-
- Τα Φόκους στις ΗΠΑ δεν έχουν τα ίδια περιφερειακά με τα Ευρωπαικά. Στις ΗΠΑ είναι από τα πλέον αναξιόπιστα, στη Ευρώπη τα ΠΛΕΟΝ αξιόπιστα στην κατηγορία τους.
- Καλά τα Χόντα αλλά έλεος... Το Σιβίκ στην απλή έκδοση είναι ένα παντελώς άχρωμο αυτοκίνητο, από αυτά που τα παίρνεις επειδή είναι αξιόπιστα και ...τέλος. Τώρα, το CTR εντάξει. Είναι 'αλλού'
- Πάντως από παντου ακούγονται παράπονα αξιοπιστίας του RS
-
- Vasilie πολύ ευχαρίστως!...Προς το παρών εάν το έχεις σε φωτό, στείλτο μου με e-mail αν μπορείς.
- Το μόνο πρόβλημα που γνωρίζω ότι παρουσιάζεται στα RS είναι ότι το βεντιλατέρ μένει συνέχεια ανοιχτό μέσα στην πόλη. Το κάνει και στο δικό μου παρ'οτι έχει μόνο 5.000 χλμ. Ο λόγος είναι απ'ότι μου είπαν, ότι το βεντιλατέρ είναι τοποθετημένο δίπλα στο τούρμπο. Η συνέχεια θα δείξει...
-
Ο χρήστης stathanen έγραψε:
- Vasilie πολύ ευχαρίστως!...Προς το παρών εάν το έχεις σε φωτό, στείλτο μου με e-mail αν μπορείς.
- Το μόνο πρόβλημα που γνωρίζω ότι παρουσιάζεται στα RS είναι ότι το βεντιλατέρ μένει συνέχεια ανοιχτό μέσα στην πόλη. Το κάνει και στο δικό μου παρ'οτι έχει μόνο 5.000 χλμ. Ο λόγος είναι απ'ότι μου είπαν, ότι το βεντιλατέρ είναι τοποθετημένο δίπλα στο τούρμπο. Η συνέχεια θα δείξει...
Πρίν καμμία ώρα οδήγησα για πρώτη φορά το RS (ενός φίλου)!
Όντως υπάρχει χωροταξικό - σχεδιαστικό λάθος με το βεντιλατέρ και το τούρμπο. Μία έξτρα μόνωση ίσως να βοηθούσε.
Επίσης θέλει προσοχή με το water cooling μετά από κίνηση μην το πλακώσεις αλλά να πάς σταδιακά μέχρι να κρυώσει κάπως το κύκλωμα.
Παρ ' όλα αυτά μου άρεσε η δύναμη , το κιβώτιο και η γενικώτερη αίσθηση - μεταφορά του δρόμου στον οδηγό!
Χώροι πολύ καλοί για sport-coupe μπρός-πίσω παρ'ότι δεν βολεύτηκα πλήρως στην θέση οδήγησης.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Όντως υπάρχει χωροταξικό - σχεδιαστικό λάθος με το βεντιλατέρ και το τούρμπο. Μία έξτρα μόνωση ίσως να βοηθούσε.
Επίσης θέλει προσοχή με το water cooling μετά από κίνηση μην το πλακώσεις αλλά να πάς σταδιακά μέχρι να κρυώσει κάπως το κύκλωμα.
Παρ ' όλα αυτά μου άρεσε η δύναμη , το κιβώτιο και η γενικώτερη αίσθηση - μεταφορά του δρόμου στον οδηγό!
Χώροι πολύ καλοί για sport-coupe μπρός-πίσω παρ'ότι δεν βολεύτηκα πλήρως στην θέση οδήγησης.
Η Ford γνωρίζει το πρόβλημα και σύντομα θα προβει, απο ότι ξερω, σε διορθωτικές κινήσεις.
Κατα τα άλλα το RS ειναι η χαρά του οδηγού! Δεν πιστεύω οτι στην κατηγορία του και στα λεφτά του υπάρχει κάτι άλλο που να κάνει αυτα που κάνει το RS και ταυτόχρονα να κρατάει τοσο ψηλα την τιμή μεταπώλησης! -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
-
Ford Focus 2000 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/00195079.html -
Ford Focus 2001 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/011950DJ.html -
Ford Focus 2002 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/021950DU.html -
Ford Focus 2003 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/031950_en.html
Ma ti sto kalo. 4 Xronia to polemane. Den 8a ta hxan pes kataferh meta to 3o xrono? Kai to xhrotero kseretai pio einai? oti sthn ellada kukloforun focus xoris na exei dior8o8h oute ena apo ta parapano Recalls. Siga tora mhn parh thlefono o antiprosopos na sou ph ela na sou to ftiakso tsampa.
Έχεις πρόβλημα με το Focus, έτσι?
Πρόσεχε γιατί έχεις αρχίσει να ακούγεσαι σαν το Μάκη όταν μιλάει για Ιταλικά.
Χωρίς πλάκα τώρα, ο Jackson έχει πουλήσει πόσα superchargers? Πόσοι απ'αυτούς που τα πήραν κράτησαν την πίεση στα 'εργοστασιακά' επίπεδα? Πόσοι δεν το 'πείραξαν' περαιτέρω? Και έχεις να μας δώσεις 2 (ολογράφως, δύο) παραδείγματα, από site για Prelude. Μάλιστα...
Και δε μου λες, τίποτα παραδείγματα με σκασμένους VTEC στους οποίους είχε τοποθετηθεί Jackson δεν έχεις? Θέλεις να ψάξω να βρω εγώ? Μπα, δεν αξίζει τον κόπο, γιατί δεν κατάλαβες τι έγραψα. Προφανώς μια εργοστασιακή μετατροπή θα είχε όλες τις εγγυήσεις καλής λειτουργίας που ίσως δεν μπορεί να δώσει ο Jackson. Για το MINI η BMW το έψαχνε ένα χρόνο για να βγάλει το S. Η Ford που διακρίνεται και για τη δυσκοιλιότητά της, λες να μην το έψαχνε?
Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.
Nai blepo fantasioshs. Den einai h pragmatikotita.
- Den anaferomai se sugkekrimenh marka h katagwgh mias eterias. Anaferomai se ena aftokinito pou bghke polh apotixhmeno apo 8ema aksiopistias kai na einai apiraxto. Entelos mama.
Esei tora mou les pos kai toumpana antexoune. Ego sou leo kai mama den antexoune kai sou edosa apodikshs.
- 8a h8ela na eblepa ena proin ths ford na anteksh oso exo kanh kai ti exo kanh se pista me to Prelude. Alla den nomizo na uparxh. Den bghka ego kai ekana sugkrish. Esh thn ekanes. Kai oute. Eipa ama balhs turbo pou8ena den 8a exeis problem. Alla afou 8es thn gnomh mou ama balhs JRSC h Turbo sto H22 Prelude me mama eswterika 8a eise blakas na trekshs pano apo 1/2 bar. Alla koita. Me to 1/2 bar 8a xtipishs 240hp troxo guros sta 280-300hp strofalo opos suni8izoume sto ellada.
-
-
Συμφωνώ pavlos. To αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό στο δρόμο, κορυφαίο σε αίσθηση ενώ είναι όμορφο με τρόπο διακριτικό. Στα χρήματα που κοστίζει και λίγω παραπάνω, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
- Den anaferomai se sugkekrimenh marka h katagwgh mias eterias. Anaferomai se ena aftokinito pou bghke polh apotixhmeno apo 8ema aksiopistias kai na einai apiraxto. Entelos mama.
Esei tora mou les pos kai toumpana antexoune. Ego sou leo kai mama den antexoune kai sou edosa apodikshs.
Δεν κατάλαβα ποιες είναι οι αποδείξεις. Τα recalls που (προς τιμήν της) έκανε η Ford Αμερικής? Έχεις δει τα στατιστικά από την Ευρώπη? Δεν ξέρω, μπορεί εκεί να σας στέλνουνε τη σκαρταδούρα, τι να σου πω?
Πρόσεξε, δεν λέω ότι η Honda δεν είναι από τις 2-3 πιο αξιόπιστες μάρκες. Μπορεί και η πιο αξιόπιστη συνολικά. Αλλά δεν μπορεί μια εταιρεία να διεκδικεί πρωτεία στα πάντα, θα πούλαγε μόνο αυτή.
- 8a h8ela na eblepa ena proin ths ford na anteksh oso exo kanh kai ti exo kanh se pista me to Prelude. Alla den nomizo na uparxh. Den bghka ego kai ekana sugkrish. Esh thn ekanes. Kai oute. Eipa ama balhs turbo pou8ena den 8a exeis problem. Alla afou 8es thn gnomh mou ama balhs JRSC h Turbo sto H22 Prelude me mama eswterika 8a eise blakas na trekshs pano apo 1/2 bar. Alla koita. Me to 1/2 bar 8a xtipishs 240hp troxo guros sta 280-300hp strofalo opos suni8izoume sto ellada.
Και τι θα κάνεις με 300 άλογα? Θα πάρεις μέρος σε dragster? Και εδώ στην Ελλάδα έχουν φτιάξει Civic 1.6 με 350+ άλογα. Δεν στρίβουν βέβαια, αλλά εντάξει.
Τα πράγματα είναι απλά. Η Ford κάθισε και έφτιαξε ένα αυτοκίνητο όπως θα το έφτιαχνε ένας aftermarket tuner, πολύ πιο φτηνά, πολύ πιο σωστά και με εγγύηση. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγώτερο. Φαντάσου ένα Integra 'φτιαγμένο' από την Jun και θα καταλάβεις τι λέω. Τα μελλοντικά RS θα είναι πολύ περισσότερο mainstream, γιατί τα Puma Racing και Focus RS ήταν και λίγο ένα στοίχημα.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Και τι θα κάνεις με 300 άλογα? Θα πάρεις μέρος σε dragster? Και εδώ στην Ελλάδα έχουν φτιάξει Civic 1.6 με 350+ άλογα. Δεν στρίβουν βέβαια, αλλά εντάξει.Den ksero pies einai h empiries sou pano se sugkekrimenes platiformes.
Alla ena Civic kai OPIO Civic den mporh pote na ginh ena Prelude sto strofilikh.
Palh na toniso. Ego den anafer8ika se allh marka h sugkrish paidia. Giauto mhn to sunexisoume ekei.
-
Καλησπέρα ,
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση τα όσα διάβασα για το RS.
δηλαδή δεν αρέσει σε κανέναν?!!!εχοντας μερικά γρήγορα χιλιόμετρα με το RS θεωρώ ότι είναι απολαυστικότατο 'ακούει' φανταστικά στα χερια και στα ποδια του οδηγού και σε προκαλει να το στρίψεις-στιψεις . Το πιο απολαυστικό δε είναι ότι παρόλο που είναι μπροστινοκίνητο δεν ευμφανίζει εύκολα υπερστροφή στην μεταφορα βαρος εμπρος αλλά ακόμα και τότε ελέγχεται σχετικα εύκολα . Φρενάρες και στήσιμο που σε προκαλούν να 'μπεις βαθιά' στην στροφή πριν κόψεις.
τέλος για το θέμα αξιοπιστίας σήμερα εχει 15000χλμ και δεν έχει βγάλει τίποτα...
φιλικά
κωσταςΥ.Γ. Στα 'πραγματικά' λεφτά του προτείνετε τίποτα καλύτερο??
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εξηγείς λίγο αυτή την φράση? Μου φαίνεται περίεργο να λέμε ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από το RS όταν το RS είναι ένα από τα καλυτερότερα γρήγορα μπροστοκίνητα.Έλα όμως που δεν είναι. Εγώ μόνο από Έλληνες δημοσιογράφους διάβασα καλά λόγια και αυτά τα πήραν πίσω, έστω και τώρα που σταμάτησε να πωλείται το αυτοκίνητο. Ο Σ.Χ. τουλάχιστον, στο συγκριτικό Golf GTI με TypeR πέταξε μία σπόντα.
Στην Αγγλία πεζοδρομιοκυνηγό το ανεβαζαν και το κατέβαζαν και ποτέ δεν το θεώρησαν καλύτερο από το TypeR.
Είχα διαβάσει συγκριτικό ανάμεσα σε Golf R32, 147 GTA, S3, Leon Cupra R και focus RS και το focus γλύτωνε την τελευταία θέση παρά τρίχα.
Τo αυτοκίνητο το έθαβαν σε επίπεδο που το κοροΐδευαν.
Δεν έλεγαν απλά δηλαδή δεν είναι καλό αυτοκίνητο. Μιλάμε για θάψιμο...
Μπορεί στο ελεγχόμενο περιβάλλον της πίστας να έβαζε τα γυαλιά σε πολούς, αλλά στο δρόμο δεν ήταν και τόσο καλό. Σύμφωνα πάντα με τους Άγγλους δημοσιογράφους.
Συνυπολόγισε τώρα σε αυτό και την τάση που έχει για βλάβες (πολύ συχνές μάλιστα) και θα συμφωνήσεις μαζί μου... -
Από ποιούς Άγγλους;
Γιατί οι Άγγλοι του Autocar το έβγαλαν καλύτερο κι από Impreza WRX.
Παιδιά, ας είμαστε πιο προσεκτικοί σε ό,τι διαβάζουμε. Αν δεν υπάρχει αιτιολόγηση, αν δεν υπάρχουν σταθερά κριτήρια, δε χρειάζεται να δίνουμε σημασία.
Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Από ποιούς Άγγλους;Γιατί οι Άγγλοι του Autocar το έβγαλαν καλύτερο κι από Impreza WRX.
Παιδιά, ας είμαστε πιο προσεκτικοί σε ό,τι διαβάζουμε. Αν δεν υπάρχει αιτιολόγηση, αν δεν υπάρχουν σταθερά κριτήρια, δε χρειάζεται να δίνουμε σημασία.
Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει.
Το έβγαλαν καλύτερο ή μήπως έγραψαν ότι έγραψε γρηγορότερο γύρο στην πίστα?
Όπως και να έχει πάντως ισχύει αυτό που λες (ότι ο καθένας γράφει ότι θέλει δηλαδή) αλλά εγώ από αυτά που έχω διαβάσει δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση το RS... -
Εμενα μου εχει μεινει η φωτο στο Drive με το ανοιχτο καπο του RS και να περιμενουν να κρυωσει ο κινητηρας γιατι πεταξε τα νερα της μηχανης.
-
[off topic] Γιατί όπου είναι γραμμένες οι λέξεις 'Ford' και 'Focus', είναι σε λευκό χρώμα?[/off topic]
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.Άλα της οι Κορεάτες!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην Αγγλία πεζοδρομιοκυνηγό το ανεβαζαν και το κατέβαζαν και ποτέ δεν το θεώρησαν καλύτερο από το TypeR.
Είχα διαβάσει συγκριτικό ανάμεσα σε Golf R32, 147 GTA, S3, Leon Cupra R και focus RS και το focus γλύτωνε την τελευταία θέση παρά τρίχα.Μπορεί στο ελεγχόμενο περιβάλλον της πίστας να έβαζε τα γυαλιά σε πολούς, αλλά στο δρόμο δεν ήταν και τόσο καλό. Σύμφωνα πάντα με τους Άγγλους δημοσιογράφους.
Μιχάλη, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο αγγλικό EVO, και πρέπει να σου πω ότι εκεί θάβουν απίστευτα και το CTR. Λένε ότι το κορυφαίο σύνολο κινητήρα-κιβωτίου χαραμίζεται σε ένα ανεπαρκές πλαίσιο με βαρετό στήσιμο που στο βρεγμένο αδυνατεί παντελώς να περάσει τη δύναμη στο δρόμο.
Αντίθετα θεωρούν το Clio 182 ίσως το κορυφαίο GTi όλων των εποχών, και φυσικά μακράν καλύτερο από CTR.
Το οποίο Clio οι Έλληνες δεν το συμπεριλαμβάνουν καν σε αυτή την 'κλάση'.Άβυσσος λοιπόν η ψυχή του ειδικού συντάκτη!
Τί συμβαίνει όμως?
Μήπως ο καθένας γράφει ανάλογα με το ποιά εταιρία τον πληρώνει?
ΟΧΙ.Το τεστ ενός αυτοκινήτου δεν είναι ένα αγώνας ποδοσφαίρου όπου βλέπεις πόσα γκολ έχει η μία ομάδα και πόσα η άλλη άρα λες 'κέρδισε η τάδε'.
Για να βγει το συμπέρασμα τα κριτήρια είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικά και έτσι ο κάθε συνάκτης κάνει την επιλογή αναλόγως του γούστου του.
Έτσι βλέπουμε ότι ενώ οι 4Τ και το EVO γράφουν για το RS πάνω κάτω τα ίδια πράγματα, οι μεν λένε είναι 'μας αρέσει, είναι τέλειο' και οι δε 'δε μας αρέσει, είναι άθλιο'.
Το ζητούμενο είναι να διαβάσεις τα κείμενα και των 2 περιοδικών για να μπορέσεις να βγάλεις ίσως ένα συμπέρασμα για το αν το RS και το κάθε RS είναι για σένα τέλειο ή άθλιο.
Κι ας είναι τελευταίο για κάποιους άλλους.Υ.Γ. Οι βρετανοί συντάκτες είναι πολύ, μα πάρα πολύ, περίεργοι μερικές φορές...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
[off topic] Γιατί όπου είναι γραμμένες οι λέξεις 'Ford' και 'Focus', είναι σε λευκό χρώμα?[/off topic]Γιατί προφανώς κάνεις κλικ στο URL που παρέθεσε ο kubiak στις μικρές αγγελίες. Ο kubiak για να βρει το συγκεκριμένο topic έκανε αναζήτηση με λέξεις κλειδιά ford και focus. Στη συνέχεια έκανε post το αποτελεσμα της αναζήτησης όπου οι συγκεκριμένες λέξεις είναι λευκές ώστε να εντοπίζονται ευκολότερα απο το χρήστη. Αν προσέξεις στη διεύθυνση που κοιτάς θα δείς ότι στο τέλος της γράφει highlight=ford+focus.
Τέλος αν κάνεις κλικ εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 0&start=30
θα δεις το τόπικ κανονικά...
Ελπίζω να με κατάλαβες...Αλέξη ναι έχεις δίκιο. Όντως έχω διαβάσει και παράπονα για το TypeR. Πάντως είναι γεγονός ότι εκεί που είχαμε για κορυφαίο το RS ακόμα και ο Σ.Χ. πέταξε ένα 'δεν θα συμφωνήσουμε' στο συγκριτικό GTI-TypeR όταν έγραψε ότι κάποιοι θεωρούν κορυφαίο προσθιοκίνητο το focus RS...
-
Gia na po tin alithia se osa test exoyme kanei me ta ypoloipa tis katigorias to RS einai mrosta pantou!!
Dysthxos omos,den einai axiopisto kai exei krathsei timh mono sthn ellada! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από ποιούς Άγγλους;
Γιατί οι Άγγλοι του Autocar το έβγαλαν καλύτερο κι από Impreza WRX.
Παιδιά, ας είμαστε πιο προσεκτικοί σε ό,τι διαβάζουμε. Αν δεν υπάρχει αιτιολόγηση, αν δεν υπάρχουν σταθερά κριτήρια, δε χρειάζεται να δίνουμε σημασία.
Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει.
Το έβγαλαν καλύτερο ή μήπως έγραψαν ότι έγραψε γρηγορότερο γύρο στην πίστα?
Όπως και να έχει πάντως ισχύει αυτό που λες (ότι ο καθένας γράφει ότι θέλει δηλαδή) αλλά εγώ από αυτά που έχω διαβάσει δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση το RS...Ήταν κανονική συγκριτική δοκιμή σε δρόμο, μεταξύ rs, wrx και s3 (νομίζω).
Χωρίς να έχω οδηγήσει το RS και με βάση μόνο τις πηγές, που εμπιστεύομαι, και των οποίων τα κριτήρια ταυτίζονται με τα δικά μου, το RS λογικά θα μου αρέσει πολύ στην οδήγησή του.
Ίσως το μόνο σημαντικό μειονέκτημά του να είναι το σχετικά έντονο lag.
Κατά τα άλλα, σε πίστα, είναι πράγματι πολύ καλό, τουλάχιστον στις Σέρρες, όπου ο χρόνος του έχει κυμανθεί ανάμεσα σε 1.37 και 1.38.Όσο για τα προβλήματα αξιοπιστίας, δεν έχω έγκυρες πληροφορίες, που να κάνουν λόγο για αναξιοπιστία αλλά έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο έχει 5 χρόνια εγγύηση, οπότε είσαι καλυμμένος...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
, τουλάχιστον στις Σέρρες, όπου ο χρόνος του έχει κυμανθεί ανάμεσα σε 1.37 και 1.38....
Αν θυμάμαι καλά,οί 4Τ είχανε κάνει 1:36:κάτι στίς Σέρρες μέ δαύτο.
Focus RS - απορίες...