Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 406
    • 407
    • 89 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      inimic last edited by

      Ο χρήστης noble έγραψε:
      οι δυο τελευταιες ειναι κατα σειρα : οπισθεν , τελικη σχεδη μεταδοσης

      Την τετάρτη την έχεις πιό μακρυά απο την πέμπτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει:

        1. Το RCD 510.
        2. Το Media In για το RCD 510.
        3. Το πακέτο Bluetooth για το RCD 510.

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tassos_th last edited by

          Ο χρήστης kubiak έγραψε:
          Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει:

          1. Το RCD 510.
          2. Το Media In για το RCD 510.
          3. Το πακέτο Bluetooth για το RCD 510.

          _

          1)rcd510 240 ευρώ
          2)media in 155ευρώ
          3)bluetooth 465ευρώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
            Στο Drive πάντως διάβασα ότι οι πιο δυνατές εκδόσεις (160, 200) θέλουν μπλοκέ για όποιον θέλει να ζορίσει αρκετά το αμάξι.

            Εννοεις οτι θα πρεπει να βαλουν aftermarket μηχανικο τυπου τορσεν(?) π.χ, γιατι τα
            scirocco εχουν μεσα απο το ESP το ΕDL, ηλεκτρονικο προγραμμα προσομειωσης μπλοκε διαφορικου.
            Μπορεις να αναφερθεις λιγο πιο συγκεκριμενα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              noble last edited by

              Ο χρήστης inimic έγραψε:

              οι δυο τελευταιες ειναι κατα σειρα : οπισθεν , τελικη σχεδη μεταδοσης

              Την τετάρτη την έχεις πιό μακρυά απο την πέμπτη.

              ετσι το δημοσιευει η VW.... τα παραπονα σε εκεινη παρακαλω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                olympian2 last edited by

                Ο χρήστης tassos_th έγραψε:

                Πάνω απ' όλα προσοχή...

                Το αυτοκίνητο αυτό είναι ελληνικό;Πάντως από όπου και αν είναι αυτός το έκανε μάλλον είναι και ο πρώτος που που το διέλυσε!!!!

                H φωτογραφία είναι από το γνωστό γαλλικό forum.

                Όπως πολύ καλά είπε και ο Corsa OPC, μπορεί το αμάξι να έχει εξαιρετικό κράτημα (το διαπίστωσα στο test drive), όμως παρόλα αυτά οι νόμοι της φυσικής είναι αυτοί που έχουν πάντα τον τελευταίο λόγο. Αν τους παραβιάσεις την έβαψες. Γι' αυτό χρειάζεται πάντα αυτοσυγκράτηση και σύνεση. Σας το λέει αυτό κάποιος που έχει βγει από το δρόμο (με Golf II βέβαια, αλλά δεν έχει σημασία)...

                Πάντως, το crash test ήταν άκρως επιτυχημένο, όπως βλέπω, από παθητική ασφάλεια τα πάει μια χαρά...

                Όσοι ενδιαφέρεστε να πάρετε ένα Scirocco κοψωχρονιά (έστω και τρακαρισμένο), κάντε κλικ εδώ:
                http://cgi.ebay.co.uk/2008-VOLKSWAGEN-SCIROCCO-GT-BLUE-DAMAGED-SALVAGE-CAT-D_W0QQitemZ260315527846QQcmdZViewItem?hash=item260315527846&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1345|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318' target='_blank' target='_blank

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
                  1)rcd510 240 ευρώ
                  2)media in 155ευρώ
                  3)bluetooth 465ευρώ

                  Ευχαριστώ...

                  _

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Σκέφτεσαι να πάρεις σιρκόκκο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimik last edited by

                      Καλημέρα....

                      Μόλις με ενημέρωσαν απ την αντιπροσωπεία ότι το Scirocco εμπίπτει στην κατηγορία του Passat σε ότι αφορά την επέκταση εγγύησης και αντι για 354 είναι 473 αν συγκράτησα σωστά το νούμερο. Πάντως πάνω από 400.... αυτά τα ολίγον δυσάρεστα από μένα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Σκέφτεσαι να πάρεις σιρκόκκο;

                        Όχι, γιατί όσο και να μου αρέσει δε θα έπαιρνα ποτέ τρίπορτο αυτοκίνητο με πάνω από δύο θέσεις...
                        Ρωτάω κυρίως από ενδιαφέρον αλλά και γιατί πιθανότατα θα αντικαταστήσω το Golf IV με το VI...
                        Όχι βέβαια άμεσα αλλά δεν παύω να ενημερώνομαι σχετικά με τα των VW...

                        _

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mamias last edited by

                          Ο χρήστης noble έγραψε:

                          Γνωρίζει κανείς σχέσεις κιβωτίου για το dsg 7τάχυτο και το 6αρι χειροκίνητο?

                          DSG : 3.765:1 2.273:1 1.531:1 1.122:1 1.176:1 0.951:1 0.795:1 4.170:1 3.227:1
                          6αρι : 3.780:1 2.120:1 1.360:1 1.030:1 0.860:1 0.730:1 3.600:1 3.650:1

                          αυτα ειναι για το TSI 160....

                          Ευχαριστώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Λίγο offtopic, αλλά πώς βγάζουμε την ταχύτητα κάθε σχέσης στις 1000rpm, έχοντας όλα τα παραπάνω δεδομένα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αν δεν έχω κάνει λάθος για λάστιχο 215/70/16 (μήπως είναι πολύ μεγάλο?)
                              στο 7άρι άλλαξα την 4η/5η γιατί δεν ταίριαζαν.

                              11,0 9,7
                              18,2 17,2
                              27,0 26,8
                              35,1 35,4
                              40,4 42,5
                              43,4 50,0
                              51,9

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                olympian2 last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Αν δεν έχω κάνει λάθος για λάστιχο 215/70/16 (μήπως είναι πολύ μεγάλο?)

                                Μεγάλο είναι, βάλε ποδηλάτου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  ddl449 last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paulgiot last edited by

                                    Ειχα κι εγω μια γιαλαντζι οδηγικη εμπειρια με το νεο Scirocco 1.4(υπο την εννοια οτι απολαυσα την διαδρομη απο τη θεση του συνοδηγου) και αποκομισα πολλες εντυπωσεις.

                                    Εξωτερικα ειναι πολυ καλυτερο απο οτι θα μπορουσα να περιμενω(εγω και οποιοσδηποτε εδω που τα λεμε)Το πρωτο πραγματικα ομορφο VW εδω και χρονια(μαζι με το Passat CC και το EOS)Κι ενω αρχικα ειχα ενστασεις για την ανακολουθια εμπρος-πισω μερους τελικα το 'live' αποτελεσμα ειναι περαν κριτικης.Οι φωτογραφιες το αδικουν λιγο δειχνοντας το πιο μυτερο και πιο οξυ απο ειναι στην πραγματικοτητα.Ο μπροστα προβολος,τα φωτιστικα σωματα,τα φτερα πισω,το ζουμερο booty,τα παντα ολα ξεχωριζουν.Δυσκολευεσαι να αποδεχτεις πως προκειται για ενα 'κατα τα αλλα συντηρητικο' VW.

                                    Σε 3 (κωμο)πολεις που κινηθηκαμε ο κοσμος σταματουσε και το κοιταζε,ειτε το αναγνωριζε ειτε οχι.

                                    Προσωπικα ξεχωρισα τις μαυρες λεπτομερειες της μασκας,τις frameless πορτες (αλλη αισθηση) και την 3η πορτα με το πανω χειλος που κρυβει εξυπνα τον αρμο και κανει το αμαξωμα να φαινεται μονοκομματο απο πισω.Παραδοξως η πισω πορτα δεν εχει διακοπτη ή υποδοχη κλειδαρειας κι ανοιγει μονο με τηλεχειρισμο ή μεσα απο την καμπινα.

                                    Μεσα το ταμπλω μου φανηκε σαν να καναν copy & paste το εσωτερικο του Eos,ποιοτικο με μαλακα πλαστικα μεν,μουντο και βαρετο δε,σε ανθρακι αποχρωσεις με ασημι φινιρισματα και φιλετα να σπανε την μονοτονια.Διαθετει ραδιο-cd με οθονη αφης και cool ambient φωτισμο οροφης.Δεν ξετρελαθηκα κιολας-κι ισως θα περιμενε κανεις περισσοτερα.Ομως ειναι καλα συναρμολογημενο-π.χ. οι rock solid χειρολαβες του συνοδηγου σου δινουν την βεβαιοτητα οτι δε θα παρουσιασουν ποτε τριγμους.Οι θεσεις ειναι χαμηλα,οσο πρεπει.Πισω αποκλειστικα για δυο ατομα,με τους χωρους που περιμενεις απο ενα shooting brake,και με περιορισμενη ορατοτητα.

                                    Οδηγικα δεν μπορω να πω πολλα,απο τη θεση του συνοδηγου, παντως μπαινοντας με γραμμες σε στροφιλικια,φορτωμενο με χλμ φαινοταν να κραταει καλα.Με λιγα χλμ αν ηθελες πετουσε κωλο(ελεγχομενα),και γενικα ηταν ουδετερο & ρυθμισιμο.Η ανεση ηταν σε υψηλα επιπεδα για σπορ οχημα,οποτε συνολικα ακουμπαει τη χρυση τομη ανεσης-κρατηματων.Ο κινητηρας ειναι γραμμικος χωρις 'σπορτιφ' ξεσπασματα(κατι που αλλους θα ευχαριστησει κι αλλους οχι)και παντα διψασμενος.Απο ηχο μετρια πραγματα,τουλαχιστον μεσα στην καμπινα η ηχομονωση δεν αφηνε να περασει αρκετος(κι αυτο σ'αλλους θ'αρεσει και σ'αλλους οχι)Για συγκριση,ο ηχος απο το μοτερ της MiTo μου ειχε αρεσει περισσοτερο.Tελος να γραψω οτι μου φανηκε πως τα εργοστασιακα φρενα ηταν λιγα για το 14ρι,αν και η εμπειρια μου δεν ειναι αρκετη για να βγαλω τελικα συμπερασματα.

                                    Τι συγκρατω μεχρι να το οδηγησω?Ενα ξεχωριστο μοντελο με συγχρονο δυναμικο σχεδιο(απο εξω τουλ),που συγκεντρωνει τις παραδοσιακες αξιες της φιρμας,και συγχρονες τεχνολογικες λυσεις(tsi,dsg).Η τιμη για το 14αρι+DSG,συμπεριλαμβανομενων και καποιων extras ισως φανει αλμυρη σε ορισμενους,αλλα κι εδω ισχυει το ο,τι πληρωνεις-παιρνεις.

                                    P.S.Μεγαλη ξενερα η καθυστερηση που πρεπει να υποστει καποιος για καποια εξτρα που φτανει τους 3-4 μηνες για ηλιοροφη,DCC+1-2 μηνες για xenon(αυτα για το διλιτρο τουλαχιστον)...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      Μιας και το περιεργάστηκα λίγο σήμερα, μου έκαναν εντύπωση:

                                      1. Το αυτόματο ανασήκωμα/κούμπωμα των τζαμιών των πορτών μόλις κλείνουν οι πόρτες και αντίστοιχα το αυτόματο κατέβασμα/ξεκούμπωμα μόλις ανοίγουν... Ίσως να επέλεξαν αυτή τη λύση λόγω έλλειψης πλαισίου στα παράθυρα.
                                      2. Έψαξα λίγο αλλά δρήκα το διακόπτη για την τάπα του δοχείου της βενζίνης... Τόσο απρόσεκτός είμαι;

                                      _

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kon5 last edited by

                                        Σε πολλά κουπέ αν όχι σε όλα επειδή δεν έχουν πλαίσιο οι πόρτες γίνεται αυτό με τα παράθυρα για να φεύγει ο αέρας με το απότομο κλείσιμο της πόρτας νομίζω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Γινετε σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που δεν εχουν πλαισιο στις πορτες.Το θυμαμαι απο την εποχη της BMW E36 coupe.
                                          Απλα για πιο καλη μονωση ,απο αερα και νερο γινετε.Το οριζοντιο λαστιχο εχει μια εσοχη και το τζαμι μπαινει εκει μεσα.Ετσι αντιμετωπιζεται η απουσια πλαισιου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            olympian2 last edited by

                                            Ο χρήστης paulgiot έγραψε:

                                            Ειχα κι εγω μια γιαλαντζι οδηγικη εμπειρια με το νεο Scirocco 1.4(υπο την εννοια οτι απολαυσα την διαδρομη απο τη θεση του συνοδηγου) και αποκομισα πολλες εντυπωσεις.

                                            Εξωτερικα ειναι πολυ καλυτερο απο οτι θα μπορουσα να περιμενω(εγω και οποιοσδηποτε εδω που τα λεμε)Το πρωτο πραγματικα ομορφο VW εδω και χρονια(μαζι με το Passat CC και το EOS)Κι ενω αρχικα ειχα ενστασεις για την ανακολουθια εμπρος-πισω μερους τελικα το 'live' αποτελεσμα ειναι περαν κριτικης.Οι φωτογραφιες το αδικουν λιγο δειχνοντας το πιο μυτερο και πιο οξυ απο ειναι στην πραγματικοτητα.Ο μπροστα προβολος,τα φωτιστικα σωματα,τα φτερα πισω,το ζουμερο booty,τα παντα ολα ξεχωριζουν.Δυσκολευεσαι να αποδεχτεις πως προκειται για ενα 'κατα τα αλλα συντηρητικο' VW.

                                            Σε 3 (κωμο)πολεις που κινηθηκαμε ο κοσμος σταματουσε και το κοιταζε,ειτε το αναγνωριζε ειτε οχι.

                                            Προσωπικα ξεχωρισα τις μαυρες λεπτομερειες της μασκας,τις frameless πορτες (αλλη αισθηση) και την 3η πορτα με το πανω χειλος που κρυβει εξυπνα τον αρμο και κανει το αμαξωμα να φαινεται μονοκομματο απο πισω.Παραδοξως η πισω πορτα δεν εχει διακοπτη ή υποδοχη κλειδαρειας κι ανοιγει μονο με τηλεχειρισμο ή μεσα απο την καμπινα.

                                            Μεσα το ταμπλω μου φανηκε σαν να καναν copy & paste το εσωτερικο του Eos,ποιοτικο με μαλακα πλαστικα μεν,μουντο και βαρετο δε,σε ανθρακι αποχρωσεις με ασημι φινιρισματα και φιλετα να σπανε την μονοτονια.Διαθετει ραδιο-cd με οθονη αφης και cool ambient φωτισμο οροφης.Δεν ξετρελαθηκα κιολας-κι ισως θα περιμενε κανεις περισσοτερα.Ομως ειναι καλα συναρμολογημενο-π.χ. οι rock solid χειρολαβες του συνοδηγου σου δινουν την βεβαιοτητα οτι δε θα παρουσιασουν ποτε τριγμους.Οι θεσεις ειναι χαμηλα,οσο πρεπει.Πισω αποκλειστικα για δυο ατομα,με τους χωρους που περιμενεις απο ενα shooting brake,και με περιορισμενη ορατοτητα.

                                            Οδηγικα δεν μπορω να πω πολλα,απο τη θεση του συνοδηγου, παντως μπαινοντας με γραμμες σε στροφιλικια,φορτωμενο με χλμ φαινοταν να κραταει καλα.Με λιγα χλμ αν ηθελες πετουσε κωλο(ελεγχομενα),και γενικα ηταν ουδετερο & ρυθμισιμο.Η ανεση ηταν σε υψηλα επιπεδα για σπορ οχημα,οποτε συνολικα ακουμπαει τη χρυση τομη ανεσης-κρατηματων.Ο κινητηρας ειναι γραμμικος χωρις 'σπορτιφ' ξεσπασματα(κατι που αλλους θα ευχαριστησει κι αλλους οχι)και παντα διψασμενος.Απο ηχο μετρια πραγματα,τουλαχιστον μεσα στην καμπινα η ηχομονωση δεν αφηνε να περασει αρκετος(κι αυτο σ'αλλους θ'αρεσει και σ'αλλους οχι)Για συγκριση,ο ηχος απο το μοτερ της MiTo μου ειχε αρεσει περισσοτερο.Tελος να γραψω οτι μου φανηκε πως τα εργοστασιακα φρενα ηταν λιγα για το 14ρι,αν και η εμπειρια μου δεν ειναι αρκετη για να βγαλω τελικα συμπερασματα.

                                            Τι συγκρατω μεχρι να το οδηγησω?Ενα ξεχωριστο μοντελο με συγχρονο δυναμικο σχεδιο(απο εξω τουλ),που συγκεντρωνει τις παραδοσιακες αξιες της φιρμας,και συγχρονες τεχνολογικες λυσεις(tsi,dsg).Η τιμη για το 14αρι+DSG,συμπεριλαμβανομενων και καποιων extras ισως φανει αλμυρη σε ορισμενους,αλλα κι εδω ισχυει το ο,τι πληρωνεις-παιρνεις.

                                            P.S.Μεγαλη ξενερα η καθυστερηση που πρεπει να υποστει καποιος για καποια εξτρα που φτανει τους 3-4 μηνες για ηλιοροφη,DCC+1-2 μηνες για xenon(αυτα για το διλιτρο τουλαχιστον)...

                                            Είχε DCC το συγκεκριμένο; DSG φαντάζομαι όχι, εφόσον δεν έχει μπει ακόμη στο 160άρι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 89 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr