Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΑ BMW X3 F25
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΝΕΑ BMW X3 F25
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    187
    694
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babisp last edited by

      A4 Allroad quattro 2.0 TFSI S tronic € 47.150 έναντι xDrive20d 49.100. μικρή διαφορά τιμής. Πάντως όταν έψαχνα μεταξύ της μπέμπας και του Q5 προσωπικά δεν είδα ποιοτικές διαφορές στα εσωτερικά τους. και παίζει πόλο το επίπεδο εξοπλισμού, οι χρωματικοί συνδυασμοί.Πάντως τα υλικά της μπέμπας από τα πιο μαλακά που έχω δεί. Και το υπέρ ατού της δεν είναι άλλο από το πάτημα της στο δρόμο.Είχα οδηγήσει για ένα ταξίδι Α4 με τους 163 ίππους και καμμία σχέση το πάτημα των 2 αυτοκινήτων.Πάντως όλα είναι θέμα προσωπικού γούστου και ο καθένας έχει δική του άποψη.Για αυτό ο καθένας είναι μοναδικός

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Ο χρήστης babisp έγραψε:
        A4 Allroad quattro 2.0 TFSI S tronic € 47.150 έναντι xDrive20d 49.100. μικρή διαφορά τιμής.

        Σε αυτη τη τιμη η Χ3 δεν εχει ουτε το αυτοματο κιβωτιο,ουτε την οθονη(την απλη) του idrive.
        Φυσικα Γουστα ειναι αυτα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leftgalan last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

          Είμαι τυχερός που δεκ κατέληξα τελικά στο Q5. Κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7.1 λ/100 σε μικτή χρήση

          Αυτό ξαναπέστο. Ούτε με τη διπλάσια δεν την βγάζεις στο Q5. Από την άλλη βέβαια σου κάνει πλάκα ανά πάσα ώρα και στιγμή σε θέμα επιδόσεων.

          Ρε σύ στέφανε , συγκρίνεις Πετρελαιο με βενζίνη ;!!!! Θα τρελαθω !

          Πάντως μπαμπη καλοταξιδό εύχομαι και όταν φτάσει η ώρα να ανέβεις στο χιονισμενο βουνό με χειμερινά , θα απολαύσεις ενα τέλειο εργαλείο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leftgalan last edited by

            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

            A4 Allroad quattro 2.0 TFSI S tronic € 47.150 έναντι xDrive20d 49.100. μικρή διαφορά τιμής.

            Σε αυτη τη τιμη η Χ3 δεν εχει ουτε το αυτοματο κιβωτιο,ουτε την οθονη(την απλη) του idrive.
            Φυσικα Γουστα ειναι αυτα

            BMW δεν θα έπαιρνα ποτέ , δε μου αρέσει καθόλου η σχεδίαση και ιδιαίτερα το φτωχό και επαναλαμβανόμενο εσωτερικό ..... Αλλά καθόλου λέμε .
            Οι μόνες BMW που μου αρέσουν (έξωτερικα ) είναι η 335 coupe η cabrio (κούκλα ) και άντε η καινούργια x5 .....

            Αλλά πάλι γούστα είναι αυτά ......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gtz last edited by

              @babisp
              Συγχαρητήρια για την αγορά.
              Ως κάτοχος BMW X3 2.0d Ε83 σε καταλαβαίνω απόλυτα.Δες κι εδω άλλωστε τις μακροχρόνιες (απο το 2006) εντυπώσεις μου απο το αυτοκίνητο αυτό.
              Η F25 2.0d ήταν στόχος μου κάπου στις αρχές του 2011 αλλά έκανα πίσω λόγω της υπερβολικής τιμής αγοράς και της υπερβολικής απαξίωσης της δικής μου Ε83 όπου δεν έπιανε με τίποτε πάνω απο 30k,για να κάνω την ανταλλαγή.
              Είμαι κι εγω της άποψης να παίρνουμε ενα αυτοκίνητο με τον καλύτερο εξοπλισμό,διότι η οδηγικη ευχαρίστηση και η άνεση/πρακτικότητα είναι πράγματα που όταν τα γευτείς δεν θέλεις να τα αποχωρίζεσαι,ειδικά όταν χρησιμοποιείς καθημερινά το αυτοκίνητό σου.
              Τελικά κράτησα την Ε83 μου και της έβαλα ένα πρόγραμμα της BSR και το αυτοκίνητο απέκτησε απο 150 ίππους άλλους 45,πήγε στους 195 και έπιασε δε τα 415Nm ροπής.Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 km/h και αν μη τι άλλο είμαι υπερευχαριστημένος.
              Το δικό σου αυτοκίνητο είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά σε premium suv στα 2 λίτρα,και συνδυάζει με απίθανο τρόπο άνεση,πρακτικότητα,ποιότητα κύλισης,ασφάλεια με ικανοποιητικές επιδόσεις.
              Καλοτάξιδο και περιμένουμε κι άλλες εντυπώσεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babisp last edited by

                Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                @babisp
                Συγχαρητήρια για την αγορά.
                Ως κάτοχος BMW X3 2.0d Ε83 σε καταλαβαίνω απόλυτα.Δες κι εδω άλλωστε τις μακροχρόνιες (απο το 2006) εντυπώσεις μου απο το αυτοκίνητο αυτό.
                Η F25 2.0d ήταν στόχος μου κάπου στις αρχές του 2011 αλλά έκανα πίσω λόγω της υπερβολικής τιμής αγοράς και της υπερβολικής απαξίωσης της δικής μου Ε83 όπου δεν έπιανε με τίποτε πάνω απο 30k,για να κάνω την ανταλλαγή.
                Είμαι κι εγω της άποψης να παίρνουμε ενα αυτοκίνητο με τον καλύτερο εξοπλισμό,διότι η οδηγικη ευχαρίστηση και η άνεση/πρακτικότητα είναι πράγματα που όταν τα γευτείς δεν θέλεις να τα αποχωρίζεσαι,ειδικά όταν χρησιμοποιείς καθημερινά το αυτοκίνητό σου.
                Τελικά κράτησα την Ε83 μου και της έβαλα ένα πρόγραμμα της BSR και το αυτοκίνητο απέκτησε απο 150 ίππους άλλους 45,πήγε στους 195 και έπιασε δε τα 415Nm ροπής.Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 km/h και αν μη τι άλλο είμαι υπερευχαριστημένος.
                Το δικό σου αυτοκίνητο είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά σε premium suv στα 2 λίτρα,και συνδυάζει με απίθανο τρόπο άνεση,πρακτικότητα,ποιότητα κύλισης,ασφάλεια με ικανοποιητικές επιδόσεις.
                Καλοτάξιδο και περιμένουμε κι άλλες εντυπώσεις...

                Ευχαριστώ GTZ για τα καλά σου λόγια.Το αμάξι είναι καταπληκτικό για τον χαρακτήρα του .Την Κυριακή με την βροχή και τους τέλειους δρόμους που έχουμε στην ανατολική Αττική δεν καταλάβαινε τίποτα.Από τα έξτρα που κάνουν τη ζωή μας εύκολα αυτά που προσθέτουν οδηγική ηδονή είναι η ρυθμιζόμενη ανάρτηση με το δυναμικό έλεγχο συμπεριφοράς,το αυτόματο,οι προσαρμοζόμενοι προβολείς και το τιμονάκι Μ με τηυ χοντρή στεφάνη και το μοναδικό αίσθημα αφής.Έχουν περάσει αρκετά αμάξια από τα χέρια μου.Από 1 σκ Audi 1.8t 163 HP μέχρι οδήγηση λίγων χιλιομέτρων στην πόλη Merc c250AMG εταιρικό, corolla 1.8 TS(το οποίο και έχω στην κατοχή μου τα τελευταία 8 χρόνια), yaris 1.0 του μπαμπά, ford fusion του κουμπάρου, fiat tipo του θείου,golf 1.4 fsi της ξαδέλφης ,alfa 156 εταιρικό , opel corsa 1.2φίλης.Τα μόνα αυτοκίνητα που μου κατέβαινα και είχα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά είναι η 156 και η μπέμπα.Και αν σκεφτείς ότι έχω και 1 KLE500 το οποίο σαν οδήγηση απαιτεί και συμετοχή καθολική με το κορμί σου οπότε η οδηγική ευχαρίστηση είναι αλλού αυτό λέει πολλά.Φαντάζομαι το δικό σου είναι ακόμα πιο στριφτερό από το δικό μου.Όσον αφορά τον κινητήρα μια χαρά πάει το 2λιτρο ντιζελάκι και με οικονομία.Καίει 1.3 λίτρα παραπάνω από το yiaris 1.0 του μπαμπά (trip computer 7.3.Φαντάσου ότι έχω κάνει από φουλάρισμα λάπου 140 χλμ και έχει κάψει το 1/8 του ρεζερβου'αρ) και το πατάω λιγάκι (εως 130-140).Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γιατί αν έκανα την αγορά μέσα του 2011 θα έπαιρνα το Q5 αλλά επειδή την πήγα τέλη του 2011 και με είχαν τσαντίσει οι πωλητές της audi γιατί όταν τους έλεγα μετρητά δεν έκαναν έκπτωση πήγα μέσω γνωστού στον Σπανό και μου έκανε έκπτωση καλή.Συν του ότι η νέα Χ3 καλύτερη στα τέστ από το Q5 οπώτε ο κύβος ερρίφθη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gtz last edited by

                  H F25 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο απο την Ε83,σε τομείς όπως η άνεση και οι χώροι.Το εσωτερικό της δε,δεν τόσο πολύ σπαρτιάτικο,ενω ενσωματώνει τεχνολογικά (σαν έξτρα βέβαια) και όλες τις καινοτομίες της σειράς F01,όπως αυτή παρουσιάστηκε το 2008.
                  Πρόκειται λοιπόν για ένα εξαιρετικό SUV.
                  H E83,έγραψε ιστορία τη δεκαετία που μας πέρασε και ήταν ο προπομπός για ανάλογα premium suv.Ηταν το πιό σπορτίβ απ'όλα και ακόμα και τώρα ικανοποιεί απόλυτα στον τομέα αυτό.Σίγουρα ακόμα και σήμερα ένας κάτοχος Ε83 δεν χάνει τίποτε ουσιαστικό,και ευχαριστιέται το αυτοκίνητο στο έπακρο,απλά η τεχνολογία προχωρά (και θα προχωρά),τα χρόνια περνούν και κάποια στιγμή το καινούριο γίνεται παλιό.
                  Τι να κάνουμε;
                  Ευτυχώς η Ε83 είναι σαν το παλιό κρασί...;)
                  Λογικά και για την F25 κάπως έτσι θα λέμε μετά απο 7-8 χρόνια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyrosk last edited by

                    η Ε83 είναι όντως τίμιο αμάξι, απροβλημάτιστο,ποιοτικό,ακομα και το 2λιτρο βενζίνη, μετα ήρθε το Q-5 που είναι συνολικά καλύτερο πηγε ένα βήμα μπροστά τη κατηγορία premium SAV, και τώρα κονταροχτυπιέται με την F25 για την κορυφή. πανακριβα όμως πια και απλησίαστα για την ελληνική πραγματικότητα. Και τραγική η αναμονή παραλαβής για την x3 , φτάνει 9μηνο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 6
                    • 7
                    • 8
                    • 9
                    • 10
                    • 10 / 10
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr