Άρα προκύπτει εύκολα το συμπέραμα ότι οι οδηγοί Focus κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα από τους οδηγούς Hyundai.
Αποκλείεται να συμβαίνει κάτι άλλο ε;
Άρα προκύπτει εύκολα το συμπέραμα ότι οι οδηγοί Focus κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα από τους οδηγούς Hyundai.
Αποκλείεται να συμβαίνει κάτι άλλο ε;
Ναι, το νέο Fiesta ST είναι το carspotting, Veyron έχουμε ξαναδεί.
Πωλείται αγωνιστικό Saxo, με άριστη καρότσα και κλουβί Sparco Cr-Mo.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την αγγελία στο car.gr, και για ακόμα περισσότερες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τηλέφωνο της αγγελίας.
Πωλείται αγωνιστικό Saxo, με άριστη καρότσα και κλουβί Sparco Cr-Mo.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την αγγελία στο car.gr, και για ακόμα περισσότερες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τηλέφωνο της αγγελίας.
Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά υπάρχει μια αγγελία στο car.gr που ταιριάζει απόλυτα με τα παραπάνω.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
997.2 ΤΤ Tiptronic
Είσαι σίγουρος; Το Tiptronic δεν 'πέθανε' με την 997.1;
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Πολυ ωραια μας τα λες.
Κανε και καμμια βολτιτσα μεσα στην διαδρομη και μετα να δουμε τι θα εξηγησουμε στην μανα σου !!!'el-em'
Δεν ξέρω σε ποιον απαντάτε με την παραπάνω φράση, πάντως όχι σε εμένα. Ίσως έρχεστε με κεκτημένη από κόντρες και ειρωνίες που ανταλλάζετε με άλλους εδώ μέσα και δεν προλάβατε να κάνετε 'άσε'. Μάλιστα ο ενικός και η αναφορά της μάνας στη φράση σας ίσως κρύβει και την άτοπη παραδοχή ότι ποδηλάτης = 15χρονος. Δεν πειράζει.
Δεν μίλησα για ξέφραγο αμπέλι, αλλά για τη δυνατότητα να δεις τη διαδρομή από 3-4 διαφορετικά σημεία και όχι από ένα μόνο. Τα οποία μπορούν κι αυτά να είναι οριοθετημένα με κάγκελα σε ασφαλές σημείο. Δεν είπα να καθίσει κάποιος εκεί που φρενάρουν τα αγωνιστικά και πίσω από την 'προστασία' μιας κορδέλας.
Τα πράγματα άλλωστε είναι πολύ χειρότερα σε κάθε άλλο ράλλυ ή σπριντ, στα οποία κάθεσαι πρακτικά όπου θες. Ή μήπως στις ειδικές που περνάνε μέσα και έξω από χωριά, εσείς κ. Ελ-Εμ είστε απόλυτα βέβαιος ότι σε όλο το μήκος της διαδρομής κανένα ξυπόλητο πιτσιρίκι δεν θα πεταχτεί στη μέση του δρόμου; Μήπως οι ενδιάμεσοι κάθονται κάθε 30 μέτρα για να έχουν πλήρη έλεγχο της διαδρομής;
Πολύ ωραία πρωτοβουλία!
Αν και είναι νωρίς ακόμα για τέτοιες λεπτομέρειες, θα γράψω κάτι που έγραψα και στη σελίδα του αγώνα στο facebook: θα υπάρχουν αρκετά σημεία για τους θεατές σε όλη τη διαδρομή; Ή θα είναι μαντρωμένοι σε έναν χώρο βλέποντας το πολύ δύο στροφές από κοντά, όπως π.χ. στην Τρίπολη;
Το ιδανικό σενάριο για μένα ως θεατής είναι ότι κατεβαίνεις στο Ελληνικό με το ποδήλατο και δεν αναγκάζεσαι να το αφήσεις κάπου που μπορεί να μην το βρεις μετά. Μπαίνεις με αυτό μέσα και όταν βαρεθείς το σημείο που κάθεσαι το καβαλάς και πας κάπου αλλού. Μακάρι να μπορεί να γίνει αυτό.
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Η σζ πρέπει να έχει ξένες πινακίδες. Έχει εμφανιστεί σε κάτι αλφιστομαζώξεις.
Μπροστά σίγουρα δεν είχε πινακίδα, και την πίσω αν και την είδα φευγαλέα και από μακριά νομίζω ότι ήταν ελληνική.
Σίγουρα πάντως ήταν μικρή, λευκή με μαύρα γράμματα και στο πλάι δεν είχε μπλε περιοχή για τη χώρα -ούτε άλλου χρώματος. Ακριβώς όπως οι παλιές ελληνικές δηλαδή.