουν είναι βίδωμα-ξεβίδωμα και οι μηχανικοί απορώ γιατί υπάρχουν αφού δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο απο οτι λέει το κομπιούτερ απο το εργοστάσιο (το οποίο δεν μπορεί να τα λέει και όλα).
      Το τραγικό όμως είναι η ομηρία που μας έχουν οι αντιπρόσωπίες με τα πανάκριβα σέρβις, με το οτι δεν δίνουν ανταλλακτικά σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με το οτι πρέπει να προγραμματίσουν τον εγκέφαλο γιατι αλλιώς δεν θα λειτουργήσει. Αν τολμήσεις να λιποτακτίσεις ή μιλήσεις , θα σε στείλουν με ευχαρίστηση στο τρελλάδικο.
      Ακούστε τώρα τα καινούρια.
      Όταν εξέφρασα την άρνηση μου να πληρώσω 3.000€ για το διαφορικό, στο ερώτημα μου αν μπορούν να μου τοποθετήσουν μεταχειρισμένο , μου απάντησαν οτι γίνεται. Βρήκα λοιπόν έναν έμπορο απο Θεσσαλονίκη με ανταλλακτικά και με ρώτησε τι Βήμα έιναι το διαφορικό που θέλω ώστε να ταιριάζει με τα άλλα δυο. Ρωτάω τον υπεύθυνο του Ισμαϊλου ,κο Πετρή και μου απαντάει οτι δεν υπάρχει το βήμα, παρα μόνο ο κωδικός του ανταλλακτικού που τον βρήκε μέσα στο κομπιούτερ. Τον στέλνω με φαξ στη Θεσσαλονίκη και την άλλη μέρα παραλαμβάνω το διαφορικό. Κλέινω ραντεβου σήμερα για την τοποθέτηση και ενα σέρβις χιλ. που έπρεπε να γίνει. Τελικά το διαφορικό δεν κάνει γιατί δεν ταιριάζει το βήμα !(χαρά αυτοί...) Μου έιπαν οτι ενώ έπρεπε να το γράφει επάνω στο ανταλλακτικό και στο δικό μου και στο ξένο , δεν το έγραφε. Παρ'ολα αυτά το τοποθετήσανε χωρίς να ξέρουν αν κάνει... Πηγαίνω στο κομπιούτερ με τον μηχανικό, του λέω να πατήσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ανταλλακτικό και οπως ήταν φυσικό εμφανίζεται πεντακάθαρα το βήμα!! '1/3,90'. Στην ερώτηση μου στον κο Πετρή ,γιατί δεν μου το είπε οταν το ζήτησα, ακούστε απάντηση :'..γιατί αν δεν είναι αυτό σωστό θα του μετέφερα την ευθύνη' Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μην είναι σωστό αυτό που δίνει το εργοστάσιο??? Με λίγα λόγια επίτηδες δεν μου έδωσε το Βήμα για να ταλαιπωρηθώ και αυτοί να πληρωθούν διπλά γιατί πρέπει να μπεί άλλο. Αλλά δεν ξέρουν τι τους περιμένει.. Αναμένετε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      aakris
    • Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
      Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
      Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
      Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
      42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
      51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
      54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
      57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
      58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
      59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
      62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
      63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
      65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
      70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
      80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
      81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
      87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
      89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
      90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
      90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
      92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
      100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
      139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
      140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
      149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
      154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
      155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
      155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
      159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
      160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.

      Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
      Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€

      Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :

      ‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’

      Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
      Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
      Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
      Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
      Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
      Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
      Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
      Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
      Τα συμπεράσματα δικά σας.
      Π.Α.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      aakris
    • RE: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?

      Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
      Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
      Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
      Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
      42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
      51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
      54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
      57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
      58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
      59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
      62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
      63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
      65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
      70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
      80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
      81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
      87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
      89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
      90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
      90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
      92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
      100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
      139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
      140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
      149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
      154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
      155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
      155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
      159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
      160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.

      Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
      Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€

      Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :

      ‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’

      Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
      Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
      Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
      Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
      Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
      Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
      Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
      Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
      Τα συμπεράσματα δικά σας.
      Π.Α.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      aakris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr