Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 325 (4-door) vs LEXUS IS250 Elegance
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    118
    459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpets last edited by

      Εκτός της εμφάνισης που είναι υποκειμενικό, θα ήθελα την γνωμη σας σε

      α.καταλληλότητα για ταξίδια
      β.αξιοπιστία
      γ.κοστος και ποιότητα after sales
      δ.καταναλωση,
      ε.συνολικό value for money

      Αναγνωρίζω ότι και τα δυο αυτοκίνητα έχουν μικρό προβλημα χωρου για τις αναγκες μου (παιδί), και αυτή είναι η μοναδική παραχωρηση που κανω. Χιλιομετρα ανα ετος 10.000, σε εθνική το 80 %.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpets last edited by

        Εκτός της εμφάνισης που είναι υποκειμενικό, θα ήθελα την γνωμη σας σε

        α.καταλληλότητα για ταξίδια
        β.αξιοπιστία
        γ.κοστος και ποιότητα after sales
        δ.καταναλωση,
        ε.συνολικό value for money

        Αναγνωρίζω ότι και τα δυο αυτοκίνητα έχουν μικρό προβλημα χωρου για τις αναγκες μου (παιδί), και αυτή είναι η μοναδική παραχωρηση που κανω. Χιλιομετρα ανα ετος 10.000, σε εθνική το 80 %.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpets last edited by

          Εκτός της εμφάνισης που είναι υποκειμενικό, θα ήθελα την γνωμη σας σε

          α.καταλληλότητα για ταξίδια
          β.αξιοπιστία
          γ.κοστος και ποιότητα after sales
          δ.καταναλωση,
          ε.συνολικό value for money

          Αναγνωρίζω ότι και τα δυο αυτοκίνητα έχουν μικρό προβλημα χωρου για τις αναγκες μου (παιδί), και αυτή είναι η μοναδική παραχωρηση που κανω. Χιλιομετρα ανα ετος 10.000, σε εθνική το 80 %.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aggelosf last edited by

            Η BMW σε κατανάλωση και επιδόσεις υπερτερεί. Από άποψη αξιοπιστίας όμως το lexus είναι καθαρά ,προστά και απ'όσο ξέρω οι αντιπρωσοείες τις τοyota έχουν πολύ καλό after sales. Οδήγησέ τα και δες ποιο θα σου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Και τα 2 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Από εκεί και πέρα είναι υποκειμενικό θέμα και σχετικό με το τι σου αρέσει και τις ανάγκες σου.

              α. Και τα 2 είναι ταξιδιάρικα, η BMW υπερτερεί κατ' εμέ στην λειτουργία του κινητήρα και στο σύστημα διεύθυνσης καθώς και στις επιδόσεις.

              β & γ. Χωρίς να εχω κάποια στοιχεία, πιστεύω ότι η Lexus είναι πιο αξιόπιστη και σίγουρα έχει μεγαλ΄τυερη εγγύηση και πιο καλό after sale. Σε κόστος συντήρησης, για Lexus δεν ξέρω, αλλά η BMW είναι σχετικά οικονομική και εάν κρίνω από την Toyota, η Lexus πρέπει να είναι λιγο πιο ακριβή.

              δ. Πάνω κάτω τα ίδια είναι. Αλλά ακόμα και να έχεις 2 λίτρα/100χλμ διαφορά (υπέρ της BMW), στα 10.000χλμ/χρόνο είναι €200.

              ε. Υποκειμενικό. Αν κοιτάξεις εξοπλισμό σε σχέση με την τιμή, σίγουρα η Lexus. Σαν αυτοκίνητο θεωρώ καλύτερο την BMW, οπότε και πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο τα λεφτά της. Επίσης, στην Lexus κάποια έξτρα πάνε υπό μορφή πακέτου, οπότε π.χ. αν θές φώτα Xenon αναγκαστικά πάς στο μοντέλο Sport (€51.000) ή Luxury (€56.500).

              Επίσης, να σημειώσω τα εξής:

              1. Αφού κοιτάς για 325i, κοίτα και για την 330i. Είναι ίδια κυβικά (και η 325i 3λιτρη είναι), έχει €5.000 πιο ακριβά, αλλά συνολικά είναι ακόμα καλύτερη από την 325i.

              2. Δές και τις προσφορές, γιατι η BMW έχει 20% έκπτωση σε όλα τα ετοιμοπαράδοτα. Αλλά και παραγγελία να κάνεις, μια έκπτωση 8-10% την πετυχαίνεις. Στην Lexus δεν ξέρω τι προσφορές πάιζοουν.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης dpets έγραψε:

                α.καταλληλότητα για ταξίδια
                β.αξιοπιστία
                γ.κοστος και ποιότητα after sales
                δ.καταναλωση,
                ε.συνολικό value for money

                Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο απλά έχοντας κάνει ταξίδι σαν συνοδηγός σε 3άρα και με βάση ότι γράφει ο τύπος τα εξής:

                α) Με μεγάλη βεβαίοτητα λέξους, η 3άρα είναι αρκετά σκληρή στο ταξίδι ίσως λόγω των ρανφλάτ.

                β) Ούτε κουβέντα, λέξους πάλι. Από αυτά που έχω ακούσει από κατόχους μπεμβέ άλλοτε και τώρα ένα όπελ ή ένα φόρντ πρέπει να είναι πιο αξιόπιστο

                γ) Το αφτερ σέηλς της τογιότα είναι γνωστό ότι είναι το καλύτερο στην Ελλλάδα τουλάχιστον. Αν έχει μεταφερθεί και στη λέξους τότε μάλλον λέξους

                δ) Εδώ πρέπει να κερδίζει η μπεμβέ καθώς γενικά τα μοντέλα της καίνε λίγα αναλογικά των προδιαγραφών τους

                ε) Σε τέτοιες κατηγορίες βάλιου φορ μάνευ έχει μόνο το χιουντάι σονάτα

                Προσωπικά θα προτιμούσα την 3άρα γιατί είναι αρκετά πιο σπορτίφ και η συγκεκριμένη γενιά λέξους είναι άσκημούτσικη (όχι ότι η 3άρα είναι τόσο όμορφη η σε κλας...) και χωρίς σπορτίφ στοιχεία. Ωστόσο εάν κάποιον δεν ενδιαφέρει η σπορτίφ αίσθηση τότε ασυζητητί λέξους. Αριστεύει συστηματικά σε έρευνες αξιοπιστίας, είναι εξκλούσιβ εκτός από πούλ μουρ και καταπίνει χιλιόμετρα...

                Στις προηγούμενες γενιές των μοντέλων απλά δεν θα υπήρχε δίλλημα μιας και το ις200 σπορτ ήταν ο ορισμός του σπορ σεντάν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dpets last edited by

                  Ευχαριστώ για τa σχόλια σας.

                  @ aggelosf:
                  Εχω οδηγήσει το IS όπως και 320. Η συμπεριφορά και των δύο ειναι αριστη για μένα. Φανταζομαι ότι η 325 είναι ακόμη καλυτερη.

                  @fanis75:
                  Σχετικά με τo κόστος του service(επειδή έχω corolla '01), θελει 300€ καθε 2 χρόνια και μια ενδιαμεση , αλλαγή λαδιών (85 € ?). Με επιφυλαξη τα ποσά.Φαναρτζίδικο Toyota απ΄οτι θυμαμαι, εβαψα προφυλακτήρα με 135. Για το IS μου είπαν 400+ το service. Για την 325 τι ισχύει στα εξουσιοδοτημενα;
                  Σχετικα με την κατανάλωση, είναι πολύ σωστή η παρατήρηση σου.
                  Τα φωτα xenon ειναι επίσης extra στην 325. Παντως η BMW δίνει μεγαλυτερη δυνατότητα παραμετροποίησης.
                  Οσο για την 330 ξεφευγω από το budget. Η συγκριση των 325 & IS 200 Dynamic (είναι λαθος το Elegance στον τίτλο) προκύπτει από τα τρέχοντα street price.

                  @travelman:
                  Με τo Μ-πακετο που έχω οδηγήσει 320, ναι είναι σκληρή. Normal αναρτηση μικρη διαφορα , κατα την γνωμη μου.
                  Σχετικά με την αξιοπιστία των BMW δεν έχω ακουσει το παραμικρό για νορμαλ χρήση, και γνωρίζω αρκετους με ΒΜW. Νομίζω μαλλον αναφέρεσαι σε αυτοκίνητα που έχουν γίνει αντικείμενο πειραματισμού. Αυτό θεωρείται κακή χρήση, ετσι μπορείς να καταστρεψεις τα παντα.
                  Οσον αφορά το after sales τα lexus εχουν εγγυηση 6, οδική βοηθεια 6, αυτοκίνητο αντικαταστασης και παραδοση-παραλαβή στο σπίτι σου!

                  Value for money σε τεχνολογικά προχωρημένα προιόντα, μπορείς να έχεις πολύ καλό. Πρέπει να σκεφτείς τις επενδυσεις σε R&D, γραμμές παραγωγής, quality assurance, customer support (δηλαδή το after sales), αφου αφαιρεσεις από την τελική τιμή των δυο συγκεκριμένων αυτ/των καμια 15αριά χιλιαρικα (EET +ΦΠΑ)!.

                  Καποια γενικά σχόλια:Θα οδηγήσω και την 325 και συμφωνώ με όλους μαλλον θα είναι καλυτερη με κριτήριο την οδηγική συμπεριφορά. Αλλά τι πραγμα είναι αυτό ρε παιδιά ...περισσότερες 3-series και c-class βλεπω στο δρόμο παρα Yaris και Atos. Με κατι τεράστιες ζαντες,κατι μπουριά, κατι xenon που στραβώνουν κ.ο.κ. ... και κατι ιδιοκτήτες βράστα κι άστα. Τι να πεί κανείς, και είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα.

                  Με το υποκειμενικό κριτήριο της εμφανισης, θεωρώ συντηρητική την 3. Οδική συμπεριφορά, καταναλωση καυσαερια κερδιζει η 3. To IS παιρνει το αίμα του πισω στο διδυμο αξιοπιστια-after sales.Δυσκολη η καταταξη όσον αφορα την δυνατότητα ταξιδιού. Ισοπαλια;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                    Επίσης, να σημειώσω τα εξής:

                    1. Αφού κοιτάς για 325i, κοίτα και για την 330i. Είναι ίδια κυβικά (και η 325i 3λιτρη είναι), έχει €5.000 πιο ακριβά, αλλά συνολικά είναι ακόμα καλύτερη από την 325i.

                    Τι μαθαινει κανεις βραδυατικα....Και πως τα ξεχωριζεις οταν ο καγκουροιδιοκτητης εχει βγαλει/βαλει τα σηματα?
                    Sorry για το

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      @dpets: Δεν γνωρίζω πόσο έχει το service της 325i, αλλά μπορώ να σου πώ για την 330xi (Ε46, πρηγούμενη γενιά) που έχει ο πατέρας μου. Service θέλει κάθε 20-24.000χλμ, (δλδ. κάθε χρόνο για τον πατέρα μου) μας έχει κοστίσει (3 service) από €280-440, ανάλογα με τα αναλώσιμα που χρειάζονται αλλαγή. Λάδια αλλάζει κάθε 10-12.000χλμ με κόστος €90 (πληρώνει λάδια και φίλτρο). Η νέα 3αρα έχει ακόμα πιο αραιά service, κάθε 30-40.000χλμ. με αντίστοιχο κόστος περίπου.

                      Από θέμα αξιοπιστίας, γενικα η 3αρα δεν έχει παρουσιάσει σημαντικά προβλήματα, αλλά πιστεύω ότι η Lexus είναι πιο αξιόπιστη.

                      Όσο για την τιμή και το budget σου, κάνε μια βόλτα από 2-3 αντιπροσωπείες, γιατί με την προσφορά που πάιζει τώρα εάν βρείς ετοιμοπαράδοτη 325i (ή 330i) θα κερδίσεις €6-8.000, ανάλογα με τον εξοπλισμό.

                      @VolvoZeus: Εδώ και αρκετό καιρό (σχεδόν 2 χρόνια) ο 2.5αρης μπαίνει μόνο στο X3 και στην παλιά Z4 (επίσης και στην 5αρα ώς 523i, αλλά με 177 ίππους, όχι 218), στην 3αρα και στην 5αρα τον έχουν σταματήσει και και όταν βλέπεις 125i, 325i & 525i έχουν τον 3λιτρο κινητήρα, πάλι με 218 ίππους, αλλά καλύτερη ροπή. Οπτικά, διαφορά δεν υπάρχει εξωτερικά, οπότε δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις τα αυτοκίνητα. Η μόνη διαφορά (εάν είσαι παρατηρητικός) είναι τα μεγαλύτερα φρένα της 330i.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tiger last edited by

                        Εξαρταται και απο το στυλ οδηγησης και την ανεση που θες να εχει ενα αυτοκινητο.
                        Και τα δυο ειναι πολυ καλα παντως,προσωπικα προτιμησα την BMW οταν ημουνα σε παρομοια φαση,τοτε εβγαινε με 2.500cc

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          BMW 330 -----
                          το lexus μου αρέσει, αλλά από μεταπώληση πως πάει ? Σίγουρα με το lexus ξεχωρίζεις περισσότερο μιας και δεν κυκλοφορούν πολλά, μα και πάλι πιστεύω ότι τεχνολογικά έχει μείνει περισσότερο πίσω (χρόνια στην αγορά) από την BMW. Στα λ7 που είσαι κάνε κι ένα test drive το S40/V50 Sum T5, αφού αντέχεις τα 2.500cc.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cpp last edited by

                            Μεταξύ των δυο BMW χαλαρά.

                            Ένα πράγμα που με ενοχλεί είναι οταν ακούω για το χιλιοειπωμένο 'AFTER SALES' της LEXUS. Δεν ξέρω αν στέλνει γερανό με δερμάτινα καθίσματα και γυμνόστηθες άμα μείνεις στο δρόμο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική να αγοράσω lexus στην Ελλάδα όπου υπάρχουν τρια μαγαζιά στην Αθήνα και ένα στην Θεσ/νίκη.
                            Κάνεις την εκδορμή σου ρε αδερφε στα Γιαννενα, στην Πάτρα, στον Βόλο και να μην υπάρχει ένα διαγνωστικό αν σου ανάψει μια ένδειξη, ένα καθρέπτης ή κάτι απλό που μπορεί να υπάρχει σε οποιαδήποτε πρωτεύουσα νομού?
                            Να δω πως θα το παιζουν το παιχνιδάκι οι βουλευτές μας με τα Lexus που κάνουν πάνω κάτω όλη την Ελλάδα κάθε ΠΣΚ.

                            Και επειδή στην Ελλάδα lexus έχουν ολίγοι, δες και κανα info από χώρες που έχουν στατιστικα υπολογίσιμα δείγματα
                            http://us.lexusownersclub.com/forums/in ... owforum=93

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Λαμβανοντας υποψην οτι και τα δυο δεν εχουν καποιο τρανταχτο μειωνεκτημα εναντι του αλλου:
                              Lexus γιατι εχει βρωμισει ο τοπος 316 και θα εισαι μελος της αγελης ειτε γραφει πισω 316 ειτε 325.Αφου τα σκας που τα σκας παρε κατι διαφορετικο,ξεχωριστο και αφου ειναι και αξιοπιστο με καλο aftersales εισαι μια χαρα.Καλες αγορες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dpets last edited by

                                @fanis75: Μου προκαλεί εκπληξη το χαμηλό κόστος συντήρησης που αναφέρεις. Από γνωστους μου κατόχους εχω ακούσει υψηλότερα ποσά. Kαι έτσι όμως να είναι εξισορροπείται από την καλυτερη μεταπώληση, αν θέλεις να υπολογίσεις και για τα δυο Συνολικο Κοστος Κτησης(TCO) για 7 χρονια, ας πουμε.
                                Για τις τιμές πώλησης BMW, επιβεβαιώνω την εκπτωση.

                                @johnkyr:θα το κοιτάξω το Volvo. Η εταιρεία δείχνει να είναι μη βιώσιμη παντως, και φαινεται ότι θα υποστει τις συνεπειες του consolidation που θα πλήξει την αυτ/μηχανία.

                                @cpp: Σχετικά με την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών Lexus , εχεις δικιο και δεν ξερω ποιοι είναι οι χρόνοι παραδοσης σε επαρχία. Παντως μετά από 150.000 Km Toyota, δεν έχω χρειαστεί ποτέ την αντιπροσωπεία στα -πολλά- ταξίδια που έχω κάνει. Αν εμφανιστεί σε Lexus...γκαντεμιά θα το θεωρήσω!!

                                @nonos :Διαβαζεις την σκεψη μου !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adriver last edited by

                                  Για ένα μόνιμο κάτοικο Αθήνας-Θεσσαλονίκης, όταν το βασικό IS250 έχει 35.800 και 6 χρόνια πλήρη εγγύηση ενώ το 325 έχει 45.000 και 2 χρόνια εγγύηση, γιατί να υπάρχει δίλημμα επιλογής? Επειδή οι δημοσιογράφοι γράφουν ότι υπερτερεί σε 'αίσθηση' τιμονιού το 325 ή ότι μπαίνει πιό νωρίς και δεν απενεργοποιείται το ESP στο IS?
                                  Και αν ο στόχος είναι η άνεση, τα αυτόματα κιβώτια της Lexus θεωρούνται υποδειγματικά.

                                  Επίσης, είναι απατηλή η αίσθηση ποιότητας που σου δίνει ένα BMW για να το κρατήσεις για χρόνια. Βγάζει πολλές και ακριβές ζημιές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Λέξους από εμένα για 2 λόγους.
                                    Α. Κάνεις διαφορά σε σχέση με την 325 που δείχνει ίδια με το ξαδερφάκι της, την κατάπτυστη για πολλούς 316.
                                    Β. Μεγάλη και αδιακαιολόγητη εν πολλοίς διαφορά τιμής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aggelosf last edited by

                                      Ο χρήστης Adriver έγραψε:
                                      δεν απενεργοποιείται το ESP στο IS?

                                      Μιας και το θυμήθηκα παρεπιπτόντως το esp από το IS απενεργοποιήται πολύ έυκολα με έναν συνδιασμό πατήματος του φρένου και του χειρόφρενου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ο χρήστης dpets έγραψε:
                                        @fanis75: Μου προκαλεί εκπληξη το χαμηλό κόστος συντήρησης που αναφέρεις. Από γνωστους μου κατόχους εχω ακούσει υψηλότερα ποσά. Kαι έτσι όμως να είναι εξισορροπείται από την καλυτερη μεταπώληση, αν θέλεις να υπολογίσεις και για τα δυο Συνολικο Κοστος Κτησης(TCO) για 7 χρονια, ας πουμε.

                                        Όπως έγραψα, αυτές είναι οι τιμές που έχει πληρώσει ο πατέρας μου σε 3 service για την Ε46. Για την Ε90 δεν ξέρω πόσο πιο ακριβά είναι (εάν είναι), αλλά πιστεύω ότι θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα και service, αν κάνεις 10-15.000χλμ/χρόνο, θα θές κάθε 2+ χρόνια (μόνο λάδια θα αλλάζεις, εάν θές). Το μόνο ενδεικτικό κόστος service που γνωρίζω είναι για μια Ε92 325i (2.5αρα) φίλου που του πήγε €390 (λάδια, φίλτρο λαδιού και αέρα, τακάκια μπροστά).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          blugosi last edited by

                                          To 325 αν το πάρεις και σε καλή τιμή είναι πολύ καλύτερο.
                                          Το Lexus κατ αρχήν έχει πολύ μικρό πορτμπαγκάζ. Το ταμπλώ και γενικά το σαλόνι δείχνει πιο πλαστικό και φτωχό.
                                          Το μπες βγες είναι στρίμωγμα αν είσαι ψηλός.
                                          Η μεταπώλησή του είναι δύσκολη, αρκούδα...
                                          Η μπογιά του δεν είναι πολύ καλή, με αποτέλεσμα να ξεφλουδίζει το χρώμα εύκολα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Η μπογιά του δεν είναι πολύ καλή, με αποτέλεσμα να ξεφλουδίζει το χρώμα εύκολα.

                                            Αυτο πρωτη φορα το ακουω..για εξηγησε το λιγο πιο αναλυτικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr