-
η fiat ροδου το παιρνει 6300 μοντ2002
ενα πουντο κανει περιπου 4300 σε μοντ 2002 -
Ακόμη κι έτσι να είναι, αυτός που πήρε το Punto, για 5 χρόνια, οδηγούσε ένα αυτοκίνητο με καλύτερο εξοπλισμό, έχοντας πληρώσει λιγότερα ή έστω τα ίδια. Αν και νομίζω, πως στην τιμή του Polo με 75 ίππους, έπαιρνες τότε το Punto Sporting, με 6άρι και πολύ πλούσιο εξοπλισμό (TCS , ESP κλπ κλπ).
Πάντως, δεν είναι αμελητέα ποσότητα, κάθε άλλο 2 χιλιάρικα! Απλά να βλέπουμε την συνολική εικόνα...
-
Νταξ, μεγαλη ιστορία η μεταπώληση...
Στον παζαρόπουλο που πήγα για τσιρόκο, πουλούσαν μια 147 105 αλόγων με 60k χλμ για 6000 χιλιάρικα. Παραδίπλα είχε ένα άξεντ, με 90κάτι χιλιάδες, και πάλι 6 χιλιάρικα.
Τέσπα... -
Όπως και να 'χει πάντως, με 6Κ μπορεί κάποιος να πάρει πολύ καλό αμάξι σήμερα, ανεξαρτήτως προτεραιοτήτων!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Νταξ, μεγαλη ιστορία η μεταπώληση...
Στον παζαρόπουλο που πήγα για τσιρόκο, πουλούσαν μια 147 105 αλόγων με 60k χλμ για 6000 χιλιάρικα. Παραδίπλα είχε ένα άξεντ, με 90κάτι χιλιάδες, και πάλι 6 χιλιάρικα.
Τέσπα...Εεε δεν ειναι μακακας αυτος που θα δωσει 6 χιλιαρικα για το Αξεντ?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Νταξ, μεγαλη ιστορία η μεταπώληση...
Στον παζαρόπουλο που πήγα για τσιρόκο, πουλούσαν μια 147 105 αλόγων με 60k χλμ για 6000 χιλιάρικα. Παραδίπλα είχε ένα άξεντ, με 90κάτι χιλιάδες, και πάλι 6 χιλιάρικα.
Τέσπα...Εεε δεν ειναι μακακας αυτος που θα δωσει 6 χιλιαρικα για το Αξεντ?
Όχι. Δεν έχουν όλοι λεφτά για την αρκετή παραπάνω βενζίνη που θα κάψει η 147 ούτε για τα ακριβότερα σέρβις και ανταλλακτικά.
-
60κ δεν πας απο την αντιπροσωπεία κατευθείαν στο συνεργείο για ιμάντες?
+500..
και πάλι ήταν απο τις φτηνές 147 -
EIMAI ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑ ΜΕΤΑΞΥ LANCIA DELTA ORO 120HP KAI VOLVO S40 1.8 125HP. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΠΤΙΚΑ Η ΔΕΛΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ VOLVO ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ SERVICE. EXEI KANEIΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ VOLVO ΤΟ S40? ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ?
-
Σε μέγεθος είναι παραπλήσια, αλλά η Lancia είναι hatchback και συνεπώς πρακτικότερη.
Επίσης η Lancia λόγω turbo μάλλον έχει και καλύτερες επιδόσεις/καλύτερη οικονομία/μικρότερους ρύπους.
Επίσης από άποψη τιμής η Lancia είναι φτηνότερη, αλλά εαν την φορτώσεις μέ έξτρα (Διπλή ηλιοροφή/Βicolore/Navigators) ακριβαίνει.
Προσωπικά θα προτιμούσα την Lancia
-
+1 +1
με τα πισω συρωμενα καθισματα ειναι παρα πολυ πρακτικη!! -
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
EIMAI ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑ ΜΕΤΑΞΥ LANCIA DELTA ORO 120HP KAI VOLVO S40 1.8 125HP. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΠΤΙΚΑ Η ΔΕΛΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ VOLVO ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ SERVICE. EXEI KANEIΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ VOLVO ΤΟ S40? ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ?Γιατί να μην συγκρίνονται.Lancia είναι όχι Fiat.Mη τη μπερδεύεις με τη Ρουμανική Dacia. Η Δ με τα 150 άλογα στην μεσαία έκδοση κοστίζει 22.700Ε.Το S40 με τα 1.800cc και τα 125 άλογα στην έκδοση Μomentum κοστίζει26.500Ε.Μιλάμε για 4.000Ε περίπου διαφορά.Αλλά από ότι είδα το S40 έχει έκπτωση 2.500Ε.
Επίσης η Δ είναι αρκετά πιο γρήγορη (8,7'' 0-100) και το S40 (10,9'' 0-100) , κάτι που σημαίνει πιο άνετες προσπεράσεις.Καλά για εξοπλισμό να μη μηλίσω.Προαιρετικά στη Δ μπορείς να βάλεις τα πάντα ( ηχοσύστημα BOSE,ηλιοροφή .....).Στην έκδοση Οro στο βασικό εξοπλισμό παίρνεις καθίσματα με δέρμα και alcantara , ενώ με άλλα 1.000 βάζεις δερμάτινα από την Poltrona Frau (Iταλικός οίκος που ντύνει μέχρι και γιωτ).Στην έκδοση Αrgento τα δερμάτινα κοστίζουν 2.000+Ε.Τα καθίσματα με δέρμα και alcantara είναι προτιμότερα από τα εντελώς δερμάτινα το χειμώνα γιατί δεν κρυώνεις τόσο εύκολα.Στη Δ έχεις ΑSR , φώτα ημέρας , διζωνικό κλιμά , δερμάτινο τιμόνι , πίσω ελαφρώς φιμέ τζάμια, προβολής ομίχλης μπρος-πίσω ...( πάντα για την Oro και το βασικό εξοπλισμό).Κατανάλωση πάνω-κάτω ίδια είναι.Τα πίσω συρόμενα καθίσματα είναι πολύ βολικά.Θες μεγάλο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ ;To έχεις.Θες να κάθονται σταυροπόδι οι πίσω;To έχεις.Στην αρχή μου φάνηκαν υπερβολικά μεγάλοι οι χώροι της Δ.Αλλά σα νιόπαντρος εδώ και ένα μήνα , τελικά μου χρειάστηκαν.Οι χώροι για τους πίσω στο S40 είναι μικροί.Αν θυμάμαι καλά το τιμόνι του S40 είναι υδραυλικό ενώ της Δ ηλεκτρικό.Στην Δ που οδήγησα , όσο αυξάνουν τα χλμ. τόσο βαραίνει το τιμόνι.Η Δ έχει εξάρι κιβώτιο.Αισθητικά εμένα μου άρεσε περισσότερο η Δ.
Οδήγησε τα και τα δύο και ακολούθησε το ένστικτο σου , ασχέτως τι σου προτείνουμε εμείς. -
φίλος στο volvoforum μίλησε για προσφορά -4000 ευρώ για το s40.
-
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
EIMAI ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑ ΜΕΤΑΞΥ LANCIA DELTA ORO 120HP KAI VOLVO S40 1.8 125HP. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΠΤΙΚΑ Η ΔΕΛΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ VOLVO ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ SERVICE. EXEI KANEIΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ VOLVO ΤΟ S40? ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ?Συγκρίνονται με την έννοια ότι τα πιο μικρά Volvo συγκρίνονται με τα πιο μεγάλα Lancia...Η Volvo έχει σαφώς πολύ πιο δυνατό όνομα στην αγορά(πουλάει και αμάξια με τιμές άνω των 70000-80000Ευρώ,όχι τόσο στην Ελλάδα όσο στο εξωτερικό) από τη Lancia αλλά η διαδικασία επιλογής με τη νέα Δέλτα είναι σαφώς πιο δύσκολη...η Δέλτα είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο,πώς να το κάνουμε...και πολύ μεγαλύτερο από το S40...αλλά η Δ δεν έχει ούτε το όνομα της μάρκας,ούτε την ποιότητα και την αξιοπιστία της Volvo...το δέλεαρ γι'αυτό είναι οι πιο δυνατοί κινητήρες της δ...αυτό επίσης που με χαλάει στη Δέλτα είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονάς της,όταν το S40 έχει πολλαπλούς συνδέσμους...
Πήγαινε και οδήγησε τα και πάρε όποιο σου αρέσει αλλά και όποιο φτάνεις... -
H Delta είναι μεγάλη εξωτερικά (ειδικά σε μήκος) αλλά στο εσωτερικό οι χώροι ειδικά οι πίσω είνια απίστευτα μικροί. Το κεφάλι μου πίσω ακούμπαγε στην οροφή λες και ήμουνα σε κουπε. Η CLS είχε περισσότερο χώρο για τα κεφάλια πίσω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
H Delta είναι μεγάλη εξωτερικά (ειδικά σε μήκος) αλλά στο εσωτερικό οι χώροι ειδικά οι πίσω είνια απίστευτα μικροί. Το κεφάλι μου πίσω ακούμπαγε στην οροφή λες και ήμουνα σε κουπε. Η CLS είχε περισσότερο χώρο για τα κεφάλια πίσω.είναι δυνατόν;Αφού είναι πολύ φαρδιά πίσω...αν είναι όπως τα λες τότε τουλάχιστον μπορεί να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών...αν όχι τότε....
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
H Delta είναι μεγάλη εξωτερικά (ειδικά σε μήκος) αλλά στο εσωτερικό οι χώροι ειδικά οι πίσω είνια απίστευτα μικροί. Το κεφάλι μου πίσω ακούμπαγε στην οροφή λες και ήμουνα σε κουπε. Η CLS είχε περισσότερο χώρο για τα κεφάλια πίσω.
είναι δυνατόν;Αφού είναι πολύ φαρδιά πίσω...αν είναι όπως τα λες τότε τουλάχιστον μπορεί να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών...αν όχι τότε....
O IKE μιλάει για το διαθέσιμο ύψος , όχι το πλάτος. Μήπως έφταιγε η ηλιοροφή;
Μεγάλη χαζομάρα πάντως, ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο να μην είναι ευρύχωρο, ΠΑΝΤΟΥ! -
Για το χώρο αποσκευών της Δέλτα υπάρχει συμφορουμίτης ειδικός (όπως μου είπαν) στη μοκέτα του χώρου αποσκευών και μπορεί να μας διαφωτίσει.
-
Corsaiiiiiir, σε φωνάζουν!
-
Το συγκεκριμένο είχε ηλιοροφή και σίγουρα μικραίνει το διαθέσιμο ύψος κατα 2 (κατ'εκτίμιση) πόντους, ίσως και λίγο παραπάνω. Και πάλι για εμένα δεν το θεωρώ ικανοποιητικό. Το πλάτος είναι μεγάλο βέβαια αλλά εκτός από το ύψος και ο χώρος για τα πόδια μου φάνηκε αναλογικά μικρός (με το κάθισμα πίσω εννοείται).
-
ΙΚΕ τι υψος εχεις?Αν επιτρεπεται?
Lancia Delta 2008