- Martin
- Gronholm
- Peugeot
stathanen
@stathanen
Αρχιτεκτων - Αυτοκινητο, φωτογραφια, μαγειρικη
Latest posts made by stathanen
-
RE: Focus RS - απορίες...
Συμφωνώ pavlos. To αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό στο δρόμο, κορυφαίο σε αίσθηση ενώ είναι όμορφο με τρόπο διακριτικό. Στα χρήματα που κοστίζει και λίγω παραπάνω, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.
-
RE: Focus RS - απορίες...
- Vasilie πολύ ευχαρίστως!...Προς το παρών εάν το έχεις σε φωτό, στείλτο μου με e-mail αν μπορείς.
- Το μόνο πρόβλημα που γνωρίζω ότι παρουσιάζεται στα RS είναι ότι το βεντιλατέρ μένει συνέχεια ανοιχτό μέσα στην πόλη. Το κάνει και στο δικό μου παρ'οτι έχει μόνο 5.000 χλμ. Ο λόγος είναι απ'ότι μου είπαν, ότι το βεντιλατέρ είναι τοποθετημένο δίπλα στο τούρμπο. Η συνέχεια θα δείξει...
-
RE: Focus RS - απορίες...
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...
Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;
Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για το RS. Σε συνέντευξή του ο Capito (διευθ. της RS) δήλωσε ότι το RS άργησε διότι το κλειδί ηταν να βγάλει την ιπποδύναμή του στον δρόμο χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όπως αναφέρει, θα μπορούσε να έχει και 300 ίππους θεωρητικά, στην ουσία όμως θα έφθαναν στον οδηγό πολύ λιγότεροι. Πιστεύει ότι από ένα προσθιοκίνητο, η ιπποδύναμη που μπορεί να φτάσει απροβλημάτιστα στο δρόμο είναι 220-240 hp.
Όσον αφορα τα RS & Cosworth: Το RS εξελίχθηκε στο παλιό Νίρμπουργκινγκ ενώ το καινούργιο θα δουλευτεί στους αγγλικούς Β roads. Δεν θα είναι τόσο 'ακραίο' όσο το σημερινό ενω θα είναι ατμοσφαιρικό και θα μπορεί να φτάσει τις 8.500στρ/λ. όπως το CTR. Το Cosworth τώρα θα είναι στην ουσία ο αντικαταστάτης του RS, τετρακίνητο υπετροφοδοτούμενο, μάλλον με το μοτέρ του Volvo 50 με 225+ ίππους, γρήγορο εξατάχυτο κιβώτιο και φρένα όλα εμπευσμένα από το WRC. Παρομοιάζοντας τα με ζώα, στο ST δίνει το δελφίνι, στο RS τον καρχαρία και στο Cosworth τον λευκό. Στην δική μας πραγματικότητα τώρα. Δεν έχω οδηγήσει το CTR, άρα δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερο από το RS. Σίγουρα όμως, για να συγκρίνει κάποιος, θα πρέπει να έχει οδηγήσει και τα δύο. Σύσσωμος πάντως ο ελληνικός ειδικός τύπος το τοποθετεί ψηλότερα απο το ούτως η άλλως εξαιρετικό CTR. Τώρα γιατί υπάρχουν τόσο αρνητικά σχόλια τελευταία για το RS δεν το γνωρίζω. Φυσικά δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω την πολιτική πωλήσεων της εδώ εταιρείας, γιατί δεν κάτι που αφορά το πόσο καλό η όχι είναι ένα αυτοκίνητο. Sorry για το σεντόνι...Υ.Γ. Vasilie είναι απολαυστικός ο τρόπος που τοποθετέισαι. Το τερατάκι άρχισε να βγάζει δοντάκια;
-
RE: Quiz WRC
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Πάρε την βοήθεια του 'ποταμιού'!!!
Απ'οτι βλεπω το ποταμι θα κυλισει και θα φερει την απαντηση.Κανενας δεν απαντα, αρα Σταθη η σειρα σου.
Ο παραλιγο αρχιτεκτονας ειναι ο.....
Ειναι ο 'Μικές' (Biasion), φοιτούσε στην αρχιτεκτονικη της Βενετίας.
Όταν στην παράδοση για την αρχ/κη σύνθεση τους μίλαγαν για την φιλανδική σχολή και τον Αλβαρ Αλτο, εκείνος σκέπτονταν την ίδια στιγμή τα γιάμπς! Αντε να κάνεις προκοπή μετά... -
RE: Quiz WRC
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δωσε καποια βοηθητικα στοιχεια και αν παλι δεν υπαρξει σωστη απαντηση ,τοτε φερε ο ποταμι.Ειναι δύο φορές παγκόσμιος!
-
RE: Quiz WRC
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Προς Go_For_Pole και stathanenΒοηθεια!!!!
Συγνώμη παιδιά για την αργοπορία, φόρτος εργασίας γαρ. Να το πάρει το ποτάμι?
-
RE: Quiz WRC
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Α εσεις ξερετε πολλα.Για δεστε το παρακατω.
Ποιου οδηγου Ραλλυ το ονομα εχει γραφτει στο βιβλιο GUINNESS για 'δραστηριοτητες ' που δεν εχουν σχεση με Ραλλυ.
Νομόζω ο Κενεθ Ερικσον
Αυτος ειναι. Μπραβο!!
Στις 14/2/1985 οδηγησε ενα Kadett 1.3 περισσοτερο απο 20 χιλιομετρα σε ΔΥΟ ροδες.Επισης ειχε το ρεκορ ταχυτητος με 122 χλμ. την ωρα.Στις δυο ροδες φυσικα.Παιδιά μάλλον είναι η σειρά μου να θέσω ερώτημα.
Ποιός οδηγός παράτησε την αρχιτεκτονική στο δεύτερο έτος για να γίνει επαγγελματίας?