-
Άλλη μία δημοσκόπηση στο πνεύμα των ημερών
Απόψεις και σχόλια -
Άλλη μία δημοσκόπηση στο πνεύμα των ημερών
Απόψεις και σχόλια -
Άλλη μία δημοσκόπηση στο πνεύμα των ημερών
Απόψεις και σχόλια -
Για δες εδώ : http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... focus+leon
-
H καλή μου νεράιδα μου έκανε δώρο για 24 ώρες το Σαββατοκύριακο ένα Type-R (και μάλιστα 'επετειακό' με τα Recaro καθίσματα), με το οποίο έκανα περίπου 200 χιλιόμετρα με απ΄ όλα: πόλη, Εθνική, Σούνιο. Εντυπώσεις:
Ο κινητήρας είναι εκπληκτικός, τραβάει θαυμάσια (όποιος είπε πως δεν έχει ροπή χαμηλά είναι εκτός θέματος , απλά δεν έχει ροπή αντίστοιχη με τα 200 άλογα χαμηλά αλλά σαν 'κανονικό' δίλιτρο -πάντως με μία 3η πας χαλαρά στην κίνηση της πόλης χωρίς κανένα πρόβλημα) και είναι τόσο εύστροφος, που ανεβάζει ταχύτατα μέχρι τις 5.5-6 χιλιάδες. Εκεί δηλ. όπου οι συνήθεις κινητήρες αρχίζουν και 'τα παίζουν', ο συγκεκριμένος δυναμώνει ακόμα περισσότερο (αρκετά ομαλά όμως, όχι σαν παλιό VTEC) και πάει μέχρι ...8500 κόφτη . Οι 7-8 χιλιάδες είναι ψωμοτύρι, με υπέροχο ήχο. Το κιβώτιο δε είναι άριστο, με λογική 'κλικ-κλικ' από σχέση σε σχέση. Και η θέση του λεβιέ βοηθάει φοβερά για γρήγορες αλλαγές, που, τόσο γρήγορα που ανεβάζει, χρειάζονται. Η αλήθεια είναι πως αν θέλεις να εκμεταλλευτείς τον κινητήρα πρέπει να αλλάζεις συχνά, αλλά είναι τόσο απολαυστικό που δεν είναι πρόβλημα. Οι επιταχύνσεις είναι καταιγιστικές (σειρά από 5 'σαλίγκαρους' στο δρόμο του Σουνίου ξεπεράστηκε σε ευθεία 200 μέτρων ) και γενικά μαζεύει χιλιόμετρα πολύ εύκολα και θέλει προσοχή.
Εντυπωσιακά ευθύβολο στην εθνική (180-200 χωρίς διαμαρτυρίες της ...συνοδηγού είναι σημαντικό), κρατάει σαν τρένο στις στροφές, οποιασδήποτε ακτίνας, χωρίς μούρες ή ξαφνική υπερστροφή (προσπάθησα να το γυρίσω με άφημα γκαζιού και τιμονιά, χωρίς αποτέλεσμα -ίσως όμως ήταν και το συγκεκριμένο οδόστρωμα). Η ανάρτηση είναι 'σφιχτή' χωρίς να κοπανάει και με ικανοποιητική άνεση για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Σπινάρει ελάχιστα με τους τροχούς στριμένους -δεν δοκίμασα 0-100 όμως... Φρένα εξαιρετικά αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση και πολύ 'διακριτικό' ABS.
Μειονεκτήματα λίγα: το τιμόνι είναι ελαφρύτερο απ΄ ό,τι θα ήθελα (υπερβολική και 'ηλεκτρική' υποβοήθηση), ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες (στα 200 είναι ΟΚ... ) και γενικά είναι κάπως ασαφές (σε σχέση με το 106R 1.3 που οδηγώ συνήθως, εννοείται ). Η απόσβεση της ανάρτησης στα σαμαράκια του 'αυτοκινητόδρομου' ήταν μέτρια (υποψιάζομαι τελειωμένα αμορτισέρ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο). Οι χώροι των πίσω επιβατών μέτριοι (δεν μπορούσα να καθήσω 'πίσω μου', αλλά είμαι και 1.90), ιδίως με τα συγκεκριμένα καθίσματα. Και ο χώρος αποσκευών κάπως μικρός. Ο εξοπλισμός λιτός (πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα είναι αυτό...) (A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, κλειδαριές, καθρέπτες και ...αυτά). Η αισθητική αμφιλεγόμενη (εμένα μ΄ αρέσει) αλλά περί ορέξεως...
Εν ολίγοις: Το αυτοκίνητο είναι πυροβόλο. Πραγματικά εντυπωσιακό. Τυλίξτε μου 2 παρακαλώ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εν ολίγοις: Το αυτοκίνητο είναι πυροβόλο. Πραγματικά εντυπωσιακό. Τυλίξτε μου 2 παρακαλώ
OK, ένα το δικό σου και σε ευχαριστώ θερμά που με σκέφτηκες και μένα, πολύ ευγενικό εκ'μέρους σου!!!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Εν ολίγοις: Το αυτοκίνητο είναι πυροβόλο. Πραγματικά εντυπωσιακό. Τυλίξτε μου 2 παρακαλώ
OK, ένα το δικό σου και σε ευχαριστώ θερμά που με σκέφτηκες και μένα, πολύ ευγενικό εκ'μέρους σου!!!
Ωπ, πελάτης Στη σειρά παρακαλώ, όλοι θα πάρετε
(Vasilios, θα κάνεις απιστίες στη Sprint ? Αίσχος )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Vasilios, θα κάνεις απιστίες στη Sprint ? Αίσχος )
Όχι, σ'αυτό το λεπτό θέμα της πολυγαμίας είμαι με τους Μουσουλμάνους και τους Μορμόνους. Πολύ σωστά τα λένε οι άνθρωποι.
-
Νομίζω ότι το CTR είναι μακράν η καλύτερη επιλογή (μεταξύ των διαθέσιμων προς αγορά hot hatchbacks) για όποιον ενδιαφέρεται για ένα γρήγορο, πρακτικό και εγγυημένης αξιοπιστίας αυτοκίνητο με σπορτίφ χαρακτήρα και κόστος μέχρι 40.000 ευρώ.
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ υπερβολικός θα έλεγα ότι ο το Leon Cupra-R είναι η αναμενόμενη επιλογή κάποιου πρώην κατόχου ενός VW Golf ή Audi A3 ενώ αντίθετα το CTR προσιδιάζει περισσότερο στην φιλοσοφία ανθρώπων που αγάπησαν το 106 Rallye (first man then machine και που αναζητούν κάτι πέρα από την κτηνώδη ροπή και την ευκολία μετατροπών του 1.8t 20V του group VW.
Ευτύχης
-
O nass alakse 8rhskeia One at a time. Next?
-
Ψήφισα Focus RS,επειδή έχει πολύ καλό στήσιμο,γκάζι,ποιότητα και είναι ένα δείγμα του τι προσφέρει η Ford σήμερα.
Το ότι ένα Ford είναι καθημερινό αυτοκίνητο και είναι καλό,είναι υγιές δείγμα,μας σέβεται η εταιρεία. -
Καλημέρα
Ξαναοδήγησα τις τελευταίες ημέρες Χόντα! Απλά άπιαχτο! Και βέβαια πραγματική πρόταση σε διαθεσιμότητα και κόστος. Το αποφασίζεις και διαθέτοντας ποσό που δεν ξεπερνάει τη λογική, δικό σου! Στρίβει, επιβραδύνει και επιταχύνει δημιουργώντας μία καθαρόαιμη αίσθηση που μόνο στο 306 racing εχω συναντήσει όσο κάνω αυτή τη δουλειά... Για το Φορντ πέρα από το θεωρητικό της υπόθεσης αφού λένε πως παράγεται σε περιορισμένο αριθμό και μάλισυα προσφέρεται σε επιλεγμένους πελάτες (έτσι λένε στη χώρα μας τους μαυραγορίτες) και πέρα από την υψηλότερη (οκ θεωρητικά) τιμή, βγάζει και μία αίσθηση after market...
Εχεις την εντύπωση πως θα αγοράσεις ένα 1600αρη και θα πας στο φίλο σου στον καφετζή (εκεί πίσω από τον Σπανό... στο τέλος της Συγγρού) και θα φτιάξει καλύτερο RS... Το κυριότερο το made in CC δεν θα χαλάει και μακάρι να τοποθετηθεί ο ένας ή οάλλος Αθανασούλας και να μας πουν τι τραβάνε με το RS τους σε επίπεδο αξιοπιστίας. Σε άλλες χώρες λόγο τιμής το συγκρίνουν με Ιμπρεζα STi και φυσιολογικά το Φορντ χάνει κατά κράτος. Εδώ όντας σε τιμή ανταγωνιστική του WRX ορθά πουλήθηκε όλη η σοδειά και μάλιστα δημιουργήθηκε και ζήτηση.
Το Type R πάντως μιάσει και στο στομάχι και στην καρδιά...To Seat δεν το κατατάσω σε λίστα με προσωπικά στοιχεία. Ψυχραιμία. Ισως τοποθετούσα το μινι κυρίως λόγω αισθητικής. Σαν όμορφη γκομενα με ψυχή είναι.
Στρ
-
O **sx **έδωσε νομίζω έδωσε την πιό πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη. Δέν τίθεται θέμα......TYPE R λοιπόν γιά την ελληνική πραγματικότητα.
Βέβαια οι υποκειμενικές προτιμήσεις του καθενός δεκτές.
Και εγώ προσπαθώ να το αποφύγω και να ανέβω κατηγορία γιατί όσες φορές το οδήγησα δεν μπόρεσα να χωνέψω την άσχημη εμφάνιση και τη κακή ηχομόνωση-ποιότητα κύλισης.Υ.Γ. Δεν μπορούσε η 147 ή το 307 να έχει τα μηχανικά μέρη του CIVIC
-
Λόγω των αναξιόπιστων SEAT και VW που περάσαν από την οικογένειά μας, αλλά και του Σιβίκ που από το 1997 και μετά από τρακάρισμα μάλιστα δεν έχει κάνει τσικ, αλλά και του απολαυστικού Integra Type R που οδήγησα, κατατάσσω το Σιβίκ πρώτο και το Λεόν στα τάρταρα.
Για το Φόρντ δεν έχω ιδία άποψη, αλλά μάλλον στη μέση θα ερχόταν και τελικά δεν θα το αγόραζα, γιατί μου βγάζει χλιαρά συναισθήματα, ασύμβατα για αγορά σε αυτήν την κατηγορία (τουλάχιστον δεν είναι ICE όπως του Λεόν... )
-
TypeR και από μένα.
η εμφάνισή του μ'αρέσει (βιτσιόζος???)
η έλλειψη ηχομόνωσης ΔΕΝ είναι μειονέκτημα με τέτοια μοτερούκλα
το Λεόν δε με πείθει για...όπλο, για τη σύγκριση με το Φορντ με κάλυψε ο κ. Στράτης.
Σπύρος
-
Type R ανάμεσα σε αυτα τα 3.
-
Type-R, παρά το γεγονός ότι οδηγάω το Leon 1.8 20VT...Δεν ξέρω αν απέχει τόσο πολύ το Cupra από το απλό (?) των 180 ίππων, αλλά θα προτιμούσα την πιο καθαρόαιμη αίσθηση του Honda. To Focus RS μου κάνει λίγο σε μετατροπή και λόγω περιορισμένης παραγωγής, νομίζω ότι ξεχωρίζει από τα ευρείας παραγωγής Civic και Leon. Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα 'ποιο είναι γρηγορότερο' αλλά 'ποιο μου ταιριάζει;'.
-
Να πάρει! Κάτι έχω κάνει με τα κούκις και δεν μπορώ να ψηφίσω... ΑΛΛΑΤΙΝΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!
-
χοντα πρωτα...
το λεον εχει μεγαλη ροπη και ειναι φτιαγμενο για ευθειες και ανοιχτες καμπες και να διατηρει μεγαλες ταχυτητες χωρις πολυ ζορι και αθορυβα...δε νομιζω να συγκρινεται με τα αλλα δυο...
το φοκους πολυ καλο αλλα δε θα το αγοραζα..προτιμαω τις 8000 στροφες! -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Εχεις την εντύπωση πως θα αγοράσεις ένα 1600αρη και θα πας στο φίλο σου στον καφετζή (εκεί πίσω από τον Σπανό... στο τέλος της Συγγρού) και θα φτιάξει καλύτερο RS... Το κυριότερο το made in CC δεν θα χαλάει και μακάρι να τοποθετηθεί ο ένας ή ο άλλος Αθανασούλας και να μας πουν τι τραβάνε με το RS τους σε επίπεδο αξιοπιστίας.
ΣτρCTR και εγώ γιατί οι Αγγλάρες έχουν πει κατ' επανάληψη για το RS, ότι είναι τρομερός πεζοδρομιοκυνηγός και ότι κάνει μόνο για πίστα, ενώ το Leon τελικά είναι απλά ένα διαβολικά γρήγορο αυτοκίνητο και τίποτα περισσότερο.
Η παραπάνω κουβέντα όμως του ΣΧ για το RS με προβλημάτισε. Είναι και αναξιόπιστο κιόλας??
Civic TypeR vs Focus RS vs Leon Cupra R225