-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Παίδες, ξέρετε αν οι κινητήρες της w201 (τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι) είχαν καδένα ή ιμάντα?
Και τι σε νοιάζει εσένα;
αλλος ενας να παει να παρει 190 θα αποχωρησω...
Πφφ... ζηλιάρη
-
PGP737
ο σχεδιασμός της πολλαπλής πώς γίνεται; Με το μάτι, με πρόγραμμα, με την εμπειρία; Γιατί μου φαίνεται κάπως περίπλοκη διαδικασία. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
PGP737
ο σχεδιασμός της πολλαπλής πώς γίνεται; Με το μάτι, με πρόγραμμα, με την εμπειρία; Γιατί μου φαίνεται κάπως περίπλοκη διαδικασία. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά.Μάλλον με την εμπειρία την έκανε, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος σε αυτό.
Πάντως εκτός από τον λίγο θόρυβο που έχω ανάμεσα στις 2500 με 3800 κανένα άλλο θεματακι δεν έχω. Βέβαια θα μου πεις κέρδισες σχεδόν 7 άλογα στον στρόφαλο... αλλά ο θόρυβος είναι ένα μείον. -
-
Ένα τραπεζάκι σαλονιού λείπει από κει μέσα.
-
-
-
Τι έγινε βρε παιδιά? διακοπές έχουμε πάει όλοι???
-
τρεχει νεο χρηματοδοτικο για τη C aka 'γκαυλα' class...καπου ειδα μια ανακοινωση
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ένα τραπεζάκι σαλονιού λείπει από κει μέσα.Ή ένα νεκροκρέβατο. Το ιδανικό για τους υποψήφιους αγοραστές. Την αγοράζουν, 5-6 χρόνια αργότερα πεθαίνουν από φυσικά αίτια, τους μετακομίζουν πίσω. Voila!
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
πιστευω πως οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν τις πιο πετυχημενες διαφημισεις
-
Ειδικά εάν σκεφτείς ότι το συγκεκριμένο zupa car ζυγίζει περίπου 1900 κιλά...
-
Τι αναγκη εχει με 100 κιλα ροπη και 670 αλογα...
-
-
Παιδιά δεν ξέρω αν είναι το ανάλογο τόπικ,αλλά ενδιαφέρεται ενας γνωστος μου να βελτιώσει ένα C200 Kompressor του 2003 (1.8 lt 163 ps)...
Εβαλε πρόγραμμα το καλοκαίρι και το αμάξι δυναμομετρήθηκε σε ΜΑΗΑ στα 173 άλογα (δεν υπήρχε παλαιότερη δυναμομέτρηση).
Κάποιος εκεί του είπε οτι με αλλαγή τροχαλίας στον κομπρέσσορα και τίποτε άλλο,το μοτέρ ανεβαίνει στα 190+ άλογα...
Ισχύει κάτι τέτοιο;
Υπάρχει κάποιος κίνδυνος με το συγκεκριμένο μοτέρ;
Το κόστος της τροχαλίας είναι κάπου στα 350 ευρώ του είπαν...
Τι λέτε; Εχει κανείς εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοτέρ και τις βελτιώσεις του; -
Μπορείς να βάλεις το κιτ της Brabus από τον λαινόπουλο, νομίζω πάει περίπου στα 200 άλογα και όχι μόνο δεν σου χαλάει την εγγύηση αλλά στην επεκτείνει κιόλας.
-
Με τρεις πολύ ψιλές λεπτομέρειες για το κιτ της brabus.
Το κόστος είναι ...4.000 ευρώ και η εκτιμώμενη αύξηση στην κατανάλωση είναι +11%. Επίσης από 95άρα βενζίνη που ήθελε πριν αναγκαστικά τώρα μόνο σε 100άρα.
Κοντολογίς περί το +25 % σε έξοδα κατανάλωσης. Ρύποι ? ποιοί ρύποι? αυτοί δεν μας ενδιαφέρουν .
Επίσης μετά την μετατροπή ο κινητήρας 'αγριεύει' λίγο σε θόρυβο και λειτουργία. -
Αυτό για την 100άρα βενζίνη είνια σίγουρο? Πάντως μπορεί τα 4000 ευρώ να ακούγονται πολλά αλλά υπάρχει κάποια άλλη μετατροπή που να είναι φθηνότερη και να μην σου βγάλει προβλήματα μεγάλα ή μικρά?
-
Για την βενζίνη ναι, μίλησα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα με τον υπεύθυνο.
Έξω στην αγορά παίζουν και χαμηλότερες τιμές.
Κάποιοι κάνουν μετατροπή στην τροχαλία για να αυξήσουν τον παρεχόμενο αέρα στους κυλίνδρους. Ομως η μετατροπή δεν είναι απλά μια τροχαλία και μόνο, συνδυάζεται πάντα με πρόγραμμα.Γενικώς, όπως και στην συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών αυτών που στόχο έχουν να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα, να έχει κανείς τα εξής υπόψη ότι :
Συνήθως το μοτέρ 'αγριεύει' και η επιπλέον κατανάλωση είναι σημαντική σε όλη την κλίμακα των στροφών.
Παρενέργειες επίσης εστιάζονται σε ζόρισμα του κυκλώματος ψύξης, πιο συχνές φλάντζες, επισκευές στον κομπρέσσορ, κατανάλωση λαδιού, ρύποι, καταλύτης. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για την βενζίνη ναι, μίλησα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα με τον υπεύθυνο.
Έξω στην αγορά παίζουν και χαμηλότερες τιμές.
Κάποιοι κάνουν μετατροπή στην τροχαλία για να αυξήσουν τον παρεχόμενο αέρα στους κυλίνδρους. Ομως η μετατροπή δεν είναι απλά μια τροχαλία και μόνο, συνδυάζεται πάντα με πρόγραμμα.Γενικώς, όπως και στην συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών αυτών που στόχο έχουν να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα, να έχει κανείς τα εξής υπόψη ότι :
Συνήθως το μοτέρ 'αγριεύει' και η επιπλέον κατανάλωση είναι σημαντική σε όλη την κλίμακα των στροφών.
Παρενέργειες επίσης εστιάζονται σε ζόρισμα του κυκλώματος ψύξης, πιο συχνές φλάντζες, επισκευές στον κομπρέσσορ, κατανάλωση λαδιού, ρύποι, καταλύτης.πολύ σωστά τα λες ...
MERCEDES-BENZ FORUM