-
Ο χρήστης Ζήσης Χ. έγραψε:
Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος??
Αν είναι λεπτή η θέση σου, μπορείς να μου απαντήσεις και σε π.μ.Ευχαριστώ πολύ.!!
ΖήσηςΤο κανονικο ρεζερβουαρ ηταν τρυπιο.Βενζινη το αμαξι τραβαγε απο την νταμιτζανα που ειχαν βαλει στο πορτμπαγκαζ.Κοροιδευαν τον βενζινα ριχνωντας νερο στο τρυπιο ρεζερβουαρ που απλα το εχανε σιγα-σιγα.
-
Καλά ε.... στον κόσμο μου εγώ.... ψάρωσα αμέσως....
Να σαι καλά φίλε bill33...!!!!
Τώρα το πιασα.... Είναι και βράδυ κιόλλας.... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχει ένας (θεωρητικός) κινητήρας έξι χρόνων που στους 4-χρόνους είναι συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και στους επόμενους δύο χρόνους ψεκάζεται νερό και λειτουργεί σαν ατμομηχανή χρησιμοποιώντας τη θερμότητα του κινητήρα. Δεν χρειάζεται σύστημα ψύξης καθώς όλη η θερμότητα ξοδεύεται από την ατμοποίηση του νερού.
Είναι καλή ιδέα αλλά το νερό καταστρέφει τους κινητήρες και θα πρέπει να κατασκευαστεί ένας αρκετά διαφορετικός κινητήρας ώστε να μπορεί να δουλεύει και με ατμό.Έχει φτιάξει και πρωτότυπο:
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... WEEKSISSUE
http://en.wikipedia.org/wiki/Crower_six_strokeΕίναι πολύ καλή ιδέα, ουσιαστικά είναι ένας 'συνδυασμένος κύκλος', όπως έχουν πολλά θερμοηλεκτρικά εργοστάσια ενέργειας.
-
πριν ενα χρονο εαν δεν κανω λαθος οι Ιαπωνες ειχαν παρουσιασει αυτοκινητο που ετρεχε αποκλειστικα με τη χρηση νερου.
Η εταιρια genepax, υπευθυνη για το παραπανω ευρημα, λιγους μηνες μετα τη δημοσιοποιηση, εξαγοραστηκε απο τη Kankyo Business και απο τοτε δεν ειχαμε καποιο νεότερο
-
Ποιός έλεγε ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο?
NY Hydrogen station used by GM explodes, closes airport
http://www.autoblog.com/2010/08/27/report-ny-hydrogen-station-used-by-gm-explodes-closes-airport/
Να σημειωθεί εδώ και πάλι ότι το πρόβλημα με το υδρογόνο δεν είναι η καύση του από έναν ΚΕΚ, αλλά τα προβλήματα παραγωγής, αποθήκευσης, μεταφοράς και ασφάλειας τα οποία παραμένουν άλυτα εδώ και 4 δεκαετίες ερευνών.
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
πριν ενα χρονο εαν δεν κανω λαθος οι Ιαπωνες ειχαν παρουσιασει αυτοκινητο που ετρεχε αποκλειστικα με τη χρηση νερου.Η εταιρια genepax, υπευθυνη για το παραπανω ευρημα, λιγους μηνες μετα τη δημοσιοποιηση, εξαγοραστηκε απο τη Kankyo Business και απο τοτε δεν ειχαμε καποιο νεότερο
δε γινεται αυτο
γιατι η ενεργεια που χρειαζεται για να κανεις ηλεκτρολυση και να παραχθει οξυγονο και υδρογονο απο το νερο ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που θα παραχθει χρησιμοποιοντας το υδρογονο. -
Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.
http://www.tropical.gr/site/index.php?o ... e&Itemid=1
-
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.Και μία πολύ εντυπωσιακή παρουσίαση του έργου της εταιρίας στην τηλεόραση: http://www.youtube.com/watch?v=bIH_yS9o8D8
-
χαχαχα ναι αυτος ειναι ο ιδιοκτητης της εταιριας!
Περα απο το ατυχο αυτο περιστατικο ,επειδη ασχολουμαι με τον χωρο των ανανεωσιμων εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την τροπικαλ. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.
Και μία πολύ εντυπωσιακή παρουσίαση του έργου της εταιρίας στην τηλεόραση: http://www.youtube.com/watch?v=bIH_yS9o8D8
Χθες μου άφησαν στο αμάξι χαρτάκι που διαφήμιζε χάπια για το αμάξι. Μειώνουν τη κατανάλωση, το θόρυβο, τους ρύπους κλπ.
-
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
χαχαχα ναι αυτος ειναι ο ιδιοκτητης της εταιριας!
Περα απο το ατυχο αυτο περιστατικο ,επειδη ασχολουμαι με τον χωρο των ανανεωσιμων εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την τροπικαλ.εχει και υποθετα?(απο την εξατμιση!)
-
Ας έρθουμε εδώ..
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Το σφάλμα έγκειται στο ότι δεν παράγεται μόνο υδρογόνο άλλα και οξυγόνο.
ΗΗΟ λέγεται.
Το σύνολο του οποίου όχι απλά βελτιώνει την καύση άλλα κάνει και οικονομία.
Το μεν υδρογόνο λειτουργεί ως καύσιμο το δε οξυγόνο ως πρόσθετο καύσης.
Το πόσο είναι θέμα συζήτησης διότι πράγματι δεν είναι το ίδιο σε κάθε κινητήρα ούτε σε κάθε είδος εγκατάστασης.
Μεγάλο ρόλο παίζουν οι ρυθμίσεις.
Η μέχρι τώρα εμπειρία δίνει ποσοστά από 25 έως 35%.
Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Χρειάζεται ελάχιστη παραγωγή μείγματος ΗΗΟ που να ξεπερνά τα 3 λίτρα το λεπτό για να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Μέχρι εδώ γιατί ήδη είμαι εκτός topic.
όποιος ενδιαφέρεται για παραπάνω ας ρωτήσει στο σωστό μέρος.Με τι πάχος καλωδίων συνδέεται το μαραφέτι που κάνει την ηλεκτρόλυση; Στα πόσα V λειτουργεί;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ας έρθουμε εδώ..Το σφάλμα έγκειται στο ότι δεν παράγεται μόνο υδρογόνο άλλα και οξυγόνο.
ΗΗΟ λέγεται.
Το σύνολο του οποίου όχι απλά βελτιώνει την καύση άλλα κάνει και οικονομία.
Το μεν υδρογόνο λειτουργεί ως καύσιμο το δε οξυγόνο ως πρόσθετο καύσης.
Το πόσο είναι θέμα συζήτησης διότι πράγματι δεν είναι το ίδιο σε κάθε κινητήρα ούτε σε κάθε είδος εγκατάστασης.
Μεγάλο ρόλο παίζουν οι ρυθμίσεις.
Η μέχρι τώρα εμπειρία δίνει ποσοστά από 25 έως 35%.
Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Χρειάζεται ελάχιστη παραγωγή μείγματος ΗΗΟ που να ξεπερνά τα 3 λίτρα το λεπτό για να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Μέχρι εδώ γιατί ήδη είμαι εκτός topic.
όποιος ενδιαφέρεται για παραπάνω ας ρωτήσει στο σωστό μέρος.Με τι πάχος καλωδίων συνδέεται το μαραφέτι που κάνει την ηλεκτρόλυση; Στα πόσα V λειτουργεί;
Αν σκοπεύεις να φτιάξεις κιτ να σου πω πως υπάρχουν έτοιμα σε καλή τιμή και με καλή ποιότητα.
Αρκετά χοντρό ώστε να περνάνε άνετα 20-40 Α.
Χρειάζεται κυψέλη με πολλά tables προκειμένου να έχεις αρκετή παραγωγή.
Επειδή προβλέπω μία επιθεσούλα για θεωρητικά θέματα λέω εξ αρχής πως είμαι εγκαταστάτης και όχι κατασκευαστής. Το δοκίμασα είναι αλήθεια να κατασκευάσω όμως το κόστος ξέφυγε και το σταμάτησα. Βρήκα ένα καλό σύστημα από Αμερική και το φέρνω όταν μου ζητηθεί και το στήνω. Παίζει καλά πάντα με κάποια επιφύλαξη βέβαια. Και αυτό το λέω γιατί στην αρχή δυσκολεύτηκα να βγάλω άκρη.
Αυτά.
Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδείξω τπτ διότι δεν μπορώ να δώσω στοιχεία μου για να το δείτε. -
φίλε ζήση, ότι και να γίνει με το πείραμα σου μην πας σε ελληνικό πολυτεχνείο...
χαμένο θα πάει το ταλέντο σου...
-
lpgnik αν κατάλαβα καλά λες πως με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την απόδοση? Σωστά το αντελήφθην?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
lpgnik αν κατάλαβα καλά λες πως με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την απόδοση? Σωστά το αντελήφθην?Αν διάβασα σωστά αυτά που έγραψα τότε μιλάω για οικονομία....
Μη μου πιάσεις μόνο τη θεωρεία περί νόμων κλπ.... -
Με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την οικονομία?
Σωστά τώρα? Αυτό κάνεις?
-
Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: πόσους ίππους χρειάζεται ένα μεσαίο αυτοκίνητο για να κρατήσει 100 χλμ/ώρα;
-
ναι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: πόσους ίππους χρειάζεται ένα μεσαίο αυτοκίνητο για να κρατήσει 100 χλμ/ώρα;25hp βαριά βαριά ;
Κίνηση με νερό..!!