Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το λογικο θα ηταν να αποθηκευει ολες τις φορες αλλα και τη διαρκεια χρονου που ο οδηγος κινουνταν πανω απο 5000 σ.α.λ. Για παραδειγμα αμα εγω την οδηγαω παρα πολυ ηρεμα παντα και σε μια γκαζια πιασω κοφτη για 1 sec ενω στη συνεχεια την οδηγαω παλι ηρεμα, εχει τεραστια διαφορα με το να την οδηγω για ενα διωρο σε δρομο με στροφες στις 5000-6400 που ο κοφτης δεν επεμβαινει αλλα εγω την εχω σκισει. Οποτε θα πρεπει να αποθηκευεται ολο το στροφαρισμα του κινητηρα πανω απο 5000 σ.α.λ. και οχι το ποσες φορες στιγμιαια επιασε κοφτη γιατι αυτο δε δειχνει την πραγματικη χρηση.
Δε χρειαζεται να το αναλυεις τοσο.Αν οντως ενσωματωνεται τετοιος ηλεκτρονικος ρουφιανος ειναι λογικο πως η Αλφα βρηκε τροπο να ξεφευγει απο τις συμβατικες της after sales υποχρεωσεις.Ας βαλουν κι ενα banner που θα λεει:'Τα μοτερ μας εχουν ψυχη κι ευαισθησια,δεν μπορειτε να τα βιαζετε,αγροικοι!Μπρουταλ τυποι!'
Σπορ αυτοκινητο χωρις κοφτες?Που παει ο κοσμος...