-
Στην αμερική τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι το ακριβό και γκλαμουράτο πράμα, δείγμα κοινωνικού status. Στην Ευρώπη που τα αμερικάνικα δεν είναι τόσο φτηνά ξαφνικά βλέπουν ότι μπορούν με τα ίδια λεφτά κι αυτοί να εκτονώσουν τα συμπλέγματά τους αγοράζοντας BMW! Επίσης θεωρώ πολύ πιθανό το στήσιμο των ιαπωνικών αυτοκινήτων για την αμερική να είναι κατάλληλα στημένο δηλαδή σαν βάρκα ενώ τα ευρωπαϊκά ακόμα και στην αμερική δεν είναι τόσο βάρκες. Έτσι δεν μπαίνουν στον κόπο να δούν τα όχι τόσο φτηνά και ακατάλληλα για ευρωπαϊκούς δρόμους αμερικάνικα ούτε τα ιαπωνικά που νομίζουν ότι τα ξέρουν από την αμερική (αν και δεν είναι τα ίδια) οπότε... BMW!
Επίσης συμφωνώ ότι στην ευρώπη το pedigree της μάρκας βαραίνει αρκετά και αυτό είναι βασικός παράγοντας δυσκολίας για την Lexus. Κάτι που δείχνει να έχει καταφέρει να το ξεπεράσει σε μεγάλο βαθμό (αν και όχι ακόμα στην Ελλάδα) με τα εξαιρετικά και απροβλημάτιστα αυτοκίνητά της. Τώρα που άρχισε να τα κάνει και αισθητικά αποδεκτά (η IS ήταν και παλιά όμορφη και η τωρινή ακόμα ομορφότερη, πλέον όμως και τα πιο μεγάλα δεν είναι στραβομούτσουνα) θα πάει ακόμα καλύτερα. Θεωρώ ότι ο δρόμος της Lexus είναι πια καλά στρωμένος. Έχει χρειαστεί αρκετά χρόνια για να γίνει αποδεκτή τώρα θέλει λίγο ακόμα για να κινηθεί με άνεση και ύφος στα καλά σαλόνια (ή, για την περίπτωσή μας, πάρκινγκ)!Επειδή έχουμε ξεφύγει... ο αρχικά ενδιαφερόμενος σε τι σημείο βρίσκεται; Δοκίμασε και τα δύο για να μας πει τις δικές του εντυπώσεις και εκτιμήσεις;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...Όντως οι γνώσεις σου ώρες-ώρες γίνονται αφοπλιστικές... αλλά επίσης ώρες-ώρες τις χρησιμοποιείς λίγο μονόπλευρα...
Τουτέστιν μπορεί η Auto Union να ήταν 4 διαφορετικές εταιρείες, αλλά οι 2 απο αυτές (Horch - Audi) είχαν ιδρυθεί απο τον ίδιο άνθρωπο... αφού όταν έφυγε κακήν-κακως απο τη μία, έφτιαξε την άλλη... και τελικά βρέθηκαν και οι 2 υπο την ίδια στέγη της AU...
Nαι μεν ήταν λίγο μπερδεμένα τα πράγματα, αλλά όχι τόσο ασύνδετα όσο τα παρουσιάζεις...
Όσο για τον λογότυπο, παρέμεινε ακριβώς ο ίδιος με αυτόν της αρχικής Audi...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 923%29.jpg
Αυτό που άλλαξε ήταν το εταιρικό σήμα, που απο '1' έγινε οι 4 κύκλοι της AU.
Ακόμη και η ερμηνεία που δίνεις στην επαναφορά του ονόματος Audi έναντι αυτού της AU το οποίο εμπεριείχε και αυτό της DKW, είναι η μια πλευρά του νομίσματος, για μένα είναι απλά εξέλιξη της ιστορίας...
Υπο την ίδια οπτική, θα μπορούσε κάποιος να πεί και για την A.L.F.A. (η οποία επίσης είχε 'παγώσει' για 3 χρόνια στον 1οΠΠ) οτι οργανώθηκε μια μελετημένη προσπάθεια να αποτιναχθεί τη ρετσινιά του -αποκλειστικά- στρατιωτικού εξοπλισμού και των σιδηροδρόμων που κατασκεύαζε, απο τη νεοπαγή Alfa του Nicola Romeo, άσχετα αν στην αρχή δεν είχε καν στα πλάνα του την κατασκευή αυτοκινήτων, αλλά το ξανασκέφτηκε επειδή του είχε μείνει στοκ 5ετιας στις αποθήκες...
Αν και είμαι σίγουρος οτι έχεις διαφορετική αποψη, στα δικά μου μάτια οι δύο περιπτώσεις δεν διαφέρουν και πολύ...
Άσε δε που μετά το reunion με την Porsche, οι δεσμοί με το παρελθόν γίνονται ακόμη περισσότεροι...Στο δια ταύτα, τα περι ιστορίας είναι απλά ψυχαναγκαστικό χτίσιμο brand και ντεμέκ συναισθηματισμοί...
Τα αυτοκίνητα κρίνονται ως προϊόν απο το παρόν και το άμεσο παρελθόν τους και γι'αυτό προσπάθειες σαν αυτή της Lexus, που παρουσιάζουν ένα αρτιότατο αποτέλσμα, δεν χρειάζονται 100 ετών λαμαρίνες και pedigree για να σταθούν στο ύψος που τους αναλογεί...Σορρυ για τα off...
-
επειδή είμαι πιτσιρικάς (12 στα 13) και δεν έχω οδηγήσει πολλά αμάξια (βασικά κανένα, άντε καμιά βόλτα με το bmx) λύσε μου μια απορία.. αφού λες ότι τα bmw και merc δεν είναι τα καλύτερα, μπορείς να με διαβεβαιώσεις ότι το santa fe σου είναι καλύτερο από ένα Χ5 ή ένα ΜL?
γιατί αν είναι και θα γλιτώσω καμιά 20k και θα έχω τζάμπα service και θα έχω την τιμή να οδηγάω κάτι καλύτερο από τα παλιοπροβληματικά γερμανικά και δε θα με λένε κομπλεξικό νεοέλληνα... αυτό το H φυσικά μου τι χαλάει μπροστά, σαν κλεμμένο από honda είναι αλλά τι να κάνουμε..
ευχαριστώ
-
Παλαιότερα (επί πρώτης υποτίμησης υπό τον Α. Παπανδρέου) κάποιος είχε συγκρίνει ένα Wartburgh με ένα Porsche 928 και είχε βγάλει -πέραν πάσης αμφιβολίας- μακράν καλύτερο το πρώτο.
Ναι, είναι αληθινό περιστατικό.
Είχε απλά εστιάσει στα σημεία υπεροχής του Wartburg, δηλαδή για τους νεώτερους, τιμή, 4 πόρτες, χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ, ασφάλιστρα, ημιαυτόματο σαζμάν ελεύθερου τροχασμού στάνταρντ (ειρήσθω εν παρόδω με δυνατότητα να αλλάζει ταχύτητες και σαν κανονικό ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ πριν εμφανιστεί το PDK) κ.α. και είχε αναδείξει το ανατολικογερμανικό ανέκδοτο σαν το υπεραυτοκίνητο των eighties. -
Καλημέρα.
@metro: Για τα ελαστικά κατάλαβα ότι αν επέμεινα θα τα αντικαθιστούσαν. Σε μικρότερης αξίας αυτ/το δεν ξέρω αν θα το έκαναν δωρεάν. Δεν έχει αλλά παίρνει ρεζέρβα ανάγκης.
@dstou, εξαιρετικά τεκμηριωμένες οι απόψεις σου σχετικά με τις πωλήσεις της Lexus στην Ευρώπη.
@puntolord:.Νομίζω ότι ο εργασιακός χώρος ή το περιβάλλον κάποιου, δεν είναι αντιπροσωπευτικό για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν γνωρίζω την “ανθρωπογεωγραφία” των πωλήσεων της Lexus στην Αμερική. Επειδή έχουν μανία με τα στατιστικά, είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει ακόμα και σε επίπεδο μοντέλου. Αν έχει κάποιος τέτοια στατιστικά ας μας τα δώσει.
@onyx, σε ορισμένα προϊόντα η Ευρώπη είναι leader και πουλάει: μόδα, στυλ, design, διακοπές, κρασιά, και “ευ ζήν” γενικότερα .Είναι αυτό που περιγράφεις ως γκλαμουρατο και δείγμα κοινωνικού στάτους. Αυτά συμβαίνουν μόνο στην «ευρωπαική» Αμερική. (Έχω πάει και στη …Νεβάδα, και δεν κυκλοφορεί τίποτα ευρωπαικό).
@webfox, τα στερεότυπα της ελληνικής κοινωνίας δεν ξεπέρνιουνται εύκολα. Τα βλέπεις κάθε μέρα. Είναι άλλου είδους συζήτηση αυτή…
Την απόφαση μου την έχω πάρει: IS250. Με κριτήρια κυρίως την διαφοροποίηση από τα συνηθισμένα και την παραδοχή ότι υστερεί σε κάποια σημεία και υπερτερεί σε άλλα. Τελος, - εντελώς υποκειμενικά - μου αρέσει περισσότερο η σχεδίαση του από την sedan 3αρα!
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
Την απόφαση μου την έχω πάρει: IS250. Με κριτήρια κυρίως την διαφοροποίηση από τα συνηθισμένα και την παραδοχή ότι υστερεί σε κάποια σημεία και υπερτερεί σε άλλα. Τελος, - εντελώς υποκειμενικά - μου αρέσει περισσότερο η σχεδίαση του από την sedan 3αρα!Καλοταξιδο και να το ευχαριστηθεις οσο περιμενεις. Αληθεια ποσο κοστισε τελικα?
Οσο για την 'καθολικη' ανωτεροτητα των γερμανικων αυτοκινητων, οπλισου με υπομονη, γιατι θα ακουσεις πολλα ακομα 'γραφικα' στο μελλον. -
Καλοτάξειδο!
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
Καλημέρα.@metro: Για τα ελαστικά κατάλαβα ότι αν επέμεινα θα τα αντικαθιστούσαν. Σε μικρότερης αξίας αυτ/το δεν ξέρω αν θα το έκαναν δωρεάν. Δεν έχει αλλά παίρνει ρεζέρβα ανάγκης.
@dstou, εξαιρετικά τεκμηριωμένες οι απόψεις σου σχετικά με τις πωλήσεις της Lexus στην Ευρώπη.
@puntolord:.Νομίζω ότι ο εργασιακός χώρος ή το περιβάλλον κάποιου, δεν είναι αντιπροσωπευτικό για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν γνωρίζω την “ανθρωπογεωγραφία” των πωλήσεων της Lexus στην Αμερική. Επειδή έχουν μανία με τα στατιστικά, είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει ακόμα και σε επίπεδο μοντέλου. Αν έχει κάποιος τέτοια στατιστικά ας μας τα δώσει.
@onyx, σε ορισμένα προϊόντα η Ευρώπη είναι leader και πουλάει: μόδα, στυλ, design, διακοπές, κρασιά, και “ευ ζήν” γενικότερα .Είναι αυτό που περιγράφεις ως γκλαμουρατο και δείγμα κοινωνικού στάτους. Αυτά συμβαίνουν μόνο στην «ευρωπαική» Αμερική. (Έχω πάει και στη …Νεβάδα, και δεν κυκλοφορεί τίποτα ευρωπαικό).
@webfox, τα στερεότυπα της ελληνικής κοινωνίας δεν ξεπέρνιουνται εύκολα. Τα βλέπεις κάθε μέρα. Είναι άλλου είδους συζήτηση αυτή…
Την απόφαση μου την έχω πάρει: IS250. Με κριτήρια κυρίως την διαφοροποίηση από τα συνηθισμένα και την παραδοχή ότι υστερεί σε κάποια σημεία και υπερτερεί σε άλλα. Τελος, - εντελώς υποκειμενικά - μου αρέσει περισσότερο η σχεδίαση του από την sedan 3αρα!
ΜΠΡΑΒΟ φίλε. Καλοτάξιδο.
-
η σενταν 3αρα σχεδιαστικα κατα την γνωμη μου ειναι πανεμορφη...
αλλα για να το δειξει αυτο θελει καποες πινελιες που ανεβαζουν το κοστος...
xenon/M pack(facelifti)/blackline/ζαντες καλες/νικελενια πλαισια/ νικελενια μασκα...ξερω τι λεω....
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
......@puntolord:.Νομίζω ότι ο εργασιακός χώρος ή το περιβάλλον κάποιου, δεν είναι αντιπροσωπευτικό για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν γνωρίζω την “ανθρωπογεωγραφία” των πωλήσεων της Lexus στην Αμερική. Επειδή έχουν μανία με τα στατιστικά, είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει ακόμα και σε επίπεδο μοντέλου. Αν έχει κάποιος τέτοια στατιστικά ας μας τα δώσει.Τι σχέση έχει το εργασιακό περιβάλλον μου με αυτά που λέω? Εδώ μέσα τους γνώρισα τους Αμερικανούς, όπως θα μπορούσα να τους γνώριζα και σε άλλο μέρος, το θέμα είναι πως είναι μόνιμοι κάτοικοι ΗΠΑ και μοιράστηκαν τις απόψεις τους μαζί μου όσον αφορά τα αυτ/τα που αναφέρω. Όσο για την οικονομική επιφάνειά τους, το ανέφερα διότι είναι από τις μέτριες έως καλά αμειβόμενες ομάδες πληθυσμού (Μ.Ο ετησίων αποδοχών άνω των 150.000$ )
.......
Την απόφαση μου την έχω πάρει: IS250. Με κριτήρια κυρίως την διαφοροποίηση από τα συνηθισμένα και την παραδοχή ότι υστερεί σε κάποια σημεία και υπερτερεί σε άλλα. Τελος, - εντελώς υποκειμενικά - μου αρέσει περισσότερο η σχεδίαση του από την sedan 3αρα!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο αγαπητέ....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
είναι από τις μέτριες έως καλά αμειβόμενες ομάδες πληθυσμού (Μ.Ο ετησίων αποδοχών άνω των 150.000$ )Αυτές οι 'μέτριες' ομάδες πληθυσμού των 150.000+ ετησίως... και τα 370Ζ των 29.900 retail price... κάτι κάνουν στο στομάχι μου...
η σενταν 3αρα σχεδιαστικα κατα την γνωμη μου ειναι πανεμορφη...
αλλα για να το δειξει αυτο θελει καποες πινελιες που ανεβαζουν το κοστος...
xenon/M pack(facelifti)/blackline/ζαντες καλες/νικελενια πλαισια/ νικελενια μασκα...ξερω τι λεω....
Ένα πραγματικά όμορφο σχέδιο, δεν χρειάζεται νικελάκια, ζάντες, xenon, x-packs, για να 'δείξει'...
Νο1 κανόνας του exterior design...@dpets
Με το κάλό να το παραλάβεις! -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
...μπορείς να με διαβεβαιώσεις ότι το santa fe σου είναι καλύτερο από ένα Χ5 ή ένα ΜL?Άκου τι θα κάνεις φίλε μου σάξο:
Θα πεις του μπαμπά σου να σε πάει άτα σε μια αντιπροσωπεία με το 'Η' που εσένα σου θυμίζει Honda αλλά τελικά δεν είναι, και σε μία έκθεση ΜπεΕμβε και θα κάνετε τεστντράιβ από ένα Σάντα και από ένα Χ3 (βλέπεις το αντίστοιχο 'Η' μιας Χ5 ή ML είναι το Veracruz που ακόμα δεν εισάγεται εντώ).
Έτσι έκανα και γω και διάλεξα αναλόγως...πες μας και συ μετά τι θα διάλεγες (βελούδινος V6 με μπόλικα άλογα και εξοπλισμό ή μια κυριολεκτικά ψόφια μαούνα με προπέλα και αναρτήσεις που σου φεύγουν τα σφραγίσματα). Περιμένω αγωνιωδώς την δική σου εκτίμηση.Όσο για το 'Η' μπροστά...
Καταλαβαίνω ότι στους συμμαθητές σου θα μπορείς να κάνεις μεγαλύτερο εφέ με μια Λάμπο ή Φερράρι, αλλά όταν με το καλό μεγαλώσεις και γίνεις αντράκι (και άμα σταθείς τυχερός ώστε να έχεις ανάλογη αυτοπεποίθηση) θα καταλάβεις πως στην ζωή υπάρχουν τόσα άλλα υπέροχα πράγματα που μετράνε από απλά πλαστικά σηματάκια κολλημένα σε ένα καπό...Να' σαι πάντα καλά και να διαβάζεις τα μαθήματά σου, γιατί αλλιώς δεν σε βλέπω ούτε με μεταχειρισμένο Zastava...
Φίλε dpets καλορίζικο κι από μένα η κούκλα και πόσταρε και μπόλικες φωτό να την καμαρώσουμε και μεις.
Και για να ξεκαθαρίσουμε μια και καλή ότι αφορά τα εισαγόμενα εις Ευρώπην οχήματα:
ΟΛΑ τα αμάξια ανεξαρτήτου μάρκας (Lexus, Cadilac, Toyota, κλπ.) που εισάγονται από τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ αντιπροσωπίες στην Ευρώπη περνούν ΟΛΑ από το λογιστικό κέντρο (BLG Logistics Group) στο λιμάνι της Βρέμης, όπου τα αυτοκίνητα αποκτούν ΟΛΑ τα αξεσουάρ που παράγγειλαν οι πελάτες και αλλάζονται αρκετά εξαρτήματα όπως αναρτήσεις, φώτα, κλπ.
(δες και http://www.blg.de/de/blg-logistics/dien ... ikzentren/).H BLG διαθέτει το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ συνεργείο αυτοκινήτων της Ευρώπης όπου χιλιάδες τεχνίτες κάθε μέρα βελτιώνουν τα αμάξια σύμφωνα με το πως παραγγέλθηκαν.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι π.χ. το LEXUS της ΗΠΑ δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το LEXUS που παραλαμβάνει ο Ευρωπαίος από την επίσημη αντιπροσωπία (άλλες αναρτήσεις και άλλο, πιο σφιχτό στήσιμο).
Το ίδιο ισχύει και για τις αμερικάνικες μαούνες που στην Βρέμη αποκτούν το ανάλογο Ευρωπαϊκό στήσιμο...Στην BLG μάλιστα τοποθετούνται και ΟΛΑ τα μαμίσια αξεσουάρ που έχει παραγγείλει ο πελάτης (ζάντες, δέρματα, HiFi, σπόϊλερ, χαμηλώματα, κλπ.).
Πριν λίγο καιρό υπήρχε μία φανταστική παρουσίαση της BLG στην Γερμανική TV, όπου έδειχνε πως ερχόταν τα RAV4 στην βασική τους μορφή από Japan, και οι τεχνίτες ωσάν τα μυρμήγκια και σε ελάχιστο χρόνο άλλαξαν ζάντες, έσκισαν τα υφάσματα και πέρασαν τα δέρματα (σαν γάντι τα φορούσαν στα καθίσματα), τοποθετούσαν το σπόϊλερ πίσω, το Navigation στο ταμπλό και τους σένσορες στους προφυλακτήρες...Μετά φορτωνόταν στα φορτηγά με τα οποία γινόταν η παράδοση στις αντιπροσωπίες TOYOTA της Ευρώπης...
Φυσικά για κάθε εργασία το αυτοκίνητο περνούσε από εξειδικευμένο τμήμα με εξειδικευμένους τεχνίτες και γινόταν μάλιστα σχολαστικός τελικός έλεγχος πριν φορτωθούν τα αμάξια.
Περιττό να πω ότι εκεί επιδιορθώνονται και όλες οι αμυχές που μπορεί να αποκτήσει ένα αμάξι κατά το ταξίδι του (γρατζουνιές, λακκούβες, κλπ.).
Και άντε τώρα εσύ να πιστεύεις ότι παραλαμβάνεις παρθένο αμάξι...Μην νομίζετε λοιπόν ότι τα αυτοκίνητα που παραγγείλατε με αξεσουάρ μαμίσια έρχονται έτσι από το εργοστάσιο...δεν συμφέρει τις εταιρίες.
Εγώ πάντως έφαγα ψυχρολουσία μ' αυτά που είδα και άκουσα, αλλά τελικά είναι όλα μια ιδέα...έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τα αυτοκίνητα κρίνονται ως προϊόν απο το παρόν και το άμεσο παρελθόν τους και γι'αυτό προσπάθειες σαν αυτή της Lexus, που παρουσιάζουν ένα αρτιότατο αποτέλσμα, δεν χρειάζονται 100 ετών λαμαρίνες και pedigree για να σταθούν στο ύψος που τους αναλογεί...
Σορρυ για τα off...
Και εκεί ακριβώς εντοπίζω την παγίδα στην οποία έπεσε η Audi.
Στην ουσία η σημερινή Audi είναι μια μοντέρνα εταιρεία,η οποία μέσα από πολυδαίδαλες διαδικασίες έκανε δειλά δειλά την εμφάνισή της,σχεδόν τριάντα χρόνια μετά τον ουσιαστικό θάνατο της ομώνυμης εταιρείας του Zwickau.Το μεγάλο πρόβλημα στο Ingolstadt ήταν ότι η γέννηση της αυτοκινητιστικής BMW καθώς και του ομίλου Daimler -Βenz είναι κατά σχεδόν μια 20ετία μεταγενέστερη της Audi του Horch.Το λυπηρό γεγονός είναι,πως όταν στα μέσα της δεκαετίας του 80 ένιωσαν σε θέση να απευθυνθούν στο πελατολόγειο της BMW,οι διαφημιστές του Ingolstadt επιδόθηκαν σε έναν αγώνα να αποδώσουν στην φίρμα τους μια διακεκριμένη ιστορία,ώστε το όνομά της να αποκτήσει βάρος αντίστοιχο της BMW ή της ΜΒ,χρησιμοποιώντας πρακτικές που επιβεβαίωνουν το ρητό 'suppresio veri,suggestio falsi' (η καταστολή της αλήθειας συνιστά υποβόσκον ψεύδος).Μάλιστα στην προσπάθεια τους αυτή έφτασαν μια ανάσα από τη δικαστική διαμάχη με την Mercedes Benz,για να καταλήξουν σε εμπορική συμφωνία τελικά,που προέβελεπε ότι η Audi δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει στις διαφημιστικές της καμπάνιες τον όρο 'silberpfeil'.
Η πρακτική αυτή νιώθω ότι όχι μόνο αμαυρώνει σε μεγάλο βαθμό τα τεχνολογικά και οικονομικά επιτεύγματα της Audi....αλλά προσβάλει σε μεγάλο βαθμό και τη νοημοσύνη μου ως καταναλωτή,καθώς δεν μου χρειάζεται η επίκληση του πνεύματος του Rosenmeyer προκειμένου να καταλάβω ότι στη μεσαία κατηγορία τα σημερινά Audi είναι ίσως τα πληρέστερα αυτοκίνητα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Το θέμα της Alfa Romeo φυσικά δεν θα το ανοίξουμε εδώ.Παραλληλισμούς με αυτό της Audi πάντως δεν βλέπω.Tόσο για την ίδια την εταιρεία,όσο και για τους φίλους της δεν τίθεται θέμα συσκότισης ή ωραιοποίησης της ιστορίας της,αφού είναι γνωστό και αποδεκτό ότι η A.L.F.A. δεν γεννήθηκε ως τίποτα παραπάνω από μια ιταλική θυγατρική της γαλλοβρετανικής εταιρείας A.Darracq & Co..To γεγονός δε πως το πρώτο έκθεμα που συναντάς μπαίνοντας στο μουσείο του Arese,ποζάροντας ως προπάτορας της αυτοκινητιστικής παρακαταθήκης του Portello, δεν είναι άλλο από το 8HP.Τίποτα περισσότερο δηλ.από το δικύλιδρο μοντέλο της Darracq.ΥΓ.Καλοτάξιδο το Lexus στο συνάδελφο και συγγνώμη και πάλι για τα off topic.
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
...μπορείς να με διαβεβαιώσεις ότι το santa fe σου είναι καλύτερο από ένα Χ5 ή ένα ΜL?
Άκου τι θα κάνεις φίλε μου σάξο:
Θα πεις του μπαμπά σου να σε πάει άτα σε μια αντιπροσωπεία με το 'Η' που εσένα σου θυμίζει Honda αλλά τελικά δεν είναι, και σε μία έκθεση ΜπεΕμβε και θα κάνετε τεστντράιβ από ένα Σάντα και από ένα Χ3 (βλέπεις το αντίστοιχο 'Η' μιας Χ5 ή ML είναι το Veracruz που ακόμα δεν εισάγεται εντώ).
Έτσι έκανα και γω και διάλεξα αναλόγως...πες μας και συ μετά τι θα διάλεγες (βελούδινος V6 με μπόλικα άλογα και εξοπλισμό ή μια κυριολεκτικά ψόφια μαούνα με προπέλα και αναρτήσεις που σου φεύγουν τα σφραγίσματα). Περιμένω αγωνιωδώς την δική σου εκτίμηση.Όσο για το 'Η' μπροστά...
Καταλαβαίνω ότι στους συμμαθητές σου θα μπορείς να κάνεις μεγαλύτερο εφέ με μια Λάμπο ή Φερράρι, αλλά όταν με το καλό μεγαλώσεις και γίνεις αντράκι (και άμα σταθείς τυχερός ώστε να έχεις ανάλογη αυτοπεποίθηση) θα καταλάβεις πως στην ζωή υπάρχουν τόσα άλλα υπέροχα πράγματα που μετράνε από απλά πλαστικά σηματάκια κολλημένα σε ένα καπό...Να' σαι πάντα καλά και να διαβάζεις τα μαθήματά σου, γιατί αλλιώς δεν σε βλέπω ούτε με μεταχειρισμένο Zastava...
το καταλαβαινω να θεωρεις πιο 'συμφερουσα' αγορα το Χουνται σε σχεση με τα Γερμανικα , αλλα περα απο τον μεγαλυτερο κινητηρα που μπορεις να παρεις αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για κορεατικο??
Ανουσια τα σηματακια και γω μαζι σου, αλλα ειναι πολλα τα λεφτα, οποτε λιγη ποιοτητα και λιγη μουρη στην τελικη δε βλαπτειαληθεια πώς και το προτιμησες εστω και απο κατι αμερικανικο τυπου μαβερικ?
-
@webfox
πες στη hyundai να σε προσλάβει, γιατί αυτά που λες (ότι το Χ3 είναι ψόφια μαούνα με προπέλα) ούτε αυτοί δεν τα πιστεύουν...μα ρε που@@@ μου αφού όλοι στους γερμανούς θέλετε να μοιάσετε, βγάλτε και το ρημάδι το badge για να μη θυμίζει hyundai και να μοιάζει με merc...
hyundai-mercedes genesis
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Άκου φίλε σάξο...
Επειδή μάλλον είσαι ακόμα πιτσιρικάς και ΔΕΝ έχεις αλλάξει πολλά αμάξια στην ζωή σου ώστε να έχεις αρκετές εμπειρίες:
Άκου τι θα κάνεις φίλε μου σάξο:
Θα πεις του μπαμπά σου να σε πάει άτα σε μια αντιπροσωπεία με το 'Η'...
Καταλαβαίνω ότι στους συμμαθητές σου θα μπορείς να κάνεις μεγαλύτερο εφέ με μια Λάμπο ή Φερράρι, αλλά όταν με το καλό μεγαλώσεις και γίνεις αντράκι (και άμα σταθείς τυχερός ώστε να έχεις ανάλογη αυτοπεποίθηση)άκου φίλε εξυπνάκια, το να είσαι πίσω από το τιμόνι ενός δίτονου κορεάτικου τζιπ δε σε κάνει αυτόματα άντρα ούτε καν αντράκι... χαλάρωσε στην πολυθρόνα σου και περιορίσου σε σχόλια επί των αυτοκινητιστικών θεμάτων
-
σαξο μην τα παιρνεις τοσο ....ΚΟΥΛ .....ξερεις τι σημαινει στρεπτικη ακαμψια?????? δες την ακαμψια της 5αρας και του νεου genesis . μην νομιζεις πως τα hyundai εχουν καμια σχεση με τα παλια καρα αλλα και βεβαια δεν εχουν στο στοχαστρο τους εναν κατασκευαστη οπως την bmw η την mercedes
απλα προοδευουν τοσο πολυ που ειλικρινα με τα χρονια εχουν γινει αξιολογα αυτοκινητα που αν βαλεις κατω πολλα πραγματα οπως (μεροκαματο ) τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα με τα H !!! -
προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το Η, αυτοί που το κατασκευάζουν γιατί έχουν εξοστρακίζοντάς το από τη μάσκα?? την ίδια απορία είχαν και οι συντάκτες του MotorTrend στη δοκιμή του genesis... ότι είναι ένα αυτοκίνητο-σταθμός για τη hyundai και παρόλο αυτά αποφάσισαν να το ξεbadgώσουν μη σεβόμενοι την ιστορία τους και θέλοντας να πουλήσουν διαφορετικό προφίλ...
όπως κατάλαβες η διαφωνία μου δεν είναι στο αν η hyundai φτιάχνει καλά αυτοκίνητα (που τα τελευταία χρόνια φτιάχνει όντως), αλλά στο ότι οι εν ελλάδι hyundaisti είναι βασιλικότεροι του καίσαρα.. άλλωστε δε νομίζω κανένας λογικός Κορεάτης CEO να ισχυριζόταν ποτέ ότι φτιάχνουν καλύτερα αυτοκίνητα από bmw-merc...
-
συμγωνω ειδικα αυτοι με τα κουπε τα παιρνουν και σε κοκκινο χρωμα και νομιζουν οτι οδηγουν φεραρι
-
καλα σε βλεπω εγω δημοσιογραφο μετα απο καμια 15 χρονια. για 12 αρης εχεις πολυ καλο γραπτο λογο καλλιτερο απο πολλους απο εμας !!!! σωστος
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
καλα σε βλεπω εγω δημοσιογραφο μετα απο καμια 15 χρονια. για 12 αρης εχεις πολυ καλο γραπτο λογο καλλιτερο απο πολλους απο εμας !!!! σωστος12αρης ...
BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance