Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα...
στην έκθεση της Φρανκφούρτης αφιερώνει 11 σελίδες...αφαιρούμε τις διαφημιστικές καταχωρήσεις και μένουν 8.
Στην αρχή λοιπόν αφού εξυμνεί την vw για ότι είναι και εχει πετύχει αλλά και την κυρίαρχη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γενικά, αναφέρει ότι η κοσμοκαρ για φέτος ανελαβε τα έξοδα για να πάει στην έκθεση. Στο ίδιο άρθρο αναφέρει ότι κατάφερε να φέρει όλη την συντακτική ομάδα του περιοδικού με έξοδα των φιατ, οπελ,πορσε και κάποια άλλη που δεν θυμάμαι αφού δεν έχω μπροστά μου το περιοδικό την στιγμή που γράφω...
Αφιερώνει λοιπόν αρχικά ένα μεγάλο μέρος στα concept του vag και το up.
Στην διπλανη σελίδα από τα παραπάνω έχουμε συνέντευξη κάποιου από την όπελ και αξιοπρόσεκτη αναφορά στην φίατ! Δηλαδή αυτοί που συνεισφέρανε για το ταξίδι είχανε και την παραπάνω προβολή!Σαν ανταμοιβή...όποιος έχει το περιοδικό καταλαβαίνει!
Εντάξει έγραψε καλά λόγια και για το i30! (Aν θέλει ας κάνει και αλλιώς εδώ...η χιουντάι στην Ελλάδα έχει δυνατό μερίδιο και ακόμα μεγαλύτερο στην διαφημιστική πίτα )
Το νέο σιβικ (*) πάντως το αγνόησε επιδεικτικά στην αρχική περιγραφή...μάλλον δεν το θεωρεί highlight της έκθεσης όπως για παράδειγμα το πειραματικό διθέσιο πόλης της audi!
Η συνοπτική αναφορά που υπάρχει προς το τέλος μάλλον δεν γράφτηκε από τον ίδιο.(*) Βεβαια δεν μπορώ να τον αδικήσω σε αυτό...εδώ και εμείς οι Χοντάκηδες δεν τρελαθήκαμε με δαύτο
Ξαναδιάβασε με προσοχή
Το κείμενό μου είναι αυτό με το ΙΝ και Αου. Το άλλο κείμενο είναι γραμμένο από όποιον έχει την ευθύνη της έκθεσης αλλά το συνυπογράφω και αν θέλεις μου λες πως θα πήγαινε όλο το επιτελείο του περιοδικού στην έκθεση το 2011. Αυτοί που μας καλούν μας δίνουν και την παραπάνω πληροφορία. Είναι ψέματα; Γράφουμε αηδίες για ένα εισητήριο; Τόσο αλήτες μας θεωρείς;
Αδικη λάσπη, που εξελίσεται κάκιστα σε σχέση με το σχόλιό σου για τη Χιουντάι. Μας άρεσε γμτ και ψάξε βρες τα μερίδια μιάς ετειρείας που καταρρέει στην Ελληνική αγορά σε όλα τα επίπεδα.
ΣΧ