Εντάξει το τραβήξατε λιγάκι το θέμα, και ομολογώ πως είναι ωραίες η ιδέες αυτές.!!
Αναφέρομαι όμως σε ένα πιο πρώϊμο επίπεδο.
Ρώτησα για το κλάρκ, μήπως μπορέσουμε να διώξουμε τη μηχανή ενός παλαιού suzuki swift π.χ. και επάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων να μπεί το μοτέρ του κλάρκ.
Το swift (παράδειγμα) είναι που είναι 900 κιλά κουβάς διώχνωντας τη μηχανή τη βενζίνη και εξατμίσεις και τα λοιπά μάνι μάνι φτάνει στα 700, μπορεί και λιγότερο. Βάζοντας το ηλεκτρικό μοτέρ τις μπαταρίες, και όλα αυτά, θα έρθει ξανά στα κιλά του.
Το πώς και που θα μπούν αυτά, είναι κατασκευαστικό θέμα..
Ο σκοπός δεν είναι να τρέχουμε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Άν φτιαχνόταν κάτι τέτοιο, προσωπικά θα μέ βόλευε πολύ να πηγαινοερχόμουν μέσα στην Αθήνα και να το φόρτιζα το βράδυ απο την πρίζα του σπιτιού μου. Ή αν πήγαινα σπίτι του φίλου μου, θα του 'λεγα...:
- Ρε συ που έχεις μια μπρίζα??
- Έμεινε το κινητό σου απο μπαταρία..??
- Όχι ρε... Το αυτοκίνητο...!!
Όσο για τις μπαταρίες και την συντήρησή τους, καλό θα ήταν να ήταν πιο φτηνές οι 'ιόντων λιθίου' γιατί είναι οι πιο ελαφρυές και οι πιο 'αντοχής' σε σχέση με κάθε άλλη μπαταρία.
Τώρα βέβαια αν έχουμε απλά τις μολύβδου (κανονικες σαν κι αυτές που έχουν τα αυτοκίνητά μας τώρα) η συντήρησή τους με λίγη προσοχή, είναι πάρα πολύ απλή.!!