Αντιο κύριε Καββαθά!!!
Θα σας θυμάμαι πάντα...
Ο Θεός να σας αναπαύσει!!!
Best posts made by gtz
-
RE: Αντίο δάσκαλε
-
Αλλαγή downpipe σε turbo...
Κινητήρας δίλιτρος τούρμπο με 180 δυναμομετρημένα άλογα (155 στους τροχούς).
Εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω στα 60 χιλιαστά (μαμά ήταν 45-50 χιλιοστά).
Καζανάκια χειροποίητα λίγο πιό ελέυθερα.
Σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερο downpipe στα 70 χιλιοστά (το μαμά είναι στα 60 χιλιοστά...).
-Χωρίς αλλαγές στο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να κερδίσω ή να χάσω κάπου;;;
-Με καινούριο πρόγραμμα θα έχω καλύτερη απόδοση απ'ότι αν το άφηνα μαμά;Βασίλη και οι υπόλοιποι τα φώτα σας...
Latest posts made by gtz
-
RE: Αντίο δάσκαλε
Αντιο κύριε Καββαθά!!!
Θα σας θυμάμαι πάντα...
Ο Θεός να σας αναπαύσει!!! -
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3?Μια χαρά όλα τζάμι...
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...
-
RE: Λαμία / Καρδίτσα --> Δοκιμασμένο βενζινάδικο
Για το συγκεκριμένο Shell δηλώνω κι εγω απροβλημάτιστος...
Λίγο μετά τη Shell που είπαν τα παιδιά,υπάρχει το Α.Π. του Χαντζητσοπάνη.
Τιμές πάτος,ενω όσες φορές έχω βάλει εκεί ήμουν επίσης απροβλημάτιστος. -
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Μιας και πρόσφατα άλλαξα λάδια,βρήκα τα BMW 0W-40 LL04 προς 16 ευρώ το λίτρο.Τα αντίστοιχα Castrol Edge 0W-40 προς 17 ευρώ το λίτρο.Το φίλτρο λαδιού στα 10 ευρώ.Συνολο στα 90 ευρώ+ εργασία για 5 λίτρα λάδι.
Οχι κι άσχημα οταν η BMW χρεώνει 23 ευρώ + φπα για κάθε λίτρο λάδι... -
RE: ΝΕΑ BMW X3 F25
H F25 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο απο την Ε83,σε τομείς όπως η άνεση και οι χώροι.Το εσωτερικό της δε,δεν τόσο πολύ σπαρτιάτικο,ενω ενσωματώνει τεχνολογικά (σαν έξτρα βέβαια) και όλες τις καινοτομίες της σειράς F01,όπως αυτή παρουσιάστηκε το 2008.
Πρόκειται λοιπόν για ένα εξαιρετικό SUV.
H E83,έγραψε ιστορία τη δεκαετία που μας πέρασε και ήταν ο προπομπός για ανάλογα premium suv.Ηταν το πιό σπορτίβ απ'όλα και ακόμα και τώρα ικανοποιεί απόλυτα στον τομέα αυτό.Σίγουρα ακόμα και σήμερα ένας κάτοχος Ε83 δεν χάνει τίποτε ουσιαστικό,και ευχαριστιέται το αυτοκίνητο στο έπακρο,απλά η τεχνολογία προχωρά (και θα προχωρά),τα χρόνια περνούν και κάποια στιγμή το καινούριο γίνεται παλιό.
Τι να κάνουμε;
Ευτυχώς η Ε83 είναι σαν το παλιό κρασί...;)
Λογικά και για την F25 κάπως έτσι θα λέμε μετά απο 7-8 χρόνια... -
RE: ΝΕΑ BMW X3 F25
@babisp
Συγχαρητήρια για την αγορά.
Ως κάτοχος BMW X3 2.0d Ε83 σε καταλαβαίνω απόλυτα.Δες κι εδω άλλωστε τις μακροχρόνιες (απο το 2006) εντυπώσεις μου απο το αυτοκίνητο αυτό.
Η F25 2.0d ήταν στόχος μου κάπου στις αρχές του 2011 αλλά έκανα πίσω λόγω της υπερβολικής τιμής αγοράς και της υπερβολικής απαξίωσης της δικής μου Ε83 όπου δεν έπιανε με τίποτε πάνω απο 30k,για να κάνω την ανταλλαγή.
Είμαι κι εγω της άποψης να παίρνουμε ενα αυτοκίνητο με τον καλύτερο εξοπλισμό,διότι η οδηγικη ευχαρίστηση και η άνεση/πρακτικότητα είναι πράγματα που όταν τα γευτείς δεν θέλεις να τα αποχωρίζεσαι,ειδικά όταν χρησιμοποιείς καθημερινά το αυτοκίνητό σου.
Τελικά κράτησα την Ε83 μου και της έβαλα ένα πρόγραμμα της BSR και το αυτοκίνητο απέκτησε απο 150 ίππους άλλους 45,πήγε στους 195 και έπιασε δε τα 415Nm ροπής.Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 km/h και αν μη τι άλλο είμαι υπερευχαριστημένος.
Το δικό σου αυτοκίνητο είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά σε premium suv στα 2 λίτρα,και συνδυάζει με απίθανο τρόπο άνεση,πρακτικότητα,ποιότητα κύλισης,ασφάλεια με ικανοποιητικές επιδόσεις.
Καλοτάξιδο και περιμένουμε κι άλλες εντυπώσεις... -
RE: Λάστιχα με DOT του 2008,να τα πάρω;
Τα λάστιχα ήλθαν αλλά δυστυχώς η άμεση σύγκριση με τα φρέσκα ήταν καταλυτική.Δεν χρειάστηκε πολλή ώρα για να διαπιστώσω οτι τα 'μπαγιάτικα' είχαν πιό σκληρή γόμα σε σχέση με τα φρέσκα.Θα έλεγα κατα 30-40% σκληρότερη.Το παραδέχθηκε και ο τεχνικός του καταστήματος των ελαστικών που είχα σκοπό να τα αγοράσω.Προς τιμήν του καταστήματος,τα λάστιχα επεστράφησαν όλη η τετράδα και παράγγειλα άμεσα 4 Continental,2 Sportcontact3 και 2 Sportcontact2 για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.Πιστεύω οτι η όποια ανομοιομορφία τους θα είναι ασήμαντη μπροστά στην τεράστια διαφορά που είχαν τα Πιρέλι μεταξύ τους...