Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.
Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€
Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :
‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’
Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Π.Α.