Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κίνηση με νερό..!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κίνηση με νερό..!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    44
    150
    588
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Ζήσης Χ. έγραψε:

      Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος??
      Αν είναι λεπτή η θέση σου, μπορείς να μου απαντήσεις και σε π.μ.

      Ευχαριστώ πολύ.!!
      Ζήσης

      Το κανονικο ρεζερβουαρ ηταν τρυπιο.Βενζινη το αμαξι τραβαγε απο την νταμιτζανα που ειχαν βαλει στο πορτμπαγκαζ.Κοροιδευαν τον βενζινα ριχνωντας νερο στο τρυπιο ρεζερβουαρ που απλα το εχανε σιγα-σιγα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zisis-ch last edited by

        Καλά ε.... στον κόσμο μου εγώ.... ψάρωσα αμέσως....
        Να σαι καλά φίλε bill33...!!!!
        Τώρα το πιασα.... Είναι και βράδυ κιόλλας....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zorz last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:

          Υπάρχει ένας (θεωρητικός) κινητήρας έξι χρόνων που στους 4-χρόνους είναι συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και στους επόμενους δύο χρόνους ψεκάζεται νερό και λειτουργεί σαν ατμομηχανή χρησιμοποιώντας τη θερμότητα του κινητήρα. Δεν χρειάζεται σύστημα ψύξης καθώς όλη η θερμότητα ξοδεύεται από την ατμοποίηση του νερού.
          Είναι καλή ιδέα αλλά το νερό καταστρέφει τους κινητήρες και θα πρέπει να κατασκευαστεί ένας αρκετά διαφορετικός κινητήρας ώστε να μπορεί να δουλεύει και με ατμό.

          Έχει φτιάξει και πρωτότυπο:
          http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... WEEKSISSUE
          http://en.wikipedia.org/wiki/Crower_six_stroke

          Είναι πολύ καλή ιδέα, ουσιαστικά είναι ένας 'συνδυασμένος κύκλος', όπως έχουν πολλά θερμοηλεκτρικά εργοστάσια ενέργειας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cptbill last edited by

            πριν ενα χρονο εαν δεν κανω λαθος οι Ιαπωνες ειχαν παρουσιασει αυτοκινητο που ετρεχε αποκλειστικα με τη χρηση νερου.

            Youtube Video

            Η εταιρια genepax, υπευθυνη για το παραπανω ευρημα, λιγους μηνες μετα τη δημοσιοποιηση, εξαγοραστηκε απο τη Kankyo Business και απο τοτε δεν ειχαμε καποιο νεότερο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Ποιός έλεγε ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο?

              NY Hydrogen station used by GM explodes, closes airport

              http://www.autoblog.com/2010/08/27/report-ny-hydrogen-station-used-by-gm-explodes-closes-airport/

              Να σημειωθεί εδώ και πάλι ότι το πρόβλημα με το υδρογόνο δεν είναι η καύση του από έναν ΚΕΚ, αλλά τα προβλήματα παραγωγής, αποθήκευσης, μεταφοράς και ασφάλειας τα οποία παραμένουν άλυτα εδώ και 4 δεκαετίες ερευνών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ntinaras
                ntinaras last edited by

                Ο χρήστης CptBill έγραψε:
                πριν ενα χρονο εαν δεν κανω λαθος οι Ιαπωνες ειχαν παρουσιασει αυτοκινητο που ετρεχε αποκλειστικα με τη χρηση νερου.

                Youtube Video

                Η εταιρια genepax, υπευθυνη για το παραπανω ευρημα, λιγους μηνες μετα τη δημοσιοποιηση, εξαγοραστηκε απο τη Kankyo Business και απο τοτε δεν ειχαμε καποιο νεότερο

                δε γινεται αυτο
                γιατι η ενεργεια που χρειαζεται για να κανεις ηλεκτρολυση και να παραχθει οξυγονο και υδρογονο απο το νερο ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που θα παραχθει χρησιμοποιοντας το υδρογονο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stlxgr last edited by

                  Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.

                  http://www.tropical.gr/site/index.php?o ... e&Itemid=1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
                    Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.

                    Και μία πολύ εντυπωσιακή παρουσίαση του έργου της εταιρίας στην τηλεόραση: http://www.youtube.com/watch?v=bIH_yS9o8D8

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stlxgr last edited by

                      χαχαχα ναι αυτος ειναι ο ιδιοκτητης της εταιριας!
                      Περα απο το ατυχο αυτο περιστατικο ,επειδη ασχολουμαι με τον χωρο των ανανεωσιμων εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την τροπικαλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                        Δειτε λιγο αυτο, ειναι ελληνικη εταιρια που ασχολειται με τις ανανεωσιμες με ειδικευση στις κυψελες υδρογονου.

                        Και μία πολύ εντυπωσιακή παρουσίαση του έργου της εταιρίας στην τηλεόραση: http://www.youtube.com/watch?v=bIH_yS9o8D8

                        Χθες μου άφησαν στο αμάξι χαρτάκι που διαφήμιζε χάπια για το αμάξι. Μειώνουν τη κατανάλωση, το θόρυβο, τους ρύπους κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ntinaras
                          ntinaras last edited by

                          Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
                          χαχαχα ναι αυτος ειναι ο ιδιοκτητης της εταιριας!
                          Περα απο το ατυχο αυτο περιστατικο ,επειδη ασχολουμαι με τον χωρο των ανανεωσιμων εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την τροπικαλ.

                          εχει και υποθετα?(απο την εξατμιση!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ας έρθουμε εδώ..

                            Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
                            Το σφάλμα έγκειται στο ότι δεν παράγεται μόνο υδρογόνο άλλα και οξυγόνο.
                            ΗΗΟ λέγεται.
                            Το σύνολο του οποίου όχι απλά βελτιώνει την καύση άλλα κάνει και οικονομία.
                            Το μεν υδρογόνο λειτουργεί ως καύσιμο το δε οξυγόνο ως πρόσθετο καύσης.
                            Το πόσο είναι θέμα συζήτησης διότι πράγματι δεν είναι το ίδιο σε κάθε κινητήρα ούτε σε κάθε είδος εγκατάστασης.
                            Μεγάλο ρόλο παίζουν οι ρυθμίσεις.
                            Η μέχρι τώρα εμπειρία δίνει ποσοστά από 25 έως 35%.
                            Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Χρειάζεται ελάχιστη παραγωγή μείγματος ΗΗΟ που να ξεπερνά τα 3 λίτρα το λεπτό για να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
                            Μέχρι εδώ γιατί ήδη είμαι εκτός topic.
                            όποιος ενδιαφέρεται για παραπάνω ας ρωτήσει στο σωστό μέρος.

                            Με τι πάχος καλωδίων συνδέεται το μαραφέτι που κάνει την ηλεκτρόλυση; Στα πόσα V λειτουργεί;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lpgnik last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Ας έρθουμε εδώ..

                              Το σφάλμα έγκειται στο ότι δεν παράγεται μόνο υδρογόνο άλλα και οξυγόνο.
                              ΗΗΟ λέγεται.
                              Το σύνολο του οποίου όχι απλά βελτιώνει την καύση άλλα κάνει και οικονομία.
                              Το μεν υδρογόνο λειτουργεί ως καύσιμο το δε οξυγόνο ως πρόσθετο καύσης.
                              Το πόσο είναι θέμα συζήτησης διότι πράγματι δεν είναι το ίδιο σε κάθε κινητήρα ούτε σε κάθε είδος εγκατάστασης.
                              Μεγάλο ρόλο παίζουν οι ρυθμίσεις.
                              Η μέχρι τώρα εμπειρία δίνει ποσοστά από 25 έως 35%.
                              Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Χρειάζεται ελάχιστη παραγωγή μείγματος ΗΗΟ που να ξεπερνά τα 3 λίτρα το λεπτό για να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
                              Μέχρι εδώ γιατί ήδη είμαι εκτός topic.
                              όποιος ενδιαφέρεται για παραπάνω ας ρωτήσει στο σωστό μέρος.

                              Με τι πάχος καλωδίων συνδέεται το μαραφέτι που κάνει την ηλεκτρόλυση; Στα πόσα V λειτουργεί;

                              Αν σκοπεύεις να φτιάξεις κιτ να σου πω πως υπάρχουν έτοιμα σε καλή τιμή και με καλή ποιότητα.
                              Αρκετά χοντρό ώστε να περνάνε άνετα 20-40 Α.
                              Χρειάζεται κυψέλη με πολλά tables προκειμένου να έχεις αρκετή παραγωγή.
                              Επειδή προβλέπω μία επιθεσούλα για θεωρητικά θέματα λέω εξ αρχής πως είμαι εγκαταστάτης και όχι κατασκευαστής. Το δοκίμασα είναι αλήθεια να κατασκευάσω όμως το κόστος ξέφυγε και το σταμάτησα. Βρήκα ένα καλό σύστημα από Αμερική και το φέρνω όταν μου ζητηθεί και το στήνω. Παίζει καλά πάντα με κάποια επιφύλαξη βέβαια. Και αυτό το λέω γιατί στην αρχή δυσκολεύτηκα να βγάλω άκρη.
                              Αυτά.
                              Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδείξω τπτ διότι δεν μπορώ να δώσω στοιχεία μου για να το δείτε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                φίλε ζήση, ότι και να γίνει με το πείραμα σου μην πας σε ελληνικό πολυτεχνείο...

                                χαμένο θα πάει το ταλέντο σου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  lpgnik αν κατάλαβα καλά λες πως με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την απόδοση? Σωστά το αντελήφθην?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lpgnik last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    lpgnik αν κατάλαβα καλά λες πως με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την απόδοση? Σωστά το αντελήφθην?

                                    Αν διάβασα σωστά αυτά που έγραψα τότε μιλάω για οικονομία....
                                    Μη μου πιάσεις μόνο τη θεωρεία περί νόμων κλπ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Με το ρεύμα που παράγεται από το δυναμό του κινητήρα ηλεκτρολύεις νερό το οποίο διοχετεύεις στην καύση και βελτιώνεις έτσι την οικονομία?

                                      Σωστά τώρα? Αυτό κάνεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: πόσους ίππους χρειάζεται ένα μεσαίο αυτοκίνητο για να κρατήσει 100 χλμ/ώρα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lpgnik last edited by

                                          ναι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagnar last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: πόσους ίππους χρειάζεται ένα μεσαίο αυτοκίνητο για να κρατήσει 100 χλμ/ώρα;

                                            25hp βαριά βαριά ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr