Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην Αγγλία πεζοδρομιοκυνηγό το ανεβαζαν και το κατέβαζαν και ποτέ δεν το θεώρησαν καλύτερο από το TypeR.
Είχα διαβάσει συγκριτικό ανάμεσα σε Golf R32, 147 GTA, S3, Leon Cupra R και focus RS και το focus γλύτωνε την τελευταία θέση παρά τρίχα.
Μπορεί στο ελεγχόμενο περιβάλλον της πίστας να έβαζε τα γυαλιά σε πολούς, αλλά στο δρόμο δεν ήταν και τόσο καλό. Σύμφωνα πάντα με τους Άγγλους δημοσιογράφους.
Μιχάλη, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο αγγλικό EVO, και πρέπει να σου πω ότι εκεί θάβουν απίστευτα και το CTR. Λένε ότι το κορυφαίο σύνολο κινητήρα-κιβωτίου χαραμίζεται σε ένα ανεπαρκές πλαίσιο με βαρετό στήσιμο που στο βρεγμένο αδυνατεί παντελώς να περάσει τη δύναμη στο δρόμο.
Αντίθετα θεωρούν το Clio 182 ίσως το κορυφαίο GTi όλων των εποχών, και φυσικά μακράν καλύτερο από CTR.
Το οποίο Clio οι Έλληνες δεν το συμπεριλαμβάνουν καν σε αυτή την 'κλάση'.
Άβυσσος λοιπόν η ψυχή του ειδικού συντάκτη!
Τί συμβαίνει όμως?
Μήπως ο καθένας γράφει ανάλογα με το ποιά εταιρία τον πληρώνει?
ΟΧΙ.
Το τεστ ενός αυτοκινήτου δεν είναι ένα αγώνας ποδοσφαίρου όπου βλέπεις πόσα γκολ έχει η μία ομάδα και πόσα η άλλη άρα λες 'κέρδισε η τάδε'.
Για να βγει το συμπέρασμα τα κριτήρια είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικά και έτσι ο κάθε συνάκτης κάνει την επιλογή αναλόγως του γούστου του.
Έτσι βλέπουμε ότι ενώ οι 4Τ και το EVO γράφουν για το RS πάνω κάτω τα ίδια πράγματα, οι μεν λένε είναι 'μας αρέσει, είναι τέλειο' και οι δε 'δε μας αρέσει, είναι άθλιο'.
Το ζητούμενο είναι να διαβάσεις τα κείμενα και των 2 περιοδικών για να μπορέσεις να βγάλεις ίσως ένα συμπέρασμα για το αν το RS και το κάθε RS είναι για σένα τέλειο ή άθλιο.
Κι ας είναι τελευταίο για κάποιους άλλους.
Υ.Γ. Οι βρετανοί συντάκτες είναι πολύ, μα πάρα πολύ, περίεργοι μερικές φορές...