Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 678
    • Best 0
    • Groups 0

    sx

    @sx

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    678
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sx Unfollow Follow

    Latest posts made by sx

    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
      να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα...
      στην έκθεση της Φρανκφούρτης αφιερώνει 11 σελίδες...αφαιρούμε τις διαφημιστικές καταχωρήσεις και μένουν 8.
      Στην αρχή λοιπόν αφού εξυμνεί την vw για ότι είναι και εχει πετύχει αλλά και την κυρίαρχη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γενικά, αναφέρει ότι η κοσμοκαρ για φέτος ανελαβε τα έξοδα για να πάει στην έκθεση. Στο ίδιο άρθρο αναφέρει ότι κατάφερε να φέρει όλη την συντακτική ομάδα του περιοδικού με έξοδα των φιατ, οπελ,πορσε και κάποια άλλη που δεν θυμάμαι αφού δεν έχω μπροστά μου το περιοδικό την στιγμή που γράφω...
      Αφιερώνει λοιπόν αρχικά ένα μεγάλο μέρος στα concept του vag και το up.
      Στην διπλανη σελίδα από τα παραπάνω έχουμε συνέντευξη κάποιου από την όπελ και αξιοπρόσεκτη αναφορά στην φίατ! Δηλαδή αυτοί που συνεισφέρανε για το ταξίδι είχανε και την παραπάνω προβολή!Σαν ανταμοιβή...όποιος έχει το περιοδικό καταλαβαίνει!
      Εντάξει έγραψε καλά λόγια και για το i30! (Aν θέλει ας κάνει και αλλιώς εδώ...η χιουντάι στην Ελλάδα έχει δυνατό μερίδιο και ακόμα μεγαλύτερο στην διαφημιστική πίτα )
      Το νέο σιβικ (*) πάντως το αγνόησε επιδεικτικά στην αρχική περιγραφή...μάλλον δεν το θεωρεί highlight της έκθεσης όπως για παράδειγμα το πειραματικό διθέσιο πόλης της audi!
      Η συνοπτική αναφορά που υπάρχει προς το τέλος μάλλον δεν γράφτηκε από τον ίδιο.

      (*) Βεβαια δεν μπορώ να τον αδικήσω σε αυτό...εδώ και εμείς οι Χοντάκηδες δεν τρελαθήκαμε με δαύτο

      Ξαναδιάβασε με προσοχή
      Το κείμενό μου είναι αυτό με το ΙΝ και Αου. Το άλλο κείμενο είναι γραμμένο από όποιον έχει την ευθύνη της έκθεσης αλλά το συνυπογράφω και αν θέλεις μου λες πως θα πήγαινε όλο το επιτελείο του περιοδικού στην έκθεση το 2011. Αυτοί που μας καλούν μας δίνουν και την παραπάνω πληροφορία. Είναι ψέματα; Γράφουμε αηδίες για ένα εισητήριο; Τόσο αλήτες μας θεωρείς;
      Αδικη λάσπη, που εξελίσεται κάκιστα σε σχέση με το σχόλιό σου για τη Χιουντάι. Μας άρεσε γμτ και ψάξε βρες τα μερίδια μιάς ετειρείας που καταρρέει στην Ελληνική αγορά σε όλα τα επίπεδα.
      ΣΧ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sx
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Kαλησπέρα!

      Σας διαβάζουμε και μάλιστα με τα 1000 και μη ξεχνάτε εμείς το φτιάξαμε το 4ΤF για εσάς.

      Αν δε με καταλαβαίνετε, πάω πάσο. Κάποια εποχή μάλιστα δεν έγραφα. Τώρα όσο ακόμα είμαι εδώ-εκεί, αναρωτιέμαι να γράφω ή να μη γράφω? Υπόσχομαι να γίνω κατανοητός πάντως και το γράφω με σεβασμό!

      Τώρα επί της ουσίας. Πήγα στη Φρανκφούρτη για πρώτη φορά στη ζωή μου προσκεκλημένος της VW και έπαθα την πλάκα μου με το 4ο Ράιχ που αντιμετώπισα και το σημείωσα. Τρόμαξα! Από την άλλη, σε σχέση με το προίόν και σε σχέση με το τι ψηφίζω. Ψυχραιμία. Ψήφισα Πολο όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι οπότε και βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς και ερωτώ όλους εσάς τι θα ψηφίζατε εκείνη τη χρονιά; Μακάρι να έχετε δοκιμάσει Πόλο και να σας απογοήτευσε, οπότε καταλήξατε ότι τα παίρνω.

      Κάποτε τα έπαιρνα από τη Νισαν, μετά από τη Σέατ για να τρέχω. Γιατί τόση αδικία ρε γαμώτο; Οποιος μπορεί να αποδείξει ότι χαιδεύαμε ότι είχε σχέση με την αγωνιστική μου πορεία, τότε μα τον θεό τα βροντάω αύριο! Το ίδιο γιατί χαιδεύουμε τις εταιρείες που μας δίνουν την περισσσότερη διαφ΄'ημιση και πάντως δεν είναι η VW. Κρίμα που πιστεύετε πως δεν έχω καρδιά και γνώσεις και απλά κτυπάω τα πλήκτρα με βάση τα θέλω και τα πρέπει του εμπορικού τμήματος! (το ξέρετε; Η BMW και η Σιτροέν, όπως και η Σουζούκι και η Σουμπαρού και άλλοι, δεν μας γνωρίζουν εμπορικά, αλλά εμείς τη δουλειά μας...).

      Μέχρι τότε, μέχρι δηλαδή να ναλύσουμε από που τα παίρνω-ουμε και γιατί, αναμένω να δοκιμάσετε UP και να τα ξαναπούμε επί της ουσίας. Επαθα την πλάκα μου με το πως κυλάει εκεί στους Γερμανικούς δρόμους και το σημείωσα. Οδηγείστε και αν δεν λάμψει στα χέρια σας, γράψτε Στράτη είσαι απατεώνας, ρε. Μας δουελεύεις! (έχω ένα ακόμα κακό ελέττωμα ως γραφιάς. Ποτέ δεν διαβάζω το πρες κιτ και σπάνια δίνω σημασία στις εποίσημες συνεντεύξεις Τύπου).

      Από την άλλη τώρα, Στεναχωριέμαι που ο Κουνίτης, ο Χαρπίδης, ο Λεμάνης, ο Τσαντίλης και τα άλλα παιδιά σήμερα στους 4Τ όπως η ΕΞ, ο Πάνος και ο Μανώλης και βέβαια ο ΜΣ σας απογοητεύουν και κάνετε συγκρίσεις με το παρελθόν. Επιτρέψτε μου να έχω την άλλη άποψη. Αυτή από μέσα και διαφωνούμε ριζικά.

      Πυροβολάτε εμένα επειδή γεννήθηκα (αυτά τα περί αγωνιστικής ιστορίας δεν ε΄χουν σημασία, ούτε είμαι παλαίμαχος, ακόμα μπορώ να στρίψω δημοσιογραφικά όσο και όπως το απαιτούν οι συνθήκες), αλλά αφήστε ήσυχους τους συνεργάτες μας.
      Με αρνητικά γενικόλογα δημιουργούνται εντυπώσεις που μας αδικούν. Αν μας πιάσετε φάουλ, βαράτε μέχρι το πρωί.
      Ακούμε, διαβάζουμε, σεβόμαστε διορθώνουμε...

      καλό βράδι Αγαπητοί και με την ευκαιρία γράψτε μας ποιά συμβατικά αυτοκίνητα θέλετε να δοκιμάστε, σχεδιάστε τις δοκιμασίες εν λευκώ και πάμε να κάνουμε κουβέντα όπου θέλετε και όποτε θέλετε, live και in action.

      Στη διαθεσή σας,

      Με εκτίμηση και σεβασμό που μακάρι να εξελιχθεί σε αμοιβαίος,

      ΣΧ

      ΥΓ. Ο κος Καββαθάς δεν έγραψε για 3ο μήνα. Ολοι, εσείς και ακόμα περισσότερο εμείς, θέλουμε να ξαναπυροβολήσει. Μακάρι και πάντως, εκείνος διαχειρίζεται τα περί της επόμενης ημέρας και εμείς είμαστε οι τελευταίοι που θα του υποδείξουμε πως θα προχωρήσει, αλλά και πως θα ενημερώσει την όποια ή την άλλη απόφασή του! (ΣΧ: εκ του πονηρού, όσο δεν λέει, δεν γράφει Τίτλοι Τέλους και αφού είναι υγιέστατος πιστεύουμε πως θα ξαναπατήσει πλήκτρα)...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sx
    • RE: ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ

      Kαλησπέρα!
      Την την ξέρετε. Την επίσης...

      Λοιπόν, η ΑΛΑ μετά και την επιστράτευση της κας Κυρίτση, ζήτησε να οργανώσει τον αγώνα σε άλλη διαδρομή.
      Ο νέος αγώνας θα κατατεθεί στην ΕΘΕΑ τη Δευτέρα το πρωί μαζί με το σχετικό κανονισμό όπου θα πρέπει να αναφέρονται ο αλυτάρχης, ο βοηθός του, ο υπεύθυνος ασφαλείας, ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής κ.α.
      Η Εθεα θα συνεδριάσει μεθαύριο στις 19.00, θα αποφασίσει και αφού εγκρίνει αμέσως θα υπάρξει ενημέρωση-ανακοίνωση.

      Για όσους είστε στο ΔΕΘ καλό αγώνα. Οσοι στην Αθήνα, υπομονή.... Μιά στάλα!

      Στράτης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

      Με την ευκαιρία του 'αντίο Ανδρέα' χθές Πέμπτη στη Βουλιαγμένη, έγραψα δύο λόγια στο http://www.autoblogger.gr. Να είμαστε καλά να τον θυμόμαστε
      Σ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

      Ωραίος άνθρωπος. Αρχοντας. Η παρουσία του στη διοίκηση της Τογιότα Κασσιδόπουλος, έπαιξε μεγάλο, σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη πολλών οδηγών με Τογιότα. Βοηθούσε τους πάντες, αλλά υποστήριζε αξιοκρατικά και όσους μπορούσαν να πάνε πάρα πέρα και να πρωταγωνιστήσουν, όπως ο Βαγγέλης Γκάλλο και ο Μανώλης Ρον Χαλιβελάκης. Καλαμπουρτζής, απλός, γλετζές, εφυής άνθρωπος με λόγο, αν σε εκτιμούσε σκιζότανε χωρίς δεύτερες και τρίτες σκέψεις...
      Εννοείται πως θα μείνει στη μνήμη μας για πάντα.
      Το πιό πετυχημένο πάντως σχόλιο είναι του Σούλη Εγγλέζου, στο fb.

      Στρατισίνο

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ

      Eνας απλός, ένας πεντακάθαρος άνθρωπος, γνήσιος ερασιτέχνης, αγνός εραστής των Ελληνικών αγώνων. Τρέξαμε και την ίδια περίοδο όταν εκείνος με την Κορόλα 1.6.
      Θερμά συλληπητήρια στην οικογένειά του και στους ανθρώπους του.
      Στρατισίνο

      ΥΓ. Μπάμπη ευχαριστούμε πολύ για την παρέμβαση στο 4ΤF

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      έλαβα γμτ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Kαλημέρα!
      Νίκο, εσύ ξέρεις. Μακάρι να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις για να επιστρέψεις...
      Βασίλη, γεμίσαμε προέδρους. Εχεις το λόγο μου, οτι κανείς ΔΕΝ μπορεί να γυρίσει τιο ποτάμι πάλι πίσω, αρκεί να επικοινωνούμε σωστά και να δείχνουμε αλλά και να είμαστε σωστά συντονισμένοι μεταξύ μας.
      Η αγωνία είναι δεδομένη, αλλά δεν αφορά στο τελικό αποτέλεσμα! Θα πεις, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Σύμφωνοι! Δώσαμε λόγο: Θα πολεμήσουμε._
      Τάκη, έχω μείνει πίσω. Ποιόν φωτογραφίζεις;
      Αρη, φόρτωσα και το παράκανα και ξαναδιαβάζοντας έχεις δίκιο πως σε έθιξα, αν και δεν ήταν ο σκοπός.
      Γμτ, οι περισσότεροι μπορείτε, έχετε την απευθείας επικοινωνία, γιατί δεν ρωτάτε και μετά γράψτε και ξαναγράψτε. Ωραίος είναι ο διάλογος και παίρνω την ευθύνη ότι τον χαλω και εγώ συχνά-πυκνά.
      Πάμε παρακάτω
      Στράτης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Τι γράφετε ρε γμτ; Ποιός διαδίδει παπαριές; Βασίλη γιατί δε ρωτάς καλέ μου. Καλώς τον Αρη! Βγήκες από το κλουβί για να καρφώσεις!! Καλοδεχούμενος!!!

      Πρόβλημα δεν υπάρχει, ο κύβος ερίφθει αλλά βάζω στοίχημα πως αν βγάλουμε τα μάτια μας, μόνοι θα το κάνουμε. Ελπίζω να παίξει ο καθένας μας το ρόλο του σωστά και να πορευτούμε δημιουργικά.

      Για τα Ράλλυ την άποψή μου, όσοι ελάχιστοι δεν διαβάζετε μόνο φόρουμ την ξέρετε. Ο ράλλυ μαν είναι παντού ράλλυ μαν και η εξειδίκευση έχει πεθάνει. Αν μπορούμε να έχουμε ένα μικτό 50% άσφαλτο-50% χώμα θα γίνει και σε όποιον αρέσει. Άλλο τι με βολεύει, άλλο τι είναι το σωστό, τι θα αναβαθμίσει το χώρο μας και στο τέλος τον πλέον σημαντικό ρόλο, όσο με αφορά θα τον παίξουν οι προτάσεις των οδηγών, του ΣΟΑΑ και το ΣΟΑΒΕ!

      Νίκο με σεβασμό στο επαγγελματισμό σου και βέβαια στο ταλέντο σου, θα ήμουν πιό προσεχτικός.
      Θα ήμουν σαφέστερος όταν κατηγορώ και δεν θα γέμιζα προτάσεις με υπονοούμενα, ενώ θα έλεγα και ένα ευχαριστώ στους ελάχιστους που ασχολήθηκαν σοβαρά μαζί μου, (προφανώς δεν το πίστεψες, οπότε αφού έτσι ένοιωσες, έτσι θα είναι...), ή έστω, έδωσαν σε κάμποσους (πολλούς, λίγους; έχει σημασία;) τη δυνατότητα να πάνε παραπέρα...

      Νίκο μου, σκέψου και την άλλη άποψη. Ρώτα όποιον έβαλε πλάτη να σου πει τι εισέπραξε και αν θα το ξανακάνει.
      Μακάρι να βρούμε σαν χώρος και το κύρος μας και τον τρόπο ώστε όποιος εμπλέκεται να θέλει να μείνει και να μη βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή

      Για τα περί ΟΜΑΕ και ΕπΑ, μία στάλα υπομονή...

      Με εκτίμηση σε όλους

      Στράτης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • RE: Παλι κακός θα γινω, ΓΜΤ μου? (Εκλογές Σ.Ο.Α.Α. 2010)

      Aγγελε, έλεος γμτ!
      Τι παθαίνεις; Ετσι έγινε ο ΣΟΑΑ των μελών του ΔΣ, από φορέας-εκπρόσωπος των οδηγών, όπως ήταν μέχρι το 1990.

      Πες ότι είσαι άσχετος, ή νεος και ωραίος που ήρθες τώρα στο χώρο και μπάινεις σε αυτό το γ....ο φόρουμ και έχεις μεγαλώσει με Πλατή και Λώρη και τους έχεις αφίσσα στο δώμα και έχεις χειροκροτήσει Άγγελο Ζήβα που σε έχει γεμίσει αυτόγραφα και τον δείχνεις στη φίλη σου το δήμετρο το χερά και καμαρώνεις που σε αναγνωρίζει και σου χαμογελάει. Τι θα σκεφτείς ρε γαμώτο;

      Μείνε ψύχραιμος Φίλε μου, η έλειψη επικοινωνίας και όλο αυτό το δήθεν μυστήριο με την όποια ομοσπονδία έχουν δημιουργήσει έλειψη σε εμπιστοσύνη και αμφισβήτηση σε έργο και προθέσεις.
      Ήσουν πρωταθλητής με Α5-6, νικητής με WRC, πετυχημένος πρόεδρος και άρχοντας που έμεινες στο ΔΣ χωρίς να είσαι πρόεδρος. Συνέχισε με αρχοντιά pls... Εχει πολλές λέξεις και φράσεις το λεξιλόγιο που βγάζουν το πραγματικό μας ήθος και όχι αυτό που μας βγαίνει όταν τα παίρνουμε και το ξέρεις φίλε.

      Στράτης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sx
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr