Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Z
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 17
  • Best 0
  • Groups 0

zisis-ch

@zisis-ch

0
Reputation
1
Profile views
17
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Jan 22, 2009, 10:03 PM Last Online Jan 22, 2009, 10:03 PM
Website zissisprojects.wordpress.com Location Κορυδαλλός

zisis-ch Unfollow Follow

Latest posts made by zisis-ch

  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Ο χρήστης leonp έγραψε:

    Τώρα για τελική ταχύτητα είναι ανάλογο. εάν γυρνάει το ηλ. μοτέρ σε φούλ σπήντ στις 1500 με 2000 σ.α.λ. τότε θα έχουμε περι τα 60 με 80χλμ/ώρα ταχύτητα. Για μεσ' στην πόλη είναι υπέρ αρκετά πιστεύω.!

    Τα κλαρκ 1 τόνου έχουν 2-5 kW μοτέρ. Στον δρόμο άντε να πιάσεις 10 - 20 χαω.
    Το κιβώτιο το καταργείς, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.

    Άν είναι με σκέτο το μοτέρ επάνω στο διαφορικό, να πηγαίνει με 20χλμ, τότε το χρειάζεται το κιβώτιο ταχυτήτων. Πιθανών και χωρίς τον συμπλέκτη. Διότι ο συμπλέκτης θα επιφέρει τριβές που δεν μας χρειάζονται....

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 31, 2009, 1:27 PM
  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Βρήκα κι ένα βιντεάκι για το πώς και να πάρουμε μια ιδέα..!!

    Youtube Video

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 31, 2009, 10:40 AM
  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Ο χρήστης dstou έγραψε:
    Ζήση Χ. έχεις σκεφτεί ότι το κλαρκ έχει πολύ ροπή για την ανύψωση φορτίου και μηδαμινή τελική ταχύτητα, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από ένα ΙΧ.
    Επίσης αν θελήσεις να αντικαταστήσεις ένα κινητήρα εσ. καύσης από ένα Σουίφτ το οποίο έχει περί τα 60 άλογα π.χ. έχεις σκεφτεί πόσο βάρος έχει ένας ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχης ιπποδύναμης με ένα συνοδευτικό σετ μπαταριών επαρκούς αυτονομίας? Δεν θα έρθει στα κιλά του όπως λες αλλά θα ανέβει κατηγορία (προς το Μερκ Ε το βλέπω στήθος με στήθος).
    Αλήθεια το υδραυλικό τιμόνι και τα φρένα με τι θα δουλέψουν αφού δεν θα έχεις κινητήρα?
    Για διαφορικό και κιβώτιο τι θα κάνεις?

    Φίλε dstou,

    Δεν είπα ότι θα διώξουμε μαζί με τη μηχανή και το κιβώτιο ταχυτήτων.!!
    Το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να παραμείνει μαζί με τον συμπλέκτη και η κίνηση απο το ηλεκτρικό μοτέρ, να πάει εκεί. Τώρα για τελική ταχύτητα είναι ανάλογο. εάν γυρνάει το ηλ. μοτέρ σε φούλ σπήντ στις 1500 με 2000 σ.α.λ. τότε θα έχουμε περι τα 60 με 80χλμ/ώρα ταχύτητα. Για μεσ' στην πόλη είναι υπέρ αρκετά πιστεύω.!
    Μπορεί να μην έρθει στα κιλά του, και να πάει παραπάνω. Έχεις δίκιο.!
    Το swift το είπα σαν παράδειγμα.

    Μπορούμε και να μην χρησιμοποιήσουμε αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι.
    Όσο για τα φρένα, δεν είναι δύσκολο.! Παίρνοντας ρεύμα απο τις μπαταρίες, μπορούμε να δουλέψουμε μια τρόμπα κενού (να ρουφάει) κι έτσι να δημιουργήσουμε μέσα σε έναν κλειστό χώρο υποπίεση για τα φρένα.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 31, 2009, 10:27 AM
  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Εντάξει το τραβήξατε λιγάκι το θέμα, και ομολογώ πως είναι ωραίες η ιδέες αυτές.!!

    Αναφέρομαι όμως σε ένα πιο πρώϊμο επίπεδο.
    Ρώτησα για το κλάρκ, μήπως μπορέσουμε να διώξουμε τη μηχανή ενός παλαιού suzuki swift π.χ. και επάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων να μπεί το μοτέρ του κλάρκ.

    Το swift (παράδειγμα) είναι που είναι 900 κιλά κουβάς διώχνωντας τη μηχανή τη βενζίνη και εξατμίσεις και τα λοιπά μάνι μάνι φτάνει στα 700, μπορεί και λιγότερο. Βάζοντας το ηλεκτρικό μοτέρ τις μπαταρίες, και όλα αυτά, θα έρθει ξανά στα κιλά του.
    Το πώς και που θα μπούν αυτά, είναι κατασκευαστικό θέμα..

    Ο σκοπός δεν είναι να τρέχουμε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Άν φτιαχνόταν κάτι τέτοιο, προσωπικά θα μέ βόλευε πολύ να πηγαινοερχόμουν μέσα στην Αθήνα και να το φόρτιζα το βράδυ απο την πρίζα του σπιτιού μου. Ή αν πήγαινα σπίτι του φίλου μου, θα του 'λεγα...:

    • Ρε συ που έχεις μια μπρίζα??
    • Έμεινε το κινητό σου απο μπαταρία..??
    • Όχι ρε... Το αυτοκίνητο...!!

    Όσο για τις μπαταρίες και την συντήρησή τους, καλό θα ήταν να ήταν πιο φτηνές οι 'ιόντων λιθίου' γιατί είναι οι πιο ελαφρυές και οι πιο 'αντοχής' σε σχέση με κάθε άλλη μπαταρία.
    Τώρα βέβαια αν έχουμε απλά τις μολύβδου (κανονικες σαν κι αυτές που έχουν τα αυτοκίνητά μας τώρα) η συντήρησή τους με λίγη προσοχή, είναι πάρα πολύ απλή.!!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 30, 2009, 7:30 AM
  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
    εχω στη δουλεια κλαρκ ηλεκτρικο που σηκωνει 1800 kg. εδω και 6 χρονια δεν εχει παρουσιασει βλαβη
    αν και το εχουμε ξετιναξει στη δουλεια. με φορτιση την νυχτα 10 ωρες περιπου βγαζει 6 ωρες συνεχομενης
    δουλειας. στη συνεχεια με φορτισεις μισαωρες της μπαταριας βγαζει και την απογευματινη βαρδια.
    για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα ηθελα να πω οτι υπαρχουν πολλες λυσεις. οπως οροφη και καπω
    φωτοβολταικα για να φορτιζει η μπαταρια οση ωρα ειναι σταματημενο το αυτοκινητο,
    στεγαστρο με Φ/Β για παρκινγκ, κ.α. οπως και μπαταριες με μεγαλη χωριτηκοτητα και μικροτερο
    βαρος υπαρχουν. ολα ειναι υποθεση κοστους.
    μονο εαν υπαρξει μεριμνα κρατικη κοινοτικη η δεν ξερω τι θα προχωρησουν αυτα.
    τωρα γιατι δεν προχωρανε αναρωτηθητε ποιος θα χασει χρημα αν γεμισει ο τοπος με Φ/Β φορτιζομενα
    αυτοκινητα και το βρηκατε.!!!

    Σ΄ευχαριστώ tsekgr!! Πολύ ενδιαφέρον!! Μπορείς να μας πείς πόσες μπαταρίες έχει και τι ΑΗ (αμπερώρες) είναι.?? Και κάτι άλλο... μήπως έχει κάνα αυτοκολλητάκι επάνω απο σέρβις να πάρουμε τηλέφωνο το μάστορα να τον ρωτήσουμε πόσο έχει το ανταλλακτικό το μοτέρ??

    Όσο για τα φωτοβολταϊκά είναι τέλεια ιδέα, αλλά θέλει μεγάλο κεφάλαιο ειπειδή είναι λίγο ακριβούτσικα.!!
    Προς το παρών η φόρτιση των μπαταριών απο την πρίζα μας, βολεύει και συμ'φαίρυ' καλύτερα απο την βενζίνη..!!

    Και πάλι σ' ευχαριστώ,
    να σαι κάλα!!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 26, 2009, 6:55 PM
  • RE: Κίνηση με νερό..!!

    Καλά ε.... στον κόσμο μου εγώ.... ψάρωσα αμέσως....
    Να σαι καλά φίλε bill33...!!!!
    Τώρα το πιασα.... Είναι και βράδυ κιόλλας....

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    Z
    zisis-ch
    Jan 25, 2009, 7:59 PM
  • RE: Κίνηση με νερό..!!

    Φανταστικά και ΠΟΛΥ ενδιαφέρων όλα τα παραπάνω που γράφετε έτσι εμπεριστατωμένα...

    Τελευταία φορά που είχε πάντως συζητηθεί έντονα το θέμα 'Κίνηση με νερό' στον ξένο ειδικό τύπο ήταν πριν 10-15 χρόνια, όταν είχαν ριχτεί όλοι σε έναν φιλιπινέζο μηχανολόγο στην Μανίλα, ο οποίος και παρουσίαζε την εφεύρεσή του: ένα (νομίζω) Audi 80 που τσουλούσε ΜΟΝΟ με νερό...
    Έβαζε μπρος το όχημα μπροστά από τους δημοσιογράφους και τους άφηνε να τραβάνε τζούρες από την εξάτμιση, θέλοντας να αποδείξει έτσι ότι το εργαλείο του έβγαζε ΜΟΝΟ υδρατμούς...

    Φυσικά δεν άνοιγε το καπό σε ΚΑΝΕΝΑΝ και έλεγε συνεχώς ότι φοβάται μην τον σκοτώσει η μαφία των πετρελαιάδων!

    Η ιστορία αυτή πάντως ξεχάστηκε και μάλλον ήταν μούφα (αν βέβαια δεν τον καθάρισαν ).

    Καποιον εν ονόματι Daniel Dingel?
    Πιστεύω πώς ο καλύτερος τρόπος να γλυτώσεις απο την δολοφονία απο τους 'πεταιλεάδες' είναι να το γνωστοποιήσεις σε όλους. Τότε δεν θα έχει κανένα νόημα άν σε σκοτώσουν ή όχι....Θα το έχει μάθει όλος ο κόσμος...

    Τώρα δεν θέλω να σας στενοχωρήσω, κάνοντάς σας να σκίσετε τα διπλώματα μηχανολογίας σας, αλλά η ΠΡΩΤΗ αποδεδειγμένη 'Κίνηση με νερό' έγινε στο Ηράκλειο της Κρήτης στις αρχές του '80...

    Είχαμε στην παρέα μας ένα καταχαρχαλιασμένο Kadett Α με τρυπημένο ρεζερβουάρ...
    Επειδή τότε τα φράγκα ίσα-ίσα έφταναν για κάνα σουβλάκι και έναν σινεμά, φυσικά δεν τίθετο θέμα επισκευής του, οπότε ο ιδιοκτήτης φίλος μου είχε βάλει μια πλαστική νταμιτζάνα στο πορτ μπαγκάζ αντί του κανονικού ρεζερβουάρ...

    Όποτε είχαμε όρεξη για πείραγμα, σταματούσαμε σε ένα βενζινάδικο και μόλις ο άμοιρος βενζινάς πήγαινε να αρπάξει την κάνουλα της απλής, του λέγαμε:
    '...άσε σύντεκνε...πιάσε και γέμισέ μας 10 λίτρα νερό βρύσης στο ρεζερβουάρ...'!

    Φαντάζεστε την φάτσα του βενζινά όταν ρίχναμε 1 κουβά νερό στο ντεπόζιτο και φεύγαμε σπινάροντας με το χάρχαλο...

    Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος??
    Αν είναι λεπτή η θέση σου, μπορείς να μου απαντήσεις και σε π.μ.

    Ευχαριστώ πολύ.!!
    Ζήσης

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    Z
    zisis-ch
    Jan 25, 2009, 7:45 PM
  • RE: Κίνηση με νερό..!!

    Δεν αναιρώ την προηγούμενη δημοσίευσή μου και συνεχίζω.

    Αυτό είναι απάτη και ψάχνουν για κορόιδα, παρόμοια απάτη με τον μαγνήτη στο καύσιμο, το ανεμιστηράκι στην εισαγωγή, υδρογόνο από ηλεκτρόλυση νερού κλπ...

    Δεν σου ζητάει κανείς να αναιρέσεις την δημοσίευσή σου. Είναι γνώμη σου άλλωστε και τη σεβόμαστε.
    Δεν νομίζψ ότι το πανεπιστήμιο του Cambridge θα έβγαλε μια απάτη. Αξάλλου το PDF που ισχυρίζεται τα παραπάνω, δεν αναφέρει πουθενά για εφαρμογή σε κινητήρες ή κάθε είδους μηχανές. Είναι καθαρά θεωρητικό χαρτί.
    Τώρα αν νομίζεις πως είμαι το 'κορόιδο' που θέλουν να είμαι, θα σε διαψεύσω.
    Όπως προανέφερα δεν ασχολούμαι με τις συσκευές ηλεκτρόλυσης. Ούτε το πείραμα έχει σχέση με αυτό. Ασχολήθηκα στο παρελθόν, όμως δεν αγόρασα τίποτα. Θα σε παραπέμψω στο blog μου όπου έχω κάνει μια κατασκευή ηλεκτρόλυσης. Είναι στην κυριολεξία απο πράγματα που βρήκα στα σκουπίδια.
    Το μόνο που σπατάλησα(όπως θα έλεγες) ήταν χρόνος. Κάποιος χρόνος που για μένα στο τέλος μεταφράσθηκε σε εμπειρία και μου έμεινε μια συσκευή υδρογονοκόλλησης. Σήμερα χρησιμοποιώ αυτή την κατασκευή για να κολλάω σίδερα (και με λίγη δυσκολία ατσάλι).

    Δες μερικές φωτογραφίες εδώ, http://www.flickr.com/photos/zissischio ... 933340561/' target='_blank' target='_blank' target='_blank
    Και την σελίδα του blog μου εδώ.: http://zissisprojects.wordpress.com/electrolysis/' target='_blank' target='_blank' target='_blank

    Προσωπικη μου άποψη είναι ότι εάν ήμουν 'κορόιδο' θα είχα σπαταλήσει τόσα λεφτά τσάμπα για να βάλω μια μ...κια στο αυτοκίνητό μου. Στην προκειμένη περίπτωση ήξερα ότι αυτό το πράγμα είναι κατά πολύ μή-αποδωτικό ενεργειακά πρίν ξεκινήσω να το κατασκευάσω. Εξάλλου δεν έδωσα λεφτά παρα μόνο 3 ευρώ για 6 μέτρα καλώδιο που χρειάστηκα και μου περίσσεψε....

    Υπάρχει ένας (θεωρητικός) κινητήρας έξι χρόνων που στους 4-χρόνους είναι συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και στους επόμενους δύο χρόνους ψεκάζεται νερό και λειτουργεί σαν ατμομηχανή χρησιμοποιώντας τη θερμότητα του κινητήρα. Δεν χρειάζεται σύστημα ψύξης καθώς όλη η θερμότητα ξοδεύεται από την ατμοποίηση του νερού.
    Είναι καλή ιδέα αλλά το νερό καταστρέφει τους κινητήρες και θα πρέπει να κατασκευαστεί ένας αρκετά διαφορετικός κινητήρας ώστε να μπορεί να δουλεύει και με ατμό.

    Σ' ευχαριστούμε για την χρήσιμη πληροφορία.!!
    Κάπου είχα ξανα ακούσει για 6-χρονους κινητήρες αλλά δεν το είχα ψάξει.!! Δεν ήξερα ότι έπαιζαν και το ρόλο της ατμομηχανής...
    Θα το ψάξω μιας και το ανέφερες.!!

    Φιλικά,
    Ζήσης

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    Z
    zisis-ch
    Jan 25, 2009, 2:43 PM
  • RE: Κίνηση με νερό..!!

    Ο χρήστης tolios84 έγραψε:
    αρε ζήση παντου βρίσκεσαι. και στο michanikos.gr και εδω??

    Χα χα.... Με βρήκες έ..??
    Τι να κάνω.... προσπαθώ να συνκεντρώσω γνώμες βοήθεια και σχόλια απο όσους περισσότερους μπορώ..!!

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    Z
    zisis-ch
    Jan 25, 2009, 11:16 AM
  • RE: Περί Ηλεκτροκίνησης

    Γεια χαρά παιδιά, και πολύ ωραία η συζήτησή σας.!!

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι (με σκοπό να σας 'εμβολίσω' μια ιδέα).
    Είχε ποτέ κανείς ηλεκτρικό Κλάρκ του 1+ τόνου??

    Αυτά νομίζω έχουν πολύ δυνατό μοτέρ...
    Το ανταλλακτικό του πόσο κάνει και τί ιπποδύναμη συγκεκριμένα έχει??
    Γνωρίζει κάποιος??

    posted in Περί αυτοκίνησης
    Z
    zisis-ch
    Jan 25, 2009, 8:00 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr